Koskettavaa(?) :'(

♡love♡

Mullon niin ikävä sua.. Oot mun puuttuva palanen. Ilman sua mun sydän ei oo ehkä. Oon rikkinäinen niin kauan, kunnes tuot toisen puolikkaan takas.
Ilman sua ei olis mua, ei olis mitään kaunista. Ei olis mitään hauskaa, onnellista tai ihanaa. Sä teet musta paremman ihmisen. Sun kanssa oon kauneimmillani. Oon viisas sun seurassa. Sä kuljetat mut oikeille teille, niille hyville. Varelet mua ku omaa kultaas, toivoisin olevani se sulle. Joku kaunis päivä.
Haluun vaan käydä suhun kiinni ja vaihtaa kiihkeen suudelman. Oot mulle velkaa sen..myös kiihkeen yön.
Haluun vannoo kanssas vihkivalan, elämämme ikuistamiseksi.
Ilman sua en vaan olis mä. En olis tässä. Ei olis tätä, ei tätä tekstiäkään. Ei olis monen monituisia kyyneliä ja nauruja. Ei olis perhosi vatsassa...ei vaan olis tätä ihanaa tunnetta. Sillon ei vois vaan ymmärtää, mistä kaikesta on jääny paitsi.

11

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awwwwww

voi ihanaa :) mistäs tuollainen ihana tyttö löytyy :) respect :)

• ♡love♡

No mie oon täältä Etelästä :) anteeks hirmusesti kirjotusvirheet :3

• tyttö 17

toi on nii ihanaa :3 kai teillä on jotain, ees pientä? :3

• ♡love♡

No siis ei.. :(

• tyttö 17

tyhmää tommonen :( mene sanomaan sille jotain. Noilla sanoilla vedät pojan ku pojan jalat veteläks :3 siis jos sillä pojalla ees vähän sydäntä on :)

• ♡love♡

No juu :) ollaan me kerran halattu..se oli kyl ystävänäpäivänä, kun oli halipäivä, mutta niin.. Sen hali... Kun halasin sitä, tunnustelin sitä kaikilla mun aisteilla.. Se tuoksu niin hyvältä, näytti niin hyvältä ja kuullosti niin hyvältä :') olisin vaan halunnut jäädä sen syleilyyn ikuisiks ajoiks.. Painaa pääni vielä kovempaa sen rintaa vasten. :3 unohtaa kaikki murheet.... :'(

• tyttö 17

vooi ihanaa :3 kyllä se siitä :) minkä ikäsiä ootte? :)

• ♡love♡

Me ollaan molemmat 15.v :')

• poitsu18

koskettavaa?
      Kyllä todellakin:)

• Blood-Staz

Olen niin kylmäsydäminen paska että kyseinen teksti ei kosketa minuun koskettavana tai hellyyttävänä.

Hienot unelmat sinulla, ja toivottavasti ne toteutuu. Olen varma että tuota runo-sepustustasi pidetään koskettavampana tuon pojan mielestä. Mutta kyseinen runo ei ole osoitettu minulle, enkä usein koe lauluja tai runoja koskettaviksi.

Maiseman kauneus puhuttelee enemmän, mutta no...

Sori jos joku suuttu, mutta kerronpahan oman mielipiteeni.

Tuo taas kuulosti söpöltä kun kerroit kuinka olisit halunnut jäädä hänen syleilyynsä, painaa pääsi hänen rintaansa vasten, unohtaa maailman murheet ja vain olla kuin olisitte kahden universumissa.

• I'm In Love <3

Jos lähettäisit tuon viestillä ihastukselles, ihan varmaati sydän sulais

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe