Kuvittelenko mutta joka kerta kun näen tuon tv-mainoksen "jospa edes vähentäisit" niin tekee mieli polttaa.
Lopettaisit&vähentäisit
5
94
Vastaukset
- 4DaysinFreedom.
Kyllä... Luulen että se on salainen tupakointi mainos. Ei ne halua että me lopetetaan, liian hyvin tulee rahaa. Ja tuo purkka se ei ainakaan auta! Tai oikeastaan auttaa, koska ostin sitä paketin, ja en halua ottaa sitä ku se on niin pahaa... Neljättä päivää ilman röökiä.
Onnittelut.
Ihan tosi tuo mainos raivostuttaa unohdan tupakan useiksi tunneiksi ja sitten se muistuttaa että nyt pitäis sauhutella joten olen kai altis mainonnalle.
Purkat toimii minulla mutta jää usein jonnekin kaapin pohjalle.- .......
Nicorette voisi toimivankin korvaushoidon kehittää, mutta siinä vaiheessa osakkeenomistajat (isot tupakkafirmat) tulevat väliin ja sanovat että sellainen ei käy. Osakkeenomistajilla ja hallituksella kuitenkin on kaikki valta firmassa. Purukumeista tehdään sellaisia että juuri ja juuri näkyy jotain korrelaatiota kliinisissä tutkimuksissa, mutta pääsääntöisesti niiden käyttäjät siirtyvät takaisin tupakkaan.
Sähkötupakat (riittävän tehokkaat laitteet ja vahvat nesteet) toimivat paljon paremmin tupakoinnin lopetuksessa.
- Bukowski
Tuohan on vain nikotiinikorvikkeita myyvien ja tupakkafirmojen yhteinen myyntikikka, kumpikin käytännössä hyötyy tosta.
Sen takia itse pysyttelen normaalissa, maukkaassa savukkeessa kuin jauhan pahalta maistuvaa hieman jopa suussa polttavaa purukumia. - Zus
Höyryttely (kunnon sähkötupakka) on ratkaisu. Sillä loppuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741