...molemmat parin kuukauden sisällä?
Pakko oli tehdä uusi keskustelu että joku huomaa.
Mä kävin pari vuotta sitten sigmoidoskopiassa (itse oon 24v), en oikeasti edes muista mitä tapahtui sen jälkeen, taidettiin todeta pukamat ja hoitaa sillä tavalla. Pari vuotta meni, kirkasta verta tuli ja annoin asian olla, kun aattelin että pukamat on.
Viime vuoden lopulla mun maha meni sekaisin, oli kipua peräaukon alueella, ja sun muuta, kuten _verisen ulosteet_ , ummetus ja limaiset ulosteet. Kävin lääkärissä, noin kuukausi sitten tehtiin Kolonoskopia. Tuossa peräaukon ''hollilla'' on polyyppeja (ne on mulle edelleenki mysteeri.. Tutkimuksesta kolme viikkoa, en ole uskaltanut soittaa, lääkäri lupasi soittaa minulle...) aion soittaa heti huomen aamulla..
Sanoi että kolonoskopia meni hyvin, ja ihmetteli miksei ole tehnyt mitään sigmoidoskopia jälkeen kun ''siinä on ollut jotain''
Nyt, lääkäri ei ole soittanut ja joudun uudestaan sigmoidoskopiaan,
''Paksusuolen loppuosan tähystys'' eikä niistä polyypeistä sanaakaan...
Mitä ihmettä? Mä en kestä..
Kolonoskopia & Sigmoidoskopia..
mystery__213
2
225
Vastaukset
- Kesk.aloittajq
Nyt mä kuulin että on joku muutos jonka takia pitää tutkia uudelleen ..
:(- mhmh
Jospa polyypit on poistettu ja olisiko niistä löytynyt jotain ?
Itselläni on tehty kaksi kertaa tähystys ja aina löytynyt polyyppeja ja uusi tähystys olisi parin vuoden päästä .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474