On aivan normaalia, etteivät haaveet ja todellisuus kohtaa. Näin se on parinvalinnassakin. Jos saisimme vapaasti valita, olisi monella kainalossa 19-vuotias blondi, jolla olisi valtavat tissit ja virheettömät kasvot.
Melkein jokainen joutuu kuitenkin tinkimään tavoitteistaan ja löytää lopulta onnen puolisosta, joka ei ole kaikkien haaveiden täyttymys. Eikä heitä silti pilkata.
Olen aina itsekin haaveillut isotissisestä blondista. Vaikean ylipainoni vuoksi jouduin kuitenkin laskemaan ja laskemaan rimaa ja lopulta huomasin, ettei minulla ole mahdollisuutta kehenkään naiseen. Olin vielä neitsyt yli kolmekymppisenä.
Tällöin ryhdyin homoksi, sillä oikeus onneen ja partneriin se on minullakin. Nyt elän onnellisesti parisuhteessa itseäni vanhemman ja kokeneemman homomiehen kanssa.
Kysymys kuuluu: miksi minua ja kaltaisiani pilkataan, vaikka ihan varmasti myös te pilkkaajat olette joutuneet laskemaan rimaa?
Homojen pilkkaajat!
6
76
Vastaukset
- veteraanipanija
Politiikassa ei ole korrektia puuttua kenenkään toimijan sukupuoliseen suuntautumiseen.
Sitä vastoin puolueen kannattaja voi hyvinkin voimakkaasti arvostella, sitä jos puoluesihteeri käyttää työaikansa pelaamalla jotain lintupeliä ja laiminlyömällä varsinaisen työnsä.- pol. tarkkailija
Waltterin mahtailee naamasivuillaan, että hän on/ollut kahden puolueen puoluesihteeri.
Kuitenkin hänen pääasiallisin kiinnostus on iltapäivälehtien otsikot.
Aivan teinipoikainen vaikutelma.
Varmaan Jokinen kirjoittaa henkilökohtaisemmalla tasolla Setan keskustelupalstoilla, jossa hän on salanimellä.
- suuri johtaja pietu
Tässä minä avaajana, tässä esimmäinen luku minun tulevasta elämän kerrasta johon osallistuu myös poikaystäväni Ahmed.Luulin aina olevani hetero mutta kun tapasin paavon ja liput tuli asia selväksi tykkään pojista etenkin mustasta nam....
- Pro-Pietu
Olipa tökerö feikki.
Pietu on isä ja isoisä. Kyllä se jo tästä selviää, että naiset ovat kelvanneet Pietulle ja Pietu naisille.
Uutisissa näytettiin aikoinaan Pietun omakotitalo ja taisi niissä grillikotakin vilahtaa. Luulen, että Pietu ei kestäisi hetkeäkään sellaista elämää, jossa hän olisi vailla lapsia, naista, omaa asuntoa ja päivät täyttäisi lasten lintupelien pelailu.
- Lumikon Leevi
Waltsu taitaa olla pois tolaltaan.
Ei hän muuta keksi kuin Pietun, joka on tehnyt pesä-eron Turun roskaväkeen ajat sitten.
Eiköhän Waltsu, kirjoittelijat löydy yllättävän läheltä.
Olet todella naurettava tyyppi, joka julkisesti rehentele olleensa kahdessa puolueessa puoluesihteeri ! ! !.
Et taida olla ihan kunnossa, mies täyttää pian 37 vuotta, eikä ole rohkeutta tulla kaapista ulos, vaikka me täällä Lumikontiellä tiedämme kaikki mikä olet, - suuri johtaja pietu
Ei minulla naista ole!!! olen kihloissa ahmedin kanssa!! meille on tulossa perheen lisäystä kaksi somali poikaa adoptoidaan suoraa somaliasta!! odotamme innolla kun saamme pojat suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708