Rainbow olut - uskomaton kokemus!

olutherra

Kautta karvaisten käsivarsieni, maistoin tänään uskomatonta olutta! Tarina alkaa siitä kun olin juuri tullut töistä ja marssinut alepaan, saunaolutta ostamaan. Kahlattuani hyllyjä läpi mieleni korisi pettymyksestä. Olin nimittäin maistanut jo kaikkia oluita. Syynäsin siinä hyllyjä kuin jakomielitautinen, kunnes lopulta luovutin. Marssiessani kassaa pohti ärtyneenä silmäni huomasivat kylmähyllyssä jotain sopimatonta. Energiajuomien ja limujen keskeltä paistoi jotain sinne täysin kuulumatonta. Silmäni olivat osuneet Rainbow-olueen. Barbaarin lailla nappasin tuon tuntemattoman oluen lihaksikkaan käsivarteni syleilyyn ja marssin kohti kassaa. Ostamisen jälkeen asiat olivat keskittyneet yhteen asiaan; tulevaan olut-nautintoon. Ajettuani BMW 5-sarjalaisella kotiin, en tohtinut odottaa saunan lämpenemistä vaan avasin Rainbow oluen samalla tiouttaen lievästi vaahtoa lattialleni. Otin suuren kulauksen ja silloin silmäni laajenenivat. Uljaan raikas, erinomainen olut-nautinto. Uskomattoman raikas, kuohkean pehmeä, mutta silti makuaistia hivelevä olutnautinto. Mikä maku! Tuosta markettioluesta pamahti kerralla makunautinto nro.1. Uskomatonta miten Rainbow-tuote voi muuttaa mailmaa kiertäneen ja elämässään hyvin menestyneen ihmisen elämän. Rainbow-oluesta tuki kerralla makusuosikkini jota suosin tilanteessa kuin tilanteessa. Kiitos rainbow, kiitos alepa. Nyt tiedän mitä on todellinen laatuolut. Maistakaa tekin, suosittelen ehdottomasti tätä olutta jojaiselle oluen ystävälle.

21

5471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olmia

Sama olmi häiriköi kaikkia alkoholia käsitteleviä sivuja.
      Rainbow, Pirkka, Doris ymv alkkareiden juomat pitäisi lailla kieltää tai ainakin laittaa jonkun raippaveron piiriin.

Surkeata eikä edes koomista vaan puhtaasti surkeata....

• Jano minullakin

Avaajan teksti ja esiintyminen nyt on mitä on, säälittävää sinänsä. On reppanoita, joilta pitäisi käydä keräämässä nettiyhteyden mahdollistavat rekkuleet pois!

Tällä kertaa täytyy kuitenkin todeta, että

http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/siiderit-oluet-ja-lonkerot/rainbow-lager-olut-45-til-0568-l/

sijoittuu kotimaisten nykyoluiden sarjassa omalla asteikollani parempaan päähän (eikä ole Olvin valmistamista oluista suinkaan kehnointa). Kun hinta on vielä suhteellisen edullinen ja pakkauskokona täysi pintti, ei ostos ole mitenkään kelvoton.

Ostan oluitani aika harvoin S-ryhmän liikkeistä, mutta sellaisessa asioidessani olen päätynyt useammankin kerran Rainbow-olueen ja luulen tekeväni niin vastaisuudessakin.

• Tarkastaja Clouseau

Ja jatkaakin häiriköintiään niin kauan kun täällä anteliaasti annetaan hänelle mitä hän niin kovasti kaipaa, eli huomiota ja ärtymyksen osoittamista.

• Peukku AP:lle
        Tarkastaja Clouseau kirjoitti:

Ja jatkaakin häiriköintiään niin kauan kun täällä anteliaasti annetaan hänelle mitä hän niin kovasti kaipaa, eli huomiota ja ärtymyksen osoittamista.

Mitä vikaa aloittajan kirjoitelmassa on? Todella asiallinen avaus, toki huumorilla ja itseironialla maustettuna.
        Ei elämä niin vakavaa ole.

• In vino veritas
        Peukku AP:lle kirjoitti:

Mitä vikaa aloittajan kirjoitelmassa on? Todella asiallinen avaus, toki huumorilla ja itseironialla maustettuna.
        Ei elämä niin vakavaa ole.

Samaa typerää rölötystä joka jatkuu kuukaudesta toiseen. Ei siinä kyllä nähdääkseni ole mitään asiallisuuteen viittaavaakaan, ja huumoriksikaan se ei enää sadannen toiston kohdalla kelpaa.

• peukku ap:lle
        In vino veritas kirjoitti:

Samaa typerää rölötystä joka jatkuu kuukaudesta toiseen. Ei siinä kyllä nähdääkseni ole mitään asiallisuuteen viittaavaakaan, ja huumoriksikaan se ei enää sadannen toiston kohdalla kelpaa.

Entä jos aloittaja on oikeesti tuota mieltä?

• Anonyymi
        Jano minullakin kirjoitti:

Avaajan teksti ja esiintyminen nyt on mitä on, säälittävää sinänsä. On reppanoita, joilta pitäisi käydä keräämässä nettiyhteyden mahdollistavat rekkuleet pois!

Tällä kertaa täytyy kuitenkin todeta, että

http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/siiderit-oluet-ja-lonkerot/rainbow-lager-olut-45-til-0568-l/

sijoittuu kotimaisten nykyoluiden sarjassa omalla asteikollani parempaan päähän (eikä ole Olvin valmistamista oluista suinkaan kehnointa). Kun hinta on vielä suhteellisen edullinen ja pakkauskokona täysi pintti, ei ostos ole mitenkään kelvoton.

Ostan oluitani aika harvoin S-ryhmän liikkeistä, mutta sellaisessa asioidessani olen päätynyt useammankin kerran Rainbow-olueen ja luulen tekeväni niin vastaisuudessakin.

Rainbow on sinebrycoffin valmistama

• imekääpillilläbulkki

Rainbow bulkista tulikin mieleen hyvä R:llä alkava olut, nimittäin Alko taas ottanut valikoimiinsa Rochefort 10:n. Suosittelen, voittaa bulkkipaskan 100-0.

• laatua kaupasta

Join koko vapun pirkka ja rainbow olutta. Ei ole koskaan ollut näin hyvää vappua. Muistan kun viime vappuna ostin prykmestar swarzia, rocheforttia ja bohemia presidenttiä. Ei maistunut hyvältä eikä lähtenyt käyntiin.

Kun taas maultaan uskomattomat pirkka ja rainbow -oluet käynnistivät vapun tasaiseen liitoon, joka jatkui aamutunneille. En ole koskaan juonut näin hyviä oluita!

• rainbowtrout

Teillä siellä Turussa varmaan on parasta pysytelläkkin rainbow ja pirkka merkeissä.

• Mahtava löytö!

Tein tänään vertailin ja totesin pirkka oluen olevan vielä rainbow oluttakin parempi nautinto!

• Ei julkaistu niksi

Molempia kannattaa juoda esim. noroviruksen iskiessä, nestetasapainon ylläpitoon vaan. Tulee heti normaali olotila ja virusta tuskin huomaa.

• herra olut

Raahauduin riutuneitten käsivarsieni varassa lähimpään Saleen. Suuni oli sateisen marraskuun kuralammikon maku, koska olin raahautuessani latkinut vettä lätäköistä hengenpitimikseni. Onneksi Sale oli jo auki, kun olin ollut yli kolme viikkoa vailla eliksiiriä.

Salen eteisestä sain tuekseni ostoskärryt, joiden avulla pääsin juomahyllylle saakka. Hyllyn vieressä riutuneena huojuessani koin uskoontulemisen kaltaisen herätyksen ja olin varma, ettei vaivalloinen matkani ollut turha tällä kertaa. Työmarkkinatukeni on varmasti jo tililläni.
      Kaupassa juomahyllyjen välissä suu auki haahuillut Haagertin Armas suostui auttamaan lastaamaan kärryihini muutaman Rainbow Lager -tölkin ja kävipä hän vielä peremmältä kaupan minulle tuntemattomista osista etsimässä makkarapaketin kärryihini, ja vieläpä hän saattoi minut kassojen luokse.

Kassasta selvittyäni sain voimia, ikäänkuin jokin hurmoksenkaltainen voima olisi minua tukenut ja tämän voiman saattamana saatoin kävellä melkein pystyasennossa kauppaliikkeen ulko-ovesta ulos, jossa Armas odottelikin jo palkkiotaan lastaus- ja saattoavun tarjoamisestaan.

Tässä paikassa me Armaksen kanssa koimme taas uudestaan tämän niin tutun ja täydellisen maku- ja tunne nautinnon, joka voi tulla vain raikkaan ja täyteläisen Rainbow Lagerin siemauksesta kolmen viikon ja kahden päivän tärisevän odottelun jälkeen.

Voin elää elämääni, koska tiedän että pääsen kokemaan tämän lähes orgastisen nautinnon tunteen uudelleen.

• Anonyymi

no et sinä kyllä oluen laadusta paljoakaan tiedä...toihan täyttä rapakaljaa juomakelvotonta paskaa....laitapuolikulkioiden juomaa

• Anonyymi

herra oluen kommentti on vuodelta 2015, S-ryhmän uusi Rainbow, joka korvasi on Karjala Reilun halpis vaihtoehtona S-ryhmässä, on eri tuote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herra oluen kommentti on vuodelta 2015, S-ryhmän uusi Rainbow, joka korvasi on Karjala Reilun halpis vaihtoehtona S-ryhmässä, on eri tuote.

Taidat olla maistissa, teksti sammaltaa.

• Anonyymi

Olutherran juttu oli hauska. Itse maistoin Rainbow Lageria ensimmäistä kertaa kun olivat pahakkeet menneet vaihtamaan Karjala Reilun tilalle tarjousolueksi. Ei jatkoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meitä sateenkaari-ihmisiä on paljon!

• Itse suosin tosi tummia oluita. Suosikkejani ovai irlantilaiset ja englantilaiset oluet, mutta myös joku sakaslainen tai joku muu keskieurooppalainen käy. Silloin tällöin käy myös joku suomalainenkin olut.

Nyt olen tässä nauttinut irlantilaista olutta. Tämä on ihan hyvä. Ainakin tosi tumma, yönmusta ja päällä oli kermainen vaaleanruskea vaahto, joka pysyi siinä aika pitkään. Ihan makuakin on. Täytyy joskus katsastaa Alkon valikoimia, joskus olen jostanut sieltä jotain olutta, yhhen kerran muistaakseni jotain saksalaista.

• Tuota uskomatonta Rainbow-olutta en ole maistanut =D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      5032
    2. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      560
      3420
    3. Me Naiset: Martina Aitolehti on ekaa kertaa aikuisiällä sinkku - Suhde Pikkarambo Pikkaraiseen ohi

Yrittäjä ja somepersoona Martina Aitolehti on elämässään uuden edessä, kun parisuhde on päättynyt. Sinkkuus: uhka vai mahdollisuus… https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2592
    4. Metsävaanija Adrian Rothermel

Iltalehdessä hymisteltiin tätä Suomeen tuotettua pedofiilia. Oli saanut alennusta tuomioon ilmoittautumalla itse, kyseessä kuitenkin itsekkäät syyt,ei
      Laki ja rikos
      18
      2365
    5. Rita ja Aki Manninen päästävät "köyhät" ökykotiinsa: Hulppeat terassit, saunaosasto, uima-allas...

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen päästävät kamerat kotiinsa Rikkaat ja rahattomat tv-sarjassa. Ja kyllä heillä onkin totta tosiaan hulppeat tilat..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      2064
    6. Martinasta hieno haastattelu Me Naiset -lehdessä

Hieno haastattelu kauniista Martinasta. Jos hän olisi sotkeentunut huumeisiin tai rahanpesuun ja ollut vankilassa niin tuskinpa tekisivät haastattelua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      332
      1706
    7. Suomessa vahvin talouskasvu sitten 1980-luvun lopun

Kertoilee finanssitalo OP. Eläköön vasemmistohallitus! https://yle.fi/uutiset/3-12286727 "kokonaistalouden mittareilla elämme vuosina 2022–2023 vah
      Maailman menoa
      256
      1135
    8. Lestadiolaisten syrjintä

Kellään kokemusta lestadiolaisten tekemästä syrjinnästä? Syrjivät jo pelkästään uskonnon takia. Muut ovat heille vihollisia, jos ei heihin kuulu. ht
      Oulu
      134
      1096
    9. Meidän välillä oli yhteys

Tunsimme sen molemmat, eikö niin mies? En epäile, ettenkö olis ollut sun mielessä useamman kerran. Mitä tapahtui, kun kylmenit? Mun tunne sua kohta
      Ikävä
      51
      1031
    10. PIKKARAMBO LUE TÄMÄ!

Nyt kun Martina on tehnyt ikävän tempun, ja eronne jälkeen antanut haastattelun Menaiset lehteen, jossa on kertonut yksityisiä asioita suhteestanne, t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      918
    Aihe