Mitäs tykkäätte sailor moonin Michirusta(sailor neptune) ja Harukasta(Sailor Uranus)
Mun mielestä ne on söötein pari koko sarjasta!
Michiru & Haruka
6
436
Vastaukset
- Ninnuska
Kyllä, olet aivan oikeassa!! Michiru Ja Haruka rulaa! Tosin on muutkin Sailorit vallan upeita. Koko sarja on itseasiassa aivan supermahtava miun mielestä. Oletko itse suurikin fani? Tatoisitko alkaa kirjoitella? Miun osoite on: [email protected]
- Hmm...
En ole itse oikein Shoujo-ai fani. Enemmänkin Shounen-ai fani. Mutat täytyy myöntää että he todellakin ovat paras pari SM:stä. SM on muutenkin ihana anime ja manga :)
- Usagi
Yeahy! Ihana pari
- Ihmettelijä
Mä olen aina miettinyt,että onko Haruka tyttö vai poika.Onko se siis oikesti tyttö?Sehän pukeutuu joskus ihan kuin pojat.Sitten vielä tiätääkö kukaan onko ne tyttöjä vai poikia siis ne kolme poikaa jotka ilmestyy sinne Tokioon ja käy samaa koulua kuin Usagi??Jos nyt kukaan ees tajusi mitä tarkoitan.Mä vaan ihmettelin kun niitten taistellessa niillä on hameet.
- Ninnuska
Kyl Haruka on tyttö, samoin ne kolme "poikaa", jotka mainitsit, siis Sailor Starlightit.
- Ihmettelijä
Ninnuska kirjoitti:
Kyl Haruka on tyttö, samoin ne kolme "poikaa", jotka mainitsit, siis Sailor Starlightit.
Tulipa sekin asia selväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713