Hei,
Mäkelänkadulla oli aikoinaan saksalainen ravintola, jossa oli tuhdit annokset.
Olen vienyt saksalaisia vieraitani "suomalaisiin" ravintoloihin esinm. Savu ja Lappi ravintolat mutta annokset ovat liian niukkoja. Kasakassa on tuhdimmat annokset, mutta hinta on tähtitieteellinen.
Mäkelänkadun saksalainen ravintola on kuullemma muuttanut jonnekkin keskustaan ja kutsuu itseään eurooppalaiseksi ravintolaksi. En löydä tätä ravintolaa. Jos joku tietää missä tämä rafla on, niin kirjotelkaa.
Saksalainen ravintola
1
200
Vastaukset
- masanka
Hitler Kebab
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368