Oma gyne ei suostunut kirjoittamaan e-pillereitä hieman koholla olevan verenpaineen takia.. Onko muilla kokemuksia? Oletteko saaneet e-pillerit vaikka hieman verenpaine koholla? En jaksaisi enää minipillereitä..
E-pillerit&verenpaine
5
777
Vastaukset
- tytteli
jos verenpaineesi on koholla, niin ole tyytyväinen ettei pillereitä määrätty. ne altistaisivat sinut turhaan verenpaine taudille.
- käyttelijä
Mä hain mun pillerit terveyskeskuslääkäriltä, mitään tutkimuksia (verenpaine ym) ei tehty. Se vaan kysy et mitä mä haluan kokeilla, siis mitä merkkiä :O
- Sade
Sama täällä. Mulle käy ilmeisesti vain minipilsut, koska mulla on taipumusta korkeaan verenpaineeseen. Ärsyttävää, mut onneks ees saa jotain pillereitä käyttää.
- kaisa
Mulla lopetettiin yhdistelmäpillerit,kun verenpaineeni nousi.Olin ensin lopettamista vastaan,mutta suostuin vaihtamaan.mulle määrättiin Microluton-merkkiset minipillerit ja alun (2kk:n) jälkeen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.Verenpaine ei ole laskenut, mutta onneksi saan käyttää edes jotain pillereitä,emme mieheni kanssa pidä kumiukoista...Oloni on muutenkin "normaali" eikä mielialanvaihteluja ja seksihaluttomuutta ole. Älä aloita yhdistelmäpillereitä, mikäli verenpaineesi on korkea. Itse en ainakaan haluasi että verisuoni katkeaa tai sairastun aivohalvaukseen.
- linnea
Mulla ei myöskään uusittu reseptiä, koska verenpaine oli noussut aivan älyttömän korkealle.
Ensin sain Microlutoneita, mutta eivät nekään sopineet minulle muista syistä. Sen jälkeen minulle asennettiin kuparikierukka, vaikka en olekaan synnyttänyt. Siihen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!
Kyllä verenpaineesta kannattaa huolehtia ja huolestua, sekä mitata sitä säännöllisesti, jos on taipumusta kohonneisiin arvoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770