Ulosteen syöminen

Huolestunutttt

Minkä mielisairauden oire on ulosteen syöminen?
Tiedän yhden ihmisen joka tekee näin, ja hän ei ole hoidon piirissä.

99

11739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykiatri.

      Ei minkään mielisairauden. Kyseessä on seksuaalinen poikkeavuus eli ei sairaus.
      Sen sijaan jos tämä tietämäsi henkilö kirjoittaa ulosteella viestejä seinille, ikkunaan tms. niin kyseessä on todennäköisesti skitsofrenia.

      • pseudoatri

        hahahaha :D


      • Kyllä minä ulosteen syömistä jo sanon sairaudeksi. Jos se on seksuaalinen taipumus niin se on sitten sairas taipumus.


    • syön.

      painukaa h*lvettiin s*atanan lehmät täältä huutelemasta.

      Minäkin syön p*skaani ja juon k*stani, soita vaan 112 k*sipäät.

      • gregory stevens

        hahaha sain päivän naurut, kiitos


      • Anonyymi

        Mitäs vittua:3<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vittua:3<3

        bro näköjää googlannu


    • ohoh.

      Kyseessä voi olla ulosteen syöntitavasta riippuen joko bulimia tai homoseksuaalisuus. Myös itsemurhasairaus voi tulla kyseeseen.

    • B. M.Ihminen Kirppu

      Ei ole sellaista.
      A. Psykoosin
      B. Ylirasite-tilan
      C. Kuivumisen
      D. Kansantaloudellisen ihmisen eri arvoisuuden, ja psykoottisuuden.
      - Meitä ei saa ahdistella.


      Ihmistä ei hoida ihminen, vaan häntä hoitavat hallusinaatiot.
      - Milloin pääsette väestönsuojeluun saakka, itse sen tekemisenä?
      En halua vaihtaa miestä. Olemme olleet naimisissa kauan.

      Vaihtoehto B. Psykoottinen aggressiivisuus.

    • En siis ole alalla

      Ei minkään.

      Jos muuta outoa käytöstä (oireita) ei ole, niin kyse on vain oudosta käytöksestä. Ihan terveellistähän p:n syöminen ei varmaan ole (mitä bakteerit mahtavat tehdä?) Tällainen toiminta on myös niin poikkeavaa, että se sosiaalisesti eristää useimmista toisista. Toisaalta vaikka neitistä voi löytää vertaisiaan..

      Seksuaalinen poikkeavuus on kyseessä, JOS henkilö saa tästä seksuaalista kiihotusta. Näinhän ei välttämättä ole.

      Mitään diagnooseja ei voi eikä pidä tehdä yksittäisten asioiden perusteella.

      • psykiatri.

        Kuten jo aiemmin sanoin:

        "jos henkilö kirjoittaa ulosteella viestejä seinille, ikkunaan tms. niin kyseessä on todennäköisesti skitsofrenia. "

        Siis jos keittiön ikkunaan on kirjoitettu: "Miksi minä?" ulosteella niin asiassa ei ole mitään epäselvää.
        Tarvitaan siis tietynlaista pakko-oireilua ulosteen kanssa että se voitaisiin tulkita mielisairaudeksi.


      • kuolema psykiatreille

        "Mitään diagnooseja ei voi eikä pidäkään tehdä yksittäisten asioiden perusteella."

        Kerro se psykiatreille, niin oppivat.


      • ugalabugala
        psykiatri. kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin sanoin:

        "jos henkilö kirjoittaa ulosteella viestejä seinille, ikkunaan tms. niin kyseessä on todennäköisesti skitsofrenia. "

        Siis jos keittiön ikkunaan on kirjoitettu: "Miksi minä?" ulosteella niin asiassa ei ole mitään epäselvää.
        Tarvitaan siis tietynlaista pakko-oireilua ulosteen kanssa että se voitaisiin tulkita mielisairaudeksi.

        Jos on kirjoitettu ruskealla tussilla, niin kauempaa ei voi nähdä millä se on kirjoitettu. Tulevatko valkotakkiset hakemaan silloinkin?


      • Anonyymi
        kuolema psykiatreille kirjoitti:

        "Mitään diagnooseja ei voi eikä pidäkään tehdä yksittäisten asioiden perusteella."

        Kerro se psykiatreille, niin oppivat.

        HAHA NIIN MINÄKIBN ON SE VAA HYÄÄÄ T : ANTTI MÄNTYLÄ 070990-0675


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHA NIIN MINÄKIBN ON SE VAA HYÄÄÄ T : ANTTI MÄNTYLÄ 070990-0675

        Sairas!!


    • Psykiatri2

      Kyseessä on F67.7 depersoonallisuushäiriö. Tässä tapauksessa luulet olevasi koira. Koirille on normisapuskaa tuo tavara. Hoitona on koirakoulu.

    • En siis ole alalla

      Hei ihan todella "psykiatrit" .. rauhoittukaa.

      Ihan lonkalta jokainen voi keksiä kymmenen diagnoosia (tai muuta syytä), joihin p:n syöminen tai sillä töhriminen sopii.
      Kehitysvammaisuus, dementia, päihdepsykoosi, nuori-ikä ("tuherteluikä"), aivovaurio jne jne.

      On epäasiallisat leimailla ketään psykiatrisin diagnoosein aivan mitättömien "tietojen" perusteella.

      • scat man

        Se on koprofagia. Harrastan myös itse iaikkea pervoa.


      • minä_vain_1

        Vapaan tahdon ilmentymä.


      • Anonyymi

        Tapa sinä ittes saatanan läski.


      • Anonyymi

        Kyseessä on koprofabia. sairaus ja paha! ei auta kuin burana 800x20


    • oma valta.

      Saahan sitä ihminen syödä omaa p_skaansa jos haluaa.
      Oma keho, oma päätösvalta siihen.
      Jos yhteiskunta puuttuu, niin se on väärin.

      • Puurolla

        Jep. Jokainen laittakoot suuhunsa mitä haluaa. Jos ***** maistuu niin anti mennä. Pysyttelen sellaisesta naapurista kyllä kaukana, mutta mikä minä olisin määräilemään mitä toiset syö. Itse pysyttäydyn hedelmissä, puurossa, ulkofileissä ja borssikeitossa.


    • BLOOD IS LIFE

      Se on koprofilia. Parafilia jossa seksuaalisen kiinnostuksen kohteena on paska. Tai sitten on jäänyt anaaliselle tasolle kehityksessä. Jotkut jää oraaliselle tasolle.

      • Anonyymi

        ihmettelen suuresti miten joku voi edes kuvitella paskaa suuhunsa??? haiseehan se jo vessassa ´niin järkyttävälle !!!!! ei kait tosta voi kukaan kiihottua!!! Halooo!!!


      • Anonyymi

        Minä nautin kauniin ihanan naiseni kakan syömisestä,nuolen suoraan pyllystä,ei tarvitse aina pyyhkiä.Juon puoli lasillista pissaa päälle. Tekee hyvää ja nainen kiihottuu ja kikattaa kiimaisena kun kysyn sopisiko taas..


      • Anonyymi

        Sairaalaan hoitoon ja ÄKKIÄ


    • tuli mieleen

      Hmm. Olen ajatellut, että homomiehet varmaan kiihottuu kakan "tuoksusta" samalla tavalla kuin heteromiehet kiihottuvat vaginaeritteen tuoksusta. Se saattaisi selittää ulostekiinnostuksen ja homoseksuaalisuuden kytköksen?

      • tuliko_mieleen

        Homomiehet kylläkin puhdistaa peräaukkonsa ja -suolensa ennen sessioita...


    • juupajuujoojee

      Ja kovimmat nielee vielä tamponin.

    • CradleOfFilth

      Itse tuli juotua säännöllisesti naisen pissaa ja empä kyllä pahitteeksi laittaisi, jos hyvä peppunen tyttö haluaa suuhuni sen tortunkin vääntää ;)

      • PiipittäväPulu

        Tosi friikki


      • Anonyymi

        oot sairas!!! ja pahasti! sulle ei ole hoitoa olemassa. Hitlerin leiri on sulle oikea!! Siis Uuniin joudat!!


      • Anonyymi

        Rakastan syödä naisten paskoja.


      • Anonyymi
        PiipittäväPulu kirjoitti:

        Tosi friikki

        Olen hyvässä virassa työssä ja fiksu kaikin puolin,tykkään nauttia vaimoni eritteistä,hän nauttii myös,se on silloin ok. Aivan sama mitä muut siitä ajattele .


    • hyvääruokahalua

      Ei kai siinä mitään sairasta ole jos oman kehon eritteitä voi maistaa, mutta ihan niitä syömällä ja siihen mieltymyksellä on jo outo piirre. Ja kakka ja pissa ovat elimistön hylkimiä kuona-aineita, joita ei ole edes terveellistä enemmissä määrin popsia jos ei ihan ole poikkeusoloissa ja nälkäkuoleman tai janon näännyttämä.
      Ja jos bruukkaa tonkia eritteitään, niin kannattaa hoidella hygienia-asiat kuntoon. Ulosteissa, pissassa ja eritteissä saattaa olla taudinaiheuttajia, jotka joutuessaan toisen kenoon puhkaisevat vakavaksi sairaudeksi.

      • Anonyymi

        Plees!!
        ottakaa ja lähtekää!!!! vitun sairaat!!! rasvatkaa naru meidän kaikkien puolesta ja HÄVITKÄÄ TÄSTÄ MAAILMASTA!!!! VITUN SAIRAAT!!!! HÄVITKÄÄ!!!!


    • toivo8898

      en tiedä onko sairausluokituksessa, mutta ainakin saatanan palvontaan liittyvänä toimintana sille asialle vihkiytyvät sitä tekee. Kuuluu sen harjoittamiseen samoin kuin erilaiset seksuaaliset toiminnot: ryhmäseksi, homoseksi ja eläimiin sekaantuminen jne. Jotenkin säälittävää ja alentaa ihmisen arvokkuutta. toivottavasti ei kaveris ole sekaantunut /joutunut s-palvontaan mukaan.

      • kakanpalvoja

        Itse olen kakanpalvoja, onko se outoa?


    • Psyy

      Syön mielelläni myös nätin tytön kiinteää kakkaa..se kiihottaa nimenomaan..

      • älä.syrji.ripulikakkaa

        Ripulikakka ei kiihota?


    • Huijari

      Jos kakka maittaa
      eikä ketään haittaa
      ei ongelma ole minun
      eikä myöskään sinun

    • z3421

      kannabis psykoosi

      • Tai sitten vain todella kovat mässyt.


    • wsdftyuj

      kyll se on skitsokokkus aureus.... tai joku psykoosi kuitenkin.
      ei kukaan tervepäinen ala syömään toisen tai omaa paskaa. olen edelle mainittua toimintaa työni puolesta nähnyt ja kyllä siitä toiminnasta pyrittin tekemään loppu.

      vuosien varrella aika moni toipunut potilas kävi kiittämässä, että kiitos kun autoitte touhun lopettamaan. aikamoinen häpeä jäi työstettäväksi.

    • velor85

      Useesti syön oma paskaa koska myös ps4 on paskaa.

    • Fannyyyy

      F666 Saatanallinen köyhyys. Silloin ei ihmisellä ole varaa kuin kierrätettyyn ruokaan.

    • Fatimkivapuhuja

      Ei minkään sairauden. Hän on sukupuolineutraali.

    • Tasavallanjenni

      En se minä ollut, se oli Sauli!

      Terveisin: Jenni, ammatiltaan tasavallan koprofiili.

      Ps. Saulilla on hyvänmakuinen

      • Anonyymi

        Onko jennin kakka hyvää 😋


    • Brapunmiehiä

      Yäk!

    • Pekka_Haavisto

      Kakan syöminen tuo minulle nautintoa. Sitä on myös mukava levittää käsillä ympäri vartaloani. Tai toisen miehen vartalolle.

      • Antonio_poju

        Olisi ihanaa sivellä kakkaa Pekan kasvoille ja sen jälkeen nuolla se pois. Vielä kun ton voisi tehdä mäntyniemessä. Äänestäkää Pekkaa!!!


      • Adjutantti69

        Normi vihreitten touhua. Olisihan se hienoa kun suomessa olisi homo presidentti, joka kiihottuisi kakan hajusta. Nythän on ollut hetero (luultavasti?) presudentti, joka kiihottuu kakan hajusta.


      • Koprofiilitsekkin

        Miltähän Jennin mustamakkara maistuu? Onko siinä runollinen jälkimaku?


    • ripulimies

      Ihmiset ovat eläneet vuosia ilman kännykkää ja nykyihmiset eivät osaa edes ulostaa ilman kännykkää. Hienoksi on tämäkin maailma mennyt.

      • Sairastapaskaa

        Kakka ilman iPhonea ei ole edes kakka. Kyllä kännykkä tekee siitä paljon parempaa. Ota sinäkin ummetuslääkettä reipas annos ja liity mukaan ripuloimaan. Itse kävin jo ennakkoäänestämässä Matti Vanhasta, ja tietysti oli ruskea laatta housun takamuksessa. Kyllä siinä tädit jonossa nyrpisteli nenäänsä.


    • ainainenripuli
      • Sairastapaskaa

        Totta ripuloit kertoa! Itse nautin kyllä enemmän kiinteämmästä sonnasta. Sellaisesta, että voi haukata sitä. Syntymäpäivilläni tarjottiinkin "suklaakaakkua" "kermakuorrutuksella" ja hyvin maistui.
        Kerran tuli aivan järkyttävä ripuli ja olisi jo yöllä nukuttanut, mutta hirvitti vähän mikä soossi on aamulla sängyssä. Keksin tehdä muovipusseista ja jeesusteipistä suojan johon pystyi ripuloimaan yöllä. Oli kestänyt aamuun asti ehjänä viritys, mutta teippi jäi kiinni tosi ikävästi karvoihin ja paskasta meni iho ihan ruvelle pussin alla. En suosittele tuon kokeilemista kuin kovimmille harrastajille.


    • Koprofiilitsekkin

      Olen juuri pöntöllä päästämässä ulos kunnon jöötiä. Että se tuntuu hyvältä, kun sulkijalihaksen keskeltä ulos tursahtaa. Hyvät hajut myös.

    • Huhtasaari

      Nyt loppu viimeisetkin lääkkeet ja alan syömään urakalla ulosteita.

      Tiedättekö mistä tunnistaa albatrossin? Sen kakasta.

      Entä ranskalaisen parturin? Sen kakasta.

      Kohta lähtee käsistä. Nimittäin kakka.

      Ulosterikasta loppuelämää kaikille.

    • LaulajaRobin

      Perskules, katsoin juuri tv:stä Sauli Niinistön astujaiset ja nyt olen pöntöllä ulostamassa. Vähän jäi harmittamaan, kun sitä Niinistöä ei astuttukaan suorassa lähetyksessä, vaan se olikin virkaanastuminen. Olisi kyllä huvittanut, jos jokin karjusika olisi astunut Niinistöä kakkoseen ja se olisi näytetty tv:ssä.

      Jatkan omaa istuntuani pöntöllä. Näkyy tulevan kiinteää ja tummaa ulos.

    • Hegesippus

      Sauli Niinistölle syntyi tänään poika! Tervetuloa suvaitsevaan maahan, täällä suvaitaan myös ulosteiden syöjiä ja niillä leikkijöitä!

      • Suvaitsevainensuomi

        Inhottavaa että hegesippuksen asialliseen viestiin tuli jo heti vastaukseksi rasisista vihapuhetta. On hienoa, että suomessa suvaitaan kaikki omina ihmisinään omine kiinnostuksen kohteineen. Olkoon se sitten vaikka koprofilia. Tai kärsiköön henkilö mielenterveysongelmista. Mutta kaikki rasistinen ja sovinistinen vihapuhe tulee poistaa suomesta.


    • Suvaitsevainensuomi

      Elämme nyt uutta aikaa ja tulevaisuus tuo vain lisää valoisuutta ja suvaitsevaisuutta maahamme. Olemme oikealla tiellä, matkalla kohti tasa-arvoista yhteiskuntaa. Mailma kaupungistuu ja kaupungissa suvaitaa erilaisuutta. Tätä asiaa ei näytä juntit ymmärtävän. Myös niitä suvaitaan, jotka saavat nautintonsa koprofiliasta.

    • Sinnemäki

      Onko täällä ketään joka tykkäisi oksennuksen syömisestä? Itse pidän siitä ja olisi mukava tavata muita siitä pitäviä, vaikka yhteisen kivan merkeissä. Minulla olisi hyvät tilat stadin keskustassa isommallekkin ryhmälle yhteisen harrastuksen paikaksi.

    • sipicity

      Syömisestä en tiedä, mutta paskanpuhuminen on hyvinkin yleistä, esim Arkadianmäellä enemmän sääntö kuin poikkeus.

    • Fekofili

      Olen jo nuoresta tehnyt sitä ja tykännyt katsoa muiden kakkaamista. Itse varaan omaan käyntiin paljon aikaa kuvitellen paskovani jonkun mimmin suuhun. Tahtoisin leikkiä ulosteella jonkun naisen kanssa ja kakata samaan pyttyyn samaan aikaan.

    • Nuorempana

      Killinä sormeilin persettäni kun isä luki iltasatua, sitten kun sormi tuli paskaiseksi laitoin sen vaivihkaa suuhuni, mutta isä huomasi sen ja kysyi:
      -Mitä ihmettä sä teet?
      -Syön kakkaa.
      -SYÖT KAKKAA?!

    • MarkoHämeenlinnasta

      Samaa olen itse tehnyt, joskus eskarin alta makuja myös... on se vaan nannaa.

    • peppumies

      Onko Jari Sillanpää peppumiehiä? Tietääkö kukaan?

      Jaristahan paljastui nyt huumekohun yhteydessä, että käy fetissibileissä. Jari käyttää kokovartalo nahka ja kumiasuja näissä bileissä, sekä kotonaan.

      Tietääkö kukaan mitä muita fetissejä Jarilla on? Olisi ihana päästä maistamaan Jarin kakkaa.

      • Siltsufani

        Mustakin Siltsu on upea mies ja ikääntynyt tyylikkäästi. Mikä mieletön fantasia olisi saada maistaa Siltsun ulostetta. Naminami, kuten sanoi Marko Bjurstöm.


      • Kaviaarimies

        Naminami, buntsibum...

        Olen itse nuorempi mies ja myös minua kiinnostaisi herkutella 50-vuotiaan miehen "kaviaarilla", joka tuoksuisi muhevalta.


      • Aaaaaapuva

        Aatu ja uuni takas tollasille


    • Uuusio

      On vain yksi mahdollisuus näillä hlöillä

    • Aaaaaaaatuuu

      Aatun tehokas sairauksien poisto toimis tässäkin tapauksessa

    • Ausach

      Auschwits takasin ja kaikki tommoset niihin uuneihin

    • Pas.....kaa

      Pankaa kaikki paskan syönnistä nauttijat samaan huoneeseen ja antakaa olla rauhassa. Siellä syökööt. Kuinka kauan? Video ois poikaa

    • Aaaaaaatuuu

      Näin sairaita ei hengittäis hetkeäkään jos Adolf Hitler eläisi

    • Aatuuu

      Kaikki Kunnia Adolf Hitlerille. Siinä kunnon mies. Asia tuli kuntoon!!!

    • Ainoaoikea

      Adolf Hitler ja AATE!!! ELÄÄ JA VOI HYVIN!! JAWOHL!! MEIN KUNG!!!

    • Anonyymi

      Ei kannata uskoa kaikkea mitä kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      On se hiton sairasta paskan syöminen....ei oe elämisen edellytyksiä syöjällä ei!!

    • Anonyymi

      Se on skeptikoilla ja narsisteilla hyvin yleinen sairaus.
      Hoitoa kyseiseen sairauteen ei tunneta.
      Epäillään, että se on geneettinen sairaus.

      Tohtori Lahtinen

    • Anonyymi

      Viittaa johonkin mikä aiheutuu aivoissa vallitsevasta kemiallisesta epätasapainotilasta.

      PS. SSRI-lääkkeet ovat koiranpaskaa

    • Anonyymi

      Mä rakastan sitä et kaunis nainen tulee kyykkyyn naamani päälle ja paskantaa suoraan suuhuni. Syön aina koko lastin ja se on oikeasti hyvää ja todella kiihottavaa

      • Anonyymi

        Ai sä haluat mahdollisesti hepatiitin ja siitä olet onnellinen?


      • Anonyymi

        Muuta huusin alle asumaan niin saat syödä vatsan täyteen


    • Anonyymi

      Se on heteroseksuaalisuus sairaus. Se on tyypillistä heteroseksuaalisuutta että syödään ulosteita. Sitä esiintyy noin 75% heteroseksuaaleja.

      • Anonyymi

        No mä en kuulu tohon osuuteen.


      • Anonyymi

        On joo. Heteroseksissä joka paikan nuoleminen on ihan tyypillistä. Siinä nuolevat sitten ulostettakin ja muuta moskaa. Kyllä on totta.


    • Anonyymi

      Miettikää jos maan loppu tulee ootte punkkerissa perus ruokat loppu juttulienee miten sillo selvitä kusen juomisella ja paskan syömisellä mieluusti muiten ja omia esim mies on iltapalaksi syönyt omaa ammupala naisen kiertää niitten ihmisten kanssa ketä sielä on

    • Anonyymi

      Helena Snellman on parasiitti joka syö ulostetta ravinnokseen.

    • Anonyymi

      Bussissa tai kaupassa jos alkaa paskattaa teen käteen ja heitän ulos

      • Anonyymi

        Normaalia vasureiden toimintaa


    • Anonyymi

      Paskan syöminen ei oo mieli sairauden merkki vaan omien jätösten hyödyntäminen. Siitä saa hyvää ravintoa sydämelle kun syö kourallisen omaa paskaa.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät.Toivottavasti et suutele ketään


    • Anonyymi

      Aika monella sarjamurhaajalla on ollut tuo kyseinen tapa.Kaippa se liittyy jotenkin siihen mielisairauteen,että saa jotain seksuaalista nautintoa kun kiduttaa ja tappaa

    • Anonyymi

      Meillä duunissa ihmeteltiin kahvitunneilla paskanhajua. Sitä kesti varmaan puoli vuotta. Kerran sitten menin vessaan ja kun avasin oven, siellä oli ne kaksi vassaria maistelemassa toistensa pökäIeitä. Olivat unohtaneet lukita oven. No, sen jälkeen ei paska haissut enää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe