suomalaiset miehet on rumia

Olenko ainoa kuka ajattelee, että suomalaiset miehet ovat rumia vai onko muitakin? Mielestäni tämä johtuu siitä, että jotkut suomalaiset etenkin miehet ovat rumia suomen sisäsiittoisuuden takia. Aika lailla suomi pojat näyttävät tältä: http://www.fishchan.com/tips/src/131881449192.jpg
Ilmianna
Jaa

57 Vastausta

hahahahah ei vitun trolli
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Suomalaiset miehet ovat tosiaan maailman rumimpia, olemme tienneet sen ystävieni kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Lähtökohta on naisellisemmat piirteet kuin muualla maailmassa, kuten pieni leuka. Mutta kun lisätään päälle se, että 50% miehistä on Suomessa ylipainoisia, niin kuva muuttuu karmeammaksi. Kaikki luuston mahdollisesti edes vähän miehekkäät piirteet hautautuvat ihran alle.

Lisäksi täällä elää sellainen perähikiän äijäkulttuuri, että muka vain homot kaunistuvat, mikä tarkoittaa, että miehet käyttävät sitä tekosyynä hirveälle pukeutumistyylille ja välinpitämättömyydelle ulkonäöstään.

No, on täällä joitain esim. ruotsalaisen tai venäläisen geeniperimän omaavia komeita miheiä, jotka vieläpä kuntoilevat ja omaavat tyylisilmää. Voi kuitenkin arvata, millainen valinnanvara heillä on naisiista, kun ovat niin harvinaisia hyviä miehiä niiden rumien plösöjen keskellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suomalaisillahan on aika maskuliiniset kasvonpiirteet. Pienet silmät, romuluinen kallo ja ohuet huulet. Paremmalta nuo miehellä näyttää kuin naisella.
Ilmianna
Jaa
Olet ainoa.

Kysy seuraavan kerran äidiltäsi.
Ilmianna
Jaa
Joo'o ... se sama sisäsiittoisuus näkyy myös erityisesti naisissa. Aika lailla suomitytöt näyttävät tältä:
http://www.fishchan.com/tips/src/131881449192.jpg
Ilmianna
Jaa
Ei pelkästään suomalaiset miehet ole rumia, vaan myös naiset. Ulkonäöllisesti yksi rumentava seikka on epävarmuus ja altavastaajan olemus.
Ilmianna
Jaa
Kun vastaavaa hoetaan vastaavissa naistenhaukkumiskeskusteluissa, niin sanon täälläkin: nyt puhutaan MIEHISTÄ, naisista keskustelut on erikseen. NIH!

Aika hyvin aloittaja luonnehti suomalaisen miehen ulkonäön, ainoa että se on yleensä vaaleampi ja värittömämpi, helakkana punoittavia aknepaukuroita ja niiden tuottamaa väriä lukuunottamatta. Laihduttakaa miehet, niin saatte naisia, eikä naisten tarvitse hakea miehiä ulkomailta! Miksi te laardipallerot ette tajua!!!1
Ilmianna
Jaa
no ite nään komeita miehiä koko ajan.. Riippuu kyllä paljon mistä pitää, ja missä liikkuu :)
Ehkä oot pessimisti tai tulit katkerana valittamaan kuinka kaikki miehet ovat rumia..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
En tiiä, en kyllä itse kauheasti ole hyvännäköisiä suomalais miehiä nähnyt, enemmän ulkomaalaisia hyvännäköisiä miehiä nähnyt, kun pks-seudulla asun. Harmi, olisi ollut ihanaa löytää joku hyvännäköinen suomimies, jolla myös luonteet kohdallaan, kun sama kieli on, mutta ei vain yksinkertaisesti löydy, kun kaikki niin rumia ja luonne ja käytökset suomimiehillä ei ole minun makuuni. Oliisi ollut ihana löytää suomalaisia herrasmiehiä ihanalla huumorilla ja komealla ulkonäöllä ja pukeutumisella. Virossa kun käy niin siellä näkyy pilviin asti komeita miehiä atleettisella keholla grr ;) venäläiset miehet on myös komeita, jos valkoisesta miehestä tykkää ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Faktatasolla trollaus ainakin menee pahasti pieleen. Suomalaiset ovat geneettisesti hyvin vaihtelevaa sakkia. Eri suomalaisryhmät ovat parhaimmillaan kaukaisempaa sukua toisilleen, kuin monen eri eurooppailaisvaltioden väestöryhmät toisilleen. En ota kantaa miten tämä vaikuttaa miesten rumuuteen; mielestäni miehet ovat lähtökohtaisesti rumia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12 VASTAUSTA:
En kyllä ymmärrä miksi tämä on trollaus. Suomi pojat ovat vain yksinkertaisesti rumia ja näyttävät mielestäni aikalailla samanlaiselta, kuin kuvaamani henkilö kuvassa. Komeita suomalaismiehiä saa todenteolla etsiä, näitä miehiä ei hirveästi kadulla kävellessä tapaa suomessa. Enemmän täällä, jos totta puhutaan niin on kauniita naisia, kuin miehiä. Välillän, kun katson kadulle ja näen pariskuntia niin ihmettelen, että miksi noin kaunis nätti nainen ottaa itselleen noin ruman suomalaisen miehen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
puoleksisuomalaimem kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi tämä on trollaus. Suomi pojat ovat vain yksinkertaisesti rumia ja näyttävät mielestäni aikalailla samanlaiselta, kuin kuvaamani henkilö kuvassa. Komeita suomalaismiehiä saa todenteolla etsiä, näitä miehiä ei hirveästi kadulla kävellessä tapaa suomessa. Enemmän täällä, jos totta puhutaan niin on kauniita naisia, kuin miehiä. Välillän, kun katson kadulle ja näen pariskuntia niin ihmettelen, että miksi noin kaunis nätti nainen ottaa itselleen noin ruman suomalaisen miehen.
Oon kans ihmetelly ihan samaa. Karmeen näkösii köriläitä. Sanoo kaunis Suomi-mies :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Suomen kaunein kirjoitti:
Oon kans ihmetelly ihan samaa. Karmeen näkösii köriläitä. Sanoo kaunis Suomi-mies :)
UJOT JA LIIAN PITKÄT MIEHET ON RUMIA JA TYLSIÄ!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En oleta keskustelijoita automaattisesti idiooteiksi, joten oletin aloittajan tietävän, ettei suomalaisia voi perustellusti pitää mitenkään erityisen sisäsiittoisina. Ihmisiä voi haukkua trollaamatta, mutta jos mielipiteitään vielä perustelee silkoilla valeilla, tarkoituksena on todennäköisesti lähinnä ärsyttää.

Jos tarkoituksenasi ei ollut trollailla, vaan vilpittömästi aloittaa keskustelu, niin toteutit asian aika kehnosti. Vai onko sinulla joku syy uskoa suomalaisten olevan erityisen sisäsiittoisia, tai tiedätkö ylipäätään mitä se tarkoittaa? (saati miten se vaikuttaa ulkonäköön?)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hallawei kirjoitti:
En oleta keskustelijoita automaattisesti idiooteiksi, joten oletin aloittajan tietävän, ettei suomalaisia voi perustellusti pitää mitenkään erityisen sisäsiittoisina. Ihmisiä voi haukkua trollaamatta, mutta jos mielipiteitään vielä perustelee silkoilla valeilla, tarkoituksena on todennäköisesti lähinnä ärsyttää.

Jos tarkoituksenasi ei ollut trollailla, vaan vilpittömästi aloittaa keskustelu, niin toteutit asian aika kehnosti. Vai onko sinulla joku syy uskoa suomalaisten olevan erityisen sisäsiittoisia, tai tiedätkö ylipäätään mitä se tarkoittaa? (saati miten se vaikuttaa ulkonäköön?)
Sinä olet tainnut ymmärtää hiukan huonosti sen saman artikkelin, jonka todennäköisesti olemme lukeneet. Suomen heimot ovat melko kaukana toisistaan geneettisesti, mutta sisäsiittoisuutta kyllä löytyy. Se on oikeastaan huonompikin homma kuin koko kansan keskeinen sisäsiittoisuus, koska pienellä alueella ollaan pariuduttu keskenään ihan liian kauan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hellureiw kirjoitti:
Sinä olet tainnut ymmärtää hiukan huonosti sen saman artikkelin, jonka todennäköisesti olemme lukeneet. Suomen heimot ovat melko kaukana toisistaan geneettisesti, mutta sisäsiittoisuutta kyllä löytyy. Se on oikeastaan huonompikin homma kuin koko kansan keskeinen sisäsiittoisuus, koska pienellä alueella ollaan pariuduttu keskenään ihan liian kauan.
Suomessahan on ollut sisäsiittoisuutta, mutta luulen että sitä parannellaan koko ajan sillä, että tänne otetaan vastaan ulkomaalaisia, jotta geenejä saadaan sekoteltua. Saahan suomessa serkkujenkin kanssa naimisiin mennä ja jotkut pitävät sitä normaalina mikä on myös sisäsiittoista, mutta niin on myös joissakin muissakin maissa, niin ei ihme, että sinnekkin syntyy ruman näköistä väkeä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hellureiw kirjoitti:
En viitannut mihinkään tiettyyn artikkeliin. Ensimmäisessä viestissäni puhuessani Suomen sisäisten ryhmien suurista eroista, ajoin takaa sitä, että koska täällä on toisistaan suuresti poikkeavia ryhmiä, täältä löytyy suhteessa paljon ihmisiä joiden vanhempien geenit eroavat toisistaan hyvinkin paljon. Sinällään useat toisistaan poikkeavat alipopulaatiot eivät tarkoita, etteikö koko populaation voisi olla sisäsiittoista. Voisihan kaikki eri ryhmät olla itsessään hyvinkin sisäsiittoisia.

En jälkimmäisessä viestissäkään sinällään tarkoittanut, että suomalaiset olisivat jotenkin erityisen ei-sisäsiittoisia. Me vain emme ole erityisen sisäsiittoisia, ainakaan siinä määrin, että maallikko voisi sen perusteella päätellä jotain meidän ulkonäöstämme.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Suomessahan on ollut sisäsiittoisuutta, mutta luulen että sitä parannellaan koko ajan sillä, että tänne otetaan vastaan ulkomaalaisia, jotta geenejä saadaan sekoteltua. Saahan suomessa serkkujenkin kanssa naimisiin mennä ja jotkut pitävät sitä normaalina mikä on myös sisäsiittoista, mutta niin on myös joissakin muissakin maissa, niin ei ihme, että sinnekkin syntyy ruman näköistä väkeä.
Ulkomaiden geenit tuovat vaihtelua. Ihannemieheni on vähintään 25 % Ruotsin geeneistä.

Sisäsiittoisuuden lisäksi nurkkakuntaisuus on vallitseva, ainakin Lounais-Suomessa. Uutta verta muodostuu siten entistä vähemmän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vaihtelut kirjoitti:
Ulkomaiden geenit tuovat vaihtelua. Ihannemieheni on vähintään 25 % Ruotsin geeneistä.

Sisäsiittoisuuden lisäksi nurkkakuntaisuus on vallitseva, ainakin Lounais-Suomessa. Uutta verta muodostuu siten entistä vähemmän.
Jaa, no Lounais-Suomessa on kylläkin Suomen parhaat näköiset ihmiset...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
-------------- kirjoitti:
Jaa, no Lounais-Suomessa on kylläkin Suomen parhaat näköiset ihmiset...
Kauneus tulee korvien välistä, ei ulkokuoresta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No eikös siitä ole ihan tehty tutkimusta, että suomalaiset naiset ovat pääsääntöisesti eurooppalaista geeniperimää ja miehet sieltä Uralin juurelta eli näyttävät vähän venäläisiltä. Tästä lähtökohdasta ei yhtään ihmettele jos näyttävät sellaisilta pallonaamoilta. Lyhyitä ja tönkeröitä ja käytös kuin juntti einarilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vaihtelut kirjoitti:

Ruotsin homo geenejä haluttaa? Voi saatanan saatana vittu kun vituttaa!!!!!!! MIE HALUAN TAPPAA KAIKKI RUMAT MIEHET SAATANA RYPPYKASVOT PERKELE ÄRJY YRJÖT PERKELE! OLISIMPA AINOA MIES JA KAIKKI MUUT OLISIVAT NAISIA. LUKIOLAISET NAISET ON NIIN KAUNIITA; ETTÄ KATTOMISESTSKI SAA ORGANISMIN.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kyllä on saatana pinnallista sakkia! menkäähän itteenne saatanan fitness bodari pellet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mene muualle vihaamaan ja muutenkin, miten tämä liittyy bodareihin? Ja kyllä aloittaja pitää meitä fitnesmiehiäkin rumina, sillä olemme mekin suomalaisia miehiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suomalsiet on vähän kuin kirveellä veistettyjä...ja toiset sitten mitäänsanomattoman näköisiä perunaneniä. Tosi komeat herrat on tooodella vähissä. No näillä mennään..
Ilmianna
Jaa
"Ulkonäöllisesti yksi rumentava seikka on epävarmuus ja altavastaajan olemus."

Epävarmuus on luonteenpiirre, ei ulkonäköpiirre.

Toki epävarmuus voi miehellä on epäseksikästä naisten mielestä, mutta edelleen, se kertoo miehen luonteesta ja persoonasta. Mies voi olla kaikin puolin ulkoisesti komea, mutta sisältä olla kaikkea muuta. Absoluuttisesti kuitenkin ulkonäkö on kaikin puolin viehättävä.

"Laihduttakaa miehet, niin saatte naisia, eikä naisten tarvitse hakea miehiä ulkomailta! Miksi te laardipallerot ette tajua!!!"

Koska se pelkkä lihavuus ei ole ainoa seikka. Mies voi olla normaalin vartalon omaava, mutta ei viehätä naisia. Normaali vartalo miehellä ei herätä naisessa mitään seksuaalisia tunteita tai fiiliksiä. Eivät läskit ja tietokoneella istuvat miehet ole todellakaan ainoita miehiä, jotka eivät naisia saa.

Komeakasvoinen, pitkä, harteikas ja lihaksikas ulkonäkö viehättää naisia, ei normaali vartalo, vaikkei siinä läskiä olisikaan. Normaali vartalo ei ole negatiivinen asia, muttei mikään seksikäs ja puoleensavetäväkään. Siinä on se ero.

Itsekin harrasta futista ja käyn kuntosalilla ahkerasti. No onko niitä naisia tullut vai ei? No ei todellakaan. Ei kukaan nainen katso ikinä päinkään. Näin se homma menisi, vaikka olisin läski. Eivät naiset katso ikinä ihaillen perään silloinkaan.

Pointti tässä on siis se, että voit omata normaalin vartalon, mutta naiset eivät kiinnostu. Voit omata läskin vartalon ja naiset eivät kiinnostu. Mutta kun olet komeakasvoinen, pitkä, harteikas, lihaksikas ja vahvarakenteinen, niin saat potkia jo rumempia naisia pois koko ajan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Poikani on hoikka, urheilullinen mutta ei nyt lihaksikas. En tiedä mikä on, mutta minne tahansa astelee naiset ja tyttöset ovat hänen kimpussaan. Hurmasi ensimmäiset jo rattaissa istuessaan.
Olisko ne ruskeat silmät vai iloinen hymy?
Hyvin olen myös kasvattanut joten osaa olla kohtelias kaikille ikään ja siviilisäätyyn katsomatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä olen ruma, en ole koskaan seurustellut ja olen vielä neitsyt 40 vuotiaana.
Ilmianna
Jaa
Ei rumat naiset voi synnyttää kovin komeita miehiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja ei rumat miehet tee naisille kauniita naisia tai komeita miehiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Et ole ainoa. En ymmärrä lainkaan niitä naisia, jotka edes jaksaa laittautua tässä maassa. Mitähän varten? En mä ainakaan todettuani, ettei täältä löydy kuin todella rumia luonnehäiriöisiä. Ulkomaille matkustaessa sitä melkein itkettää, kun huomaa, miten komeita miehet on ja toteaa, mistä sitä on jäänyt paitsi täällä kusisessa maailmankolkassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sinä tuskin voit muita syyttää luonnehäiriöstä. ahahahah
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ja aloittajan viestin kuvan näköiset jätkät on niitä jotka valittaa muun muassa näistä asioista:

-Naiset eivät tykkää heidän kaltaisistaan "kilteistä" tai "kunnollisista" miehistä
-NEEEKERIT VIE MUN NAISET!!!
-Siitä kuinka naisia ei voi tavata missään
-Kuinka naiset ovat kaikki huoria ja syypäitä about kaikkiin maailman pahoihin asioihin.

Lisäksi nuo miehet tunnustavat Henry Laasasen Profeetakseen ja ovat opiskelleet ulkoa sen mikä tekee miehistä YTMin, KTMin tai ATMin.

Nuo miehet syyttävät myös aina kaikkia muita ongelmistaan koska ovat itse niin "kunnollisia".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voiko tuota enää paremmin sanoa. Voisi vielä kyllä lisätä, että laittavat pilvin pimein viestejä jossa ihmetellään miksei kauniille naisille kelpaa mikään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taasko joku mielisairas sossun rahoilla loisiva mamu äänessä.
Ilmianna
Jaa
"Poikani on hoikka, urheilullinen mutta ei nyt lihaksikas. En tiedä mikä on, mutta minne tahansa astelee naiset ja tyttöset ovat hänen kimpussaan. Hurmasi ensimmäiset jo rattaissa istuessaan.
Olisko ne ruskeat silmät vai iloinen hymy?
Hyvin olen myös kasvattanut joten osaa olla kohtelias kaikille ikään ja siviilisäätyyn katsomatta."

Voi olla ruskeatkin silmät, eipä sellaisia tässä maassa kovin monella miehellä ole. Eksoottisuushan vetää monesti puoleensa.

Mutta aivan yhtä lailla minä tiedän paljon hoikkia ja urheilullisia miehiä, mutta vaikka heillä olisi minkälainen luonne, niin naiset vain eivät ole jatkuvalla syötöllä kimpussa.

Mutta sitten taas tiedän erään 193-senttiä pitkän, komeakasvoisen, lihaksikkaan ja harteikkaan miehen, josta ovat kiinnostuneet niin vanhemmat kuin nuoremmatkin naiset, ammatista, koulutustasosta, jne. riippumatta.

Kyseessä tosin onkin sitten sellainen mies, jonkalaista en ole aiemmin tavannut missään. Eli HARVINAISEN JA POIKKEUKSELLISEN paljon saa naisilta sitä seksuaalista huomiota, koska on itsekin POIKKEUKSELLINEN mies muiden suomalaismiesten joukossa.

Eli se hoikkuus, lihaksikkuus ja mukava, sosiaalinen luonne paljoa auta, jos ne kaikki muut piirteet ovat päinvastaista tasoa. Ts. että mies olisi sitä tasoa, jossa YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista on jatkuvalla syötöllä kiinnostuneita.

Tuollaisia miehiä vain on hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, HYVIN harvassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos, hyvin kiteytit tämän asian. Seurustelin aikoinaan kuvailemasi miehen kanssa (oli ehkä jopa hieman pidempi) ja minulle ainoa ongelma tuntui olevan meidän yhteiset hetket ulkona.

Mies sai aivan liikaa huomiota, joka oli minusta rasittavaa. Olin mustasukkainen, varsinkin kun en itse ollut mikään missi, vaikka muuten ihan kaunis. Tavatessani tämän miehen oli todella siististi pukeutunut ja hyväkäytöksinen. Luonnekin oli aivan ihana, eikä ulkonäkö ollut noussut päähän.

Seurustelun aikana huomasin, että mies tarkoituksella pukeutui rumemmin, eikä korostanut ulkonäköänsä. Tosin pituutta nyt on mahdotonta piilottaa ja todella atleettista vartaloa. Huomiota sai vaikka tuskin sitä halusi. Erottiin kun mies muutti toiselle paikkakunnalle, enkä itse ollut siihen valmis. Harmittaa näin jälkikäteen, kun en tiedä mitä hänelle kuuluu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihan turhaa tuollainen p....n jauhaminen.
Kyllä Suomesta löytyy komeita miehiä siis ihan suomalaisia.
Toki kauneus on katsojan silmässä
mut sellaisia "perus komeita" on näkynyt ihan siellä ja täällä.
Kandee pitää silmät auki kun liikkuu niin näkee paremmin.
Tärkeä muistaa:vain sydämellä näkee hyvin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nojoo löytyyhän tuollaisia "limaisia" miehiä aika paljon ja vanhemmiten ylipainokin lisääntyy.

Itse olen pitkä, melko lihaksikas, hieman keski-eurooppalaisia piirteitä omaava tyylitajuinen mies, mutta heikkouteni on itsevarmuuden puute. Minusta tuntuu, että jos omaisin normaalin itseluottamuksen, olisin aika hyvää tavaraa! Baareissa tulee humalassa ilman estoja puhuttua naisten kanssa mukavia ja silloin minusta pidetään. Selvinpäin en tee aloitteita ja siksi tunnen itseni epävarmaksi, kun kukaan nainen ei lähesty mua, mutta ilmeisesti naiset harvemmin lähestyvät. Katseita kyllä saan, en vain itse oikein tajua sitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On taas tylsä, tosi umpi-silmäinen aloitus(aloittaja). Hyvännäköisiä ja komeita miehiä, poikia on suomessa paljonkin. Jotkut eivät vetoa omaan mieltymykseen mutta komeutta ei voi kiistää.Analysoi piirteitä, mittasuhteita, värit jne. Näin pinnallisesti sanoen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ite ainakin tykkään enempi suomen ku viron miehistä. Virolaiset miehet on vähän semmosta( ei pahalla ) rupusakin näköstä ja käytös usein junttimaista esim. Huudellaan jokaiselle ohikulkijalle jotain. Ne kyllä tunnistaa suomessa heti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Virolaisilla miehillä on suomalaisia miehiä yleisemmin alkoholiongelma. Näkyy esim. siinä, että huomattavan suuri osa Suomessa kiinni jääneitä rattijuopoista on virolaisia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ala-arvoinen trolli, niin huono ettei AP todennäköisesti ole edes nainen, vaan huomiohakuinen jonne...
Ilmianna
Jaa
niin on suomi ämmätkin saatanan rumia. Tasoissa ollaan.
Ilmianna
Jaa
älä höpötä, suomalaiset miehet ovat ihania.
Ilmianna
Jaa
Minä olen ainakin ruma. Ei voi mitään jos tälläseks olen tullut
Ilmianna
Jaa
Olen itse puoleksi suomalainen mies,isä tuolta etelämpää Euroopasta, enkä niin kummoinen lahja naisille ole.Kaiken näköistä ja kokoista miestä on joka puolella maapalloa, turha suomalaisia mollata.
Ilmianna
Jaa
Hei te maailmalla käyneet ihmiset. Onko muuten muuallapäin maailmaa tällaisia samanlaisia oman maan mies mollaus keskusteluja myös?
Ilmianna
Jaa
Työpaikalleni otetaan kesätyöntekijöiksi kymmeniä n. 20 v. miehiä. Monet ovat ihan kivan näköisiä tuossa iässä. Mutta mitä ihmettä heille tapahtuu kun pariutuvat. Sama pätee naisiinkin. Syöttävätkö naiset miehensä tynnyreiksi. Vai tuleeko molempien yhteiseksi harrastukseksi sohvan pohjalla röhnöttäminen, kaljan ja siiderin juonti ja einekset? Monet pitävät itsensä kondiksessa kun liikkuvat baanalla metsästämässä, sitten kun on kaato suoritettu annetaan rupsahtaa pikavauhtia rauhassa. Ylipaino rumentaa niin miehiä kuin naisiakin.
Ilmianna
Jaa
Ei kaikki.
Ilmianna
Jaa
Ulkomailla miehet on niin komeita, suomessa tylyjä ja ujoja.
Ilmianna
Jaa
Ruma Härmä kyseli. On sitä muuallakin päin tällaisia keskusteluja, missä oman kansan ukot ei ole mitään tai peräti rumia jne. Homman juju on kysynnän ja tarjonnan laki kaikkialla, missä ei ole monikulttuurista sekoittumista suuremmalti. Jos paljon samannäköisiä ja värisiä ukkoja pyörii maisemassa, niin erinnäköiset erottuvat siinä edukseen, eli tumma ukon habitus ulkomailla ei ole juttu eikä mikään paikallisille naisille ja oman kansan muut piirteet. Ristiverinen ja vaalea erottuu taas siellä edukseen.
Ilmianna
Jaa
Puhe suomalaisten sisäsiittoisuudesta on totta sekä ei niin totta... Sisäsiittoisuutta esiintyy lähinnä eri alueiden/heimojen keskuudessa. Yksinkertaistettuna suomalaiset voidaan jakaa kahteen etniseen ryhmään jos saamelaiset yms. vähemmistön jätetään pois. Itäsuomalaisiin ja länsisuomalaisiin. Käsitteinä voivat olla harhaan johtavia varsinkin etelä-suomessa. En viittaa nykyiseen maantieteelliseen sijaintiin vaan syntyperään noilla termeillä.

Vaikka asut Turussa, et välttämättä ole perimältäsi ns. länsisuomalainen tai siis osittain varmasti jos suku on asunut vuosisatoja alueella. Suomalaiset ovat samaan aikaan yksi yhtenäisimmistä kansoista ja toisaalta kaksi selkeää klaania löytyy miehistä. Länsisuomalaiset ovat pääasiassa (alunperin) I haploryhmään kuuluvia ja itäsuomalaiset N1C ryhmään. Nykyään n.60% Suomen miehistä kuuluu N1C ryhmään ja vajaa 30% I1d ryhmään. Loput muihin. Eli suomalaiset voi jakaa karkeasti läntiseen ja itäiseen perimään.

N1c: http://cache.eupedia.com/images/content/Haplogroup-N.gif
I1: http://cache.eupedia.com/images/content/Haplogroup_I1.gif

Vaikka Suomesta löytyy selvästi kaksi eriävää miesväestöä, niin 80% nykysuomalaisista miehistä periytyy samasta pienestä pohjois-euroopan alkuväestöstä.
Ilmianna
Jaa
kuinkahan kaunis itse olet? Tuskin kovinkaan, kun tänne kirjoitat. Voi sua raukkaa, rumaa akkaa, varmaan hirveä luuska oot.
Ilmianna
Jaa
Ainakin yks mies suomalainen, vaikkei ihan suomalaisen näköinen olekaan on ensimmäistä kertaa elämässäni saanut pääni täysin sekaisin. En ikinä uskonu, että miehen kauneus voisi tehdä mut hulluksi. Teen päättömiä juttuja sen takia ja rahaakin menee aika hitosti nyt jouluna sen takia. No kerranhan tää kirpasee, mutta onneks tää juttu loppuu pian mun kohdalla kun oma henkillökohtainen elämä kärsii myös.
Ilmianna
Jaa
Minä ainakin olen komea mies naisten mielestä . Monet naiset ovat olleet mustasukkaisia minusta ja vihanneet toisiaan sen vuoksi. Ylpeästi olen kantanut vastuuni ja naiset ovat saaneet omansa yön hiljaisuuden aavemaisessa syleilyssä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

suomalaiset miehet on rumia

Olenko ainoa kuka ajattelee, että suomalaiset miehet ovat rumia vai onko muitakin? Mielestäni tämä johtuu siitä, että jotkut suomalaiset etenkin miehet ovat rumia suomen sisäsiittoisuuden takia. Aika lailla suomi pojat näyttävät tältä: http://www.fishchan.com/tips/src/131881449192.jpg

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta