Poikani kiihottuu minusta?

Olen yksinhuoltajaäiti ja minulla on 14v poika. Jokin aika sitten huomasin jotain todella häiritsevää. Kun menin esim. vessaan niin ovi oli auki ja poika istui pöntöllä tai oli suihkussa masturboimassa.. tätä tapahtui muutamat kerrat ja aina poika vaikutti nololta ja väitti että oli unohtanut lukita oven. Sitten tämä alkoi toistua uudestaan ja uudestaan ja paheni niin, että poika alkoi minun ollessa kotona masturboida huoneessaan todella äänekkäästi. Pahimmillaan hän on jättänyt huoneensa oven täysin auki ja masturboinut siellä..

tämän lisäksi hän tulee usein aamuisin keittiöön pelkästään bokserit jalassa (ja ihan selvästi erektio päällä jonka huomaa väkisinkin koska "se" on ISO... ) ja yrittää tulla minun lähelleni niin että erektio koskettaisi esim. jalkaani.. tämän lisäksi hän on alkanut tulla "vahingossa" saunaan silloin kun olen siellä ja hänen penis on joka kerta ollut erektiossa. Muutaman kerran olen huomannut hänen tirkistelevän minua ja masturboivan.

Tämä on ihan hirveää! Poika on ollut aina todella kiltti ja hyväkäytöksinen ja kehittynyt kaikin puolin normaalisti, eikä ole koskaan ollut mikään "pervo". Huomasin hänen ensimmäistä kertaa maturboivan 12-vuotiaana, mutta silloin hän vielä teki sen salassa ja muutenkin häpeili minua jo siinä iässä niin ettei tullut kanssani saunaan tai ollut seurassani ilman paitaa.

Nyt on tapahtunut jotain kauheaa ja olen todella hämilläni ja peloissani... nämä tilanteet ovat ahdistavia ja minulle tulee likainen olo. Silloin kun poika ei "pervoile", käyttäytyy hän täysin normaalisti ja on oma itsensä. Outoja kohtaamisia esim. saunassa ei muistella jne. En ole uskaltanut sanoa pojalle mitään asiasta, muuta kuin sanonut että lukitsisi vessan oven kun käy asioilla. Tämän enempää en ole uskaltanut asiaan puuttua koska en halua vahingoittaa pojan seksuaalista kehitystä tms.
Tilanteet ovat kuitenkin niin ahdistavia, että olen alkanut jo välttelemään kotona oloa poikani kanssa samaan aikaan.
Mitä ihmettä oikein teen?? tämä on todella ällöttävää...
Ilmoita

28 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Niin ja pukee sun rintsikoita ym...
1 VASTAUS:
On tyhmää leimata kaikki provoiks ja pervoks, sillä näitä todella tapahtuu.
Miksi ilkut, että käyttää rintaliivejä runkatessaan. Mulla on 13v poika, joka todellakin tekee sitä ja jättää myös tahallaan vessan oven auki ja runkkaa äänekkäästi voihkien, niin että ei varmasti jää mitään arvailujen varaan.
Näitä todella tapahtuu, eikä niitä todellakaan tarvitse provoilla, sillä tilanne on miutenkin ihan tarpeeksi vaikea.
+Lisää kommentti
Poika hakee huomiota ja tekee sen tavalla jonka tietää varmasti sen huomion saavan.
Oletko tarpeeksi läsnä poikasi elämässä? Tiedätkö mitä hän ajattelee ja tuntee, millaista hänen oma elämänsä on? Kuunteletko mitä hän haluaa sanoa?
Kirjoituksestasi saa ainakin sen kuvat että et puhu poikasi kanssa suoraan asioista vaan vain vetäydyt ja kauhistelet. Se ei ole oikea tapa toimia murrosikäisen kanssa.
4 VASTAUSTA:
Olen keskustellut tästä rintaliivieni lainaamisesta ja niihin masturboimisesta poikani kanssa. Hän kertoi vihdoin vain haluavansa pitää niitä päällään ja runkata niihin. Hän pyysi nätisti anteeksi, kun oli sotkenut spermalla rintsikoitani, mutta ei voinut luvata, etteikö käyttäisi niitä edelleen.
Pitäisikö pojalle ostaa omat liivit, että minun alusvaatteeni jäisivät vain minun käyttööni?
Toivon asiallisia vastauksia ilman provoilua!
spermat liiveissä kirjoitti:
Olen keskustellut tästä rintaliivieni lainaamisesta ja niihin masturboimisesta poikani kanssa. Hän kertoi vihdoin vain haluavansa pitää niitä päällään ja runkata niihin. Hän pyysi nätisti anteeksi, kun oli sotkenut spermalla rintsikoitani, mutta ei voinut luvata, etteikö käyttäisi niitä edelleen.
Pitäisikö pojalle ostaa omat liivit, että minun alusvaatteeni jäisivät vain minun käyttööni?
Osta sille pumpattava Barbara.
spermat housuissa kirjoitti:
Osta sille pumpattava Barbara.
Myös meillä on 14 vuotiaan pojan kanssa ongelmia. On jo kaksi vuotta harrastanut huoneessaan ovet auki runkkaamista ja tiedostaen, että varmasti huomaan hänet.
Nyt viimeisen vuoden aikana on alkanut pukemaan rintsikoitani ja pikkuhousuja päälleen, jopa housuliivinikin olen nähnyt hänen päällään.
Pitää alusvaatteitani omien vaatteidensa alla, mutta kuitenkin niin, että ne on helppo havaita.
En ole uskaltanut milläänlailla puuttua tilanteeseen, sillä en halua vaikuttaa hänen seksuaalisiin valintoihinsa millään tavalla.
En tiedä onko tämä oikea tapa suhtautua tähän tilanteeseen.
spermat liiveissä kirjoitti:
ei siihen auta ostaa omia rintsikoita, kun muitten kiinnostaa enemmän, itsekkin olen elämäni aikana runkannut äidin ja muidenkin liiveihin tuntemalla sen jännityksen jonka se tuo tullessaan siinä on sitä jotain joka kiinnostaa ja kiinnijäämisen riski on se suola.
+Lisää kommentti
hei haloo..miksi se ossu olikaan keksitty?? TUHMIEN LASTEN HUOSTAANOTTOA VARTEN ETTÄ ÄIDIT SAISIVAT KIIMAISILTA POJILTAAN RAUHAN
CALL 911 ja pääset niistä pikkupervoista eroon.
Ilmoita
Ihan kuin minä 20vuotta sitten, tuossa iässä kiima vei järjen ja laukeamisen jälkeen nolotti ja hävetti. Äiti joskus kauhisteli stondista saunassa. Silti minusta tuli suht normaali aikuinen. Sanoisin että pukeudu väljiin vaatteisiin ettei muodot näy ja toimi kiihokkeena. Älä ainakaan välttele poikaasi.
Ilmoita
Jos se tilanne häiritsee, niin totta kai kissa pitää nostaa pöydälle. Muutenhan annatte jälkikasvullenne viestin, että toista - eli tässä tapauksessa teitä äitejä - saa käyttää seksuaalisena objektina hänen tunteistaan välittämättä.

On kuitenkin tosiasia, että tuon ikäiset ovat jo seksuaalisesti aktiivisia ja suorastaan tihkuvat hormoneja. Heillä on myös fetissejä. Minä esimerkiksi löysin omani jo alle 12-vuotiaana. Silloin ei vielä edes alkkarit kastuneet, vaikka kutittikin mukavasti...
Ilmoita
Äiti on Isän nainen. Jos ei isää, niin poika ei opi, että Äiti on on Isän nainen. Isän rooli on pitää myös etäisyyttä, kuten lokeilla, kun äiti ei osaa sanoa ei rakkauttaan, niin isän rooli on ajaa poikanen sivummalle.
1 VASTAUS:
..muuten pojasta tulee äidin mies. Riippuen Zodiac ominaisuuksista, toiset ilmaisevat seksuaalisuutensa räikeämmin kuin toiset. Todennäköisesti kun poikasi on näin uskalias, että tökkii sinua mulkulla, niin hän on kova arvoinen horoskoopissa ja julkea. Sinusta on kiinni, miten asian otat. Mahdollista on selvitä sekä että asenteella. Kasvaa vain ylitse ja olla huomaamatta, mutta jos ette selviä, niin luvassa pitkä sossukierre.

Isä siis luonnollisesti ajaisi lapsia riittävälle etäisyydelle ja antaisi näin lapselle itselleen terveen ajan tajuta mitä tekee. Äiti ei pysty samaan, koska hän on äiti. Äiti tekee kaikkensa pojan eteen. Sinusta on kiinni, mihin rajan vedät ja miten saat viestisi perille.

Miehen luonne on uhma. "Naisen valloittaminen". Ei tarkoittaa kyllä, varsinkin kun miehellä on puberteetti angsti.
+Lisää kommentti
Montako vuotta olet kirjoittanut samaa tarinaa ja poikasi ollut 14?

Se että kirjoitat seksuaali sävytteisiä provoja teini-ikäisistä on huolestuttavaa.
Ilmoita
Poikani on nyt 15 ja sama mun liivien käyttäminen ja ne päällä runkkaaminen nähteni on jatkunut kokoajan.
En uskalla ilmottaa kellekkään tai kysellä neuvoo, kun pelkään lastensuojelun vievän lapseni.
Poikakin tietää sen ja toimii yhä rohkeammin. Tulee esimerkiksi aamupalalle mun topatut rintsikat ohuen yöpaidan alla. Oon joskus ehdottanu, että pitäs mun alusvaatteita vaan sillon, kun on pakko masturpoida, sanoo vaan, että joo, mut kuitenki pitää niitä melkein aina kotona, enkä ole keksinyt mitään keinoa, jolla saisin tämän nykyisen menon loppumaan, tai edes jotenkin aisoihin.
Jos jollakin on ehdotuksia, niin kertokoon!
Provon huutajat menköön muualle!
1 VASTAUS:
Hevonpaskaa
+Lisää kommentti
Potkaise munille niin että tietää
Ilmoita
nii saatana potkase munille vitun huora
Ilmoita
Ap TOSI HYVÄ että kirjoitit tänne, todella aikuisten oikeesti. Vitun pelle
Ilmoita
Ap, upea fantasia. Mitä muuta kuuluu
Ilmoita
Miten niin pervo? Ei ole pervoa kiihottua kauniista naisesta. Ihan sama vaikka olisi oma äiti. Ihan normaalia, varsinkin nuorella jolla hormoonit hyrräävät. "Jos se tilanne häiritsee, niin totta kai kissa pitää nostaa pöydälle. Muutenhan annatte jälkikasvullenne viestin, että toista - eli tässä tapauksessa teitä äitejä - saa käyttää seksuaalisena objektina hänen tunteistaan välittämättä." Tuon idiootin neuvoja ei kannata kuunnella. Kyllä ketä ja mitä tahansa saa käyttää seksuaalisena objektina hänen tunteistaan välittämättä, niin kauan kun se tapahtuu pään sisällä. Eri asia on mitä sinä itse haluat. Jos annat itsellesi mahdollisuuden kiihottua nuoresta miehestä ja mahdollisuudesta opettaa niin voit ensin leikkiä ajatuksella ja kosketella itseäsi ja jos sitten haluat niin viedä sen pidemmälle ja puhua poikasi kanssa, nykyaikana kun tuo ehkäisykin on keksitty vaikka useampi ei sitä tajuakaan. Jos taas sinua oikeasti vaivaa se, että poikasi näkee sinut kauniina ja haluttavana naisena niin puhu hänen kanssaan ja kerro, että vaikka olet otettu hänen huomiostaan niin ette voi tehdä mitään yhdessä syystä koska "??" [pelkäät, "se on väärin (ei muuten ole kun muistaa ehkäisyn)" tai mitä nyt keksitkään]. "Äiti on Isän nainen. Jos ei isää, niin poika ei opi, että Äiti on on Isän nainen. Isän rooli on pitää myös etäisyyttä, kuten lokeilla, kun äiti ei osaa sanoa ei rakkauttaan, niin isän rooli on ajaa poikanen sivummalle." Tämänkään idiootin puheita ei kannata kuunnella. Äiti on sen nainen kenen kanssa ja milloin se haluaa. Ei ketään omista toista. Ja ihmiset ja lokit ovat todella huono vertailu kohde. Kasvakaa ihmiset aikuisiksi.
Ilmoita
Älä ny vittu pousaa liikaa sillä annat vittu poitsulle liikaa siimaa...paitti jos haluut et tulee pojastas tulee Bro-Dad.
Ilmoita
tyrkkää paljas perse sille eteen niin eiköhän saa vähäks aikaa himot vähemmäksi
Ilmoita
Oho oot aika nätti äiti sitten jos jopa omapoikasi kiihottuu susta no ei kai se mitään sille voi ett se ehkä susta tykkää
Ilmoita
Lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta annetun lain
tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen kiinteänä vanhempaansa, jonka luona lapsi ei virallisesti asu; tämä
toteutetaan lain mukaan siten, vastuunkanto ja
päätöksenteko eli lapsen huoltajuus pidetään yhtenäisenä
ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella.

Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä; lapsen huolto- ja tapaamisratkaisu
tulee tehdä ja ratkaista edellä mainitun mukaisena.

Lapsella on oikeus vanhempaansa- ja tavata vanhempaansa,
jonka luona lapsi EI virallisesti asu. Perustuslaissa on selkeästi
ja kiistatta todettu vanhemmalla olevan myös oikeus perhe-elämäänsä omien lapsiensa kanssa.
Ilmoita
Voi vittu kun söpöä sori mutta koin ton jotenkin söpöksi tai kun se sua koskettaa niin erektiolla on ehkä ahdistavaa mutta se ehkä öö joo öö tykkää susta tai se on teinipoika ja haluaa kokeilla miltä tuntuu olla naisen lähellä erektiossa kosketta vähän ja sillee
Ilmoita
Sun pitäis panna sen kaa. Mä ainaki haluisin ku vaikuttaa ihanalta!
Ilmoita
Ei hitto
Ilmoita
Miksi olet yksinhuoltaja- yksinhuolto on sairautta,
todella vakava sairaus; lapsen vanhempia- ja huoltajia
ovat isä ja äiti- ei yksin äiti tai isä- yksinhuolto on
todella vakava sairaus; hae ongelmaasi pikaista apua.
Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta...
vastuunkanto- ja päätöksenteko pidetään yhteisenä
ELI YHTEISHUOLTO ja lapsen yhteydenpito
myönteinen- ja läheinen ihmissuhde vanhempaansa,
isäänsä toteutetaan tapaamisoikeudella
ELI VUOROASUMINEN.
Lapsen etu on:
- yhteishuolto
- vuoroasuminen
- ei elatusta
- lapsilisät tasan
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Poikani kiihottuu minusta?

Olen yksinhuoltajaäiti ja minulla on 14v poika. Jokin aika sitten huomasin jotain todella häiritsevää. Kun menin esim. vessaan niin ovi oli auki ja poika istui pöntöllä tai oli suihkussa masturboimassa.. tätä tapahtui muutamat kerrat ja aina poika vaikutti nololta ja väitti että oli unohtanut lukita oven. Sitten tämä alkoi toistua uudestaan ja uudestaan ja paheni niin, että poika alkoi minun ollessa kotona masturboida huoneessaan todella äänekkäästi. Pahimmillaan hän on jättänyt huoneensa oven täysin auki ja masturboinut siellä..

tämän lisäksi hän tulee usein aamuisin keittiöön pelkästään bokserit jalassa (ja ihan selvästi erektio päällä jonka huomaa väkisinkin koska "se" on ISO... ) ja yrittää tulla minun lähelleni niin että erektio koskettaisi esim. jalkaani.. tämän lisäksi hän on alkanut tulla "vahingossa" saunaan silloin kun olen siellä ja hänen penis on joka kerta ollut erektiossa. Muutaman kerran olen huomannut hänen tirkistelevän minua ja masturboivan.

Tämä on ihan hirveää! Poika on ollut aina todella kiltti ja hyväkäytöksinen ja kehittynyt kaikin puolin normaalisti, eikä ole koskaan ollut mikään "pervo". Huomasin hänen ensimmäistä kertaa maturboivan 12-vuotiaana, mutta silloin hän vielä teki sen salassa ja muutenkin häpeili minua jo siinä iässä niin ettei tullut kanssani saunaan tai ollut seurassani ilman paitaa.

Nyt on tapahtunut jotain kauheaa ja olen todella hämilläni ja peloissani... nämä tilanteet ovat ahdistavia ja minulle tulee likainen olo. Silloin kun poika ei "pervoile", käyttäytyy hän täysin normaalisti ja on oma itsensä. Outoja kohtaamisia esim. saunassa ei muistella jne. En ole uskaltanut sanoa pojalle mitään asiasta, muuta kuin sanonut että lukitsisi vessan oven kun käy asioilla. Tämän enempää en ole uskaltanut asiaan puuttua koska en halua vahingoittaa pojan seksuaalista kehitystä tms.
Tilanteet ovat kuitenkin niin ahdistavia, että olen alkanut jo välttelemään kotona oloa poikani kanssa samaan aikaan.
Mitä ihmettä oikein teen?? tämä on todella ällöttävää...

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta