Kukahan muistais sellaisen jakson jossa eräs koomikko (pikkusen pullukka ja vaalea) "imitoi" itseään pienenä poikana kun oli batman puku päällä?? Se oli aivan hulvattoman hauska pätkä, löytyyköhän netistä sitä? En vaan muista laisinkaan kuka tämä koomikko oli...
Kyssäri Conan O'Brienistä
7
2417
Vastaukset
- kounään
..ollut Andy Richter, Conan alkuvuosien co-host?
- batwomani
Noups, ei ikäväkyllä ollu tuo mies :( Lisää ehdotuksia?? :)
- kai
oliko Mr Jack Black?
- Batwomani
Eipä ollu musta-jakkikaan, voihan räkä :(
Siinä kyseisessä jaksossa se mies siis matki itseään pienenä ja kerto kun oli laittanu batmanin vaatteet päälle joka oli kuitenkin hiukan liian pienehkö hänen päälleensä...
Mutta antaas tulla vielä lisemmin!! :) - kai
Batwomani kirjoitti:
Eipä ollu musta-jakkikaan, voihan räkä :(
Siinä kyseisessä jaksossa se mies siis matki itseään pienenä ja kerto kun oli laittanu batmanin vaatteet päälle joka oli kuitenkin hiukan liian pienehkö hänen päälleensä...
Mutta antaas tulla vielä lisemmin!! :)nyt mä muistan jakson...mut oisko ollu Will Ferrell.
- lmj
kai kirjoitti:
nyt mä muistan jakson...mut oisko ollu Will Ferrell.
Kyseessä on Jim Breuer, näytteli mm. half baked leffassa.
- Batwomani
lmj kirjoitti:
Kyseessä on Jim Breuer, näytteli mm. half baked leffassa.
Kiitos kaunis, tämä Breuer se oli! :) Voih, teit mun päivän. Ja teet vielä viikonkin jos tiedät mistä se kyseinen pätkä löytys, vai löytyskö mistään...? Kiitti vielä ja suukko perään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780