Siis ongelma: olen viinikellarissa ja aivan lopussa, mutta en loyda vasaran metallista osaa (siis paata). Joten voisiko joku ihana ihminen kertoa mista se loytyy. Kiitos.
manu&matti 2
5
438
Vastaukset
- jonku
Vasaran pää löytyy sieltä missä, on se salportaikko siis se mihin pitää laittaa se amuletti tai vastaava. Se on neljännellä tai viidennellä askelmalla vasemmassa reunassa.
Sulle muutama kysymys. Miten saan tammi viinitynnyrin auki? Miten kellariin saavalot kun tulitikut ei toimi. Miten nitroa valmistetaan?- nonno
kun on tyhjentänyt(=täyttänyt 3 pulloa)
laita ensin "kynttilän sydän" (naru joka löytyy keittiöstä) siihen lamppuun ja sitten sytytä se.
sytytä vaan se kaasupoltin ja se valmistaa sitä nitroa ihan ite. - jonku
nonno kirjoitti:
kun on tyhjentänyt(=täyttänyt 3 pulloa)
laita ensin "kynttilän sydän" (naru joka löytyy keittiöstä) siihen lamppuun ja sitten sytytä se.
sytytä vaan se kaasupoltin ja se valmistaa sitä nitroa ihan ite.Olen pistänyt sen kynttilänsydämen paikallen, mutta miten se sytytetään niillä tulitikuillako, mutta kun se valitta ettei lamppu syty... Mitä sipulilla tehdää ja keltaisella kukalla? Minulla on ollut se peli vaikka kuinka monta vuotta, mutta silti edistyn vaan tosi hitaasti mur... Olen löytänyt vasta yhden pullon miten löydän loput. Entä se ruokasalinkummitus. Mitä sillä nukella tehdään.
P.S Olen neljätoista ja pelaan tällaisia pelejä olenko outo tai jotain...??? - Pena93
jonku kirjoitti:
Olen pistänyt sen kynttilänsydämen paikallen, mutta miten se sytytetään niillä tulitikuillako, mutta kun se valitta ettei lamppu syty... Mitä sipulilla tehdää ja keltaisella kukalla? Minulla on ollut se peli vaikka kuinka monta vuotta, mutta silti edistyn vaan tosi hitaasti mur... Olen löytänyt vasta yhden pullon miten löydän loput. Entä se ruokasalinkummitus. Mitä sillä nukella tehdään.
P.S Olen neljätoista ja pelaan tällaisia pelejä olenko outo tai jotain...???No jos olet outo, meitä on monia muitakin täällä...;)
Tulitikun saa syttymään, kun ottaa suurennuslasilla askin "esiin" säkissä, sitten lasi pois ja kosketus kädellä, jolloin askista hyppää yksi tikku. Tikku yhdistetään askiin, jolloin se syttyy. Tulitikulla sitten tuli kryptan lamppuun ja laboratorion bunseniin.
Pulloja löytyy ruokasalista, yläkerran kirjastosta ja skotin huoneesta. Ensin pitää kuitenkin rauhoitella kryptan kummituksia heidän lempiesineillään...
Toivottavasti oli apua! - Pena93
Pena93 kirjoitti:
No jos olet outo, meitä on monia muitakin täällä...;)
Tulitikun saa syttymään, kun ottaa suurennuslasilla askin "esiin" säkissä, sitten lasi pois ja kosketus kädellä, jolloin askista hyppää yksi tikku. Tikku yhdistetään askiin, jolloin se syttyy. Tulitikulla sitten tuli kryptan lamppuun ja laboratorion bunseniin.
Pulloja löytyy ruokasalista, yläkerran kirjastosta ja skotin huoneesta. Ensin pitää kuitenkin rauhoitella kryptan kummituksia heidän lempiesineillään...
Toivottavasti oli apua!Ai niin..., sipuli tulee kasvihuoneessa olevaan yrttiruukkuun. Katso mitä tapahtuu ja vie tulos sitten ruokasalin maljakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396