Mulla on kamala vauvakuume :')

nimimerkki9

siinäs tiedätte

12

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkäs itsellesi voi

      On varmasti, mutta et ole muutenkaan kypsä ja terve.

    • nimimerkki9

      Oon AP, eli siis mulla on kamala vauvakuume ja mies löytyy en tarvii ketään teitä luusereita haukkuu mua eikä kiinnosta kenenkää aids spermat, voin oman kullan kaa sen lapsen tehä ja oon 22v!

      • oman kullan kans

        miekiii voin oman kullan kans tehä lapsen mie romahan jos en tuu nopeesti raskaaks Ansku Imatralta vaan


    • Toiveissavauva

      Tiedän tunteen, niin mullakin... Onneks keväällä helpottaa, kun aletaan vauvaa yrittään. Joko te olette omanne alulle saaneet..? :) Tsemppiä!

      • Imekää-elintä

        Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.


      • näin
        Imekää-elintä kirjoitti:

        Jos 12/32 ei ole kunnossa, niin naikaa vain perseeseen ja kunin kanssa. Parempi kun imette vain toistenne sormea lapset.

        Eipä ihme, että vaimosi jätti sut, ja löysi heti paremman.


      • Tired-lesta-from-Oulu

        Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?


      • mukaosaatenglantia
        Tired-lesta-from-Oulu kirjoitti:

        Minäkin olen väsynyt lestaäiti Oulusta. Mennäänkö yhdessä ja tehdäön se?

        Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.


      • Diabam
        mukaosaatenglantia kirjoitti:

        Ei tarvitse olla lesta, eikä oulusta tietääkseen, ettei teidän 12/32 suhde toiminut :) Kuka hullu nyt sun kanssa olisi.

        On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.


      • werthb
        Diabam kirjoitti:

        On harhaisia nämä lestat. Menkääpä töihin välillä synnytyskoneet ja maksakaa itse elämänne, niin ei tarvitse kotona houria.

        Tarvitseeko olla lesta huomaakseen miten sinä olet sairas :O
        .
        Miksi muuten nostit lestat esiin tässä keskustelussa? Kukaan ei ole puhunut mitään sellaista. Täällä päin esim. ei pahemmin lestoja ole, enkä itsekkään kuulu heihin. Sinun psyykkisestä tilasta olen kuitenkin samaa mieltä, oli tuo lesta tai ei.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe