Uusi postilaatikko tällekin sivulle
Viestejä hänelle ========>
17
3247
Vastaukset
- POMO..
Ei sulle sitä viestiä tule vaikka kuinka teet avauksia, tumpputtele vaan itsesi uneen.
- ihmeissään
V*tun, entäpä tuo viestissäsi käyttämäsi oudolta kuulostava verbi "tumpputella"?
- Nöyrä alaisesi
Että mä käytin tänään eka kerran tumppuja?
- vihainen ja katkera
Taidat olla vähän puutteessa.
- nöyrä ja puutteessa
vihainen ja katkera kirjoitti:
Taidat olla vähän puutteessa.
ja aika kovasti. voitko auttaa?
- minä ;-)
nöyrä ja puutteessa kirjoitti:
ja aika kovasti. voitko auttaa?
sihteeriksi rupean ja keittelen teetä, niin on pomon suu taas messingillä=)
- vastaus
"Kuin suudelma suulle
on suora vastaus." - ; )
Pöööööööööööööööööööööööööööö!!
- nainen lakanassa
sanot noin? olet tuhmana?
- Hmm...
no pöö pöö!
- October
no pöö pöö!
- -miNä-
Parina viime päivänä olen miettinyt, teetkö sen tahallasi. Vai oletko tosiaan niin sokea ettet näe kuinka paljon sinusta välitän ja kuinka sanasi joskus sattuvat?
- leira
Anna anteeksi. En halua loukata sinua. Olen sokea, enkä pysty mitenkään näkemään sitä miten paljon välität minusta. Sitä on mahdotonta nähdä täällä.
- se on kivaa
Se on kivaa.
- Viestiä
se on kivaa kirjoitti:
Se on kivaa.
Odotat. Odota vaan ;)
- -miNä-
Viestiä kirjoitti:
Odotat. Odota vaan ;)
Olet joku muu yhtä ilkeämielinen persoona
- svv
Ja kiitos että tunne on molemminpuolinen! *muh muh* hali ja pusu sulle! Nähdään pian jp!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867