Morjesta

chagagaan

Ihmiset joilla on rahaa matkustella ja tasapainoinen suhde thaimaalaisen vaimon kanssa. He elävät elämäänsä ja matkustelevat, ei heillä ole aikaa roikkua jokapäivä netissä kehumassa rahoillaan tai nuorilta näyttäviltä vanhoilta thaimaalaisilla aviovaimoillaan. Täytyy aina muistaa kaksi asiaa. Saamaton mies kehuskelee saamisillaan ja köyhät leikkivät rahamiehiä internet on näiden syrjäytyneiden pelipöytä, täällä voi visvaisempikin ukko tuntea olevansa tavoiteltu.

27

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-visvainen mies

      Uskottele sinä itsellesi niin jos se saa sinut onnelliseksi. En kyllä ymmärrä miten se saa sinut onnelliseksi mutta sinä kaiketi tiedät.

      Eihän tuo Pattayan matkailu nyt ole kallista edes keskituloiselle. Muutama tonni ja sillä heittää sen parin viikon reissun. Ei siinä tarvitse silloin "leikkiä rahamiestä". Sen kun tilaa liput ja menee vaan.

      Kuukauden päästä reissu odottaa. Hieman rutiiniksi alkanut jo meikäläisen pattiksen reissut mennä mutta mitäpäs sitä vanhaa hyvää kaavaa miksikään muuttamaan? Rahamies en ole mutta lomailuun riittää hyvin pari kertaa vuodessa.

      Täällä on kiva fiilistellä tulevia reissuja ja kuulla vinkit ja juorut. Mikäs siinä. Duuni tuppaa viemään kaiken ajan tällä hetkellä että vapaa-aikaa ei hirveästi ole. Säästelen nallini Thaimaahan.

      • viilistelia

        Palstalla on pelkkiä rahamiehiä.. Siittä varmaan oli kyse?? Säästele sinä nallisi Thaimaahan, suotta niitä täällä Suomessa on sinunlaistesi käteensä lojautella.
        Vai on piparinsaanti mennyt sinulla jo rutiiniksi? ? 2viikon sykleissä kerran vuodessa, NOOOH ei ainakaan heti ala pitkästyttämään ja on ainakin jotain minkä takia käy ahkerasti duunissa.


      • Keep dreaming
        viilistelia kirjoitti:

        Palstalla on pelkkiä rahamiehiä.. Siittä varmaan oli kyse?? Säästele sinä nallisi Thaimaahan, suotta niitä täällä Suomessa on sinunlaistesi käteensä lojautella.
        Vai on piparinsaanti mennyt sinulla jo rutiiniksi? ? 2viikon sykleissä kerran vuodessa, NOOOH ei ainakaan heti ala pitkästyttämään ja on ainakin jotain minkä takia käy ahkerasti duunissa.

        Joo anna mielikuvituksesi laukata villinä jatkossakin niin voit sillä perustella itsellesi sen että olet onnenpekka siellä mutsisi perunakuopassa pers auki ja oletat että saat vielä jonakin päivänä pesää. Onnea matkaan!

        Me tosimiehet pannaan kaikkialla. Minä olen pannut vähintään viidessätoista eri maassa kaiken värisiä naisia sekä rahalla että ilman. Siellä perunakuopassa ei vissiin paljoa panna eikä matkustella?


    • buriman

      Nyt kun on n. 6 viikkoa oltu Suomessa alkaa neiti tottumaan tähän hiljaisuuteen! Me ollaan neiti Oppaan kanssa käyty lähes jokainen nähtävyys Stadin alueella, ja hyvin on viihtynyt! Nyt hän keksi sienet, huh onneks tulee kohta kylmä, hih pääsen opettamaan takkatulen lämpöä ja villapaidan toimintoja joo. :) Khap

      • 77tf8

        On varmaan sun "oppaasi" joka kuulemieni juttujen perusteella jakaa sitä pipariaan muillekkin sinun tietämättäsi.


      • Morsiamen valinta

        Hyvä notta viihtyy! :)

        Itse soudan ja huopaan tällä hetkellä kenet tänne thainaisistani toisin. Nuorimmalla ja kauneimmalla on pieni skidi joten iskää en jaksa nyt alkaa leikkiä mutta moikkaamassa käyn häntäkin taas tuossa marraskuun puolella.

        Toinen on hieman vanhempi eteläthaimaan tyttö ja melkoinen nymfomaani, mutta pelkää kylmää hullun lailla ja epäilee että kuolee alle 18 asteen lämpötilassa... Kerroin hänelle kyllä että meilläpäin asia ratkaistaan pukeutumalla sään mukaisesti.

        Kolmas on goukkari-baarin tuttu tyttö monien vuosien takaa joka on aina valmis lähtemään minne vaan ja tekemään mitä vaan. Sporttinen ja humaani mimmi joka on ammatistaan huolimatta varsin harras buddhisti. Erinomaista seuraa tämä mimmi ja puhuu parempaa englantia kuin minä vaikka meidän suvussa puhuttu puoliksi englantia viimeiset 15 vuotta.

        Marraskuussa käyn moikkaamassa heitä kaikkia ja katson josko suomiretki jollekin heistä järjestyisi keväämmällä. Pattayalla tosin olemme ekat kaksi viikkoa tuosta reissusta kaverin kanssa joten sitä ei koskaan tiedä mitä siellä vastaan tulee. 8)


      • voi poikapoloa..
        77tf8 kirjoitti:

        On varmaan sun "oppaasi" joka kuulemieni juttujen perusteella jakaa sitä pipariaan muillekkin sinun tietämättäsi.

        Meinaatko että se on sinulta jotenkin pois? Sinun "kuulemasi" perustuu siihen kun ruikit lakanoille netissä surffaillen ja kadehdit miehiä.


      • voi mies poloa
        voi poikapoloa.. kirjoitti:

        Meinaatko että se on sinulta jotenkin pois? Sinun "kuulemasi" perustuu siihen kun ruikit lakanoille netissä surffaillen ja kadehdit miehiä.

        En meinaa, ei ole minulta pois lainkaan:-) Burimalnilta on pois, kun oma opasvosu jakelee itseänsä muille miehille.


      • kjo,p
        Morsiamen valinta kirjoitti:

        Hyvä notta viihtyy! :)

        Itse soudan ja huopaan tällä hetkellä kenet tänne thainaisistani toisin. Nuorimmalla ja kauneimmalla on pieni skidi joten iskää en jaksa nyt alkaa leikkiä mutta moikkaamassa käyn häntäkin taas tuossa marraskuun puolella.

        Toinen on hieman vanhempi eteläthaimaan tyttö ja melkoinen nymfomaani, mutta pelkää kylmää hullun lailla ja epäilee että kuolee alle 18 asteen lämpötilassa... Kerroin hänelle kyllä että meilläpäin asia ratkaistaan pukeutumalla sään mukaisesti.

        Kolmas on goukkari-baarin tuttu tyttö monien vuosien takaa joka on aina valmis lähtemään minne vaan ja tekemään mitä vaan. Sporttinen ja humaani mimmi joka on ammatistaan huolimatta varsin harras buddhisti. Erinomaista seuraa tämä mimmi ja puhuu parempaa englantia kuin minä vaikka meidän suvussa puhuttu puoliksi englantia viimeiset 15 vuotta.

        Marraskuussa käyn moikkaamassa heitä kaikkia ja katson josko suomiretki jollekin heistä järjestyisi keväämmällä. Pattayalla tosin olemme ekat kaksi viikkoa tuosta reissusta kaverin kanssa joten sitä ei koskaan tiedä mitä siellä vastaan tulee. 8)

        Ne panee jo jotain brittiä tai aussikundia ja sinut suomitavis hölmö mies on jo unohdettu ellet taas heitä rahaa sen verran kehiin että jaksaavat sua katella.

        Huoraaminen ja budhismi eivät kuulu samaan pakettiin.

        Oot yksi monista suomityperyksistä, joita kusetetaan kuus- nolla.


      • Thaimaan ystävä
        kjo,p kirjoitti:

        Ne panee jo jotain brittiä tai aussikundia ja sinut suomitavis hölmö mies on jo unohdettu ellet taas heitä rahaa sen verran kehiin että jaksaavat sua katella.

        Huoraaminen ja budhismi eivät kuulu samaan pakettiin.

        Oot yksi monista suomityperyksistä, joita kusetetaan kuus- nolla.

        Minä olen meistä kahdesta kuitenkin se kenellä on ja kuka saa ja kuka matkustelee. Sinä olet se kenellä ei ole, etkä saa etkä matkustele ja nuo puutteet kuvittelet korjaavasi herjoilla.

        Olet säälittävin runkkuroope ikinä.

        Minulla on myös hyviä ystäviä Thaimaassa monia jo kymmeniä vuosia ja tunnen buddhismin varsin hyvin. Sinulla ei ole ystäviä edes Suomessa koska olet nettirunkkari ja sairas kansakoulun kesken jättänyt häiriintynyt kyrpätynnyri jolla ei edes seiso.

        Olet sairas pikku perkele jonka elämäntehtävä on katkeruus pattaya palstalla ja survot itseäsi päihteiden ja katkeruuden avulla syvemmälle joka päivä.


      • Toopeee
        kjo,p kirjoitti:

        Ne panee jo jotain brittiä tai aussikundia ja sinut suomitavis hölmö mies on jo unohdettu ellet taas heitä rahaa sen verran kehiin että jaksaavat sua katella.

        Huoraaminen ja budhismi eivät kuulu samaan pakettiin.

        Oot yksi monista suomityperyksistä, joita kusetetaan kuus- nolla.

        Budhisti ei huoraa, vaan käy töissä ellet tätä tiennyt.


      • kjo,p
        Thaimaan ystävä kirjoitti:

        Minä olen meistä kahdesta kuitenkin se kenellä on ja kuka saa ja kuka matkustelee. Sinä olet se kenellä ei ole, etkä saa etkä matkustele ja nuo puutteet kuvittelet korjaavasi herjoilla.

        Olet säälittävin runkkuroope ikinä.

        Minulla on myös hyviä ystäviä Thaimaassa monia jo kymmeniä vuosia ja tunnen buddhismin varsin hyvin. Sinulla ei ole ystäviä edes Suomessa koska olet nettirunkkari ja sairas kansakoulun kesken jättänyt häiriintynyt kyrpätynnyri jolla ei edes seiso.

        Olet sairas pikku perkele jonka elämäntehtävä on katkeruus pattaya palstalla ja survot itseäsi päihteiden ja katkeruuden avulla syvemmälle joka päivä.

        Älähän nyt pelle viitsi, vain sinun kuvitelmissasi vain sinä matkustelet. Tuskinpa olet ainoa, joka tässä maassa, joka matkustelee, mutta lomanviettotavat voivat olla meillä erillaiset.

        Mitäs herjaa toi nyt on, ihan juuri sitä itteensä. Kaikkihan sen nyt tietää miten thaihorot hankkivat rahansa. Sinä se tässä säälittävä olet jos kuvittelet, että siellä odottavat suomijannua kädet ja jalat ristissä.

        Muuten tekstisi oli jälkeenjääneen kahjovanhuksen kirjoitusta, joka on sen kansakoulun joskus käynyt, mutta ei sitten sen enempää koulutusta ole älynnyt hankkia. Hyvinpä tunnet runkkaamisen taidot. Taidat olla vaan ihan itse se runkkuroope ja muista tarkistaa lääkityksesi, sen verran jo keuhkoilet.


      • rhanu
        voi mies poloa kirjoitti:

        En meinaa, ei ole minulta pois lainkaan:-) Burimalnilta on pois, kun oma opasvosu jakelee itseänsä muille miehille.

        miksi se on burimanilta pois. ei järvi kulu soutamalla poika.


      • tapa ittes
        kjo,p kirjoitti:

        Älähän nyt pelle viitsi, vain sinun kuvitelmissasi vain sinä matkustelet. Tuskinpa olet ainoa, joka tässä maassa, joka matkustelee, mutta lomanviettotavat voivat olla meillä erillaiset.

        Mitäs herjaa toi nyt on, ihan juuri sitä itteensä. Kaikkihan sen nyt tietää miten thaihorot hankkivat rahansa. Sinä se tässä säälittävä olet jos kuvittelet, että siellä odottavat suomijannua kädet ja jalat ristissä.

        Muuten tekstisi oli jälkeenjääneen kahjovanhuksen kirjoitusta, joka on sen kansakoulun joskus käynyt, mutta ei sitten sen enempää koulutusta ole älynnyt hankkia. Hyvinpä tunnet runkkaamisen taidot. Taidat olla vaan ihan itse se runkkuroope ja muista tarkistaa lääkityksesi, sen verran jo keuhkoilet.

        Jos minä olisin sinä niin menisin istumaan Kolera- altaan reunalle muovikassi päässä ja kiviä taskussa. Tee palvelus yhteiskunnalle.


      • haista hanuri hinuri
        Toopeee kirjoitti:

        Budhisti ei huoraa, vaan käy töissä ellet tätä tiennyt.

        ..voi voi... On kuules kymmenien oppaiden kanssa patsaita kumarreltu. Mutta ethän sinä sitä voi tietää Korsosta käsin.


      • kjo, p
        tapa ittes kirjoitti:

        Jos minä olisin sinä niin menisin istumaan Kolera- altaan reunalle muovikassi päässä ja kiviä taskussa. Tee palvelus yhteiskunnalle.

        Miksi mun pitäisi tappaa itseni? Mikä ihmeen palvelus? Mikä on kolera allas?

        Taisi osua ja upota teikäläisen reikäpäähän.

        Sulle varmaan joku tekee palveluksen puolestasi sekopoltsi pelle.

        Varo nyt kuitenkin ettet hirttäydy ennen aikojaan:-)


      • ynni
        haista hanuri hinuri kirjoitti:

        ..voi voi... On kuules kymmenien oppaiden kanssa patsaita kumarreltu. Mutta ethän sinä sitä voi tietää Korsosta käsin.

        Ei mene edellisen kaaleen edes helppo ajatus leikki.
        No tällasta on palstat täynnä.


    • nää on nähty

      työttömät perseaukiset runkkarit peräkammareista taas pullistelee olemattomilla naisillaan.

    • nettipoliisi tiedote

      Nettipoliisi Jutta Antikainen kehottaa netinkäyttäjiä suhtautumaan varauksella sosiaalisessa mediassa leviäviin varoittaviin tai traagisiin tarinoihin.

      Erityisesti nuorilla on hänen mukaansa usein tapana hakea netistä huomiota kirjoittamalla faktamuotoon tarinoita, jotka eivät pidä paikkaansa.

      Antikainen on työssään havainnut, että esimerkiksi nuorten tyttöjen suosimilla sivustoilla esiintyy usein rajujakin tarinoita, jotka esitetään totena, vaikka ne eivät sitä olisi.
      Mainos (uutinen jatkuu alla)

      - Siellä oli rajujakin tarinoita vaikkapa vuosia kestäneistä isän tekemistä seksuaalisista hyväksikäytöistä tai pahoinpitelyistä. Sehän aiheuttaa hirvittävää huolta kanssasomettajissa siitä, että se ihminen tarvitsee apua. Mutta kun paljastuukin, että se on ollut vain fiktiivistä, niin sehän voi aiheuttaa poliisinkin osalta toimenpiteitä, Antikainen kertoo.

      Antikaisen mukaan nuori ei välttämättä ymmärrä, mitä seurauksia kirjoituksilla voi olla.

      - Jos joku nuori lapsi kirjoittaa noinkin rajuista jutuista ja se tulee minulle tietoon, niin jotainhan minun on sille asialle tehtävä. Jos se onkin ihan keksittyä tarinaa, niin mitä jos se isä mentäisiinkin hakemaan vaikka työpaikalta poliisikuulusteluun tämän asian tiimoilta. Eli pitäisi muistaa se, että toki voi kirjoittaa kolumneja, runoja, ihan mitä tahansa, mutta pitäytyä niissä rajoissa, että siitä ei huolestu sitten muutkin käyttäjät, Antikainen neuvoo.

      Antikaisen mukaan muut lukijat saattavat tuntea suurta sympatiaa kirjoittajaa kohtaa. Traagisia tarinoita jaetaan somessa yleensä hyvin paljon, ja jos kirjoittaja vielä ylläpitää tarinaa omissa kommenteissaan, tarina saattaa levitä kuin kulovalkea ja saada valtavat mittasuhteet.
      Tarinan aitoutta voi olla vaikea tunnistaa

      Antikaisen mukaan netinkäyttäjän voi olla vaikeaa erottaa faktaa fiktiosta, sillä netissä jaettavat fiktiiviset tarinat voivat olla hyvin todentuntuisia. Ainakin hetken verran kannattaisi miettiä, ennen kuin tarinat jakaa eteenpäin.

      - Kannattaisi ainakin hetken aikaa aina miettiä, että voiko tämä pitää paikkansa, mitä kenties saavutan sillä, että jaan tätä tarinaa eteenpäin, voiko siitä olla harmia, ja jos voi olla harmia, niin kenelle siitä voi olla harmia. Vai teenkö jotain hyvää kenties sillä, että haluan jakaa tätä tiedotetta eteenpäin, Antikainen sanoo.

      Netissä leviävien varoitusten eteenpäin jakamistakin kannattaa Antikaisen mukaan harkita.

      - Kun tuolla netissä aina välillä leviää, että nyt on taas valkoinen pakettiauto houkutellut jossakin päin Suomea lapsia kyytiin, niin siinäkin kannattaisi aina miettiä, että lietsonko nyt jotain yleistä hysteriaa jakamalla tätä eteenpäin. Jos tämä nyt olisi todella sellainen vaarallinen tilanne, niin tiedottaisiko poliisi kenties tästä?
      Taustalla usein huomion hakeminen

      Antikaisen mukaan nuorten keksimien traagisten tarinoiden taustalla on yleensä huomion haku.

      - Etenkin nuoret rakentavat identiteettiään sosiaalisessa mediassa. Jos tarina on vähänkin valtavirrasta poikkeava, netissä saa tykkäyksiä ja kommentteja. Sehän nyt on asia, jota ylipäänsä sosiaalisesta mediasta haetaan, Antikainen sanoo.

      Antikaisen mukaan tarinoiden keksiminen tai liioittelu ei välttämättä ole nuorella merkki mistään vakavammasta ongelmasta.

      - Siellä ei välttämättä ole takana mitään kauhean ikävää lapsuutta tai muuta. Kautta aikojen ovat nuoret ihmiset ilmaisseet sillä tavalla itseään, mutta nyt se väylä on helpompi. Esimerkiksi jossain tietyssä keskusteluryhmässä kirjoittaminen voi myös tuntua nuoresta keskinäisviestinnältä, vaikka tekstit olisivat avoimesti kaikkien luettavissa.

      Mikäli oikeaa hätää on olemassa, Antikainen kehottaa ottamaan yhteyttä poliisiin tai muuhun auttavaan tahoon.

      - Etenkin lasten ja nuorten kohdalla ei tarvitse miettiä, että kuuluuko tämä asia nyt poliisille. Jos on joku tosi iso elämää ravisuttava kokemus, tai vähän pienempikin, niin voi olla yhteydessä poliisiin. Poliisi ohjaa sitten tarvittaessa jonnekin muualle.

    • 28x...

      Mikä helskatin tyyppi tämä idiootti on joka tulee upealle palstallemme höyryämään ?

      Höpöttelee aivan palstallemme outoa tekstiä. Palstamme on siisti ja kaunis sekä sisältää asiatietoa ja kokemusperäisiä tositarinoita Pattayalta.
      Tietysti amalioitakin välissä luikertelee mutta kuuluvathan hekin kai tänne.

      Seuraavaksi nettipoliisin rakkikoira varmaankin ryhtyy höpertelemään eläinseksistä?

      Mene jonnekin muualle missä sepustelusi voi olla ajankohtaisempaa.

      • Amalia se vaan

        Amalia siellä taas vain lohduttelee itseään sillä että "ihan oikeasti Pattayaa ei ole olemassakaan tai jos onkin niin ei siellä kukaan suomalainen käy ja jos joku suomalainen käykin niin ei se ainakaan siellä ketään pane ja jos paneekin niin ei se ainakaan ilman rahaa pane ja sitten se onkin joko peräkammarin visvamies ja karjalalippis mies"

        Siinä se Amalian koko salainen haavemaailma ja logiikka. Amalia on kipein persreikä kaikkien kipeiden anusaukkojen joukossa ja siihen ei auta ACkolmonenkaan.


    • 28x...

      Niin herra Amalia se vaan kiteyttikin ytimekkäästi Pattis- poikien tosijutskat.

      Pattikselle mennään koska siellä on tosi paljon kaikkea pantavaa.
      Jollei juurikin ole panemassa niin on sieltä tulossa tai sinne menemässä.

      Se on taivaan tosi.

      Muistan kerran kun pätkäbiitsillä ei tullut pilu mieleen. Se oli yks x kun olin saanut liian hyvää ruohoa ja ja ruoholikka hyppäs mopon puikkoihin ja sanoi mulle että nyt mennään! Hyppäsin pakkarille kun kerran käskettiin. Se oli mun mopo. En ehtinyt kysyä että minne kun jo mentiin. Voi helskatti sitä menoa, kaasu oli kimulilla koko ajan pohjassa, ei tuntenut muita asentoa kuin auki ja kiinni. Vähältäpiti- tilanteita oli vaikka kuinka. Vaikka olin heinässä kuin ankka niin alkoi hirvittää. Kaikki kävelykadun kujat käytiin läpi kunnes löysi oman baarinsa.
      Silloin ei thaimaassa kukaan ollut edes nähnyt kypärää.

      Siinä sitten ylpeänä esitteli minut ja mopon baarin likoille ja mammalle. Selviyidyin kaatumatta baarituolille mitä pidin saavutuksena. Vedin siinä pari- kolme shottia kellon kilistykseni säestämänä.

      Jatkoimme siitä sitten takaisin pätkärannalle; minä nyt puikoissa. Kaverit eivät edes huomanneet että missään olimme käyneetkään; siellä istua kröhivät ja sanoivat että Retu oli lähtenyt jo tunti sitten vesiskootterilla eikä oo takaisin tullut.

      Sanoin että rauhaa, rauhaa veljet; kyllä se sieltä tulee. Toden totta; Retu tulla päristeli sieltä sitten ja sanoi olleensa Jompparilla heinähattuja kahtomassa. Iloinen oli naamansa velikullalla ja kaikki olimme koolla taas.

      Jatkosta en ole aivan varma mutta seuraavan päivän muistan. Olin nähtävästi antanut lopputilin mopohurjastelijalle. Tuli sitten sieltä puskan takaa ja sanoi että anna mulle 28x... 100 patia?... Mä että heinäänkö? Sanoi että joo; siihen minä että meille sitten kans. Sanoi että sitten se on 2 sataa, mennäänks' sun mopolla?

      Sanoin ettei varkulla mennä.

      • mopolla tähtiin

        Kiitos mukavasta tarinasta!

        Joskus kerroinkin omista mopohommeleistani pattiksella täällä... Nämä on opettavaisia tarinoita ja tarinan opetus on se että älkää lähtekö mopolla "yhdelle" koska se on pattiksella useimmiten mahdotonta.

        Mopoa kun ei uskalla kännissäkään jättää mahdollisten rosvojen armoille yöksi sivukujalle vaan se pitää saada hotellille ja työntäminen ei tule mieleen kovin äkkiä siinä kohtaa.

        Muutamia kertoja olen sortunut tuohon amatöörimäiseen käytökseen.
        Kerran mulla oli kämppä jompparilla josta olin tullut mopolla rantakadulle vilkaistakseni yön meinininkiä. Muutamaa tuntia myöhemmin sopersin baarista mukaan ottamalleni kissalle että "voishitko shinä ajhaa jompparilleh khun minhä en oshaa enää edesh kävelhä"

        Tyttö urheasti yritti mutta kun istuin kyydissä kuin makarooni niin mentiin nurin viitisen kertaa kymmenen metrin matkalla. Tyttökään ollut ihan sober. Passitin tytön hakemaan seiska-elevenistä mulle lipon ja kokiksen. Istuttiin jalkakäytävän reunalla vartti ja sitten oli minun vuoro yrittää. Tyttö kapusi urheasti ratsun kyytiin ja pian oltiin jompparilla.

        Tämänkin kerroin joskus aiemmin kun varjelus oli matkassa. Mimmin kanssa ajettiin kohti hotelliani mutta muutama sata metriä ennen hotellia olin niin juovuksissa että pysäytin ja kaaduttiin siitä kyljelleen niin että kypärä lensi päästäni ja auto ajoi sen yli.
        Sovittiin että työnnän loppumatkan. Hotellini nurkalla oli puhallusratsia jotka olivat vielä pari vuottakin sitten siellä todella harvinaisia. Jos en olisi työntänyt niin 20-30 tuhatta bahtia olisi vaihtanut omistajaa.

        Kuitenkin happy-end ja nykyään tiedän etten ota mopoa mukaan jos on pienikin vaara joutua baariin ja siellähän sinne joutuu joten lavataksiin vaan ja riks ja raks.


    • 28x...

      Vautsi !!! Mopolla tähtiin heitti hienon niin hienon ja tasavarman tosijutskan ettei paremmemmasta väliä!!

      Upeata kerrontaa mistä paistoi unohtumaton elämys sekä omakohtaisen elämyksen näkemys. Olen sanaton moisen taiteen ja pattisymmärryksen edessä. Tuo kaikki on niin tautisen totta ja tiedän että totta on.

      Takavuosina mopoa vuokratessani Walkkarilta oppi- isäni Aussi- Make sanoi että älä helvetissä sano meidän hotelliamme koska tulevat ja pöllivät mopon heti seuraavana yönä.

      Vuokrasopimukseemme kirjattiinkin vuokraajaksi Donald Duck ja hotelliksi Shit- hotel. Vuokrasopimus on minulla tallessa vieläkin.

      Että tällaisia pikkujutskia on tulevan nöösipojan tiedettävä jos aikoo ongelmitta mopohommeleista selviytyä.
      No joo; olin sitten niin kännissä etten edes muistanut minne se perkeleen mopo jäi... Limmatquai- show- baarin edestä se sitten löytyi parin päivän päästä...
      Tunnustelin peppuani.. olin neitsyt vieläkin. Luojalle kiitos...

      On se Pattis sitten kiva paikka!!

      • on se kans

        On se hauska katsoa kun hra 28x... kirjoittaa ja vastaa itselleen. Sitä se teettää kun dokaa ja vetää pillereitä ja viagraa samaan hengenvetoon.


    • minusta humalan raja on siinä kohtaa,kun on pakko mennä lavataksilla. eli ei pysy mopotaksin kyydissä.

    • TTN-

      Aloitukseen sen verran kommenttia että viisumi ja työasioiden vuoksi esim minulla rajoittuu Thaimaassa oleskelu aika vuositasolla noin neljään - viiteen kuukauteen. Samaten thainaiseni on Suomessa ollut viimeisen kolmen vuoden aikana sen kolmisen kuukautta vuodesta.

      Nyt olen jouluun asti itsekseni Suomessa. Jos joskus harvoin olen kertonut jotakin ihan normaalielämästä thain kanssa niin on se kumma jos se jollakin keskustelupalstalla tulkitaan kehuskeluksi.

      Täytyy olla jo aikamoinen luuseri kuka pitää matkailupalstalla matkailusta puhumista kehuskeluna. Sehän on vain siiirtymistä pisteestä a) pisteeseen b)

      Ja minulla on aikaa joskus kirjoitella, kyllä. Yhden ihmisen elämä ei riitä tutustumaan koko Thaimaahan ja kaikkiin ihmisiin joten on ihan mukava kuulla muiden näkökulmia, kokemuksia ja seikkailuita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe