Onko tämä nyt niin outoa...

Siis ongelmaahan tässä ei ole.. mutta arvatkaapas mitä? Oletteko ikinä olleet pikkusiskonne/veljenne kanssa vaikka kävelyllä.. Ihmisillä tulee enemmän mieleen sellainen kuin.. no tiädätte kyllä... Nojaa. Älkää edes kutsuko!! Samat iät.

Tuntuu vain PEDOFIILILTÄ! Mutta kun vain ymmärrätte.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ollut siskoni kanssa kävelyllä, eikä mitään ongelmaa.... Tosin on vain neljä vuotta nuorempi.... Tietenkin se, ettei sisko oikein mukana pysy, häiritsee....

• Siis... jos. .vaikka Kröh kröh.. Siis en minä nyt ihan tuota, mutta öh.. Siis tiädän, että tuota ei katota pahalla, mutta jos.. öh.. Se On.. Miten sen nyt sanoisi.. Jos treffit.. niin ja kumppani näyttää oikeasti pikkusiskoltasi.. tai niin katsojien mielestä..

Niin mutta koolla ei ole kai väliä..

Itseasiassa on, osa tätäin on vaiea irjoittaa ilman ta.

• raeppavika_offical kirjoitti:

Siis... jos. .vaikka Kröh kröh.. Siis en minä nyt ihan tuota, mutta öh.. Siis tiädän, että tuota ei katota pahalla, mutta jos.. öh.. Se On.. Miten sen nyt sanoisi.. Jos treffit.. niin ja kumppani näyttää oikeasti pikkusiskoltasi.. tai niin katsojien mielestä..

Niin mutta koolla ei ole kai väliä..

Itseasiassa on, osa tätäin on vaiea irjoittaa ilman ta.

Ai olet menossa treffeille henkilön kanssa, joka näyttää pikkusiskoltasi? Ette kai te ole ihan niin samannäköisiä??

Älä ihan ekoilla kuitenkaan ja vielä ulkopuolisten nähden...

• kurpizza kirjoitti:

Ai olet menossa treffeille henkilön kanssa, joka näyttää pikkusiskoltasi? Ette kai te ole ihan niin samannäköisiä??

Älä ihan ekoilla kuitenkaan ja vielä ulkopuolisten nähden...

Siis ei näytä pikkusiskoltani.. mutta jooh.. kai sitä voisi niin ulkopuolinen kuvitella, koska näyttää aika paljon nuoremmalta.. mutta joo.. ja rauhallisessa paikassa toki, mutta voihan ihmiset kuvitella. Kuiteskin molemmilla tunteita ja niin edelleen niin pitäisi olla ihan toimiva..

Siis ei näytä pikkusiskoltani.. mutta jooh.. kai sitä voisi niin ulkopuolinen kuvitella, koska näyttää aika paljon nuoremmalta.. mutta joo.. ja rauhallisessa paikassa toki, mutta voihan ihmiset kuvitella. Kuiteskin molemmilla tunteita ja niin edelleen niin pitäisi olla ihan toimiva..

Nauti niistä treffeistä, äläkä mieti mitä muut ajattelee. Ei ketään kiinnosta kaksi käsi kädessä kävelevää nuorta.

Kaikki miettivät ihan liikaa, mitä mahdolisesti muut ihmiset ajattelevat, vaikkeivat todellisuudessa ajattelisikaan mitään. Mitä itse ajattelisit nähdessäsi kaksi nuorta jossain? Tuskin nyt mitään sukurutsaa ensimmäisenä. XD

• kurpizza kirjoitti:

Nauti niistä treffeistä, äläkä mieti mitä muut ajattelee. Ei ketään kiinnosta kaksi käsi kädessä kävelevää nuorta.

Kaikki miettivät ihan liikaa, mitä mahdolisesti muut ihmiset ajattelevat, vaikkeivat todellisuudessa ajattelisikaan mitään. Mitä itse ajattelisit nähdessäsi kaksi nuorta jossain? Tuskin nyt mitään sukurutsaa ensimmäisenä. XD

No jos näet 2 nuorta. Toinen n. 11-12v näköinen ja toinen 14-15v ja käsikädekkäin niin mitä ajattelisit? XD

Mutta eipä siinä muiden mielipiteitä kannatta ajatella.. Kyllä uskoisin menevän ihan hyvin. Aina kuin on vain minua pienempi ihminen kyseessä niin tulee outo olo... Njaa.

No jos näet 2 nuorta. Toinen n. 11-12v näköinen ja toinen 14-15v ja käsikädekkäin niin mitä ajattelisit? XD

Mutta eipä siinä muiden mielipiteitä kannatta ajatella.. Kyllä uskoisin menevän ihan hyvin. Aina kuin on vain minua pienempi ihminen kyseessä niin tulee outo olo... Njaa.

No se riippuu kai pukeutumisestakin... Siskoni on 12 ja näyttää kyllä ikäiseltään. Minä taas.... noh, kaksi kertaa jonnepoppoo on sanonut minua 12-vuotiaaksi naskiksi. He eivät joko käsitä, että kaikki 15 vuotiaat eivät aja mopolla tai näytän oikeasti niin nuorelta. Epäilen ensimmäistä.

Mitäkö ajattelisin? En minä tiedä. Saattaisin aluksi kummastella ja sitten syventyä toiseen aiheeseen.

Pitäiskö sen likan sitten olla jokin kaksi metriä pitkä puolalainen naispainija??

• kurpizza kirjoitti:

No se riippuu kai pukeutumisestakin... Siskoni on 12 ja näyttää kyllä ikäiseltään. Minä taas.... noh, kaksi kertaa jonnepoppoo on sanonut minua 12-vuotiaaksi naskiksi. He eivät joko käsitä, että kaikki 15 vuotiaat eivät aja mopolla tai näytän oikeasti niin nuorelta. Epäilen ensimmäistä.

Mitäkö ajattelisin? En minä tiedä. Saattaisin aluksi kummastella ja sitten syventyä toiseen aiheeseen.

Pitäiskö sen likan sitten olla jokin kaksi metriä pitkä puolalainen naispainija??

Ei, hän on hyvä juurikin tuollaisena. (On niin kevyt, että voin ottaa vaivatta syliin) Pidän siitä, että kumppani on minua lyhyempi ja hän on täydellinen juuri sellaisena kun on. Myöskin pienet rinnat ovat vain hyvä asia. Mutta ajattelin vain tyyppejä ympärilläni, mutta tuskin se kauheasti haittaisi. Hän kyllä pukeutuu ikäisekseen ihan hyvin ja minua ei haittaa, vaikka pukeutuisikin hieman lapsellisesti. Lapsia me molemmat. Ja pidän hänestä juurikin siksi, että hän ei ole liian aikuismainen ja on myös huumorintajuinen. Lisäksi hän on todella ihana ja värikäs persoona!

Ajattelisin, että he ovat kaverit, tai rakastavaiset.

Mitä pahaa insestissä on?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Ajattelisin, että he ovat kaverit, tai rakastavaiset.

Mitä pahaa insestissä on?

Insestin vakavin haittavaikutus on lasten sisäsiittoisuus. Toisena mainittakoon huoltajan ja huollettavan valtasuhde, joka mahdollistaa hyväksikäytön.

• jokutyyppi19
        icepicked kirjoitti:

Insestin vakavin haittavaikutus on lasten sisäsiittoisuus. Toisena mainittakoon huoltajan ja huollettavan valtasuhde, joka mahdollistaa hyväksikäytön.

Koskaan kuullut ehkäisystä?
        Entä silloin, kun kyse on suunnilleen saman ikäisistä sisaruksista/serkuksista? Tai kahdesta täysi-ikäisestä?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Koskaan kuullut ehkäisystä?
        Entä silloin, kun kyse on suunnilleen saman ikäisistä sisaruksista/serkuksista? Tai kahdesta täysi-ikäisestä?

Ehkäisy ei ole koskaan täysin varma, eivätkä kaikki (kuvittele stereotyyppinen insestipunaniska) osaa sitä käyttää. Tuolla perusteella abortitkin voitaisiin kieltää.

Jos raskauden mahdollisuutta ei ole, samapa tuo minulle.

• HappyShadowGirl:3

Miks tosi monet vanhemmat jätkät suhteessa miettii tällassii? Mikäköhän siinä on?
      Nauttikaa ny helvetti siitä että välitätte toisistanne eikä siitä mitä jonkun muun likainen mieli saattaa ajatella ku näkee teijät. Se on teijän suhde ei muiden!

Insestinen suhde ei taida olla sun ongelmana sen enempää ku pedofiliakaa xD Mikä sut saa tuskastumaan aiheesta arvon Raeppis?

• En tiädä.. on vain niin outoa. Siis ei tässä mitään pahaa ole. Ajattelen vain katsovatko muut sitä hyvällä.. Eipä tässä kai mitään pahaa. Eikä se minua haittaa. Onhan se paljon parempi asia kuin liian pitkä ja iso kumppani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3792
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2475
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      273
      2342
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2150
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1814
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      370
      1507
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1298
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1195
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1143
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1142
    Aihe