XXXXXXXXXXXX
Spämmimyrsky alkaa klo 21.34-21.40 välisenä aikana!
16
56
Vastaukset
No voitko mitenkään edes järkeviä/mielikuvituksellisia aiheita keksiä, joista voisi vaikka keskustellakin?
Miksi?
raeppavika_offical kirjoitti:
Tylsää ja stressiä.. täytyy saada viihdettä.
Ymmärrän, että ihminen saa nautintoa muitten henkisestä kärsimyksestä, mutta kyllä ihmisellä sentään pitäisi olla moraali ja sen verran itsekuria, että ei kuitenkaan tee sitä.
Mitäpä jos minäkin vähän spämmisin?
Mitä jos minäkin spämmisin aina, kun vituttaa/huvittaa? Hei, välillä on vaikeaa, joo. Mutta miksi sitä pitää purkaa muiden kiusaamiseen?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Haista paska! Luuletko olevasi hauska?
Kylläpä minä nyt aloitan spämmin.
biologinalku kirjoitti:
Kylläpä minä nyt aloitan spämmin.
Vau, Biologi on kehunut spämmineensä kerran ja sitten väitti ettei spämmää enää; lintuintoilijoilla ei ole moraalia, sen näkee sinusta, spämmäri-VeHistä ja Rapesta.
raeppavika_offical kirjoitti:
Silloin olisin ylpeä sinusta poika.
Liity toki minun ja vehin kanssa tähän mukaan!Vajoatko hänen kanssaan samalle tasolle?
Entä jos jätämme ne poistamatta? Kaikki saavat huomata, kuinka mukavia/järkeviä te olette....israelin-tukija kirjoitti:
Vau, Biologi on kehunut spämmineensä kerran ja sitten väitti ettei spämmää enää; lintuintoilijoilla ei ole moraalia, sen näkee sinusta, spämmäri-VeHistä ja Rapesta.
Raippari ja VeHkuli sentään myöntävät. Bilsanoviisi valittaa vain meidän muiden juttujen tasosta.
israelin-tukija kirjoitti:
Biologi ja rape lienevät muutenkin sama henkilö...
jokutyyppi19 kirjoitti:
Biologi ja rape lienevät muutenkin sama henkilö...
Mahdollista.... En minä tiedä. Ei minusta.
kurpizza kirjoitti:
Mahdollista.... En minä tiedä. Ei minusta.
Olen onnistunut siis hämäämään teitä 4 tuplatunnuksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2983764BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62465Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2722328- 682139
- 761804
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3681492MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301298Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1951180- 661133
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341132