Tämä on joillekin helppo, joillekin ei. Aina voi yrittää arvailla. Apuvälineiden (kuten Google) käyttö ei ole sallittua. Joo tiedän, idea ei ole maailman paras, mutta pakko oli toteuttaa....
Helpotuksena lista vakkareista, joiden repliikkejä on mukana: Trotski, IT, Biologinalku, Kiekkoilija, Nasse, Jokutyyppi19, Ocean, Raippari, Prepper, Siiliö, HeKeKee, VeH, Xslim_shadyx, Santiny ja minä.
1. En tajunnut (onko se mun aivoilla joku yllätys?) oikein muuta kuin et korppi ja HeKekee olivat liittoutuneet joksikin haltiaritariarmeijaksi.
Jos idiootteja tarvitaan, niin messissä ollaan....
2. Mene sinä ny imemään sitä trotskias.
3. Jälkimmäisessä näkyy kirahvijalkaisia slendermaneja palvomassa liiloja röhmöfantteja (linkki)
Creepyä...
Pitäisikö huolestua mielenterveydestäni?
4. Venaa...
(linkki)
Ei siis mitään tietoa. "The Man" söi sen raakana elokuvassa Cradle of fear, mutta suosittelen kuitenkin tuota linkissä olevaa tapaa. Siilitkin syövät raakana, mutta ne nyt syövät kaiken raakana. Jopa ohikulkevat autot.
5. Eihän se haittaa, nehän oli thaimaalaisia!
Tosi eeppistä kamaa. 9 1/2.
6. Haa, uusi pentu aukomassa päätään! Ajattelitko pärjätä siinä lajissa? Trotski ja israelilainen ovat ammattimaisia vastavittuilijoita, joten lycka till.
7. Todella hyvä aloituskappaleeksi. Ps. SIILIÖ tuo lisää kahvia rupes janottamaan!
8.Googletin sanan "nyrskyttää", mutta en löytänyt muuta kuin tämän viestin. Onnea uudesta sanasta! :D Olisi Norjalainen opetellut vähän enemmänkin suomea... Mutta senhän takia hän vain toistaa sitä samaa lausetta. XD
9. Jaaha, hieman höpötystä tähänkin keskusteluun. En ole paneskellut luonnossa enkä muutenkaan. Olisihan se kyllä ihan kiehtova ajatus tökätä joku tyttö paksuksi keskellä metsää sammalvuoteella. Siinä olisi jotain alkukantaista.
No höpsistä höö.
10. MITÄ HELVETTIÄ? MIKSI HIPSTERIT ULKOILUTTAISIVAT KAALINKERIÄ?
11. Miks vitus pitäs tehhä joku saatanan lista? Varsinkaan, ku joillaki älykääpiöillä on tuplatunnuksia ja mitä lie paskaa.
12. Ihan totta. Itse en osallistu nyrkytysjuttuihin ja harvemmin muihinkaan sekoiluketjuihin, joten en kai sitten ole tarpeeksi pirskahteleva luonne noihin tarinoihin, jos maininta löytyy, on se yhden lauseen mittainen. En loukkaannu, yleensä en lue noita tarinoita, uteliaisuuttani saatan ctrl f:llä nimeäni etsiä :D
Nimim. maailman napa.
13. Kiitos moraalintajullesi, ettei Itellan postimerkkien tapahtumat sijoitu Suolistoon.
14. icepikediltä jäi aamulla psykoosilääkkeet ottamatta. mitä kävi?
-hän luuli itseään hirveksi ja nylki itsensä.
hihihihihihiiii
15. Minulla taisi olla muutama tarina, jonka olen saanut valmiiksi.
Kuka sanoi mitäkin? (Suolisto-visa)
16
56
Vastaukset
2. Raippari
3.Kurpizza
4. Siiliö/jokutyyppi
5.
6.Siiliö
7. Santiny?
9. Biologi (xD)
12. Biologi.
15. Trotski1.Kurpizza
3.minä
4.Siiliö
7.kiekkoilija
15.rapejokutyyppi19 kirjoitti:
9.biologi
11.ocean
14.prepper
13.IT
8.trotski
10.santiny
12.shady
6.Nasse
2.VeH
5.HeKeKee11/12
(Miksi ne eivät voi olla numerojärjestyksessä?)
1. Kurpizza
2. Shady
3. Jokutyyppi
4. Jokutyyppi
5. Hekekee
6. Nasse
7. Kiekkoilija
8.VeH
9. Kiekkoilija
10. Trotski
11. Ocean
12. Santiny
13. Herre
14. Prepperi
15. TrotskiMinulle tämä visa on vaikea enkä nyt ala arvailemaan. Olet ehkä etsinyt keskusteluja ja viestejä Suomi24:n haulla, kun olet yhden minun vanhan repliikkini löytänyt. Samalla olet ehkä löytänyt ensimmäisen keskusteluni tällä nimimerkillä. Siitäkin olisi voinut löytyä joku jännä repliikki.
kurpizza kirjoitti:
Okeis.... Yritin kyllä etsiä sellaisia tyypillisiä...
Juu, se keskustelu ei ollut minulle tyypillinen. En ollut vielä silloin tajunnut, että täällä voi keskustella asiallisestikin.
biologinalku kirjoitti:
Juu, se keskustelu ei ollut minulle tyypillinen. En ollut vielä silloin tajunnut, että täällä voi keskustella asiallisestikin.
Se oli hauskin kommentti, mitä sinulta löytyi.
1. HeKeKee
2. Korppi
3. Jokutyyppi
4. Siiliö
5. Nasse
6. Tukija
7. Ocean
8. VeH
9. Sinisiipinen
10. Trotski
11. Preppertowwz
12. Santiny
13. Biologinalku
14. Kiekkoilija
15. KurpizzaOikeat vastaukset: (Pahoittelen, en päässyt koneelle....)
1. minä (ensimmäinen kunnon viestini...)
2. Xslim_shadyx (sanoi IT:lle ensimmäisessä vakkarisekoilussa)
3. Jokutyyppi (Raipparin paranormaali-keskustelussa, jossa puheenaihe vaihtui väreihin.)
4. Siiliö (Aloitus, jossa pyydettiin kissan paisto-ohjeita)
5. HeKeKee (eräässä tarinassa kävi thaimaalaisille marjanpoimijoille huonosti)
6. Nasse Shadylle.
7. Kiekkoilija
8. VeH
9. Biologinalku
10. Trotski
11. Ocean
12. Santiny
13. Israelin tukija, kun HeKeKee kirjoitti ficcejään...
14. Prepper
15. Raippari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3093984BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62515Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3002471- 692210
- 781851
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4061597MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321381Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2011232Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221186"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341182