Nettihuijari Anette Lärka!

Huijasi minulta ja erinäisten ryhmien ja uhrien kautta olen saanut tietooni, että on jo useamman vuodenajan huijannut monia monia muitakin.
Minulle oli myymässä cars dubloja ja muita leluja, siirsin n.50e Aneten tilille, mutta
koskaan en saanut ostamiani tuotteita.

Otin Lohjan sossuun yhteyttä, jossa kerroin Aneten puuhista. Anette suuttui tästä rajusti jonka jälkeen Anette otti yhteyttä facebookissa viestillä " teit kyllä viimeisen tempun!"
Tein poliisille rikosilmoituksen, jossa selvisi että en ole suinkaan ainoa huijatuksi tullut vaan huijattuja on useita kymmeniä ja 1 tuomio on jo takana.
Summista ja tuomiosta en sen tarkemmin tiedä.
Sossuun Anette kertoi, että oli vain lainannut rahaa minulta ja on jo ne minulle palauttanut. Sossu kuitenkin otti minuun yhteyttä ja kysyi onko asia näin ja hyvä että ottikin sillä eihän Anette ollut minulle rahojani palauttanut.

MYöhemmin toinen hänen huijatuksitullut uhri kertoi, että Anette rahoittaa huijauksillaan karaoke iltansa.

Pitäkää siis silmänne ja korvanne auki!
Anette Lärka
Lohja

!!!

Uhreja useita kymmeniä
1 tuomio jo alla!
Huijaa dubloilla, lastenleluilla, muumituotteilla milloin milläkin.

Itse olin ensimmäistä ja viimeistä kertaa liian sinisilmäinen nettikaupoissa.
Opin kantapään kautta nämä.

K.Tikkala
Ilmoita

148 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Huijannut myös minulta muumikulholla. Otin poliisiin & Aneten äitiin naamakirjassa yhteyttä. Sitä ennen viestitteli että oli joutunut yllättäen sydänleikkaukseen eikä pystynyt postittamaan tuotetta eikä palauttamaan rahoja.

L.P
1 VASTAUS:
sydän leikkaukseen...joo on ollut jo vuosia sitten ja eikä ollutkaan mikään yllättäen joutuminen, kyllä varmasti olisi ehtinyt palauttaa rahat. Tuskin olisi ilmoittanut että ei ehtinyt ottamaan vastaan rahaa !! on sellainen huijari että älkää luottako, olen ollut ystävä joskus mutta en enää ja kuinka lapsetkin hoitaa tai siis ei hoida. Ovat vaan taakkana hänelle. Mutta rahaa pitää saada jotain kautta.
+Lisää kommentti
Anette huijannut myös minua! Olen yksi niistä huijatuista jotka tekivät rikosilmoituksen mikä johti tuomioon.
Tuomi oli naurettava ja toivon että te mahdolliset uudet uhrit teette myös AINA rikosilmoituksen jos Anette on rahanne vienyt, oli summa sitten 2e tai 25e.
Seuraava tuomio ei tule olemaan niin onneton!!
1 VASTAUS:
mikähän tuomio toi h.... muka saanut ku tuntuu ettei se joudu vastuuseen lohjal mistään tekee sit mitä tahansa . asun itse lohjala ja tunnen ton paskan tehnyt mulle nii paljon paskaa et tekis mieli kyllä hakkaa se nii ettei se tunnista ees itekkään enää itteensä mut se on sellanne et laittaa ilmotuksen poliisille heti jos joku tekee jtn et tossa on jtn hämärää ja sit sen äiti on lohjan käräjäoikeudessa töissä et toi homma haisee ihan hitokseen
+Lisää kommentti
Multa lähti rahaa 45e Anetelle. Pitkien suostuttelujen ja viestien jälkeen Aneten äiit palautti rahat.

Anette käyttää siis omaa nimeään & facebookprofiiliaan huijasmynneissään. Aneten äiti löytyi, kun hän oli kommentoinut jotakin Aneten profiilikuvaa. Ja viestissäni kerroin että "tyttäresi Anette Lärka, tekee sitä ja tätä yms.yms.yms"
Paatunut huijari on ja todellakin vuosia tätä harrastanut. On huonossa maineessa kuulemani mukaan muutenkin asuinkunnallaan.
3 VASTAUSTA:
Hei kaikki! Pyytäisin kaikkia jättämään aneten äidin rauhaan.hän kun ei ole mitään väärää tehnyt ja joutuu kestämään itse tätä samaa kaiken aikaa omalta tyttäreltään :/
Joo epäilenpä ku tuntuu et suojelee tota omaa noita tytärtään.. ku ton noidan paika linnasa ois pitänyt sinne jo joutua et tää homma haisee miksi 5v varastelun petosten .. myymisen kans ois pit kauan sitten ja vois ola siel loppu elämänsä !! jo noin sanottu normi lohjalainne t ai millä paikakunnalla tahansa ois jo saanut mennä sinne miettii vähän. mut ei tää noitaa ois jo istunnut jo kauan monta vuotta jo sit jos 5v toi ämmä tekee tuntuu et sille ei laki ja säännöt oo samat kuin meille muille
perhetuttu kirjoitti:
Hei kaikki! Pyytäisin kaikkia jättämään aneten äidin rauhaan.hän kun ei ole mitään väärää tehnyt ja joutuu kestämään itse tätä samaa kaiken aikaa omalta tyttäreltään :/
Oma tytär... ei mitenkään osallinen
+Lisää kommentti
3 VASTAUSTA:
Anette on ilmeisesti hyvän omatuntonsa johdosta poistanut tai piilottanut FB-sivunsa...
Piiloon meni kirjoitti:
Anette on ilmeisesti hyvän omatuntonsa johdosta poistanut tai piilottanut FB-sivunsa...
Toimii jälleen profiili!
On vaihtanu nimeä fb.ssä, nykyään on Anette Hippi :(
+Lisää kommentti
Koska nämä huijaukset ovat tapahtuneet??
1 VASTAUS:
ainakin 5 v ajan, mitä sitten ennen sitä on puuhastellut. Tuskin ihminen koskaan on ollut muunlainen !
+Lisää kommentti
Näyttäisi Anetten saldo olevan kuitenkin alle 200 yuuroa.

Kanattaako omasta tyhmyydestä työllistää poliisia!
Antakaa Anetten laulaa karaokessa. Ihan kiva ihminen se on.
Ilmoita
Anette on kiva tyttö ja laulaa hyvin.
2 VASTAUSTA:
Huomasin ja rekisteröin tämänkin tempun.;))))
valuuttakauppias kirjoitti:
Huomasin ja rekisteröin tämänkin tempun.;))))
Minkä tempun?! :O
+Lisää kommentti
2009-tämäpäivä.

Näinhän ne nettihuijarit tienaa eivätkä ikinä lopeta, jollei r-ilmoituksia tehdä.
Oma vikani aivan täysin että luotin.
Aneten saldo on kyllä reippaasti yli 200e, sillä pelkästään minulta lähti karkeasti 50e. Ja minun kanssani yhtäaikaa rikosilmotuksen teki moni muukin.

Antaa Aneten laulaa, mutta tehköön sen omilla rahoillaan..
3 VASTAUSTA:
Anette on Anette ja kiva onkin.

Mikä sinua muuten nyppii? Onko Anetten saldo siis jopa lähelle 500 yuuroa, vai?

Siis onko ihan aikuisten totta että sinä jaksat laulaa menettämistäsi alle viidestä kympistä???

Riipuen ravintolasta sillä menettälläsi 47 yuurolla saa siis 3-5 isoa tuoppia. Huh,Huh, että tällaista Muumimukien tiimoilta.
Vautsi kirjoitti:

Siis onko ihan aikuisten totta että sinä jaksat laulaa menettämistäsi alle viidestä kympistä???

Riipuen ravintolasta sillä menettälläsi 47 yuurolla saa siis 3-5 isoa tuoppia. Huh,Huh, että tällaista Muumimukien tiimoilta.
Kysy Anetelta.

Eiköhän kuule 500e pauku ja kovin. Hän on poliiseille oikein tuttu tapaus.

Ja mikäkö minua "nyppii". Se että tuon kaltainen ihminen saa kusettaa toisia mennen tullen vuodesta toiseen.
Ja silti löytyy aina selkääntaputtajia.
Jos sinusta on ihan ok ja normaalia varastaa ihmisiltä rahaa niin se on sinun kantasi. Valitettavasti valtaosa ihmisistä on täysin toista mieltä..

Kyse ei ole vain minun rahoistani, vaan tässä on useita KYMMENIÄ ihmisiä menettänyt rahat Anetelle.
Vautsi kirjoitti:

Luuletko oikeasti että aloittaja on ainoa ketä Anette on viilannut linssiin?!? :D
Aloittajan rahoilla ehkä saisi sen 3-5 tuoppia. Mutta kertaappa sama summa
vaikka 5:llä! ;)
Muista myös, että viikon päästä on uusi viikonloppu, joka pitää rahoittaa jollain.
Sen verran voin valaista myös että ei riitä 500e aneten petoksissa laisinkaan!
Varo ettei "lainaa" sulta rahaa.
+Lisää kommentti
Kyllä 47e saa enemmän kuin 3-5 tuoppia. Varmasti saa 8kpl.
Jos nyt niitä ruvetaan laskemaan. :D
Ilmoita
Anette on vauhtityttö.

Kyllä Anette pyyhkäisee hipihelposti nuo 8 tuoppia laulunlurituksensa lomassa.

Ps.
Muumimukia on edelleen tarjolla etukäteismaksulla.
1 VASTAUS:
Anette on kiva tytsy.

Älkää turhaan enään kirjoittako Anettea halventamia juttujanne.

T: Anetten vuokraisäntä!
+Lisää kommentti
Turhahan se on enään Aneten ystävien yrittää paikata tämän naisen mainetta.
Tuskin Lohjan kaupungintyöntekijät tulee tänne mainostamaan "Aneten vuokraisäntänä".
Aneten olisi kannattanut miettiä, ennen kun aikoo paatuneeksi huijariksi.
Minä en tämän enempää enään asiaan puutu. Olen itseni & muutaman muun huijatuksi tulleen puolesta nyt puhunut. Ja osa tullut itse kertomaan. (Loistavaa!!)
Totuus kuitenkin on, että kun aloittaa tällaisen pitkän huijauskierteen niinkuin tämäkin 2009-tämäpäivä eli tähän asti 5/6 vuotta on Anette huijannut, niin jossain vaiheessa sitä huijaa väärää tyyppiä. Ja nämä tyypit nyt ovat osanneet ottaa sossuun yhteyttä ja varoittaa muita somessa, jota kautta on haluamattammekin tullut tarkempiakin tietoja ko ihmisestä selville. Sekä pelkästään googlettamalla Aneten nimi, löytyy hänen kantakuppilan nimi & sen tiedot, asuntohakemuksia yms.
Minä tiedän tarpeeksi ja vastaan enään kysymyksiin Aneten huijauksista yms.
En enään näihin hölmöihin ilmiselvästi Aneten tai hänen ystävän viesteihin.
Nyt on vain korkea aika jo ymmärtää sana moraali ja oppia se oikea ja väärä teko.
1 VASTAUS:
Ei toi akka osaaa muuta ku huijata ja jatkaa ku ei se saa seurauksia mistään koko tän petostelun vuosiana ollut vain tänä vuonna pidätettynä alle 2päivää
+Lisää kommentti
Niin, minä olen Anetten vuokraisäntä ja kyllähän se
Anette on ne vuokransa maksanut.
Muuta en osaa sanoa.

T: Anetten vuokraisäntä
2 VASTAUSTA:
Eihän ketään vuokrista mitään ole puhunut. Lähinnä siitä, miten hän ne vuokrarahat itselleen tienaa.
kuinka voit olla vuokraisäntä, kun asuu kaupungin vuokrakämpässä !! heh heeh
+Lisää kommentti
Kumma että tästäkään ei tehdä enempää rikosilmotuksia.
Ilmoita
Miten se maksaa vuokran, rahalla vai potuilla
Ilmoita
Anestesta on hirveästi juttua netin eri kirpparisivuitoilla. Edelleen näyttäisi olevan muutamissa..
Rikosilmoituksiahan tästä tädistä on tehty ja MONTA, mutta sitä ihmettelen, että miten hän ei ole vielä saanut sen suurempaa rangaistusta!
Itse kun soitin Lohjan poliisiasemalle tehdäkseni rikosilmoituksen, niin kertoivat heti suoralta kädeltä, että Anette on poliiseille entuudestaan hyvinkin tuttu.
Vuokra-rahat ja kaljarahat on hyvä tienata petostelemalla ja sossun ovia kolkuttamalla. Lapsilisäkin taitaa juosta, sillä onhan hällä 2 pienempää lasta.
Ilmoita
Vieläkö tätä jaksetaan vatkuttaa. menkää polisille.
7 VASTAUSTA:
Pitäisikö lukea kokoketju.. Kaikki tähän kirjoittaneet ovat menneetkin poliisille ja tehneet rikosilmoituksen. Tällä aloituksella pyritään ehkäisemään, jottei uusia uhreja tulisi.
Toki jos haluat Anetelle lahjoittaa rahasi niin luulen, että hän antaa kyllä mielellään tilitietonsa sinulle sitävarten.
urpot! kirjoitti:
Pitäisikö lukea kokoketju.. Kaikki tähän kirjoittaneet ovat menneetkin poliisille ja tehneet rikosilmoituksen. Tällä aloituksella pyritään ehkäisemään, jottei uusia uhreja tulisi.
Toki jos haluat Anetelle lahjoittaa rahasi niin luulen, että hän antaa kyllä mielellään tilitietonsa sinulle sitävarten.
Täysikäinen voi lahjuttaa rahua miten haluvaaaa eikä kuitia tartte pyytää.
Heti ensimmäisenä mainitsen, että tunnen Aneten. Ollaan _entisiä_ ystäviä.
Anetella todellakin on ollut rahan kanssa vaikeuksia PITKÄÄN! Mainosti voittaneensa RAY:lta 5 000€, mutta valtaosan rahasta käytti ystävien ostoon.
Rahat on siis tuhlattu ja hassattu moneen kertaan mennen ja tullen ja vähän siinä välissäkin. Miksikö kerron tätä nyt kaikelle kansalle. Siksi että Aneten elämän tehtävä on pilata toisten ihmisten elämä. Moraalittomuus ei jää vain petoksiin.
Anette on valhei yrittänyt erottaa minut ja mieheni. Vai minä ottaisit lauseen "Muistatko kun sä soitit sun miehelle ja sano että on jonkun kaverin luona. Ei se ollut minkään kaverin luona. Mun luone se oli silloinKIN" tai "Haluatko nähdä meidän viestittelyt" Tässä hän kuitenkin epäonnistui sille viestit ilmeni tekaistetuksi.
Enempää en nyt avaa tätä asiaa.
Mutta kun kuulette nimen Anette Lärka mainittavan suosittelen, että pysytte kaukana. Hän osaa esittää mukavaa, mutta todellisuudessa hän tulee pettämään sinut ystävänä tai tuttavana. Juurikin erilaisilla valheillaan. Rahaa hänelle ei kannata lainata tai "lainaa" , jos et odota sitä saavasi takaisin. Ei ole 1 tai 2 kertaa, kun Aneten äärimmäisen kiltit ex-miehet on juossut säästöpossu kourussa maksaakseen ANETEN sotkut & lainat pois!

Anette on läpeensäkiero ihminen. Sen tietää koko Lohja & Routio. Mutta jos näillä viesteillä estetään edes 1 huijaus yritys tai henk.koht luottamuksellinen lausahdus Anetelle niin viestini on saavuttanut tavoitteensa.
ite ott upro kirjoitti:
Täysikäinen voi lahjuttaa rahua miten haluvaaaa eikä kuitia tartte pyytää.
Eikai kettään ole lahjottamista kieltänyt olkaat hyvät vaan!

Siinä vaiheessa, kun vastapuoli odottaa rahoilleen vastinetta esim tyttärelle Dubloja on kyse kaupasta. Jolloin rahan & tavaran tulee vaihtaa omistajaa.
Aneten kanssa omistajaa ei vaihda kuin raha.
ystävänäpetetty kirjoitti:
Heti ensimmäisenä mainitsen, että tunnen Aneten. Ollaan _entisiä_ ystäviä.
Anetella todellakin on ollut rahan kanssa vaikeuksia PITKÄÄN! Mainosti voittaneensa RAY:lta 5 000€, mutta valtaosan rahasta käytti ystävien ostoon.
Rahat on siis tuhlattu ja hassattu moneen kertaan mennen ja tullen ja vähän siinä välissäkin. Miksikö kerron tätä nyt kaikelle kansalle. Siksi että Aneten elämän tehtävä on pilata toisten ihmisten elämä. Moraalittomuus ei jää vain petoksiin.
Anette on valhei yrittänyt erottaa minut ja mieheni. Vai minä ottaisit lauseen "Muistatko kun sä soitit sun miehelle ja sano että on jonkun kaverin luona. Ei se ollut minkään kaverin luona. Mun luone se oli silloinKIN" tai "Haluatko nähdä meidän viestittelyt" Tässä hän kuitenkin epäonnistui sille viestit ilmeni tekaistetuksi.
Enempää en nyt avaa tätä asiaa.
Mutta kun kuulette nimen Anette Lärka mainittavan suosittelen, että pysytte kaukana. Hän osaa esittää mukavaa, mutta todellisuudessa hän tulee pettämään sinut ystävänä tai tuttavana. Juurikin erilaisilla valheillaan. Rahaa hänelle ei kannata lainata tai "lainaa" , jos et odota sitä saavasi takaisin. Ei ole 1 tai 2 kertaa, kun Aneten äärimmäisen kiltit ex-miehet on juossut säästöpossu kourussa maksaakseen ANETEN sotkut & lainat pois!

Anette on läpeensäkiero ihminen. Sen tietää koko Lohja & Routio. Mutta jos näillä viesteillä estetään edes 1 huijaus yritys tai henk.koht luottamuksellinen lausahdus Anetelle niin viestini on saavuttanut tavoitteensa.
Ei kuullosta mielenterveydellisesti kauhean vakaalta ihmiseltä.
notadoctor kirjoitti:
Ei kuullosta mielenterveydellisesti kauhean vakaalta ihmiseltä.
ei tama milenterveyteen liity mitenkään. Luonne taitaa olla mulle heti kaikki.
ddoktornotnot kirjoitti:
ei tama milenterveyteen liity mitenkään. Luonne taitaa olla mulle heti kaikki.
No ei tuo tarkoituksellisen draaman ja muista ihmisistä valheiden levittely kuullosta kyllä kovin normaalin ihmisen puuhalta. Ei minulle (ja varmasti monelle muullekkaan) mieleen tältä istumalta ruveta keksimään tutuista valhaita ja levitellä niitä tosina. Sentään on olemassa Karma ja Karma is a bitch!

Tämä ketju ei nyt kuitenkaan ole tarkoiotusperältään luotu siksi, että kaikki Aneten aivo pierut käydään tässä läpi vaan levittääkseen ihmisille tietoisuuteen, että Anette Lärka on paatunut huijari joka käärii rahansa muiden ihmisten kustannuksella.
Kaupantekoa hänen kanssaan ei suositella ja poliisikin tuntee tämän naisen oikein hyvin!
+Lisää kommentti
Kyseinen ihminen on huijannut enemmän kuin edes osaatte aavistaa!Tuon naisen elämäntehtävä on huijata toisia ihmisiä,että saa rahoitettua peliongelmansa ja muut rientonsa.
Ilmoita
Kas Lärka! Eipä järin taas yllätä tämäkään. Kovin avoimesti huutelee asioitaan pitkin kyliä. Uus mies kainalossa vähän väliä. Sitten kun nostaa paskamyrskyn niin katoaa hetkeksi maisemista. Säälipisteitä kova keräämään.
Ilmoita
Olen lauantaina eksymässä Aneten kanta kuppilaan Routionmäelle Mustia Enkeleitä katsomaan. Varmasti käyn jututtamassa, jos vastaan tulee.
Nimim. Lastenvaatteilla kusetettu.
2 VASTAUSTA:
Tuliko vastaan ? olisi minullakin muutama kana kynittävänä tämän emännän kanssa ?
totti kirjoitti:
Tuliko vastaan ? olisi minullakin muutama kana kynittävänä tämän emännän kanssa ?
En tiedä oliko Anette läsnä vaiko ei. Oma iltani peruuntui, kun lastenhoitajan sairastuttua. Seuraavaan kertaan siis =)
+Lisää kommentti
Tuo naispaholainen kuuluu linnaan tai mielisairaalaan
1 VASTAUS:
Kieroin ihminen minkä tiedän ja rakastaa vain itseään.
+Lisää kommentti
On todellakin kiero ihminen ja hyväksi käyttää toisten hyvä uskoisuutta.
Miehet vaihtuu yhtä usein kuin sukat ja rahaa lypsetään heiltä.
Ilmoita
Sieltä roution paikallisesta sen löytää melkeen joka ilta.Laulaakin saatanan huonosti...
1 VASTAUS:
Kuulemma huijatuilla rahoilla juurikin rahoittaa kaljansa ja laulelunsa paikallisessa..
Seurusteleekin tällähetkelle entisen & tulevan linnakundin kanssa.
+Lisää kommentti
Kuulostaa niin tutulle että uskallan väittää että toimii useammalla nimellä! Poliisi tietoinen tästäkin tapauksesta T. Muumiuhri
1 VASTAUS:
on on ja ei tee mitään asialle ei sitten mitään... huijaa sen mitä ehtii myy edelleen eurot vaa tipahtelee s.pankintililleensä. ja akka vaan jatkaa poliisit ei tee mitään ei sitten mitään .. oli jopa päivän pidätettynä jatkamis vaarantakia !!! päivän voi vittu ... se tuomio kaikista vuosita hujauksista petoksista varastamisesta ja vaikka mistä ja loppua ei näy ..
+Lisää kommentti
Mennyt ilmeisesti naimisiin! Uusi sukunimi Hippi.
Ainakin kuvat täsmää Anette Hipin profiilissa, kansikuva sama mikä oli Lärkalla. Ja kyllähän tuon naamankin tunnista.
Nykyään siis Anette Hippi!!!!!!!!!!!
Ilmoita
Jep! Naimisissa ja nykyään Anette Hippi! Parastahan tässä koko jutussa on se että naimisissa linnakundin kanssa.
3 VASTAUSTA:
Naimisissa miehen kanssa joka hakkasi hänet ja monta muuta ympärillään, viimeiseksi löi anettea saksilla mahaan ja on siis vankilassa.
pariskunta: NUIJA JA TOSINUIJA XD XD
pulilandiaroutio kirjoitti:
Naimisissa miehen kanssa joka hakkasi hänet ja monta muuta ympärillään, viimeiseksi löi anettea saksilla mahaan ja on siis vankilassa.
Ei ole lyöny saksilla!!! Toi on paska puhetta, pari pientä pintanaarmua ja anette huutelee kylillä perättömiä asioita!!! Mut sen paskanpuhumisen jalon taidon se ämmä kyllä osaa
+Lisää kommentti
täältä kanssa huijassi 50e "verhoilla" jota ei ikinä kumminkaan kuulunut, Asiasta tehtyy rikosilmoitus.
2 VASTAUSTA:
Koska ostit verhot Anetelta? Onko siitä pitkä aika?
Maksoin 13.10 verhot ja niitä en koskaan saanut.
+Lisää kommentti
Hippi hurraa vaan, onnea rötöstelyyn.
Ilmoita
Toivottavasti tämä henkilö kärsii joskus ja kovasti! Tosiaan joskus vie rahat väärältä henkilöltä...
1 VASTAUS:
Tämä akka tehnyt vuosia tätä . Ja nyt vast oli pidätettynä alle 2päivää. Ku sen äiti on lohjan käräjillä töis ja veli poliisi nii tolla akalla on omat säännöt ja lait
+Lisää kommentti
Minulta huijasi lähes 200€. Käsittämättömän röyhkeä ja kusipäinen ihminen. Mutta...tää ei jääkään tähän.
3 VASTAUSTA:
Pientä rajaa nyt tähän keskusteluun. Anette on kansanedustaja Antti Kaikkosen (kesk) kaveri, joten hänkin on varmasti rehellinen ihminen. Kateelliset vaan panettelee.
kaksi marjaa???
Hei, toivon vielä jonain päivänä seuraavan antenni tuhoutumista. Anette petosteli saldo on yli 8000euroa. 86petos syytettä tämä akku sai. Ensikuussa on oikeudenkäynti. Anette istui 3viikkoa kokonaisuudessaan piliisivankilassa. Reponen sinne myös paljon muitakin jotka eivät ole liittynet petoksien tekoon. Odotaniin päivää kun tämä lehmä katoaa
+Lisää kommentti
aneten vuokrista puheen ollen.......kuulopuheitten mukaan anette ei edes maksa vuokraa sekä vuokranantajan pitäisi olla kuollut.mikä lie totuus.......!itselläni kaupat sujunu hyvin,koska en maksa muuten kuin vain käteismaksulla heti tavaran vaihdon yhteydessä.
1 VASTAUS:
Ei sil oo ees lupaaa asua siinä ku se asunto on irtisanottu vuosi sitten. Mut ei palauttannu avaimii. Et näin . Toi akka vois jo painuu linnaa ja olla siel loppuelämänsä
+Lisää kommentti
Lainasin rahaa hyvän hyvyyttäni kerran 80e Anetelle,kun sillä oli kuulemma nälkä,no 40e tuli takasin toista 40 ekee ei tullut koskaan lupauksista huolimatta.
1 VASTAUS:
Mikä Anetten ruokkija sinä oikein olet?
+Lisää kommentti
Ja keksikää parempi juttu, Kaikkosen kaveri.. hahha hhahah hahahha... mitä vielä ja Anette on varmaan saanut kutsun linnan juhliin! selliin siis...
Ilmoita
AI kiva likka ja laulaa hyvin??! No jos elähtäneen pubiruusun humalainen raakkuminen on laulamista ni hei kiva
Ilmoita
Jos haluaa saada rahoilleen vastinetta eikä halua kuulla räkättirastaan soidin menoa niin prismasta saa 20€ hyviä iskelmä levyjä
Ilmoita
Ei se lopu huijaa ku ei lohjan polisi tee asialle mitään et näin sil on erikois kohtelu säännöt lait ku muilla
Ilmoita
Minäkin tulin huijatuksi, vaikka yritin varovainen olla. Virpi Kiiskinen -nimellä myi muumimukeja ja keittiötarvikkeita Torissa. Antoi jopa oman numeronsa ja puhuttiin puhelimessakin ennen maksua. Ärsyttää, että tämä Anette Lärka/Hippi voi jatkaa huijaamistaan vuosia eikä sitä saada pysäytettyä! Sääliksi käy sen lapsia! Muistakaa kaikki huijatut tehdä rikosilmoitus!
3 VASTAUSTA:
Onko kuinka suuresta summasta kyse? Jos on istunut jo edes sen vajaat 2pvä, niin mahdollisuudet on hyvät että seuraavaksi häkkiheilahtaa.
Näitä tapauksia kun tulee taas kokoajan ilmi. Hän kun ei tee töitä eikä ilmeisesti koskaan niitä aiokkaan tehdä..
senku näkis et toi akka joutuis vastuuseen joskus josta---in poliist ei vaan välitä nii ei välitä. muita kyllä sakotetaan pidätetään vangitaan pienimistäkin mutta hippiäinne senkun saa vaan jatkaa nähnty jo TÄÄ LOHJAN TOUHU TOIMINTA MITEN KETÄKIN KOHDELLAAN.. ei vatuuseen teoistaa.n joutunnut ja vuosia täTä Tehnyt kaikkee muutakin laitonta kellarivaras tyhjentelee häkkikellareita ja vaikka mitä
HÄH?! Siis rötöstelyt ei lopu näihin miljooniin petoksiin vaan vielä täytyy varastella verkkokellareita yms?!
Niin SAATANAN törkeä tyyppi!!
+Lisää kommentti
Oikeusvaltioko Suomi?Täyttä paskaa!!!!!!
Ilmoita
Lujaa menee hällä nytkin! Riehuu ja huorittlee facebookissa. Petostelee TOTTAKAI yhä!! Juttuja auki käräjillä, hope so tulisi edes ehdollista vankeutta! Sillä seuraa rangaistus onkin häkki.
Ilmoita
Mitä?? kerro enemmän "I know Anette"
1 VASTAUS:
Huijarit Pois sivusta facebookissa, kuuluisa Äitylit ryhmä sekä toinen Huijari ryhmä fb:ssä kertoo aika paljon tästä muikkelista! Petostelee minkä ehtii, töihin tokko ikinä menee. Kusetusvelkoja PALJON!!
Naimisissa, ukko vankilassa ja "tarina" kertoo että vierasliha vie kun oma Hippi on lusimassa.
+Lisää kommentti
Eiköhän tämäkin sivusto kerro jo aika paljon! 2014 aloitettu keskustelu ja tähän päivävään asti tullut tasaiseen tahtiin uusia ilmoituksia kuinka huijaa ihmisiä edelleenkin!
Sekin tietty että tätä petostelua ei ole edes aloitettu tuolloin 2014 vaan silloinkin ollut jo tiedossa että hän on harrastanut tätä jo paljon aiemminkin!
Jossain luin hänen kirjoittavan miten "kateelliset" ihmiset haluavat vain mustamaalata häntä ja mitkään petostelu puheet ei pidä paikkansa! Jännä juttu, että täällä kuitenkin todella moni ihminen kertoo joutuneensa hänen uhriksi, lisäksi vielä monet erinäiset FB ryhmät, uudenmaan poliisi sekä tutut antavat ihan muuta tietoa kuin mitä Anette itse väittää!

Poliisiltahan on tullut tieto, että Anette Hippi os. Lärka on HYVIN tuttu tapaus poliiseille jo entuudestaan!
Ilmoita
on muuten ihan omaa sukuaan Malmsten tai Malmström tai joku sellainen..
1 VASTAUS:
Anette Alice malmsten neiti nimi sitten anette Alice lärka (tuhosi ex miehensä luotto tiedot) sitten tuli Anette Alice hippi ja itse tekee asioita ja laittaa miehensä liioittelemalla linnaan
+Lisää kommentti
kuka hullu pitää yllä tätä vanhaa paskaa.

lopeta jo
1 VASTAUS:
ei ole vanhaa eikä paskaa,,, jatkaa jatkaa kunnes joku tälle akalle lopun tekee . ei nää hänen huijaukset vain netissä ole kun tekee muutakin . pilaa toisten nimiä . käyttäen niitä rikoksiinsa tietäen monesti kenen nimeä käyttää. ja sit pilaa toisten parisuhteita. luottotiedot pilaa ja ei väliä kenen ois. ja sit tilaa itseleen kaikkea kotiin toisten nimellä .. ja noi verkkokelaritkin on hänen mieleen . ja lompakot voi lähtee . ja kaikki muu mikä mielyttää . et päästää naisen sisään voi jopa sukatkin kelvata.
+Lisää kommentti
Juu, ei ole vanhaa paskaa tämä tieto! Jatkaa jatkaa jatkaa ja jatkaa!
En todellakaan tunne sanaa moraali.
Eikä petostelua lopeta ennen kuin joutuu kiven sisään. Tokkopa loppuu silloinkaan, tulee vain hetken tauko!
Tämä on TODELLA kiero ihminen!! Parempi pysyä kaukana. Osaa esittää ja pelata, mutta ei tavoittele kuin omaa hyötyä.
Petostellut on tässä lähiaikoina. Ja juttua tulee rikosilmoituksien teoista kokoajan lisää..
Tämä EI opi!! Rikosilmoitus AINA kun tämä hlö tehtailee rikoksia!
1 VASTAUS:
Siis * Ei todellakaan tunne sanaa moraali

Menee senatsakaisin, kun kuulee tuon Eukon nimen! Ja joku vielä yrittää puolustella ammattirikollista! Varsinainen Atari koko muija.
+Lisää kommentti
Tämä huor ..a saa vielä ansionsa mukaan. Sen vannon. Tuomiota on tulossa. Epäilen ettei kovin pitkää mutta vankila on vielä pelastus tälle lehmälle. Se joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköö. On joitain ihmisiä ketkä elävät lain toisen puolen. Anette ei olisi pitänyt huudella vieraisiin pöytiin. Tämä lehmä on piti huor..a . Ja tällä myös tarkoitan tätä. Mies vaihtuu sen mukaan kuinka sekaisin ollaan ja kenestä irtoaa eniten.
1 VASTAUS:
Täältä löytyy niitäkin, ketkä eivät ole tehneet rikosilmoituksia hänestä. Itse ajattelin mennä keskustelemaan hänen kanssa koroista. Aina ei tiedä ketä huijaa. Minkä taakseen jättää...
+Lisää kommentti
Pakko kommentoida että menin tämän naisen lankaan viime vuoden puolella, Lemmetyisen Tiinana esiintyi ainakin tori.fi:ssä ja muumikrääsää myi edelleenkin. Myöhemmin paljastui Anette Hipiksi. Rikosilmoitus on jo aikapäivää sitten tehty ja odotellaan kiltisti miten homma etenee!
Ilmoita
Pakko tulla Lohjalaisena kommentoimaan! Nimet joita Anette on käyttänyt hän ei ole niitä kaikkea tekaissut vaan on ns varastanut nimiä / käyttää tietämiensä ihmisten nimiä. Kuten juurikin yllämainittu Lemmetyinen on oikeasti Lohjalainen nainen, joka ei todellakaan ole mikään nettihuijari vaan Anette on hänen identiteettinsä varastanut.
Hän on esiintynyt myös samalla nimellä kuin muutaman Lohjan yrittäjät.

Tätä naista näkee aika paljon Lohjalla / Routiolla kävelemässä.

Hän on tosiaan monen monta vuotta näitä tehtaillut ja miehet vaihtuvat miltein useammin kuin sukat. En usko että oikeasti pystyy rakastamaan ketään vaan käyttää vain törkeästi hyväkseen.
Lapsistahan hän on ihan oma-aloitteisesti luopunut.

Mikään summa joka Sinulta mahdollisesti on Aneten toimesta petostellen viety ei ole liian pieni!
Toivon todella että KAIKKI jotka ovat ko naisen uhreja tekee rikosilmoituksen!!
Muuten tätä matamian ei saada vastuuseen teoistaan.

Ulosotosta on aivan turha odottaa, että saa rahoja takaisin. Anette ei ole tehnyt vuosiin töitä eikä siltä vaikuta / näytä että tulee töitä tekemäänkään.
Sen verran hvyin maistuu keskikalja Kayatepessä jokapäivä.
Ilmoita
Yrittää nyt myydä Tori.fi nintendopelejä.... Onneksi kaveri käytti googlen käänteistä kuvahakua ja löysi saman kuvan muualta

Aneten ilmoitus (feikkinimellä)
http://www.tori.fi/etela-karjala/Nintendo_8bit_peleja_26354130.htm?ca=16&w=3&last=1

Kun kirjoitti s-postia, vastauksena tuli

Hei! Tässä tilitiedot, (tilinumero) saajaksi Anette Hippi (tyttöni) saanko osoitteesi?

ja mistä oikea kuva löytyi
http://www.nesretro.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1337078212/1202

Onneksi on google, niin löytyi myös tämä keskustelupalsta... Mädätköön helvetissä. Tällaiset tapaukset pilaa kauppojen teon rehellisiltäkin ihmisiltä, kun ei tiedä kehen enää voi luottaa. Koittakaa nyt joku saada tuo nainen vankilaan tai hoitoon.
3 VASTAUSTA:
Minä menin ostamaan ne pelit :( Pitää tehdä se rikosilmoitus...
Typerys kirjoitti:
Minä menin ostamaan ne pelit :( Pitää tehdä se rikosilmoitus...
Käytti nimeä Jorma Kuusisto. s-posti on jorma.kuusisto1966@gmail.com. Olevinaan oli anetten isä.
ei sitä sinne saa oishan se sinne jo mennyt jo ajat sitten ja olisi vieläkin jos sinne sen saisi hänellä on oikeudet rikoksiin oma lupa omat sääännöt lohjalla aina jos tekee rikosilmoutuksen hups se meni roska postiin ovi slkeutuu tai puhelu loppuu hups se katsi ei siitä sitten mitään asia unehdettu
+Lisää kommentti
Niin sairas ihminen ettei mitään rajaa.narkkari ja peliriippuvainen .saisipa syövän ja kivuliaan.
Ilmoita
Jos huijaa suomalaisia niin ketään ei kiinnosta, mutta jos huijaa matuja, firmoja tai valtiota niin tulee tuntuvat sanktiot. Jos itseäni huijattaisiin ja saisin selville huijarin niin menisin pakottamaan sen vaikka huoraamaan itseään, että saa rahaa maksaa mulle triplana takas minkä kusetti.
Ilmoita
ahahahahhahaah vittu ootte tyhmiä. kiitos kaikille kaupoisa.
Anette
Ilmoita
Ei pitäisi mennä tunteisiin mutta menee kuitenkin. Kuinka joku voi olla noin saakelin itserakas ja moraaliton, että ei edes vankilatuomion uhalla voi lopettaa muiden kusetusta. Omilla lapsillakaan ei ole mitään väliä, kunhan saa vain vedättää muita ja naida paikallisia kriminaaleja..
Ilmoita
Toi ei ole ihminen ei ees eläin . ei se ajattele kuin Raha huumeita ja seksi ja muumi muki tai joku muumi mikä vaan kuhan on vaan arabiaa - ja mistä vaan saa eniten rahaa ja hujaamalla tori.fi ..... ja jos mahdollista nii tekisi vielä facekirppiksillä mutta sieltä sai potkut tehnyt jo niin paljon uransa varmaan alkoi joskus tämän pitkälle ehtineen työuransa. niin sieltä on saanut potkut. kun ei sielä hänen toiminta ollut luvallista rehelistä kaupankäyntiä ja soveltunnut suomen lakeihin . nyt estot varmaan kaikiin facebook ja tori.fi Suurin vanhin kokenein myyjä ja nyt on jo sielä pitkän uransa vuoksi ahkerana työntekijänä omassa yrityksessään edennyt nyt myyntipääliköksi

mutta ura ei ole vielä avannut lisää muita työpaikkoja . tavarakaupat on mieluisia hänelle mutta ei myynin suhteen vaan sieltä hakee täyttöä omaan varastoonsa itselleen käyttöön . 100 prosentin alet on hänelle kovin mieluisia ja ne on varmaan 24/7 Lohjalla hänelle vain tarkoitettu ei koske muita . Mutta myyJänä aloittanut vuosia sitten missä nykyisin on Myyntipäälikkönä TORI.FI ja sielä oma pulju missä myydään vallila verhoja ja vallila mattoja tykkää itse niistä paljon mutta ei ole varaa ostaa itseleen sellaisia kun hänellä niin suuuret kulut muuhun niin on niin usein töissä ja myy näitä varmaan siksi ja myös kivituikutkin ovat olleet ellei oo vieläkin hänen tavaravalikoimassaan yhä . ja tämä on myös yksi hänen tuotteensa Vanha 8-bittinen Nintendo ja sen pelit ja kopio kuvat googlettamalla hän joutuu kiireiden vuoksi ne lainaamaan goglesta .. myyntiin sitten tonne TORI.FI ja sit MYYNTI TOIMINTA TOIMII NIMI MINKÄ HÄN OTTAA ENSIMMMÄISESTÄ NIMESTÄ ETEEN OSUU TAI MINKÄ LÖYTÄÄ FACEBOOKISTA ja maksu tapa vain pika siirto ellei oma sama pankki kuin hänellä . säästöpankki lohja ellei ole avannut firmaan uusia tilejä . siihen harvahiuksiseen ei omista omia hiuksia ne tippunnut varmaan ajat sit josku 20v sitten luulee olevansa varmaan vieläkin 18 v ei näytä eikä sitä tosiaankaan ole kaukana siitä ole mutta kehitys aivoissapysähtynnyt 12-15v iässä . onko sillä ees selaisia ollutkaan epäilen sitäkin pidennykset koko ajan pakko olla ku ei ole siedettävän näköinen pallopäähän sana rehellisyys ei sillä ole siitä mitään hajuaakaan mitä sellainen on lapsi sanakin aivan vieras sana hänelle . ystävä ja luottamus siitä hän osaa sanoa hokea niille uhreilleen mitä näkee livenä hyvinkin usein ja tämä on lempi lause jos ET USKO LUOTA MINUUN EN IKINÄ NIIN TEKISI KELLEKÄÄN YSTÄVÄLLENI eihän meillä voi ola ystävyyttä MIKSI MINÄ NIIN TEKISIN MIKSI SINÄ MINUA EPÄILET IHMISET HALUAA MINULLE VAIN PAHAA EN YMMMÄRRÄ MIKSI MUA HAUKUTAAN KOKO AJAN KUN OLEN NIIN HYVÄ KILTTI REHELLINEN IHMINEN ja sana ihminen tullut tuon työhönsä vuoksi kun ei sinne sovi kertoa että on kirottu ruma pahanoita mikä ilmestynyt tippunnut jostain joskus kauan kauan aikaa sitten ROUTIONKÖÖPPELIVUORILLE kuulostaisi aika huonolta työnsä vuoksi siksi ei käytä omaa nimeään . mikä hänellä oikea on . ja sitten vielä usko menisi ihmisiin kun sen rumasta pallosta aukosta mikä on kekskellä vai onko se pää mikä lie sit onkaan . . aina kun se liikku aukeaa sieltä tulee valheita ja paskaa mistä ei tule muuta koskaan kun ei osaa muuta paha kuin mikä ei tiedä rehellisyydestä eikä mistään hyvästä mitään l eikä laijista koska ei hänen niitä tarvitse noudataa täällä suomessa niin kuin meidän kaikkien muiden
Ilmoita
onko täälä ihmisiä lukemassa minkä nimet olleet hänelllä käytössä ? vois tehdä kaikkien niiden kenen nimiä on olleet hänelllä käytössään yhdessä rikosilmoituksen identiteetin varastamisesta ?? minun jo ollut käytössä ..
Ilmoita
Rikosilmoitus tehty mutta eipä tunnu auttavan, poliisilla kaikki tiedot ja tietää tarkasti kuka on... siihen taitaa jäädää
1 VASTAUS:
Mihin laitokselle teit ilmotuksen ? LOHJALLE???? Sinne ei kannata ees katsoa . mä meen ja teen nii kauan vaikka ympäri suomen mut lohjalle en mene tekee mitään . se on sirkus ja anette sielä päänäyttelijänä varmaan levittelee niillekkin torttuaan . ja sit se yks saakelin jätkä lohjalta on toinen tekee mitä vain ei mitään . ne kerää aneten juttuja et saa ison tuomion joopa joo keräily syytteitä on jo tuhansia siitä ämmästä ympäri suomea jatkamisvaarasta ei pelkoa olkoon vapaana vieköön vaan kaikilta kaikki ja sen rahat kun menee vetämiseen . ja lahjomiseen . ja sit petoksilla kun ei hän tarpeeks tienaa nii pilataan muiden luottotietoja tilaa muiden nimillä kaikkea kivaa kotiin . keräilymateriaalia tolla luulis olevan ollut jo kauan aikaa sit jo pitempääkin tuomioon . ihme ettei kukaan oo omakätisesti tehnyt siitä akasta loppua . mutta toi sukuhan on aika mukavaa porukkaa ne ketä asuu lohjalla aivan pipipää porukkaa ja osaavat jalkoja levittää ja käyttää muiden rahat joka viikko siitä torttunoidasta tehdään ilmoituksia ehkei ihan joka päivä mutta useampi kuin 1 viikossa . Lohjan torttunoita jalat levällään menee hiukset hulmuten räpsyt räpättäen tällä viikollakin on varmasti tehty ja tänäänkin tulee ainakin muutama . kerätään nyt sitä vitun materiaalia niille Lohja ppppoliiseille ei niillä toimi ku nenä sielä missä on huumeita sielä ne viihtyy ottavat pussin ja lähtevät ottaa vähän nokkaa suoneekin menee osalla kaapuukoilla nii sinne menee nuuskimaan ja menee kuin ppkaaput päristen pitkin lohjaa sinivalkoisella autoilla ja jos on häät mihin tarvii poliisia juu ei näy mut heti kun routiolta tulee puhelu sinne jo lennetään anette soittaa nii pitää olla sairaan nopee saa torttu kahvit tomusokerilla avusta
+Lisää kommentti
Siis taasko siitä on tehty rikosilmotus?!?
Missä tuo töissä on?
1 VASTAUS:
kyllä vain . tua töissä tori.fi kusettaa rahta tilille ja ja ostaja saa ei mitään muuta kun köyhtyy mitä lahjotti hipposenhorosen tilille ..
+Lisää kommentti
Vieläkö tuo Hippi on naimisissa sen linnakundin kanssa? Vai joko on eronnut siitäkin?
Ilmoita
On muuten sen verran hyvännäkönen nainen et sopiikin maksaa sen kanssa asioinnista!
Ilmoita
Haha! :D ihan kuinka kukin tahtoo, mutta itse kyllä naisena tahdon ostamani tuotteen enkä lahjoitella rahojani Routiolaiselle joka miehen polkupyörälle.
No, mutta vielä tuo muikki huijaa väärää ihmistä ja toivoo että olisi pysynyt kaidalla tiellä.
Ilmoita
Petostelut senku jatkuu ja jalat levällää pitkin lohjaaa ei vittu koska toi lohja ottaaa vastuun ja pistää ton ilolinnun häkkii mut mielummin mä näkisin ku horolintubhyppäis diperian bussiin ja jossain välis matkaa kuuluis pamaus räjöhdys ja lintu lentäis taivaaseen sen pituinen se nii kyllä mullaki tulis hymy pitkästä aikaa ja kiitos taivaan isä
Ilmoita
up
Ilmoita
Tällä hetkellä esiintyy feikki nimellä ja pyytää rahat toisen henkilön tilille, että ei menetä sosiaalietuuksia. Tili on miehen nimellä. Hänen oman selityksen mukaan tämä on isä ja toisessa selityksessä poikaystävä.

Varokaa.

Ottaa kuvia blogista ja instaram tileiltä.

Tällä hetkellä myyntiartikkelina ollut Vallilla ja Marimekko.

Kivituikkujen kuvat on "lainattu" netin myyntipalstoilta, samoin mariskoolien otettu blogista.

Googlettakaa kuvat ihmiset huolella.
Ilmoita
Tästä pitäisi tehdä joukkokanne jonnekkin oikeusasia miehelle ,että poliisit suojelee rikollista!!!!
1 VASTAUS:
Totta! Kannatan todella tätä ideaa.
+Lisää kommentti
Huijarit pois ryhmässä taas juttua! Huijannut ihmisiltä rahaa "myymällä" olemattomia puhelimia. Esiintyy tekastuilla tai varastetuilla nimillä.
Olkaahan varuillanne.
1 VASTAUS:
Tai siis katsokaa jo sivut ja tiedot onko voimassa ja vain itseään voi syyttää jos maksaa netissä etukäteen näkemättä myyjä plus tavaraa. Eli googleta, googleta ja googleta.
+Lisää kommentti
Anette on eronnut linnakundi Jani Hipistä. Nyt on uusi hippiäinen kierrossa- Janne Greus. Joten nimi saattaa virallisestikin muuttua hällä taas pian! Avoimesti kertoo elämästään facebookissa julkisesti.
Olkaa varuillanne edelleen!! Rikostoiminta hällä jatkui nimet vain vaihtuu luovuuden mukaan. Tod.näk pian virallisestikiin taas.
2 VASTAUSTA:
Kirjoitelkaa vasta sitten tänne asioita kun olette varmoja,anette ei ole eronnut janista ja tämä greus on pelkästään kaveri! Miksi ylipäänsä jaksatte jauhaa samasta ihmisestä vuosi kaudet...ootteko kateellisia tai sitten teillä ei ole omaa elämää ollenkaan!!
Ystävä77 kirjoitti:
Kirjoitelkaa vasta sitten tänne asioita kun olette varmoja,anette ei ole eronnut janista ja tämä greus on pelkästään kaveri! Miksi ylipäänsä jaksatte jauhaa samasta ihmisestä vuosi kaudet...ootteko kateellisia tai sitten teillä ei ole omaa elämää ollenkaan!!
jos otettaisiin asioista selvää niin kyllä hän on eronnut.jani on oikeen mainostanu sitä facessa
+Lisää kommentti
Siksi koska kaikkien pitää saada tietää millainen mielisairas huijari hän on!!!!!
Ilmoita
Facebookissa itse ainakin on merkannut itsensä eronneeksi ja Jani kommentoinut jo pitkään melko kärkkäitä, kuin myös greusista on ihan itse kirjoitellut. Ja tämän KAIKKI julkisesti! En ole hänen fb kaveri, huijarit pois sivosta päivittää aika tiuhaan hänen uusista huijuksista ja profiili on linkattuna sinne.
Hänestä puhuttavat asiat eivät ole mitään vanhoja vaan aivan tätäpäivää ja tuoreita. Jos edes yrittää epäillä suosittelen liittymään huijarit pois facebook sivustolle. Sinne kirjoitetaan aina kun joku on tehnyt rikosilmoituksen, ilman ilmoa ei voi kirjoittaa huijatuksi tulemisestaan. Valitettavasti tästä Anetesta saa lukea usein. Toinen syy miksi tästä jauhetaan paljon jon se, että tämä muija on huijannut muita ihmisiä MONTA vuotta saamatta mitään muuta kuin sakkorangistuksia.
Ilmoita
Anette Lärka ON JUIJJAREIDEN HUIJJARI PÄÄ HUIJJARI !!!!! TURPAA PITÄIS ANTAA!
Ilmoita
Paha saa vielä palkkansa.se on varma.luulee olevansa joku kuolematon
Ilmoita
Jostainhanen on rahaa saatava huumausaineiden käyttö on kallista
karmase odottelee viel ja laki ka
Ilmoita
Tiedoksi kaikille,että petokset ja verkkokellari ryöstelyt ym ovat jatkuneet tasasesti koko ajan.Lisämausteena identiteetti varkaukset jne.Lohjan poliiseja ei juurikaan kiinnosta vaikka rikollinen toiminta jatkunut varmaan jo 10vuotta!!!
Ilmoita
Kuten yllä kirjoitetaan, Anette tosiaan käyttää muiden nimiä eritoten Lohjalaisten. Käyttänyt mm. Lohjalla Londonin omistavan pariskunnan nimeä, tehdessään nettipetoksia.
Ilmoita
220e huijasi minulta 2017 keväällä. Käytti toista nimeä tori.fissä. Lohjan syyttäjä JÄTTI SYYTTÄMÄTTÄ, koska "ei ollut olemassa todennäköisiä syitä syyllisyyden tueksi" . HAH!!
Ilmoita
Vieläkö löytyy profiili jostain somesta? Onko tuoreita valokuvia? Mikä on nykyinen sukunimi? Asuinpaikka?
4 VASTAUSTA:
Anette Hippi.Kuvia löytyy nimellä.Asuinpaikka Lohja Routio
Kauheeta, nyt hänelle on saatava elinkautinen tai kaksi.
Jos olet niin tyhmä, että lähetät rahaa etukäteen niin turha tänne on tulla itkemään.
Voi pikku saparopää salapoliisia..
Jos kaikki Lärvät ja muut kusettajat laitettaisiin tänne muuta ei mahtuis.

Tyhmiä sakotetaan.
Anette itse ja kaverit täällä taas puolustelee!
+Lisää kommentti
Varkaukset ja petokset jatkuu edelleen.. Mutähän joutuu tekemään että joutuu vastuuseen. Taitaa olla 10v kusetus touhuja nyt suoritettu ja VIELÄKIN selviää vain sakoilla.. Varsinainen oikeusvaltio.
Ilmoita
Missäköhän tämä huijari nykyään asustelee?
1 VASTAUS:
Asuin paikaksi uskoisin yhä Roution.. Ainakin siellä tulee tosi usein vastaan. Tuossa Salmenmäentie 24 tietämillä / kauppaa vastapäinen kerrostalo.
+Lisää kommentti
Karnaistenkatu 42 varma tieto missä asuu. T. Salapoliisi
Ilmoita
Ei hitto!! Multa meni juuri 75e Anetelle.
Ilmeisesti myös sarja verkkokellari ryöstöjä Aneten nimissä poliisilla työnalla.
Antoivat ainakin ymmärtää, että juttuja on Anette Hipin alla A4:n verran.
Ilmoita
Aina vaan saa kuulla uusista.. Mikähän on, että tätä ei saa lukkojen taakse.
Verkkokellarit tyhjenee, kaupittelee polkupyöriä jotka on varastanut, nettipetostelu jatkuu..
Varsin mallikansalainen! Oksettaa
Ilmoita
Jaahans taas on verkkokellarista vietä ns "kermat päältä". Uusista turvakameroista näkyikin " tuttu " naama. Anette Hippi siis jälleen näin joulunkunniaksi asialla. Kai ne joululahjat voisi toisellakin tavalla hankkia. Vielä, kun saisi syyttäjäänkin järkeä, haiskahtaa oudolle tämä Anette- poliisi - syyttäjä touhu. Rahaa ja esineistöä varastettu / petosteltu ~5-6 vuotta AINAKIN ja mitään ei tapahdu saa remuta ja rellestää entiseen malliin. Naurettavaa ja ärsyttävää!
Ilmoita
"Hippi hurraa vaan, onnea rötöstelyyn", tuollainen hauska kommentti löytyi vuodelta 2015, tuolta ketjun puolivälistä.

Siinä varmaan salavideointikäräjöintikin selkiintyi.
Ja Malmin naisen kritiikki tyrmättiin. Niin, minäkin olen passiivimuotojakin käyttänyt aikaisemminkin.
Ilmoita
Tällä lohjalaisella ei ole nimimerkkiä Minfossa, vai onko?
Ilmoita
anette lärka/hippi on narkomaani
Ilmoita
Elokuu 2019 ja Anette Alice Hippi jatkaa huijauksia. Poliisille tein rikosilmoituksen Tori.fi huijauksestaan ja meitä oli käräjäoikeuden papereissa toista tusinaa asianomistajaa. Taitaa olla utopiaa, että tämä taparikollinen ikinä korvaa rahojani..

Jännää ettei salaile FB- ja hot-or-not profiilejaan, kunpa vain olisi löytynyt Googlesta tämä tyyppi ennen kuin ”ostin” häneltä mitään!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nettihuijari Anette Lärka!

Huijasi minulta ja erinäisten ryhmien ja uhrien kautta olen saanut tietooni, että on jo useamman vuodenajan huijannut monia monia muitakin.
Minulle oli myymässä cars dubloja ja muita leluja, siirsin n.50e Aneten tilille, mutta
koskaan en saanut ostamiani tuotteita.

Otin Lohjan sossuun yhteyttä, jossa kerroin Aneten puuhista. Anette suuttui tästä rajusti jonka jälkeen Anette otti yhteyttä facebookissa viestillä " teit kyllä viimeisen tempun!"
Tein poliisille rikosilmoituksen, jossa selvisi että en ole suinkaan ainoa huijatuksi tullut vaan huijattuja on useita kymmeniä ja 1 tuomio on jo takana.
Summista ja tuomiosta en sen tarkemmin tiedä.
Sossuun Anette kertoi, että oli vain lainannut rahaa minulta ja on jo ne minulle palauttanut. Sossu kuitenkin otti minuun yhteyttä ja kysyi onko asia näin ja hyvä että ottikin sillä eihän Anette ollut minulle rahojani palauttanut.

MYöhemmin toinen hänen huijatuksitullut uhri kertoi, että Anette rahoittaa huijauksillaan karaoke iltansa.

Pitäkää siis silmänne ja korvanne auki!
Anette Lärka
Lohja

!!!

Uhreja useita kymmeniä
1 tuomio jo alla!
Huijaa dubloilla, lastenleluilla, muumituotteilla milloin milläkin.

Itse olin ensimmäistä ja viimeistä kertaa liian sinisilmäinen nettikaupoissa.
Opin kantapään kautta nämä.

K.Tikkala

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta