Räppää suolistolainen suohon.

Perusidea. Aloittakaa.

10

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [Hüvä tätä tarvitsinkin; nyt on aika räpätä jokainen niin perusteellisesti että he ylistävät Herreään! Aloitan VeHistä, sitten siirryn nieriään ja sen jälkeen loput!]

Epäilykseni mieltäni kiihottaa ja uusia salaliittoteorioita suoleen liihottaa.
      Oli ensiksi Herre ja nieriä samma personer; sitten muuttui valhe gamla pärs-Joner;
      oli kuulemma Herre nimeltään ja nieriä VeHkulista naiselta näytti, mutta Herre tämän hyväuskoisuutta hyväksikäytti!.

Toiseksi keksi VeH-kulta uuden sadun; ei Korppi ka'onnut sittenkään, täss' on alku tarun:
      oli hän fluttershy-yey nimeltään; Korppi elää jee!
      Oli ponirunkkuja nyt kaksi ja heistä molemmista tuli VeHille flaksi;
      Katosipa Fluttershy, mutta Raippari säilyi ja "Korppi löytyi"!

Olipa Assassinkin Siiliö taikka Hekekee, muttei varmaan mikään Kotkoo kummempi hirviö!

On Nasse-setä varmasti Trotski; ne molemmat on naisia, mutt'ei mitään rehellisiä kuolevaisia! Ne VeHkulilta salaavat ja petoksen maljan avaavat! Sukupuolesi on nainen vaikka Herre toisin väittää; ehkäpä enemmän totuutta intuitioni näyttää!

Kun yhtäläisyydet ajoissa hoksasin valheen kuplan heti poksautin:
      mutta för helvete Herre käänsi kansan luottamuksen puoleensa ja vakuutti "en ole nieriä, hän on ajattelussaan ympäripyöreä!"

Niin paljon ne epäilykseni mieltäni virvoittaa; niistä lisää juttua kirvoitan ja suolistoon kaiken kirjoitan!

• Juttuhan on näin, että VeH on vitun ihastunut minuun. Mutta ei myönnän itsellensä, että en ole Korppi, koska hän on saanut minut Korpin kuvaan.

• *ablodeja*

• XD Okei, parhaimpia kuulemiani räppejä.

• kurpizza kirjoitti:

XD Okei, parhaimpia kuulemiani räppejä.

Räppään nyt Kurpizzan pois suohon, mutta sitä ennen on tehtävä koululäksyt, jotka "unohtuivat" näin illalle, jotta saan kaikki paineet pihalle.

• raeppavika_offical kirjoitti:

Räppään nyt Kurpizzan pois suohon, mutta sitä ennen on tehtävä koululäksyt, jotka "unohtuivat" näin illalle, jotta saan kaikki paineet pihalle.

Okeis. Vastaan sitten jotain, ok?

• [Tämä on jotta Nieriä/Trotski joutuu suohon! En aio lopettaa vielä tähän!]

Olen Hesasta, enkä mistään Oulusta, mutta silti en pääse läpi peruskoulusta...
      On kieleni suomi, mari, aunus, italiaano, englanti ja svenka; mutta mielessäni on ainaisesti luomi, kari, anus, epäonnistunut keilakaato, "kell' on lantti?" (olen mielenköyhä) ja tajunnaltani olen vapaakasvatettu penska.

Pappa kaatu sodassa, perkeleen valkoinen; olen itse henkilökohtaisesti vasemmistoloinen ja fyysisesti kiinalaisen työläisveljen kokoinen!

On kansalla nälkä, mutta heille ainoastaan mielipiteitä jaan; ei autistia turhat itkut kiinnosta, eikä murhat paljoa innosta. Kansalta osakseni vihaa mä saan!

En kerro sinulle sukupuoltani; pyydän poistu mun luotani!
      On ainut kaverini pikku-Lenin ja hänen kauniimpi nimi on kognitiivinen-dissonanssi, jolle ei vedä vertaa mikään luokan Anssi.

On mielikuvitus kaverini saanut nimen mukaan tyypin jolta ei puuttunut vitutus;
      Sairastu Lenin aikoinaan kuppaan; missä hän vallankumouksen aikana suppaa?
      Toinen kaverini Marxi oli nimeltään, sen kanssa tahtoisin pellolla tenneltää!

On Herre minua parempi; hän saa kohdella minua kuin Iivana tsuhnaa;
      kun itse minuun Hän siemenensä tuhlaa!

Olen hedelmätön kohdu vailla vertaa, ei ole minulla takanani muuta kuin kymmenen psykologin kertaa:
      joitten takia en voinut opetella karjalaa; vaan pidä mennä oppimaan kabbalaa.

[Kuka tulee seuraavaksi verbaalisesti piestyksi? Nå kuka?]

• Sinä olet aivan liian ilkeä (ja nerokas!)

• HeKeKee'd

Minua et saa turpeeseen, olen aivan liian professionaalinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      309
      3984
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2515
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      300
      2471
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2210
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      78
      1851
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      406
      1597
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1381
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1232
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1186
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1182
    Aihe