Miksi miehet eivät aloita keskustelua Tinderissä?

tinder N

Aina saa lukea miesten valituksia siitä ettei naiset lähes koskaan aloita keskusteluja erilaisilla seuranhakupalstoilla ja Tinderissä. Samaa voin kuitenkin ihmetellä miehistä Tinderissä. Mitä järkeä on klikkailla tykkää nappia ja matchien syntyessä ei sitten kuitenkaan minkäänlaista keskustelun avausta? Ilmeisesti miehetkin vain keräävät matcheja ja kohottavat sillä omaa egoaan. Mainittakoon seuraavaksi ennen kuin joku ehtii sanomaan, että olen kyllä itsekin joskus aloittanut keskusteluja, mutta harvoinpa niistä mitään sen kummempaa aitoa keskustelua syntyy.

Mielenkiintoinen ilmiö on myös se, että ulkomaalaiset miehet Tinderissä ovat selvästi paljon aktiivisempia kuin suomalaiset. Heidän kanssaan onkin yleensä syntyneet parhaimmat keskustelut. Voi melkein sanoa, että lähes kaikilta ulkomaalaisilta matcheiltani tulee aina jotain viestiä. Tässä sen taas näkee, ulkomaalaiset miehet ovat aktiivisempi ottamaan yhteyttä sekä livenä että netissä. Ei kai tarvitse enää ihmetellä jos niin moni suomalainen nainen retkahtaa ulkomaalaisiin.

Niin miehet kommentoikaa, olisi kiva kuulla teidän näkemyksiä asiasta.

71

9682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin 400 mätsiä

      Eijjjaksa kaikille näpyttää. Parempi hakata sydäntä lähes kaikille naisille ja mätsin tullen katotaan erikseen jaksaako alkaa laittaa viestiä. Ulkomaalaiset saa ilmeisesti niin vähän onnistumisia että kaikki orastavat mahdollisuudet pitää käyttää hyväksi.

      • sFSFDS

        OMA NÄKEMYS:

        SE ETTÄ MIEHET EIVÄT OLE OTSIKON ALOITTAJAN KOHDALLA PALJON ALOITTANEET KESKUTELUA EI TARKOITA ETTEIVÄTKÖ OLISI VOINEET MUIDEN NAISTEN KOHDALLA NIIN TEHDÄ. MIEHILLEKIN VOI TULLA PALJON MATCHEJA.

        PITÄÄKÖ MIEHEN MUKA JOKAISEN NAISEN KOHDALLA TEHDÄ ITSE ALOITE.
        EI TODELLAKAAN..


      • Itsalogic

        MIKSI SITTEN YLIPÄÄTÄÄN ROIKOTTAA MATCHEJA, KUN VOISI KESKITTYÄ SIIHEN YHTEEN TAPAUKSEEN KERRALLA JA KERÄTÄ UUSIA MATCHEJA SITTEN JOS TÄSTÄ TOISESTA EI TULLUTKAAN MITÄÄN?
        DAAH


      • Anonyymi
        Itsalogic kirjoitti:

        MIKSI SITTEN YLIPÄÄTÄÄN ROIKOTTAA MATCHEJA, KUN VOISI KESKITTYÄ SIIHEN YHTEEN TAPAUKSEEN KERRALLA JA KERÄTÄ UUSIA MATCHEJA SITTEN JOS TÄSTÄ TOISESTA EI TULLUTKAAN MITÄÄN?
        DAAH

        Tähän: miesten onneksi kukaan nainen ei onneksi penkitä useaa miestä samaan aikaan, sehän olisi jo...


    • --m79

      Mulla on ainakin niin, että jos alan valkkaamaan, niin ei tule yhtäkään matchiä, joten kerran sitten kokeilin sitä, että laitoin kaikille automaattisesti sydäntä ja matchin tullessa vasta vilkaisin, että minkä näköinen nainen siellä olisi. Itse asiassa tästä taktiikasta kuulin yhdeltä kaverilta, joka kertoi tuon olevan aika yleistä, mutta tiedä siitä sitten.

      • Yli-Ciiminci

        Hyvä. Ihan samaa mieltä. Saiskohan sinne semmoisen toiminnon, että se löisi kerralla sydämen kaikille Tinderin naisille - ei tarvitsisi roikkua enää ollenkaan :)


      • lahti m36

        Täs on 36v lahtelainen mies vailla naisseuraa saa tota 0405555515 en ole tinderissä tapaan mielelläni livenä t:Joni.


      • sadvsadg

        Mutta miksi helvetissä tykätä niistä jotka ei itseä kuitenkaan miellytä? Sehän on sitten yhtä tyhjän kanssa vaikka match tulisikin kun ei se tyyppi kuitenkaan sytytä. Parempi vaikka kokonaan ilman kuin jonkun valaan yksipuolisesti kuolaamana.


      • Anonyymi
        sadvsadg kirjoitti:

        Mutta miksi helvetissä tykätä niistä jotka ei itseä kuitenkaan miellytä? Sehän on sitten yhtä tyhjän kanssa vaikka match tulisikin kun ei se tyyppi kuitenkaan sytytä. Parempi vaikka kokonaan ilman kuin jonkun valaan yksipuolisesti kuolaamana.

        Koska on epätoivoinen eikä yhtään sujut itsensä kanssa, niin silloin pitää tykätä kaikista.


    • Millainen on mielestäsi hyvä kaskustelun aloitus Tinderissä? Olen kaikille matcheille (~6 kpl) laittanut viestiä, mutta vain yksi on vastannut.

    • er45

      Itselläni on joku 500 matchia Etelä-Suomen alueelta, enkä todellakaan ala kaikille viestittelemään.

      Tinder on itselleni viatonta hupia, kun istun bussissa, kaupan jonossa tms., missä nyt on joku minuutti aikaa selailla ympäristön naisia. Toisinaan sitten kun olen vieraassa kaupungissa työreissulla, niin laitan viestiä muutamille, kunnes olen löytänyt ilta- ja yöseuraa.

      Ymmärrän että olet ilmeisesti "vakavasti" liikkeellä, mutta ymmärrä sinäkin etteivät kaikki muut aina ole. Minusta Tinder on varsin oivallinen tapa löytää seuraa, mutta kyllä muutamankin kerran kun olen jonkun kananaivon tavannut, niin on tullut mieleen että olisi tämäkin voinut jäädä tekemättä. Tosin heitäkin kestää, kun ei ala juttelemaan heidän kanssaan, ja keskittyy ihan muihin asioihin.

      • fku nIn

        Mitä varten Tinder sitten on... Jotenkin mainoksesta ja muusta saa sen käsityksen, että seuranhaku-sovellus. Mutta kiva tietää, jos miehistä ajattelee noin suurin osa. Enempää ei taida meikäläinen aikaansa tuhlata. Ihan yhtä viisasta toi räpeltäminen on näköjään kuin pallopelin pelaaminen. Kukaan ei voita mitään.

        Joskus se muuten tulee se päivä kun alkaa kaduttaa er45. Sitten kun on niin yksin ettei tosikaan ja sitten eioleedes toivookaan


      • pläääääääh

        Minä en vain suoraan sanottuna ymmärrä sitä, että jotkut ihmiset luulevat tinderin olevan paritus sovellus. On varmaan nykyajan naisilla mukava olo, kun heitä kylmästi käytetään hyväksi ja kohdellaan huorina!!!!


      • Anonyymi
        fku nIn kirjoitti:

        Mitä varten Tinder sitten on... Jotenkin mainoksesta ja muusta saa sen käsityksen, että seuranhaku-sovellus. Mutta kiva tietää, jos miehistä ajattelee noin suurin osa. Enempää ei taida meikäläinen aikaansa tuhlata. Ihan yhtä viisasta toi räpeltäminen on näköjään kuin pallopelin pelaaminen. Kukaan ei voita mitään.

        Joskus se muuten tulee se päivä kun alkaa kaduttaa er45. Sitten kun on niin yksin ettei tosikaan ja sitten eioleedes toivookaan

        Ei suurin osa miehistä ole tuollaisia :) Meitä on moneen junaan. Väittäisin, että oikeasti iso osa miehistä etsii ihan oikeasti parisuhdetta. Faktaahan mulla ei ole, mutta kuitenkin :)


    • Lähesty jos kiinnost

      Keskustelunavaus turhauttaa kun niin harva oikeeati alkaa keskustelemaan.

      Parempi odottaa kiinnostuneen naisen avausta ja katsoa siitä eteenpäin.

    • foreveralone666

      Itse sain ensimmäisen "Match"ini juuri tuolla taktiikalla, että klikkasin sydäntä kaikille. Aika näyttää tuleeko lisää vai olenko oikeasti kuvassani ruma tai muuten vaan luotaan työntävä, mutta aikomustakaan ei ole tehdä aloitetta tahi mitään muutakaan.

      • Miksi?

        Miksi klikkaat sydäntä, jos ei kiinnosta? Haluatko nähdä millaiset pärstät kiinnostuu sinusta? Eikö yksi oikea match ole parempi kuin kymmenen tai sata "väärää"?


    • Älä höpötä

      Muutama tieto aloittajalle:

      Miehet valitsevat itselleen monia matcheja ja varsinkin jos mies on mielestäsi hyvännäköinen/komea hänellä voi olla valinnanvaraa. Mikset itse aloita juttelemista?

      Ulkomaalaiset miehet keräävät kontakteja koska haluavat panna, panna ja panna.

      Jos mielestäsi se kertoo jotain yleisesti miehistä niin mikset tee itse aloitetta?

      "Ei kai tarvitse enää ihmetellä jos niin moni suomalainen nainen retkahtaa ulkomaalaisiin."

      Sitä samaa voi sanoa suomalaisista/ulkomaalaisista naisista.
      Sinäkin tässä ihmettelet miksei mies aloita keskustelua.

      Oletko miettinyt että vika keskusteluissa OLISIKIN SINUSSA eikä niissä miehissä ja että ulkomaalaiset seksin vonkaajat yrittävät jopa sinua vaikka et ole niin mielenkiintoinen?

      • Utopiaako

        Jaa... tässäkin täytyy ihmetellä sitä logiikkaa että miten ihmeessä tulee matcheja, jos kuitenkin on niin viallinen, ettei vaivaudu kontaktia ottamaan. Selittäkööt kuka tahansa miten haluaa. Mutta laiskuutta toi on. Alkaa tuntua siltä, että miehet eivät oikeastaan aidosti kiinnostu mistään muusta kuin hyödyistä. Odottavat että nainen tekee aloitteen ja jos on tehnyt niin jollain ajattelutavalla varmaan tekee sitten kaiken muunkin.
        Nainen puolestaan ajattelee romantillisemmin ja tosiaan odottaa, että mies on se joka ohjaa. Johon voi sitten turvautua, luottaa jne. Varmaan vähän sellasta vanhaakin ajattelutapaa.
        Ja nämä kaksi asiaaeivät kohtaa. Naiset turhautuu plösöpojista ja miehet rämpyttää kuvia ja odottaa kontakteja. Ja koko sakki kiljuu täällä kun elämä on nii vaikeeta


      • Anonyymi

        Keskustelussa on aina kaksi osapuolta.

        Naista ei voi syyttää huonoksi keskustelijaksi jos ei tee aloitetta.

        Miestä ei voi syyttää huonoksi keskustelijaksi jos se on sanonut moi eikä nainen ole vastannut siihen.

        Keskustelu vaatii molemmilta osapuolilta aktiivisuutta.

        Jos itsellä on menossa Tinderissä jo kiva keskustelu jonkun kanssa tai olen jonkun kanssa treffailumoodissa, niin en välttämättä aloita uutta uuden matchin kanssa. Itse miehenä olen sen verran putkiaivo, että tykkään treffailla vain yhtä kerrallaan. Silloin treffailun aikana syntyneet matchit jäävät taka-alalle ja odottamaan parempaa hetkeä. Uskoisin, että naisilla voi olla saman kaltaisia ajatuksia tai muuten vain menossa niin monta keskustelua, että uuden aloittaminen ei ole aina ajankohtaista. Kannattaa siis myös ajatella suurempaa kuvaa.


    • foreveralone66

      Itse tein "nuorempana" lähes kaikki aloitteet. Vonguin silloisissa television tv-chateissä seuraa, pokasin naisia baaritiskeiltä yms. Varsinaiset suhteeni sain kuitenkin niin "helposti", että molempien ollessa veljeni eksiä, ei tarvinnut mennä merta edemmäs kalaan (tosin laivan baaritiskiltä olen elämäni kauneimmat naiset löytänyt). Kai se on niin, että varsinkin iän karttuessa aloitteen tekeminen jätetään automaattisesti taka-alalle ja annetaan aloitteet naisille, jotka perhettä/lapsia vonkuvat, varsinkin arki-illat pärjään vallanmainiosti yksinkin, kuten tulisi pärjätä aikuisen naisenkin.

      Kokemuksesta voin sanoa, että yksi suurimpia ongelmia on tänä "SoMe-aikana" ylitarjonta eli näet yhden kuvan naisesta Enontekiöllä, jota et olis koskaan tavannu livenä muuten, ei rohkaise etsimään "parempaa" sieltä missä asuu (asun siis kauempana, tämä esimerkkinä).

      Hieman rönsyävää tekstiä, mutta toki katsoin tyttöjä "sillä silmällä" jo ala-/yläasteella sekä lukiossa, mutta myöhännäisherännäisenä ensimmäinen tyttö pokasi minut, kun olin 18-vuotias.

    • katsepeiliin

      Varmaan sen takia että tinder sovelluksena ei ilmoita matchin synnystä ja kun siellä ei joka viides sekunti jaksa käydä katsomassa mahdollisia uusia matcheja niin ei ehdi edes huomaamaan koko matchin syntymistä kun nainen on jo poistanut sen.Toinen ihme homma on se että nämä naiset eivät mitään vastaa jos heille jotain lähettää.Syynä on varmaan se että on kiire keskustella kaiken maailman mutanaamoille.

      • it's a match

        Täh? Kyllähän tinder ilmoittaa matchista. Tinderin kuvake napsahtaa ruutuun ja ilmoittaa "it's a match", myös silloin kun ei ole sovellus auki.


      • it's a match kirjoitti:

        Täh? Kyllähän tinder ilmoittaa matchista. Tinderin kuvake napsahtaa ruutuun ja ilmoittaa "it's a match", myös silloin kun ei ole sovellus auki.

        Tasan kerran Tinder on ilmoittanut saapuneesta viestistä. Ei kertaakaan matchista.


    • BEM

      Ja taas vingutaan ja vikistää.

      Jos aloitetaan pelaamaan, niin on hyväksyttävä pelin luonne. Tinder on nimen omaan pelin ja deittipalvelun sekotus, jota näpelöidään silloin kun ei ole muuta tekemistä.

      Tinder on hyvin pinnallinen ja siellä kokeilevat markkina-arvoaan sellaisetkin, jotka ovat jo parisuhteessa tai ovat mielummin ilman paria.

      Tinderin luonteen takia on siis hyvin ymmärrettävää, että jokaisen kanssa ei aloiteta keskustelua.

    • Jhfsgjj

      Koska naiset ei vastaa ja jotkut ovat kuitenkin itse aloitteellisia, niin käyn keskustelua niiden muutaman kanssa, jotka aloittavat itse keskustelun.

    • toinen tinderN

      Tämä kiinnostaa muakin...n.5% miehistä alkanut keskustelemaan. Oletteko muut naiset itse olleet aktiivisia osapuolia tuolla?

    • Öööööyyyyyy

      Mikä on tinder?

      • tilinderi

    • -M-

      Ehkä se on ensimmäinen foorumi jossa tasa-arvo toteutuu tässä asiassa? Hienoa jos näin on.

      • Anonyymi

        Kyllä. Tinderissä toteutuu tasa-arvo paremmin kuin missään muussa treffipalvelussa tällä hetkellä. Jos molemmat tykkää, niin silloin voi päästä juttelemaan... tai sitten ei. Molempien treffailu tai jutustelutilanteet määrittävät sitten sitä mennäänkö eteenpäin vai ei. Normitoimintaa.


    • höpöhpöhpöhpphkrtdsk

      Aina saa lukea naisten valituksia siitä ettei miehet lähes koskaan aloita keskusteluja erilaisilla seuranhakupalstoilla ja Tinderissä. Samaa voin kuitenkin ihmetellä naisista Tinderissä. Mitä järkeä on klikkailla tykkää nappia ja matchien syntyessä ei sitten kuitenkaan minkäänlaista keskustelun avausta? Ilmeisesti naisetkin vain keräävät matcheja ja kohottavat sillä omaa egoaan. Mainittakoon seuraavaksi ennen kuin joku ehtii sanomaan, että olen kyllä itsekin joskus aloittanut keskusteluja, mutta harvoinpa niistä mitään sen kummempaa aitoa keskustelua syntyy.

      Mielenkiintoinen ilmiö on myös se, että ulkomaalaiset naiset Tinderissä ovat selvästi paljon aktiivisempia kuin suomalaiset. Heidän kanssaan onkin yleensä syntyneet parhaimmat keskustelut. Voi melkein sanoa, että lähes kaikilta ulkomaalaisilta matcheiltani tulee aina jotain viestiä. Tässä sen taas näkee, ulkomaalaiset naiset ovat aktiivisempi ottamaan yhteyttä sekä livenä että netissä. Ei kai tarvitse enää ihmetellä jos niin moni suomalainen mies retkahtaa ulkomaalaisiin.

      Niin miehet kommentoikaa, olisi kiva kuulla teidän näkemyksiä asiasta.

    • 34twrt

      Mikäshän vitsi tämä taas oli? Miehet aloittaa keskustelun tinderissäkin 100 kertaa useammin kuin naiset.

    • 14684864684864

      Koska EHKÄ 1/10 matchista voi jopa vastata jotain :D jotenki tuntuu että ku otat yhteyttä niin nainen ajattelee hyvinki kielteisesti, "mikähän puutteessa oleva pervo tääkin on en vastaa" ja se on jotenki niin ilmeistä, naiset nykyään kuvittelee että miehet ei oo minkään muun perässä ku sen pyhän kolmion. Auta armias jos esim kaupassa satut katsomaan jotain silmiin, niin vastapuolen katse menee samantien alas ja sivulle.

    • fknxfkn

      Naisten ei tarvi tehdä aloitteita ja piste. Mies joka ei sellaiseen kykene ei ole mies, piste.

      Ei tarkoita etten itse tee aloitetta jos mies kiinnostaa. Mutta 95% se on mies joka lähestyy.

      • ajat muuttuu

        Kylläpä se on mukamas niin mustavalkoista. Ei enää nykypäivänä, sori vaan.


      • hyih

        "Mies joka ei sellaiseen kykene ei ole mies, piste"

        Ja nainen, joka ajattelee noin, ei kiinnosta tätä miestä pätkääkään.
        Onneksi kaikki naiset eivät ole tuollaisia kuin sinä.


      • oioi

        et sä mitään aloitteita tee kunhan kirjoittelet lämpimiksesi


      • Anonyymi

        Mies joka ei tee aloitetta on mies siinä missä muutkin miehet. Aloitteen tekeminen ei ole miehen määritelmä.


    • ssasas

      Montakohan kertaa otsikon aloittaja on itse tehnyt aloitteen? Nolla.
      Joten turha valittaa.

    • Luonnonlaki

      Asiahan on niin, että miehen tulisi kohdella naisia kuin saalistaja saaliita. Jos ei saa yhtä kiinni niin etsitään seuraava uhri. Luonnonlaki muuten nälkäkuolema korjaa pois.
      Deittailussa sama juttu, ei pidä kiintyä keneenkään vaan hakea kokoajan uutta.
      Varsinkin kun suurin osa naisista ei vaivaudu edes vastaamaan keskustelun aloituksiin.
      Jos nainen aloittaa keskustelun miehelle niin varmasti vastaan takaisin.

    • Jaska...

      Laitoin useammalle naisille viestiä niin eipä vastausta kuulu tinderis et käy se näinkin päin :D

      • Anonyymi

        Ehkä niillä naisilla oli huono hetki vastailla eikä uudet keskustelut olleet ajankohtaisia. Nainen saattoi silloin keskustella jo jonkun kanssa tai jopa treffailla.


    • Kokemus puhuu

      Olen huomannut että jos nainen lähestyy miestä niin mies ei mitä todennäköisimmin ole kiinnostunut koska jos olisi, vaivautuisi mies itse lähestymään naista.

      • Anonyymi

        Voi olla totta tai sitten ei. Itse olen vastannut naisten tekemiin aloitteisiin ja ollut kiinnostunut näistä naisista. Joidenkin kanssa jopa tullut jotain.


    • ashflkh

      Millainen profiiliteksti sinulla sitten on, millaisen aloituksen sen pohjalta voi tehdä? Mikset sinä tee aloitetta? Odotatko kadullakin, että silmääsi miellyttävä henkilö tekee aloitteen, etkä sinä itse sitä koskaan halua tehdä?

    • irual

      Kyllä mä yritin aloittaa keskustelua tinderissa natchin tulevien naisten kanssa mutta kukaan ei vastannut.jos olet hyvännäköisemoi mies niin silloin tulee vastauksia mutta (oma arvioni) koht.hyvännäköiset miehet jää yksin

      • Anonyymi

        En ole hyvännäköinen mies ja saan vastauksia. Missä vika?


    • luonnonlaki

      Saman suuntaisia kokemuksia löytyy. Olen eräällä sivustolla jolla oon saanu naisilta muutamia viestejä, se kuitenkin hiipui nopeasti sit ite aloin laittaan valmiita flirttejä naisille. Ei tullut takaisin oikeastaan mitään sitten laitoin viestejä/keskustelunavauksia useammalle naiselle lyhyesti "moi, miten menee" tms. Jälleen ei ole tullut vastauksia.
      Kuvia olen laittanut sinne ja kuulemma oon hyvän näköinen n.30v, vaikka sehän on katsojan silmissä, kuten sanotaan.
      Luonnonlaki, ehkä oon yks jonka nälkäkuolema korjaa.

      • TietääKyllä.

        Kokeilepa suomi24 treffeillä. Kirjoitat vakiotekstinä jonkun mietteen tai vastaavan ja laitat sen naisille. Ota vaikka jostain runosta, jos et itse keksi. Veikkaisin, että joka kolmas vastaa. Jos ei vastaa, niin et todellakaan hallitse kirjallista taitoa...


    • Aika on rajallista

      Kun parin viikon käytön jälkeen on tusinan verran matchejä ja haluaa tutustua korkeintaan pariin henkilöön kerralla, että tietää mitä kenenkin kanssa on jutellut, niin meneehän siinä nyt joku viikko, että ehtii kaikille nyt listalla oleville vastata. Mikäli naiset oppisivat kirjoittamaan profiilitekstiin itsestään tärkeimmät asiat, niin ei menisi niin paljon aikaa viestittelyyn, huomatakseen vain, ettei alkuunkaan perusasiat natsaa.

    • 6tin

      Mitkä tiedot sitten ovat miehille oleellisia?

      • onniolematon

        Eiköhän yleisesti ottaen suurimmat kysymykset tule tupakoinnista, alkoholin käytöstä, lapsista, lemmikeistä.. aivan samat asiat ovat oleellisia miehellä kuin naisellakin.


    • Hämähäkkimies

      Henkilökohtaisesti olen yllättynyt naisten keskustelutaitojen ja/tai -halukkuuden puutteesta. Matcheja tulee kyllä tasaiseen tahtiin, mutta keskustelunavauksen jälkeen naisten vastaukset ovat aivan liian usein parin sanan mittaisia. Käytännössä jokainen viesti tulee muotoilla kysymykseksi, jotta voi edes olettaa jonkinlaista keskustelua ylläpitävää vastausta. Kovin kauaa en jaksa chattia tekohengittää, mikäli vastaukset ovat mallia "joo" ja "ei".

      Aivan oma lukunsa ovat treffipyynnöt. Tinderöinnin aloittaessani pyrin viestittelemään tytöille pidempään ennen kahvikutsua, mutta nykyään pyydän naisen ulos mahdollisimman nopeasti. Jos vastaus on kielteinen tai se legendaarinen "tää viikko on kyllä ihan täys", siirtyy keskittyminen jo seuraavaan uhriin.

      • Anonyymi

        Uhri on ehkä ruma sana, mutta pointti on mielestäni oikea. Jos joku on niin kiireinen, että aikaa ei ole tapaamiseen, niin miksi jäädä odottelemaan. On ihan ok siirtyä seuraavaan ja jos ei natsaa, niin palata asiaan vaikka seuraavalla viikolla. Eikös tämä ole normaalia elämää?


    • Ei ehdi

      Naiset poistaa matchit, ennen kuin ehtii ottamaan yhteyttä. Ilmeisesti naiset kuvittelee, että miehille tulee niin vähän matchejä, että jokaiseen ehtii ottamaan heti yhteyttä, mutta kyllä siinä jokunen viikko pakostakin menee uusiin matcheihin tutustumiseen, kun entisiin on vielä tutustuminen kesken. Jos kymmenien naisten kans viestittelis samaan aikaan, niin siitähän syntyis myös haloo.. päättäkää nyt naiset mitä haluatte.

    • mies21v

      Mulle jos on tulle matchei niin joko ne ei vastaa tai sitte keskustelu on melko yksipuoleista. Olen siis mies, mua ei niinkän häiritse se että naiset ei tee aloitetta vaa se että vastaa keskustelussa vain yhdellä tai 2 sanalla tai pelkällä hymiöllä,muutama keskustelu on ollut sentääs molemminpuoleista

      • Anonyymi

        Itselläni on ollut tästä vähän samaa kokemusta. Naisilta tulee vastuksia tyliin, että "hyvin" tai "kivasti" jne. Mutta toisaalta oletan, että jos naisella ei ole muuta sanottavaa takaisin, kun kyselee kuulumisia ja kommentoi jotain, niin hänellä on muita kiireitä tai ei todellista kiinnostusta jutteluun. Silloin voi edetä seuraavaan. Kyllähän se niin on, että vuovovaikutus vaatii kaksi aktiivista ihmistä.


    • Edwardo_onttopalli

      Ei oo kivaa tinderissäkään. Luulen että ootte ihan kivan näkösiä, joten matchin voi ottaa hätävaralle, mutta muuta ei niin toisessa päässä kaivatakkaan. Paitsi ulkomaalaiset bodaripakolaiset pillua.

      Ei pidä tavoitella apinana liian korkeaa oksaa vai miten se uusi viisaus meni? Selkokielellä: Laskekaa rimaa.

      • Anonyymi

        Ei kenenkään tarvii erikseen laskea rimaa. Rima tulee luonnollisen valinnan kautta. Kannattaa kurkottaa just niin korkealla kuin haluaa, mutta turha valittaa julkisesti sitä jos mallit eivät kiinnostu taviksesta tai superrikas yrittäjä ei kiinnostu köyhästä tai tai tai... liika epätasapaino ei välttämättä ole hyväksi vaikka erittäin iloisia poikkeuksiakin on, kun ihmiset on aidosti löytäneet sitä jotain väliltään :)


    • japa111

      Olisi kiva tietää vielä miten sen keskustelun voisi aloittaa. Eli miten voin aloittaa viestittelyn jonkun kanssa

    • SimpleAsHell

      Aloitan yleensä keskustelun. Vastaamattomuus, yhden sanan vastaukset ja ghostaaminen johtavat hyvin nopeasti siihen että daami joutuu poistoon. Ainut, mikä harmittaa on etten näe egotripissään piehtaroivan diivan ilmettä kun tajuaa joutuneensa mappi-Ö:hön.

      • evvk-merkit

        Ehkä kuitenkin on vaan helpottuneita että tajusit vihdoin lopettaa.


    • DrPili

      No sinähän sen itsekin sanoit, ettei niistä keskusteluista synny mitään. Kuvittele se miehen turhautuminen, kun aloittaa juttua vaikkapa 100 naisen kanssa, ainakin puolet ei vastaa ja niiden loppujenkin kanssa pitää vääntää aina se sama rutiini ja viestiketju lopulta tyssää todennäköisesti naisen vastaamattomuuteen. Siinä alkaa kummasti monia enemmän kiinnostamaan vaan pelkästään se "trophyjen" keräily.

      Mitä tulee ulkkismiesten aktiivisuuteen, se johtuu taas tasan siitä että heille ne naiset aina vastaa ja juttelevat aktiivisesti, koska ihanan eksoottinen mies eikä mikään naapurin Pekka yms. jne. Ja ulkkismiehelläkin saattaa olla aina jotain maahanpääsyn taka-ajatuksia iskeä naivi Suomi-nainen vaimoksi jotta pääsee helpon elämän ja ylläpidon syrjään kiinni.

    • juupanjuujuumies

      Itse ainakin valitan sitä, kun on kirjottanu noin 8 muijal moi niin vastaus tulee tasan 2 ja nekin 2 jää siihen kun kysyn seuraavan lauseen "harrastaks jotain" !!!!!!!!

      pitäisikö vastata seuraavaksi vaikka "moro" jos se sit kelpaa, ööö en tajuu tätä mut olkoon

    • qazzq

      samat miehet suomi24

    • asiallinen.mies

      Itse 30v miehenä olen saanut kokea saman jutun toistuvan jo kuukausien ajan.
      Nainen ei joko vastaa viestiini tai vastaa mutta ei uskalla lähteä treffeille.
      Kaikki kymmenet mätsit on olleet vain ajanhukkaa.
      Naiset on tinderissä vain chattaamassa ja egoaan boostaamassa.

      • asiallinen.mies

        Yleensä peruskeskustelu naisen kanssa menee jotenkin näin:
        moi, mitä kuuluu? mitä tykkäät harrastaa?
        nainen vastaa: moi, ihan hyvää, harrastan x ja x
        minä kysyn että lähtisitkö joku päivä kokeilemaan kyseistä x yhdessä?
        nainen vastaa: joo lähdetään vain!
        minä ehdotan päivää, sopisiko päivä x klo x jälkeen?
        ja nainen ei vastaa enää ollenkaan.
        Melkein täsmälleen samalla tavalla tapahtui yhdessä vaiheessa kolmen naisen kanssa peräkkäin, suostuivat tapaamaan, mutta oikeasti eivät halua tai uskalla.


    • Anonyymi

      Minä olen nyt aloittanut ja keskittynyt tinderissä kahden naisen kanssa keskustelemaan vaikka käyn päivittäin painamassa sydäntä jokaisen uuden naistulokkaan kanssa ovat nämä kaksi olleet ne kaksi joiden kanssa olen nyt ollut aktiivisesti viestitellyt ja varmasti on jompi kumpi minun tuleva vaimoni. Ovat niin hyvää luokkaa että.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä aloittavat kulta pieni :) Helvetin monet yrittävät, joten antakaan niille miehille mahdollisuus, jotka moikkaava teitä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe