Freedom Fighterit Pattaylla

Zion66

Olen usein todistanut kun monet pihteilevat kaikessa Pattiksella. Joku saattaa käydä läpi pikaruokapaikat ja foodcourtit ja kerätä arerian jämät muovipussiin ja vievät omat juomat baariin. Ladydrinkin ostavat 7elevenistä ja käyttävät käytettyjä kondomeja! He eivät tietty maksa muijalle mitään, koska ovat niin charmeja gentemänejä! Näiden Freedom Fighterien kansalaisuus on joskus vaikeasti määriteltävä, mutta usein Saksalaisia ja brittejä ja suomalaisiakin mahtuu joukkoon. Yhtäkaikki he eivät suostu noudatamaan sääntöjä jotka yleinsä katsotaan "normaaleiksi".

En tiedä tunnenko sääliä vai kunniotusta tollaisia pihtareita kohtaan vai ovatko he vain fiksuja jotka tajuavat ettei ole pakko noudattaa yleisiä normeja. Alan kallistua vaihtoehtoon - RESPECT!

14

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkohan mulla jotenkin pienet piirit.En ole nähnyt pahemmin pummeja, enkä niitä resupekka suomalaisia tai muunkaan maalaisia. Muutamaa kerjäläistä lukuunottamatta. Reissuja kuitenkin toistakymmentä takana.Aina vähintään kuukauden retkiä.

    • Patilan Ossi

      Oudoilta, kovin oudoilta, kuulostavat Zion66 jutut, Ossinkin mielestä. Tuolla joskus yhdeksänkymmentäluvulla aloin Patilassa kulkemaan ja reissuja on tullut melkoinen määrä, enkä näitä aloittajan kertomia asioita ole siellä nähnyt juuri lainkaan!
      Olenkohan liikkunut hieman eri piireissä?

    • näin Thaimaassa

      Hah hah Taas joku kateellinen. Kuules köyhä 7-eleven on kallis. Big C, Tesco Lotus, Robinsson ja muut ostoskeskuksissa olevat ovat ruoka ja juoma ostoksissa halvempia kuin 7- eleven tai Family Mart. Ekspatit käyttää niitä paljonkin. Kaksiviikoiset ostaa 7 -elevenistä.

    • Minäkin ostan seiskasta. En jaksa isoille kaupoille lähteä.En tee niin myöskään suomessa. Jos on kämpillä isommat juhlat niin silloinen vaimoke hoitaa kaupalla käynnit. Vaatteetkin naiset osaa valita paremmin.pukujen teettämiset hoidan itse. Mielummin teen fyrkkaa riittävästi ettei tarvitse pikkuasioista tinkiä.

      • Viski ei saa loppua

        Minä haen viskini ostareista kun ohitse kävelen. En lähde kyllä Jimin takia pelkästään Big C:en. Harvassa 7-elevenissä Jim Beam viskiä on.


    • 28x...

      Viski ei saa loppua on täydellinen nimimerkki.

      Minullakin oli joku 5 vuoden viskikausi jolloin join sitä kotomaassakin. Nyt en juo sitä kuin thaikuissa, jos nyt paikallisia viinoja voi niiksi laskea. Ovat kuitenkin lempeän pehmeitä, eikä niitä haistella pidä. Suosittelen haistelemaan Lipovitan- pulloa jota vedän sitten aina kyytipojaksi, en koskaan sekoitettuna. Noh, joskus harvoin kun olen katubaarissa tilannut epäselvästi viskilipoa. Kyllä sekin putoaa.

      Pudotan juomieni ja savukkeideni laatutasoa thaikkulomilla ollessani. Krong Thip- röökikin maistuu parin askin jälkeen. Jotkut ovat ihmetelleet että kolmen viikon lomabudjettini on 4000- 5000 euroa. Kuitenkin pihistelen rahojani juomissa ja röökeissä ja käytän halpoja naisia. Asun halvoissa tai keskihintaisissa luukuissa.

      Kai ne rahat nyt sitten kuitenkin menevät siihen ettei runkata tarvitsisi....

      • viski ei saa loppua

        Istuin kerran Madam T baarissa siinä kakkoskadulla ja katselin hyllyllä olevia viski pulloja. Siellä nökötti yksinäisen näköinen Johnny Walker Green label pullo. Pyysin tyttöltä lasillista. Tyttö ei löytänyt drinkin hintaa mistään eikä mama- san ollut paikalla. Tyttö sanoi hinnaksi 120 bahtia, tyytyväisenä hintaan nautiskelin niitä sitten muutaman drinkun. Taisi tyttö erehtyä hinnasta mutta minä olin tyytyväinen.


      • Minna.
        viski ei saa loppua kirjoitti:

        Istuin kerran Madam T baarissa siinä kakkoskadulla ja katselin hyllyllä olevia viski pulloja. Siellä nökötti yksinäisen näköinen Johnny Walker Green label pullo. Pyysin tyttöltä lasillista. Tyttö ei löytänyt drinkin hintaa mistään eikä mama- san ollut paikalla. Tyttö sanoi hinnaksi 120 bahtia, tyytyväisenä hintaan nautiskelin niitä sitten muutaman drinkun. Taisi tyttö erehtyä hinnasta mutta minä olin tyytyväinen.

        Madam T baarissa on Thaimaan siistein vessa


      • rhanu
        viski ei saa loppua kirjoitti:

        Istuin kerran Madam T baarissa siinä kakkoskadulla ja katselin hyllyllä olevia viski pulloja. Siellä nökötti yksinäisen näköinen Johnny Walker Green label pullo. Pyysin tyttöltä lasillista. Tyttö ei löytänyt drinkin hintaa mistään eikä mama- san ollut paikalla. Tyttö sanoi hinnaksi 120 bahtia, tyytyväisenä hintaan nautiskelin niitä sitten muutaman drinkun. Taisi tyttö erehtyä hinnasta mutta minä olin tyytyväinen.

        Vahva veikkaus ettei ole aitoa. Esim kambodian rajalta saa mitä jonia tahansa. Ihan hyvän makuisia ovat, mutta muutamalla kympillä tuskin saa vihreää tai sinistä.


      • thai viskeistä
        rhanu kirjoitti:

        Vahva veikkaus ettei ole aitoa. Esim kambodian rajalta saa mitä jonia tahansa. Ihan hyvän makuisia ovat, mutta muutamalla kympillä tuskin saa vihreää tai sinistä.

        Harmi että Mekongin valmistus lopetettiin. Sitä vaan ei raakana juonut joka lasillista, cokiksen kanssa moni alkuasukaskin joi. Maaseudulla juonut jotain riisistä tehtyä nimi ei vaan tule mieleen. Sang Som on ihan ok korvike Mekongille.


      • viski ei saa loppua
        rhanu kirjoitti:

        Vahva veikkaus ettei ole aitoa. Esim kambodian rajalta saa mitä jonia tahansa. Ihan hyvän makuisia ovat, mutta muutamalla kympillä tuskin saa vihreää tai sinistä.

        Se Johnny Walker green label oli aitoa taatusti.


    • 28x...

      Mekhong oli minunkin suuri rakkauteni Thaimaassa. En muuta osannut tilatakaan silloin kun hieman tiukempaa vetää piti. Oli kuitenkin sopivan mietoa, olisiko ollut jotain 30 %? Vaikka nyt miedohkoa oli niin kyllä kyytipoikaa oli pakko vetää; kukin mieltymyksensä mukaisesti. Jälkimaku ei nyt ollut suorastaan puistattava mutta ei nyt niin hiveleväkään. Luonnehtisinko tuota nyt vaikka viipyilevän karmeahkoksi. Mutta siinä oli jotain sellaista joka nosti aina fiilikseni ja tiesin että tämä on minun Pattis- juomani.

      Lipo oli kyytipojista suosikkini. Niiden kanssa pelatessa unohtui joskus myös veden juonti vaikka se on puistattavaa. Onneksi sen voi korvata kaljalla. Muutoin nestehukkapiru iskee...

      Ystäväni sitä myös joskus lomiltaan toivat minulle pullon tuliaiseksi. Liikutuin potuista silmäkulmien kostumisiin asti. Haistelin, maistelin ja joka nuuhkaisu vei minut Pattayan rantahiekalle. Yleensä se tuliaspullo viikon kesti, niin kauan sillä herkistelin.

      Mekhongin on korvannut äsken mainittu Sang Som joka kai nyt on suunnilleen samaa litkua. Mutta niissä on sitä jotain jotka kruunaavat loistavat Pattispäivät.

      En ole luotettavalta taholta kuullut miksi Mekgongin valmistus lopetettin vaikka oli myyntimenestys. Valmistuksen lopettamisesta huhuiltiin jo 2010-11 mutta sitä sai vielä pitkän aikaa sen jälkeenkin. Varastot taisivat olla aika suuret. Vielä sitä voi löytää jostain maaseudun pienistä tienvarsikuppiloista.

    • arsee

      saa edelleenkin lentokentältä.

      valmistavat kyllä edelleenkin mutta ei kotimaan myyntiin,liekö kate parempi kun myy muualle, Kaveri kertoi että ainakin Laosin puolella myydään.

    • hyvä arsee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe