Syrjintä

onkosyrjintäkiusaami

Onko syrjintä kiusaamista? Itseäni syrjitään koulussa ja ei oo oikeesti kivaa olla koulussa joka päivä yksin. :( Jos SÄ oot se joka syrjii tai kiusaa muuten nii lopeta se heti! KIUSAAMINEN ON RIKOS!!!!!!

Oli pakko vielä kysyy, ku kaikki väittää ettei oo.

20

1237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piä yhteys yllä!!!

      No On todellakin kiusaamista! Mitä ne hörhöttää oikein? Ihan oikein kyselet sillä sillä on VÄLIÄ KUINKA SUA KOHDELLAAN ! Oot senverta terve tyyppi että välität tästä se on hyvä !!!! Nyt pitäisi saada ongelma haltuun eli selville ne toisten ajatukset miksi ne syrjii? Mutta jos otat selville varaudu haavoittaviin asioihin joita voit kuulla! Parempi ois yrittää tehdä itestä välittävämpi : voitko hankkia jotain sikakivaa elämääsi ? Harrastaa vaikkka jotain mistä olet aina unelmoinut? Sellainen saa asiat järjestyksiin muutenkin!

      Keskity johonkin tosi kivaan niin seki auttaa!! Ja hups voi tulla kamujakin! Mikä kiinnostais!!! Kerro tänne meilki! Luetaan näitä kyllä!

      • aloittaja01

        oon kyl aina halunnu näytellä. Mut ton syrjimisen takii must on tullu tosi ujo. Ja tällä paikkakunnalla ei semmoista ole. Tai joku hip hop tanssi, mutta sitäkään ei ole.


      • Nyt vaan kiinni johki
        aloittaja01 kirjoitti:

        oon kyl aina halunnu näytellä. Mut ton syrjimisen takii must on tullu tosi ujo. Ja tällä paikkakunnalla ei semmoista ole. Tai joku hip hop tanssi, mutta sitäkään ei ole.

        Entäs jos etsisit jonkin eläimen jota hoitaa / ulkoiluttaa/ liikuttaa? Kauppaan ilmotus seinälle! Ulkona tapaat sen kanssa toisia!!! Koulussa voisit innostaa muitakin tohon? Entäs jos kysyt jonkun mukaan vaikka jonnekin hiphop tapahtumaan tai vaan jonnekin! Uimaan? Ihan minne vaan? Nyt heti kartoita toimintamahikset! Noissa pienillä paikkakunnilla on se harrastusongelma juuri mutta netti vois auttaa siinäkin skypen kanssa vaikka? Kun jäin yksin opettelin kaikkea uutta ihan rauhassa ja hups löytykin kamuja ! Luistelemaan kantsii kanssa ängetä lähijäille!!! Mietin vielä sun mahiksii kun kerrot tarkemmin ympäristöstäsi!

        Se ois huippua jos tekisit näytelmän ja saisit muita mukaan esittämään ja ipadille vaan videoo! Itse haaveilin tommosesta ja se jäi haaveeksi rohkeuteni ei riittäny:)!


    • SoSad

      Oon samaa mieltä ku nimimerkki pidä yhteys yllä! Kiusaaminen on mitä pahinta kiusaamista. Se saattaa kuulostaa lievältä mutta sittempä tietää kun sen kokee. Syrjontä on ihan kalmalaa ja voi johtaa uhrin syrjääntymiseen. Mutta kyllä se siitä. Tiiän ite kokemuksesta. Valitettaasti oon alkanu tottumaan siihen että muo "vihataan".

      Mut kanttaa aan mennä rohkeesti kysymään et pääseesk messii jne. JOs tulee kieltävä vastaus nin kysy että miksi ja jso ei tuu järkevää syytä' ni sit siihen pitää puuttua! Ei...et sä voi käydä koulua jos suo kohdellaan tolleen!!!

      Onks teiän koulussa muita sun kaltasia? Jos vaikka ruokalassa näät jonkun yksinäisen ni meet ja kysyt vaan voiko tähän istuu tai ootko yksin jne, Jos vastaa myöntävästi ni istu ja alota keskustelu. Kyllä se siitä.

    • Toivonsa menettänyt

      Moi!
      Mitä helvettiä mä teen? Minua tönitään, hakataan , haukutaan , syrjitään, päälleni syljetään ym... Olen harkinnut itsemurhaa monta kertaa... Olisiko se oikea vaihtoehto? olen kertonut opettajille, mutta eipä ole näkyvää muutosta tapahtunut.
      Olen aivan saatanan masentunut... En tiedä kauanko kestän enää....

      • Nyt sarvista ongelmaa

        Jos on noin että koskemattomuuttasi rikotaan se ON JO POLIISIN PAIKKA! Näin on aina! Tuo menee jo yli! Mutta itsetuhoajatuksista puhu vain luotetuille ! Poliisit ovat nyt erityisen kuulolla kiusaamisesta koska Kiuruvedellä yksi veti oikeesti itsarin !!! Soita kriisipuhelimeen siellä ei leimaudu! Se on ilmainen ! Tukinaisen kriisipuhelin löytyy netistä ei haittaa jos olet mies:)!


    • On.

    • RASISTIMINÄSANON

      Et voi olla syrjitty koska pakolaiset on syrjittyjä! RASISTI!

      • Voi vitun älykääpiö

        Syrjinnäksi lasketaan KAIKKI porukan ulkopuolelle jättö -oli se sitten rasistista tai ei.


    • Mielipiteeni

      Syrjintä on pahempaa kuin kiusaaminen. Kiusaaminen voi tuntua pahalta, mutta syrjimällä ihminen vammautetaan pahimmassa tapauksessa loppuiäksi.
      Syrjintä on erittäin raaka väkivallan muoto. Vähän sama kuin hylkäisi lapsen yksin kotiin. Välinpitämättömyyden sairas äärimmäisyys, jossa toisesta ihmisestä tehdään arvoton roska.

      Olen joskus kuullut sananparren, että kaikkien kaveri ei tarvitse olla kunhan tulee toimeen kaikkien kanssa. Olen eri mieltä. Ketään ei saa jättää yksin ja jokainen tarvitsee kavereita ympärilleen. On yhteiskunnan vastuu puuttua tilanteeseen jos joku jätetään yksin vuosi toisen perään. Pahimmassa tapauksessa seurauksena on itsearvostuksen menettäminen ja itsemurha, joita on omassa lähipiirissäni tapahtunut muutamakin kappale.

      • Haleja ja paljon!

        Hyvä kirjoitus! Syrjiminen on julmaa ja väkivallan passiivis aggressiivinen muoto! Et voi muuttaa heitä jotka syrjivät mutta voit muuttaa itseäsi eli nyt nopeasti ala laittaa elämääsi kaikkea kivaa niin saat tilanteeseen uutta näkökulmaa ! Etsi unelmia ja ala niitä toteuttaa ja karista nämä asiat aktiivisesti päästäsi! Kun he huomaavat että ote lipsuu mielenkiintokin vähenee vaikkei se lopu koska ongelma on siellä!


      • Mielipiteeni
        Haleja ja paljon! kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Syrjiminen on julmaa ja väkivallan passiivis aggressiivinen muoto! Et voi muuttaa heitä jotka syrjivät mutta voit muuttaa itseäsi eli nyt nopeasti ala laittaa elämääsi kaikkea kivaa niin saat tilanteeseen uutta näkökulmaa ! Etsi unelmia ja ala niitä toteuttaa ja karista nämä asiat aktiivisesti päästäsi! Kun he huomaavat että ote lipsuu mielenkiintokin vähenee vaikkei se lopu koska ongelma on siellä!

        Häh?


        Miten sinä voit kirjoittaa minulle tuolla tavalla? Aivan kuin tuntisit minut, mutta sehän on mahdotonta koska olen anonyymi.


        (?)


    • onkosyrjintäkiusaami

      Kiitti, ku kerroitte. Mulle on jo kerenny tulemaan noita itsearvottomuuden tunteita nykyään aika usein itsetuhoisia ajatuksia, että olisi parempi ilman mua. Mut en tee sitä, koska tykkää yhestä tyypistä (en oo ikinä nähny sitä, mut se saa mut jaksaa, ku se sanoo et oon kaunis ja et se tykkää musta..) Oon viillelly viime vuodesta. Ja siis tota syrjimistä on ollu 8vuotta. Mut on aina välillä (harvoin) otettu mukaan.

      • onkosyrjintäkiusaami

        Eli selvennykseksi että mulla oli päiväkodis jo tosi vähän kavereita.


    • TheBadGirl

      Hä rikos? Rikos on ehkä Se jos käy kimppuun kunnolla. Ja syrjintä on kai sama-asia

      • Entinen syrjitty

        Syrjintä on sinänsä hankala asia kenenkään puuttua ettei siitä saada minkään laista todistetta, usein syrjintä pahenee kunnon kiusaamiseksi jolloin tilanne on jo mennyt niin pitkälle että vain koulun vaihto auttaa. Jos syrjintä on sellaista että muut poistuu paikalta kun menet, anna asian olla. Jos taas ulkopuolelle jättämistä älä anna niitten tehdä sitä änkee mukaan, tee itsesi nähdyksi, jos ne alkaa valittaa toteat vaan yksin kertaisesti että on sinullakin siinä oikeus olla


      • nomuttasiinäeiolejärkeä
        Entinen syrjitty kirjoitti:

        Syrjintä on sinänsä hankala asia kenenkään puuttua ettei siitä saada minkään laista todistetta, usein syrjintä pahenee kunnon kiusaamiseksi jolloin tilanne on jo mennyt niin pitkälle että vain koulun vaihto auttaa. Jos syrjintä on sellaista että muut poistuu paikalta kun menet, anna asian olla. Jos taas ulkopuolelle jättämistä älä anna niitten tehdä sitä änkee mukaan, tee itsesi nähdyksi, jos ne alkaa valittaa toteat vaan yksin kertaisesti että on sinullakin siinä oikeus olla

        Siinä onkin vain se, että kuka nyt haluaa olla seurassa johon ei ole haluttu? Sepä olisi typerää vain seistä siinä kun koko porukka vihaa. Ei kiitos.


    • syrjintävoijohtuasinusta

      Oletko koskaan miettinyt miksi sinua syrjitään? Haisetko? Oletko ärsyttävä? Osaatko olla ihmisten kanssa? Oletko liian sellainen kuin itse haluat? Vaihda koulua ja aloita alusta, mieti ensin miksi sinua syrjitään, koska siihen on varmasti aivan pätevä syy

    • Syrjintä on todellakin kiusaamista. Ota asia kiusaamisasiana esille koulussasi.

    • Anonyymi

      Aikuisetkin kiusaa. Itse olen lapseni kohdalla huomannut,että meidät on jätetty luokan asioista aivan tietämättömiksi. Leirikoulumaksuja kerätään,mutta en maksa,koska en tiedä minne edes ovat menossa ja lapsi ei halua lähteä,koska muut ovat ilkeitä. Itse en halua käydä vanhempainilloissa,koska minua katsotaan kuin olisin ilmaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe