Häiriköivä vammainen

Jätä mut rauhaan!!

Haluaisin todella paljon,että eräs KEHITYSVAMMAINEN henkilö jättäisi minut rauhaan. Hän tekstailee edelleen, vaikka suhteemme lopetin jo 3kk sitten!! Emme olleet edes kovin kiinteästi yhdessä,sillä hänellä oli (on siis vammainen) niin vaikea dysfasia ja hänen muukin käytös muuttui totaalisesti kun aloimme "seurustelemaan"... Nyt tämä "mies" jaksaa häiritä minua... Tahtoisin vetää siltä hampaat kurkkuun, oon niin täynnä SITÄ IDIOOTTIA!!!!!!!!

Autistinen täytyy olla, ja helvetin kusipäinen!!

22

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärräntuskan

      Jaa. No täällä itkeminen ei paljoa auta. Kaippa tuollaiseen tapaukseen voi hakea lähestymiskieltoa tai ehkä kotirauhan häiritseminenkin voi täyttyä. Ainahan voi vaihtaa puhelinnumeroa ja ottaa salaisen numeron käyttöön. On kyllä ikäviä tuollaiset häiriköt, itsellä kokemusta lähinnä puhelinmyyntihäiriköistä.

      • Anonyymi

        Jos on Lievä älyllinen kehitysvamma ei auta


    • HÄIRINTÄÄ

      Voisitko ilmoittaa vaikka hänen äidille,että poistaisi sinun puhelin numerosi hänen puhelimesta?Minulla oli samanlainen ongelma erään tuttavan lievästi kehitysvammaisen lapsen kanssa,kun hän kiintyi minuun liikaa,ja soitti koko ajan,eikä uskonut vaikka yritin kärsivällisesti selittää ettei voi soitella koko ajan.

    • roope6438

      Vammainen ihminen tarvitsee inhimillisyyttä osakseen sexsiä joka päivä niin maailman epäoikeuden mukaisuus hyvittyy

      • Anonyymi

        etsitkö seuraa ja minkälaista etsit kun tuosta sinun kirjoituksesta se ei käy ilmi


    • serkkuni

      Onko exälläsi kehitysvamma sekä dysfasia? Tätä kysyn siksi, koska monella menee kehityshäiriö ja -vamma sekaisin, ja dysfasia luokitellaan kielliseksi kehityshäiriöksi. Se ei siis ole kehitysvamma, dysfaatikko voi ihan hyvin olla terävä päästäänsä, tälläinen tapaus on omassa suvussani. Sukulaiseni ei siis ole kehitysvammainen, vaan kehityshäiriöinen, joka näkyy puheen alueella. Kielen kehityshäiriötäkin tosin voidaan helpottaa puheterapeutin ja foniatrin kanssa, nämä on ainakin sukulaiseni kohdalla toimineet. On aika terävä tyttö päästäänsä ja tekee kovaa työtä opintojensa eteen, lukion jälkeen hän lähti AMK:hon ja on kova tekemään töitä kielien eteen.

      Dysfaattisilla ihmisillä voi olla hankaluuksia sosiaalisella puolella. Kaverillani on keskivaikeasti dysfaattinen isoveli, joka suuttuu helposti (pienistäkin asioista), unohtelee asioita, perään saa katsoa, koska muuten saattaa unohtua jotain. Esim. kotitaloustunneilla osaa tehdä ruoat, mutta eipä sitten ole liesi tai uuni päällä ja sitten ihmettelee, miksi ruoka ei valmistu. Sosiaalisissa tilanteissa hänellä on vaikeutena esim. jos joku puhuu vaikkapa päivän säästä, niin tämä saattaa alkaa puhumaan biologian ja maantiedon jutuista (on niin tiedeihminen). Poika tuo hyviä arvosanoja kotiin. Tämähän muisuttaapi ihan autistista älykköä, ei osaa huolehtia perustarpeista, mutta on kuitenkin terävä päästäänsä ja on esim. matemaattisesti lahjakas.

    • MrJuha82outolintu

      Ei kannata olla vihanen vammaiselle.
      Tää on mielipiteeni aloittajan avauskommentille.
      Yritä nyt helkkari ymmmärtää vammaista.
      Mulla itellä aspergerin syndrooma ja en ymmärrä ollenkaan sarkasmihuumoria.
      Tuomitsen semmoset ihmiset ja en oo tekemisissä, jotka pilkkanaurua mulle ja yrittivät selittää, että se onki huumoria, mut ei mee läpi.
      Voi johtua vammaastani, etten ymmärrä.
      Älyni pelaa ihan ok, mut vaihtelevaa hieman.
      Asseuteni on enemmänki vahvuus minussa.
      Ei vammaisia pijä haukkua tai syrjiä.

    • timbuktus

      Vai haluaisit vetää hampaat kurkkuun? Tuollainen uhkailu on rikos.
      Älä lue niitä viestejä, vaan poista ne heti kännykästä, ei se suuri vaiva ole, kyllä se loppuu.

    • RouskuT

      Serkkuni joutui keharin häirinnän kohteeksi ja meni poliisille kertomaan asiasta. Kävivät sitten parilla partiolla lopettamassa sen keharin, kuin häiriköivän eläimen. Lihoja ei saanut myydä, ne piti viedä polttolaitokselle. Näin siis Venäjällä toimitaan ja Suomeenkin ollaan samaa lakimuutosta ajamassa. Hyvä, että me normaalit vihdoinkin saadaan elää rauhassa ja turvassa näiltä jumalan hylkäämiltä.

      • Vammaisghettossa

        Täällä kaksi kehitysvammaista miestä leikkii hissillä niin että muut eivät pääse liikkumaan. Talo on tarkoitettu liikuntavammaisille (täysipäisille),jostain syystä tänne on otettu myös käveleviä kehareita. Myös muota huonoja kokemuksia on. Yleensä näille on sanottu hyi hyi ja taputettu päähän ja sama meno jatkuu. Syyntakeettomia jopa lain edessä ja käyttävät tätä hyväkseen.


      • Anonyymi

        Vähän menee parodiasi liian pitkälle.
        Varsinkin kun tietää että venäjällä ollaan kehitysvammaisia kohdeltu laitoksissa häpeällisen huonosti.
        Me ei olla yhtään kehitysvammaisia parempia, kukaan ei voi valita mihin kohtaan itseä vajavuuden ottaa, että onko heikko näkö ja lasit tai heikko kehitystaso.


      • Anonyymi
        Vammaisghettossa kirjoitti:

        Täällä kaksi kehitysvammaista miestä leikkii hissillä niin että muut eivät pääse liikkumaan. Talo on tarkoitettu liikuntavammaisille (täysipäisille),jostain syystä tänne on otettu myös käveleviä kehareita. Myös muota huonoja kokemuksia on. Yleensä näille on sanottu hyi hyi ja taputettu päähän ja sama meno jatkuu. Syyntakeettomia jopa lain edessä ja käyttävät tätä hyväkseen.

        Suomessa kehitysvammaisia kohdellaan kuin somaleja. Mulla on adhd ja suoraan sanottuna syvä inhoam kehareita kohtaan. Down-mies koitti käydä rintoihin kiinni töissä kunnes tein selväksi, ettei koske muhun. Näitä jaksetaan vielä ihailla, vaikkei niissä ole mitään ihailtavaa. Ovat pelkkiä taakkoja läheisille ja hoitajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kehitysvammaisia kohdellaan kuin somaleja. Mulla on adhd ja suoraan sanottuna syvä inhoam kehareita kohtaan. Down-mies koitti käydä rintoihin kiinni töissä kunnes tein selväksi, ettei koske muhun. Näitä jaksetaan vielä ihailla, vaikkei niissä ole mitään ihailtavaa. Ovat pelkkiä taakkoja läheisille ja hoitajille.

        Mulla kävi somalikehari tisseihin kiinni, seurasi paskiainen mua julkisella paikalla hissiin ja tarttui tissiin.
        Mäjäytin kohti jollain mitä kädessä oli, ei osunut mutta somppu pelästyi onneksi.
        Ei Suomalaiset keharit yleensä tuollaista tee...
        Ovat pääosin mukavia ja herttaisia tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kävi somalikehari tisseihin kiinni, seurasi paskiainen mua julkisella paikalla hissiin ja tarttui tissiin.
        Mäjäytin kohti jollain mitä kädessä oli, ei osunut mutta somppu pelästyi onneksi.
        Ei Suomalaiset keharit yleensä tuollaista tee...
        Ovat pääosin mukavia ja herttaisia tyyppejä.

        Tai en mä muista oliko mulla kädessä mitään, koitin huitaista sen kättä pois vaan ja huusin.
        Ahdistava tilanne kun iso äijä ja minä pieni ja yksin hississä sen kanssa.
        Olispa ollut koira mukana niin olisi pysynyt kaukana kun ne pelkää koiria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kävi somalikehari tisseihin kiinni, seurasi paskiainen mua julkisella paikalla hissiin ja tarttui tissiin.
        Mäjäytin kohti jollain mitä kädessä oli, ei osunut mutta somppu pelästyi onneksi.
        Ei Suomalaiset keharit yleensä tuollaista tee...
        Ovat pääosin mukavia ja herttaisia tyyppejä.

        Vai herttaisia? Osaa ne kehitysvammaisetkin lyödä, kiroilla ja sylkeä toisten päälle. Mulla on down-serkku, joka on lähellä 30 vuoden ikää. On kuin 5-7-vuotias uhmaikäinen ja lempipuuhaa on lastenohjelmien katsominen. Äkkiä alkaa hirveä kiroilu, jos lastenohjelmien katselu keskeytetään. Todella ihana ja aurinkoinen ♥


      • Anonyymi

        Piikille lähtö ratkaisisi ongelman.


    • entäshissilukko

      Sinun pitää vain kertoa isännöitsijälle tästä ongelmasta.
      Nämä kaksi kehitysvammaista voitaisiin siirtää muualle, sellaiseen taloon jossa ei ole hissiä.
      Tai sitten jonkinlainen "hissilukko" joka jaetaan muille, mutta ei näille kahdelle "kaverille".

      Muistatteko muuten sen Suomifilmin "Opri", siellähän oli pari velikultaa, jotka keksivät vaikka mitä...

    • Anonyymi

      Oletteko saman lääkärin alaisia?

    • Anonyymi

      se on hyvä ettei kehitysvammaiset saa riehua jatkossa täysin vapaasti, esim.
      salossa.

      täälläkin on yksi punaisiin pukeutunut mulkku häiriköimässä koko ajan.

      • Anonyymi

        Suomessa hemmkstmmn kuuluvat saa tehdä mitä vaan ja meidän tulee vain suvaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa hemmkstmmn kuuluvat saa tehdä mitä vaan ja meidän tulee vain suvaita.

        Tarkoitan vähemmistöön kuuluvat


    • Anonyymi

      Mene puhelinliikkeeseen ja kysy kuinka estät tietyt numerot.

      Puhelimissa on nykyään musta lista, voit lisätä minkä tahansa numeron siihen jolloin et enää saa puheluita tai viestejä kyseisestä numerosta. Sama toimii myös tuntemattomiin numeroihin

      Jos häiriköinti ei lopu siihen, ota yhteyttä viranomaisiin.

      Jos kehitysvammainen häiriköi sinua, sinun ei sitä tarvitse suvaita lainkaan.

      Kehitysvammaisia pitää suvaita samalla tavalla kun suvaitset keskellä yötä heräävän vauvan parkunaa, hitaasti metroon kulkevaa vanhusta tai kaupassa hitaasti etenevää jonoa.

      Suvaitseminen ei tarkoita sitä, että sinun on sallittava tai hyväksyttävä jotain

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe