miten miellyttää naista?

kekkonen

yksinkertaista ja pelkistettyä mutta toimii niin monen suhteen kohdalla; jos teet niinkuin nainen haluaa, olet liian kiltti, ei hyvä.
Jos tempaset niitä turpiin (en minä), olet hirviö ja kipitetään äidin luo...?

36

1561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • proffa

      Nainen on kuin kissa... kun ei katso suoraan kohti anovasti, niin se hyppää syliin.

      Ts. pitää ihan tehdä omia juttuja... ei liikaa suhteuttaa omaa elämäänsä pelkästään naisen rytmiin.

      Joskus tietysti kannattaa viedä kahvit sänkyyn, jos sattuu sille päälle jne. Mutta sen voi ottaa ns. "investointina" tulevaisuutta varten, kuten kaiken pitkäjänteisen toiminnan.

      • jorojukka-kukka

        Siis onko mies verrattavissa koiraan? Haukkuu penteleesti jokaisen vastaantulijan. Kouluttamattomana!


      • proffa
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Siis onko mies verrattavissa koiraan? Haukkuu penteleesti jokaisen vastaantulijan. Kouluttamattomana!

        ...osa tietysti on. Eivätkä koskaan opi.

        Peruslähtökohta nauttia elämästä on huomata se, ettei ole olemassa VAIN toisen ihmisen miellyttämistä varten (sekä miehellä että naisella). Koska ei maailmakaan ole rakennettu siten, että se aina huolehtii kaikista tarpeistasi - pitää olla aktiivinen.

        Nainen yleensä kaipaa sitä, että mies on mielenkiintoinen - eli yleensä sitä, että miehellä on "omia juttuja" meneillään.

        Miestä vertasin enemmän taitavaan kissanisäntään, naista kissaan. Mulla esim. anoppi ei pidä kissoista -> katselee aina muualle -> kissat hyppäävät hänen syliinsä, kun eivät koe mitenkään uhkaavana tai vaativana asioita.

        Naiset ovat vähän kuin kissoja, joskus niille pitää antaa kermaa, ja sitten enimmäkseen niiden kannattaa antaa sähistäkin itsekseen, kun ovat sillä päällä. Lopulta ne sitten hyppäävät rauhallisen ja jämäkän isäntänsä syliin, kun kaipaavat rapsutusta.


      • carma.
        proffa kirjoitti:

        ...osa tietysti on. Eivätkä koskaan opi.

        Peruslähtökohta nauttia elämästä on huomata se, ettei ole olemassa VAIN toisen ihmisen miellyttämistä varten (sekä miehellä että naisella). Koska ei maailmakaan ole rakennettu siten, että se aina huolehtii kaikista tarpeistasi - pitää olla aktiivinen.

        Nainen yleensä kaipaa sitä, että mies on mielenkiintoinen - eli yleensä sitä, että miehellä on "omia juttuja" meneillään.

        Miestä vertasin enemmän taitavaan kissanisäntään, naista kissaan. Mulla esim. anoppi ei pidä kissoista -> katselee aina muualle -> kissat hyppäävät hänen syliinsä, kun eivät koe mitenkään uhkaavana tai vaativana asioita.

        Naiset ovat vähän kuin kissoja, joskus niille pitää antaa kermaa, ja sitten enimmäkseen niiden kannattaa antaa sähistäkin itsekseen, kun ovat sillä päällä. Lopulta ne sitten hyppäävät rauhallisen ja jämäkän isäntänsä syliin, kun kaipaavat rapsutusta.

        "Miestä vertasin enemmän taitavaan kissanisäntään, naista kissaan."

        Aika kivasta aseteltu vertaus.
        Toinen vertauskuva:

        Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;)


      • Miss-y
        proffa kirjoitti:

        ...osa tietysti on. Eivätkä koskaan opi.

        Peruslähtökohta nauttia elämästä on huomata se, ettei ole olemassa VAIN toisen ihmisen miellyttämistä varten (sekä miehellä että naisella). Koska ei maailmakaan ole rakennettu siten, että se aina huolehtii kaikista tarpeistasi - pitää olla aktiivinen.

        Nainen yleensä kaipaa sitä, että mies on mielenkiintoinen - eli yleensä sitä, että miehellä on "omia juttuja" meneillään.

        Miestä vertasin enemmän taitavaan kissanisäntään, naista kissaan. Mulla esim. anoppi ei pidä kissoista -> katselee aina muualle -> kissat hyppäävät hänen syliinsä, kun eivät koe mitenkään uhkaavana tai vaativana asioita.

        Naiset ovat vähän kuin kissoja, joskus niille pitää antaa kermaa, ja sitten enimmäkseen niiden kannattaa antaa sähistäkin itsekseen, kun ovat sillä päällä. Lopulta ne sitten hyppäävät rauhallisen ja jämäkän isäntänsä syliin, kun kaipaavat rapsutusta.

        Oleellista on, että molemmat kunnioittavat toisiaan ihmisinä. Ja että selvitetään menneisyyden vääryydet ettei tarvitse toisen niskoille sysätä tätä "miehet on sikoja" - tyylistä katkeruutta.

        Ja todellakin, jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan ja hyvinvoinnistaan - sen sysääminen kumppanin vastuulle on epäreilua.


      • proffa
        carma. kirjoitti:

        "Miestä vertasin enemmän taitavaan kissanisäntään, naista kissaan."

        Aika kivasta aseteltu vertaus.
        Toinen vertauskuva:

        Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;)

        "Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;) "

        ...tätä sinun (ilmeisesti huumorilla) asettamaasi metaforaa KESTÄVÄN parisuhteen perustaksi. Mitä ilmeisimmin naiset(kin) kaipaavat mielenkiintoista kumppania, lopulta. Tämmöiseen kumppaniin, olipa kyseessä sitten naiskoira tai mieskoira, kyllästyy se toinen osapuoli ennen pitkää. Valitettavasti on ihmisiä, jotka koettavat manipuloida toisiaan passiivisen, "koulutetun" toimijan asemaan, joka olisi olemassa vain sen toisen lähtökohdista.

        Siksi en pidä edes huumorimielessä kovin hauskana tuota metaforaa... etenkin, koska valitettavasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat toisen suhteen niin riippuvaisia, että ovat noin "koiramaisia".

        KAikki kissanomistajathan tietävät, että kissa, jos mikä, on "persoona", jolla on oma tahto. Sitähän sanotaan, että kissa valitsee talon, ei toisin päin. Siksi rohkenin tässä verrata naista kissaan :-) Miksipäs ei mieskin voisi olla "kissamainen" (Karvinen?).


      • carma.
        proffa kirjoitti:

        "Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;) "

        ...tätä sinun (ilmeisesti huumorilla) asettamaasi metaforaa KESTÄVÄN parisuhteen perustaksi. Mitä ilmeisimmin naiset(kin) kaipaavat mielenkiintoista kumppania, lopulta. Tämmöiseen kumppaniin, olipa kyseessä sitten naiskoira tai mieskoira, kyllästyy se toinen osapuoli ennen pitkää. Valitettavasti on ihmisiä, jotka koettavat manipuloida toisiaan passiivisen, "koulutetun" toimijan asemaan, joka olisi olemassa vain sen toisen lähtökohdista.

        Siksi en pidä edes huumorimielessä kovin hauskana tuota metaforaa... etenkin, koska valitettavasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat toisen suhteen niin riippuvaisia, että ovat noin "koiramaisia".

        KAikki kissanomistajathan tietävät, että kissa, jos mikä, on "persoona", jolla on oma tahto. Sitähän sanotaan, että kissa valitsee talon, ei toisin päin. Siksi rohkenin tässä verrata naista kissaan :-) Miksipäs ei mieskin voisi olla "kissamainen" (Karvinen?).

        Hassua huomata, että on ihan ok, jos mies vertailee itseään isännän asemaan ja naista eläimeen(kissaan), mutta jos tekee toisinpäin, niin se onkin jo loukkaus.
        No onko nyt omasta mielestäsi kestävän parisuhteen perusta, että toinen toimii isäntänä ja toinen kissan asemassa?
        Älä ota tätä niin vakasti.


      • Lotta
        proffa kirjoitti:

        "Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;) "

        ...tätä sinun (ilmeisesti huumorilla) asettamaasi metaforaa KESTÄVÄN parisuhteen perustaksi. Mitä ilmeisimmin naiset(kin) kaipaavat mielenkiintoista kumppania, lopulta. Tämmöiseen kumppaniin, olipa kyseessä sitten naiskoira tai mieskoira, kyllästyy se toinen osapuoli ennen pitkää. Valitettavasti on ihmisiä, jotka koettavat manipuloida toisiaan passiivisen, "koulutetun" toimijan asemaan, joka olisi olemassa vain sen toisen lähtökohdista.

        Siksi en pidä edes huumorimielessä kovin hauskana tuota metaforaa... etenkin, koska valitettavasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat toisen suhteen niin riippuvaisia, että ovat noin "koiramaisia".

        KAikki kissanomistajathan tietävät, että kissa, jos mikä, on "persoona", jolla on oma tahto. Sitähän sanotaan, että kissa valitsee talon, ei toisin päin. Siksi rohkenin tässä verrata naista kissaan :-) Miksipäs ei mieskin voisi olla "kissamainen" (Karvinen?).

        En kyllä lähtisi kestävän parisuhteen pohjaksi tuota sinunkaan vertaustasi laittamaan. Sen mukaanhan miehet siis ovat jämäköitä ja järkeviä oman elämänsä hallitsijoita ja naiset puolestaan lahjottavissa olevia oikukkaita sähisijöitä.

        Toisaalta myös vertaat mielelläsi miestä Karviseen joka on tunnetusti laiska, kärttyinen, ilkeä ja varsin perso ruualle. En tiedä sinusta, mutta en ainakaan itselleni toivoisi toivoisi tuollaista mistä.


      • proffa
        carma. kirjoitti:

        Hassua huomata, että on ihan ok, jos mies vertailee itseään isännän asemaan ja naista eläimeen(kissaan), mutta jos tekee toisinpäin, niin se onkin jo loukkaus.
        No onko nyt omasta mielestäsi kestävän parisuhteen perusta, että toinen toimii isäntänä ja toinen kissan asemassa?
        Älä ota tätä niin vakasti.

        ...jos minä olisin semmoinen kyliä kiertelevä kolli, niin ei kai se olisi... kyllä nyt voi olla kritiikissäsi totuuden siemen ;-)


      • proffa
        Lotta kirjoitti:

        En kyllä lähtisi kestävän parisuhteen pohjaksi tuota sinunkaan vertaustasi laittamaan. Sen mukaanhan miehet siis ovat jämäköitä ja järkeviä oman elämänsä hallitsijoita ja naiset puolestaan lahjottavissa olevia oikukkaita sähisijöitä.

        Toisaalta myös vertaat mielelläsi miestä Karviseen joka on tunnetusti laiska, kärttyinen, ilkeä ja varsin perso ruualle. En tiedä sinusta, mutta en ainakaan itselleni toivoisi toivoisi tuollaista mistä.

        ...samoin miehiä ja naisia (tulipas hyvä riimi!).

        Mutta toisaalta monet naiset haluavat sellaista kilttiä ja jämäkkää miestä - etenkin perheen perustamisvaiheessa.

        Toisaalta, jos on kovin kyliä kiertelevä katti (olipa kolli tai narttu), niin ei semmoista viitsisi kaukan katsella avaimia vaihtamatta. Sikäli voip olla vähän huono tuo mun vertaus.

        Kyllä monet naiset vähän sähisevät välillä, mutta mitäpäs siitä... siihen juuri tarvitaan semmoista rauhallista ja asioita suhteuttaa osaavaa miestä rinnalle sitten.


      • kekkonen

        kissaa ollut? ihan sama miten sitä katsoo se joko kehrää tai ei. se tulee nukkuu vierees jos sitä huvittaa, jos se on pahemmalla päällä räppäsee sua näpeille


      • kekkonen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Siis onko mies verrattavissa koiraan? Haukkuu penteleesti jokaisen vastaantulijan. Kouluttamattomana!

        niin ehdottomasti koira. Ymmärrättekö Te naiset koiran sielunelämää? Vaikka sitä miten epäoikeudenmukaisesti potkittaisiin päähän, aina se isännälleen anteeksi antaa.


      • Kurre_Orava

        En siittä kissasta osaa sanoa...

        Meidän rouvalla on olkaan tatuoitu Skorpioni, mitähän siitä voi päätellä...


      • kekkonen
        carma. kirjoitti:

        Hassua huomata, että on ihan ok, jos mies vertailee itseään isännän asemaan ja naista eläimeen(kissaan), mutta jos tekee toisinpäin, niin se onkin jo loukkaus.
        No onko nyt omasta mielestäsi kestävän parisuhteen perusta, että toinen toimii isäntänä ja toinen kissan asemassa?
        Älä ota tätä niin vakasti.

        nainen on yleensä vienyt ja mä olen haukkunut perässä. Ei se niin kauheeta ole.


      • kekkonen
        Miss-y kirjoitti:

        Oleellista on, että molemmat kunnioittavat toisiaan ihmisinä. Ja että selvitetään menneisyyden vääryydet ettei tarvitse toisen niskoille sysätä tätä "miehet on sikoja" - tyylistä katkeruutta.

        Ja todellakin, jokainen on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan ja hyvinvoinnistaan - sen sysääminen kumppanin vastuulle on epäreilua.

        olla joskus sikojakin. joku teistä kestokirjoittajista sano joskus että siat on jaloja elukoitä. Itse ainakin otin sen kohteliaisuutena


      • kekkonen
        proffa kirjoitti:

        ...samoin miehiä ja naisia (tulipas hyvä riimi!).

        Mutta toisaalta monet naiset haluavat sellaista kilttiä ja jämäkkää miestä - etenkin perheen perustamisvaiheessa.

        Toisaalta, jos on kovin kyliä kiertelevä katti (olipa kolli tai narttu), niin ei semmoista viitsisi kaukan katsella avaimia vaihtamatta. Sikäli voip olla vähän huono tuo mun vertaus.

        Kyllä monet naiset vähän sähisevät välillä, mutta mitäpäs siitä... siihen juuri tarvitaan semmoista rauhallista ja asioita suhteuttaa osaavaa miestä rinnalle sitten.

        aika monet naiset kapaavat kiertelevää kattia. eivät ehkä halua tietää yksityiskohtia mitä kolli on taas yöllä puuhastellut mutta jostain syystä kehuvat kissojansa toisille naisille. On mulla siinä villi, vapaa ja leikkaamaton kolli... ja toiset likat on kateellisia kun niillä makaa vain himassa leikattu, laiska lihava vanha kissa. Ei siitä riitä tytöille kerrottavaa...


      • kekkonen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Siis onko mies verrattavissa koiraan? Haukkuu penteleesti jokaisen vastaantulijan. Kouluttamattomana!

        mies. Kun sen kunnolla opettaa se haukkuu sekä ovikellon kuullessaan että vieraille ihmisille.


      • kyllästy
        proffa kirjoitti:

        "Mies on koira ja nainen on taitava koiran kouluttaja, hyvin koulutettu koira haukkuu vain pyytäessä ja tekee mitä vain namupalan toivossa. ;) "

        ...tätä sinun (ilmeisesti huumorilla) asettamaasi metaforaa KESTÄVÄN parisuhteen perustaksi. Mitä ilmeisimmin naiset(kin) kaipaavat mielenkiintoista kumppania, lopulta. Tämmöiseen kumppaniin, olipa kyseessä sitten naiskoira tai mieskoira, kyllästyy se toinen osapuoli ennen pitkää. Valitettavasti on ihmisiä, jotka koettavat manipuloida toisiaan passiivisen, "koulutetun" toimijan asemaan, joka olisi olemassa vain sen toisen lähtökohdista.

        Siksi en pidä edes huumorimielessä kovin hauskana tuota metaforaa... etenkin, koska valitettavasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat toisen suhteen niin riippuvaisia, että ovat noin "koiramaisia".

        KAikki kissanomistajathan tietävät, että kissa, jos mikä, on "persoona", jolla on oma tahto. Sitähän sanotaan, että kissa valitsee talon, ei toisin päin. Siksi rohkenin tässä verrata naista kissaan :-) Miksipäs ei mieskin voisi olla "kissamainen" (Karvinen?).

        Mulla on ollut seitsemän vuotta koira ja meillä on hyvä ja kestävä suhde, eikä se koira ole mies, löytäiski miehen joka olis yhtä fiksu.


      • kekkonen
        kyllästy kirjoitti:

        Mulla on ollut seitsemän vuotta koira ja meillä on hyvä ja kestävä suhde, eikä se koira ole mies, löytäiski miehen joka olis yhtä fiksu.

        mul on ollut koira reilut kymmenen vuotta ja tiiätkö se on mun elämäni pisin suhde yhden ja saman kanssa


      • Sanelma
        Kurre_Orava kirjoitti:

        En siittä kissasta osaa sanoa...

        Meidän rouvalla on olkaan tatuoitu Skorpioni, mitähän siitä voi päätellä...

        että hän on syntynyt loka-marraskuussa.


    • Sanelma

      Pidä oma kämppäsi, minä pidän omani, pidä huolta omista asioistasi, minä pidän omistani, ja ennen kaikkea; älä auo päätäsi kissoistani. Muista pukeutua ihmisiksi ainakin minua tavatessasi äläkä mainitse urheilua. Mikäli teet hyvää ruokaa, on se lisäbonus. Näillä eväillä katsoisin olevani ihan tyytyväinen.

      • kekkonen

        jaloista, lätkä on korkeakulttuuria, hapankaalia, papuja ja ryynimakkaraa ja kotona liikun aina kalsareissa.


      • Sanelma
        kekkonen kirjoitti:

        jaloista, lätkä on korkeakulttuuria, hapankaalia, papuja ja ryynimakkaraa ja kotona liikun aina kalsareissa.

        korostan erityisesti omien asuntojen tärkeyttä toimivassa suhteessa :)


      • kekkonen
        Sanelma kirjoitti:

        korostan erityisesti omien asuntojen tärkeyttä toimivassa suhteessa :)

        mutta kuka mun kämppäni sitten puhtaana pitää?


      • Sanelma
        kekkonen kirjoitti:

        mutta kuka mun kämppäni sitten puhtaana pitää?

        sillä väliä? Ei kai ryynimakkarasi ole turhan nirso? Hätätilassa keltaisilta sivuilta löytyy kaikenlaista, muista myös kotitalousvähennys.


      • kekkonen
        Sanelma kirjoitti:

        sillä väliä? Ei kai ryynimakkarasi ole turhan nirso? Hätätilassa keltaisilta sivuilta löytyy kaikenlaista, muista myös kotitalousvähennys.

        pöpöjä. Ja keltaset sivut... täytyy vähän kattoo kuka mun ja koiran astiat jynssää.


      • Sohvi
        kekkonen kirjoitti:

        pöpöjä. Ja keltaset sivut... täytyy vähän kattoo kuka mun ja koiran astiat jynssää.

        ..tosi karvanen koira. Nuorena se nuohoaa kaikki nurkat. Pese se siivousihme vaan aika ajoin. Tekniikka-altistuneille on siivousrobotteja.


      • kekkonen
        Sohvi kirjoitti:

        ..tosi karvanen koira. Nuorena se nuohoaa kaikki nurkat. Pese se siivousihme vaan aika ajoin. Tekniikka-altistuneille on siivousrobotteja.

        ei koiranelämään kuulu siivous. mutta mistä niitä robotteja sais ja kai niissä on yksinkertaiset käyttöohjeet?


      • Sohvi
        kekkonen kirjoitti:

        ei koiranelämään kuulu siivous. mutta mistä niitä robotteja sais ja kai niissä on yksinkertaiset käyttöohjeet?

        Kai siivousroboja saa hyvin varustetuista kodinkoneliikkeistä tai tilaamalla netistä. Vitonen vetoa, että ohjeet on yksinkertaiset, koska tietääkseni vain miehet käyttävät ko. pieniä, litteitä, koko ajan pitkin päivää hermostuttavasti liikkuvia pyörylöitä huushollissaan. Epämääräisesti muistelen hinnaksi tuhat egeä ( rapiat).

        Sanoinko mä, että laita koira siivoamaan? Kehoitin hankkimaan pennun, se on eri asia. Aika varmaa, että pentu on 10 minuutissa käynyt joka nurkassa noin 30 kertaa ristiin rastiin lattian poikki. Tämän luomuversion rajoitus on siinä, että se on mielellään samassa huoneessa kuin sinä, joten sun pitäisi vaivautua siirtymään toiseen huoneeseen, jos haluat sieltäkin lattialta pölyt pois. Ei sitäkään vaivaa, jos asut yksiössä. Välillä putsataan pentu/robo.


      • kekkonen
        Sohvi kirjoitti:

        Kai siivousroboja saa hyvin varustetuista kodinkoneliikkeistä tai tilaamalla netistä. Vitonen vetoa, että ohjeet on yksinkertaiset, koska tietääkseni vain miehet käyttävät ko. pieniä, litteitä, koko ajan pitkin päivää hermostuttavasti liikkuvia pyörylöitä huushollissaan. Epämääräisesti muistelen hinnaksi tuhat egeä ( rapiat).

        Sanoinko mä, että laita koira siivoamaan? Kehoitin hankkimaan pennun, se on eri asia. Aika varmaa, että pentu on 10 minuutissa käynyt joka nurkassa noin 30 kertaa ristiin rastiin lattian poikki. Tämän luomuversion rajoitus on siinä, että se on mielellään samassa huoneessa kuin sinä, joten sun pitäisi vaivautua siirtymään toiseen huoneeseen, jos haluat sieltäkin lattialta pölyt pois. Ei sitäkään vaivaa, jos asut yksiössä. Välillä putsataan pentu/robo.

        kun naiset pesee ne. ja miten ohjeiden yksinkertaisuuteen liitty se että vain miehet niitä käyttävät. jos oltais amerikasta haastaisin sut rasismista oikeuteen.


      • Sohvi
        kekkonen kirjoitti:

        kun naiset pesee ne. ja miten ohjeiden yksinkertaisuuteen liitty se että vain miehet niitä käyttävät. jos oltais amerikasta haastaisin sut rasismista oikeuteen.

        Oletko ikinä tavannut miestä, joka lukee ensin manuaalin ja sitten ottaa laitteen käyttöön? Miehillä on tietty geeneissä tekninen lahjakkuus, sitä pyritään toteuttamaan siten, että ensin rikotaan vempele, sitten tutkitaan ohjeet. A5-kokoinen opaste voisi viekotella lukemaan, paljon tikkukirjaimia lihavointeja. Maksaa vaivan, jos kapine on kallis. Vastaan nyt vain tähän haasteuhkaan, palstan muut uhkat jäävät päiväksi muille. (Hehe, "naiset pesee", joo).


      • carma.
        kekkonen kirjoitti:

        kun naiset pesee ne. ja miten ohjeiden yksinkertaisuuteen liitty se että vain miehet niitä käyttävät. jos oltais amerikasta haastaisin sut rasismista oikeuteen.

        Puhuitko muuten koiranpennuista vai ihmispennuista?
        Miksi nämä "pennut" tykkää enemmän jos naishenkilö on pesemässä?

        Olisi muuten aika paljon haasteita ainakin naishenkilöiltä oikeuteen, jos nämä jutut voisi ottaa tosissaan.


      • kekkonen
        Sohvi kirjoitti:

        Oletko ikinä tavannut miestä, joka lukee ensin manuaalin ja sitten ottaa laitteen käyttöön? Miehillä on tietty geeneissä tekninen lahjakkuus, sitä pyritään toteuttamaan siten, että ensin rikotaan vempele, sitten tutkitaan ohjeet. A5-kokoinen opaste voisi viekotella lukemaan, paljon tikkukirjaimia lihavointeja. Maksaa vaivan, jos kapine on kallis. Vastaan nyt vain tähän haasteuhkaan, palstan muut uhkat jäävät päiväksi muille. (Hehe, "naiset pesee", joo).

        nettiin kun käytiin ostamassa kaverille keittiönkalusteet. Koottiin niitä varmaan kaks tuntia ja loppujen lopuksi kolmet pienet palikat oli väärinpäin. ruuvinreiät oli väärällä puolella. ei kun kaikki uusiksi. ...tana. no, sen jälkeen oli pakko kaivaa ohjeet esiin. mutta sanon kuitenkin että jotkut japanilaiset neki ohjeet on väsänneet. mutta ei me niitä kalusteita kyllä rikottukaan. älä kuvittele että mä heitän jotain "haasteita", koiranpennut nyt vaan pitää siitä että naiset ne pesee, on meinaan kokemusta.


      • kekkonen
        carma. kirjoitti:

        Puhuitko muuten koiranpennuista vai ihmispennuista?
        Miksi nämä "pennut" tykkää enemmän jos naishenkilö on pesemässä?

        Olisi muuten aika paljon haasteita ainakin naishenkilöiltä oikeuteen, jos nämä jutut voisi ottaa tosissaan.

        puhuin ja kun saunassa ollaan ne tulee lauteille aina likkojen viereen istumaan.


      • Sohvi
        kekkonen kirjoitti:

        nettiin kun käytiin ostamassa kaverille keittiönkalusteet. Koottiin niitä varmaan kaks tuntia ja loppujen lopuksi kolmet pienet palikat oli väärinpäin. ruuvinreiät oli väärällä puolella. ei kun kaikki uusiksi. ...tana. no, sen jälkeen oli pakko kaivaa ohjeet esiin. mutta sanon kuitenkin että jotkut japanilaiset neki ohjeet on väsänneet. mutta ei me niitä kalusteita kyllä rikottukaan. älä kuvittele että mä heitän jotain "haasteita", koiranpennut nyt vaan pitää siitä että naiset ne pesee, on meinaan kokemusta.

        ...rehelliselle miehelle voin uskoa, että ohjeet eivät ole aina oikeassa, ihan oikeasti. Ja jos ne epäilyksistä huolimatta ovat oikein, niin potuttaa ne käsittämättömät piirrokset ja kummalliset nimikkeet eri osasille. Kalustepuzzlessa mullekin jää aina pari kolme mystistä vitkutinta, niitä on kertynyt työkalupakkiin jokunen, huolekkaasti pikku muovipusseissa, jos vaikka niiden elämäntarkoitus jokus selviäisi. Ja tota, minäkin kokoan yleensä kahdesti, vaikka luen ohjeet ensin (peloittais muuten koskea mihinkään).


      • kekkonen
        Sohvi kirjoitti:

        ...rehelliselle miehelle voin uskoa, että ohjeet eivät ole aina oikeassa, ihan oikeasti. Ja jos ne epäilyksistä huolimatta ovat oikein, niin potuttaa ne käsittämättömät piirrokset ja kummalliset nimikkeet eri osasille. Kalustepuzzlessa mullekin jää aina pari kolme mystistä vitkutinta, niitä on kertynyt työkalupakkiin jokunen, huolekkaasti pikku muovipusseissa, jos vaikka niiden elämäntarkoitus jokus selviäisi. Ja tota, minäkin kokoan yleensä kahdesti, vaikka luen ohjeet ensin (peloittais muuten koskea mihinkään).

        keittiön tuolia. Sulla on kolme neljä eri palasta. mutta ohje on mustavalkonen missä on jumalaton määrä pieniä kuvia luokiteltuna a-ö ja vielä numeroita 1-42. kun olis yksi värikuva miltä sen tuolin pitäisi koottuna näyttää niin ne kolme-neljä palasta sais kymmenessä minuutissa kasaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe