Onko homot aitoja?

Anonyymi

Onko salkkareissa homoja näyttelevät jäppiset oikeastikin homoja? Ainakin Lari näyttää ihan aidolta hintiltä ja Elias on ihan tyttömäinen lässykkä.

26 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

• ettekö erota sarjaa ja todellisuutta? ja tosi sairasta pilkata homoja. ne on samanarvosia kuin heterotkin. jos ääliöt ei tollast käsitä nii on kyllä joku menny pahasti pieleen

• olen nähnyt homoja vain telkkarissa ja netissä. in real life en ainuttakaan. homous on vain median luoma illuusio.

• larilla ainaki tyttöystävä real lifes

• No joo,ei net homo, eikä hihhulit haittaa. Ko ei vain mulle tule Elämän katsomustansa tyrkyttämään.
      T: Ari

• miettikäähän nyt vähän! ei ne voi olla oikeesti homoja. Miskalla ja Larilla on tyttöystävä joten heteroita, Elias sanoi olevansa hetero. Kallella on perhe joten ehdottomasti hetero. Ja oon nähny oikeesti homon: mun kaverin, se on homo. Luuli aluksi minuakin homoks mut sai tietää et oon hetero, mut en pistäny välejä poikki vain sen takia että hän on homo.

• Kaverisi teki virheen kun ei katkonut välejä, homo.

• Mitäs hiton hinttilöihii kaverloita tiälä on?!??!?!

• Tämä on tosi-TV-sarja, että miettikää sitä!

• Salkkarit "tosi-tv sarja"? Älä vitsaile vaan häpeä. Salkkarit on ns saippuasarja!

• håmåja ei näyttele salkkareissa kukaan oikee håmå

• no ei ole. larilla on tyttöystäväkin ihan oikeassa elämässä.

• Kulissia, kulissia, kulissia...

• Elias ja Tale on ainakin aitoja homoja.

• On ne! Mä oon ollu kaikkien kans silleen.

• Todennäköisesti kassit ei ole koskettaneet. Olen kuullut että ei ole homoa jos kassit ei koske.

• Elias seurustelee ja asuu tyttöystävänsä kanssa oikeessa elämässä ja Lari seurustelee myös naisen kanssa. Heli sen sijaan on oikeessa elämässä yhdessä naisen kanssa.

• Taiteilijapiirien iso salaisuus purkautuu kaikkien lasten kasvoille. Yhtään poliisia ei ei ole muuten näkynyt - rikoksista huolimatta. Niijoo, kun sapuikin mieleen, että suojatiet on tehosyynissä.

• Kalle eli Pete Lattu ei ainakaan voi olla oikeasti homo, koska hänellä on lapsia.

• Tieittekö että yle ryhtyy suomi24:n?

• Jollain poliisilla otetaan aito huomioon aamusta . Ei muuta. Mörköä ja Rölliä tarvitaan, kun oikeudenpoalvelijat on mitä on.

• On, kun maaillalla ei ole menestyksessä muuta tekemistä.

• No hei haloo! Toisaalta ihme kun haukutte näyttelijöiden tasoa kun kuitenkin näyttää vetävän roolinsa niin hyvin et mietit tollasta. "Elias" Petsku iältään 23 v. Luonteeltaan aivan erilainen ja tyyliltään myös. Urheilijajätkä josta ei saa himoa tekemälläkään

• *homoa

• Kallea esiitävällä Pete L on ainakin oikeasti perhe ja lapsia joten se ei ainakaan ole oikeasti homo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.