Kuolemantuottamus ja psykopaattisuus

"Tapettavasi":Sinde

Niin, kyllä Siperia taas opettaa..
Naishenkilö
Mä olen sekoittanut.

Mieshenkilö-, ja poliisi. Me ei saada perse-reiältä siskolta, näitä.
SPR:n psykopaattisuuden käyttö, on sairaalloista, sisaren alistamista, hänen surmaansa. Rotuvihan häneen kohdistuen, muun muassa kuukautiskipujen asettamisen pakomielle silmiin, sisareni kohdalta, tai hänen osaltaan, kivun tuottamisella ja siten alistaen, yleiskunto-noston pyytämisenä, palvoen itseään varten, on kielletty toimivalta, toimilupa poliisina, sen koko osalta, mielestäni, ei osallistumisen seurailuun, vaan kaikkeen vahingoittamiseen, steriliteettiä, ja sukupuolenvaihdoksellisuutta käyttäen, lapsen kasvun, ja kehitysolo-suhteiden tuhoamiseen.
Tässä on kysymyksessä, että pyritte turvallisuushakusina sosiaalityöntekijöionä, palvoen, työllistymään, puremisena lapsiin kohdistuen, jopa puremisen jälkinä.
Onko se sama asia?
Kyllä
.- En ole työhön.
Naishenkilö
´Kyllä
Kannibalistisuus, sisimmättömän hengettömyyden ja -teemojen käyttö
Kuvaus: Turvallisuushakuisuus, sen täyttymys, hyökkääävyyden, ja hyökkäämisen kuvitelmat, puolustautuminen, Larhaman levittäminen.
Ei minä en käy missään työssä.
Transvestisti, trans-seksuaali, transversiitti, kätkyt-kuolleen isosisko.
- Mieshenkilö, sosiaalityö, sosiaalityöntekijä: Jaa, mä joudun sulketulle.
"Se olikin kielletty."
Hoitaja: Siellä ei saakaa puhe-rupsutella, sun eristyksellä.

Vittu.
- Se olikin kielletty.
Transvestiittiyden osalta, henkilöllisyytenä, kopioiminen ja opiskelu, trans-seksuaalisuuden osilta väkivalta, vietti: feministisyyden osien poisto

Pääsee heti.
- En saa käydä työssäni, transvestiittinä, skitsofrenia.
Naishenkilö
Hoitaja. Ei saadakaan työllistää.
On kotona.
Ei ole työ-kykyinen.
Olen pahoillani, en saa loukata tai halventaa, päällekarkaamalla, tai ulkonäköä käyttäen.
Pakkotyö
Vankina pito
Häkin kaltainen
Hoitaja: Eikö tämä ole häkki?
Ei.
Ulkopuolinen naishenkiö, käräjäoikeus, yleiskunnoton: Suostuu pakkohoitoon.
Lausunto. "Ei saadakaan käydä työssä." Ulkopuolinen, mieshenkilö, nainen, ulkoinen
Nais-sosiaalityöntekijä: En saa käydä työssäni, olin sekoittanut.
POLIISI: Niin, mä en muistanut, ettei siihen tule, kysyä tätä yleensä, "yleiskunnottomana", tai muutoin ihmisiä, seuraillen, ilmeisesti viettinä.
Mieshenkilö: Lausunto: poliisi
No, en käytä viettinä. Naishenkilö, perheen isosisko, kannibalisti
- En ole.
Haureus

Entinen kotikunta, mieshenkilö, nainen, ikätoveri, transvestiittiys: Ei saatana
Luokkatoveri, samanniminen, entinen, sosiaalityöntekijä-lapsi palvonta, lapsien surmat

"Me emme ilmoita osoitettamme enää koskaan.
Time Bomb ... Rancid Like a Cadillac
- Niin, täällä ei saa puhe-rupsutella, eristyksellä.
Mieshenkilö: Jaa.
Kaupunki: Ei se ole sellainen, jolta tai miltä saa kysyä papereita.
- No, pörssi-suoja Aarnio:, -oikeudenkäynti, sitten päättyy?

"Ei paska ole taas näin.
- Kun mä kuolen, jos mä en onnistu näissä. "
Naishenkilö, perheen isosisko
Yli 32-vuotias, ihmisen vapauden-tila ja sen rakentaminen, henkiparantaminen

Ei kun se on psyykkisen kivun tuottoon, teemoina, aikaisempien kuolemantuottamuksen yrityksien osalta, ylirasite-tilan käyttämisen seurauksena.
- Se on mulle.
Kätkyt-kuolleen sisaren hoitajalle.
Lasten tappaminen syliin, on kielletty, myös kaupunki J:tä koskien.
Tai sillä hysterian levittämisen kieltona, erityisenä lapsityövoiman, lapsityön verkostona, sairaanhoitajan lapsina, pyytäen oikeutta, oikeutusta yksityisen äiti-suhteen käyttämiseen, lasten surmiin oikeutuksen pyytämiseen, itsellensä, itseä varten, eristämällä vankina pitäen, häkin kaltaisesti, äitiäni globaalisti juridiikan oikeuttamiseksi
- "Me...." Sairaanhoitajan lapsi
Naishenkilö
MIeshenkilÖ: Minä luulin, että minä saa puhua sinulle miehenä.
- Minä luulin, vahingossa, että minä saa puhua sinulle miehenä, väkivalta-aggressiosta.

POLIISI; mieshenkilö: Miten se kuvaakaan tätä?
Ranskan terrorismi
Että se on tämä Rubikin hallusinaatio-sarjan, huostaanoton hallusinaatio mukainen.

Koska oikeasti sellaista ei ole olemassa, järjettömyytenä, ivallisuuden oikeuttamiseen, sen tuottaessa, psyykkistä kipua, kohtuuttoman julmasti, tai näkynä kone ei halua julkaista, tai jatka tekstiä, seuraamus: kehitysvammais-seksityö
Eli tällaista tointa, hävittäminen, ei oikeuteta, kristinuskon kirkkona.
- Olen syyllistynyt väkivalta-tekoon, pakkotyön teetättäminen, ja osallistumaton.

Lasten kiduttaminen, kivun tuotto, ja kehon ylävartalon osin, sen käyttö, mieltymys
ihmisten seurailu, ja tarkistelu.
POLIISI: Tässäkö on kysymyksessä, tämä R.L, puumerkintöinä, esiintynyt psykologi, klovni-lapsineen, tai meidän poliisilaitos? Mieshenkilö, pään käyttämisen osa-alueina, sen kieltämiseen, alastomuuden kunnioittamatta jättäminen, omaan etuun tavoittelu, tulevaisuudeksi ja omien lasten perheen pito
Kielletty

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
        62
        3358
      2. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
        Maailman menoa
        63
        1796