Ei te ette saa käyttää yhteisö-väkivaltaa AKin Nimestä

UskonnollisuuttaSini

Ei, Aki, et saa mitä haluat, nyt vaikka olisitkin, klovni- tai, lääkärinlapsi.

Ei, tämä ei oikeuta yhteisö-väkivallan käyttämistä, sosiaalityöntekijänä, tai seuraillen.

Kone ei halua: Että Klovni, on hyvin vanha, että häntä ei saa kiduttaa.
- Tarkoitatko, että pitää, tosiaankin, ettei saa muka Trans-tukiyhdistystä, kieltoon.
Koska tämä hoito, ei ole onnistunut painostamisen ja alistamisen ylirasite-tilan takia.
Koska tämä hoito, ei tule kätkyt-kuolleen käyttöön, hoidoksi, vaan hänen hoitajalleen, sisarelle.
Eli sen esittämistä, terveydenhuolto-tarkoituksessa, ei saa käyttää pakottavasti, painostaen.
Eli tässä on kysymyksessä, hoito-vamma, ei autismin toteaminen, tai omaan etuun tavoittelemisen oikeutus, läheisyydenkyvyttömyyden pitämsieen yllä, eristäen.
Eli tässä ei oikeuteta, sukupuolenvaihdoksellisuuden käyttämistä, kuten olin halunnut huusi joku papin lapsi, aggressiivisena, omaan etuun, lapsen surmin.
Eli tällä poistetaan, omaan egoismiin turvautumisen, psykopatiaa, sosiopatiaa, hänen tulevaisuuttansa ajatellen, eikä sosiaalityöntekijä, sosiaalihoitaja, tee tätä näin, kätkyt-kuolleelta lapselta.
Nainen, sosiaalityö: Mä en pidä mitään työtä.

Eli tässä ei oikeuteta, sukupuolenvaihdoksellisuuden, sen aiheuttamista, osallistumattomuus, inhimillittömästi, turvallisuushakusuutena, pitkä-aikaisena
Eli tässä ei oikeuteta, nimenomaan sukupuolenvaihdoksellista palvontaa, pitkään, sosiaalityöntekijä-lapsesta, siten hektisyyden kohdistamiseen, lapsen surmin, inhimillittömästi, sellaisia kehitys-olosuhteita rakentamatta, hänen tulevaisuudekseen.
Niin, mutta kun teidän pitää itse tehdä näitä asioita, eikä hakea niitä seuraillen muilta lapsen surmin
Niin, mutta tehän itse teette tätä

- "Saa pitää. "
Ulkopuolinen naishenkilö, transvestiitti
Ei saadakaan.

Oletko tämä allekirjoittanut Sini?
En ole.
Samankaltaistaminen, samannäköisesti, kielletty laissa, herjaamisena, ja lasten tappona.
Ei ole hoito-ala ratkaisu.
- Se nauraa, se Sini.
Se rääkyy, selän kääntämistä, ulkoisena, väkivaltateon verkkona, painostamalla, sen tekoina, alistamisesta, alastomuuden käyttämisenä, ulkonäön käyttämisenä, vahingoittamiseen mieltymyksenä, brustalistisuus, barbaristinen budoaarisuus.

Kaupunki: "Voi vittu... "

It's a time bomb....

Satu: NIin, se ei saa ikinäkö lapsia mun takia.
- Ei.
Mä en saa pitää pieniä lapsia.
Kyllä.
- Johtuu sinusta.
Onpa vittu mukavaa.

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
        59
        3330
      2. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
        Maailman menoa
        62
        1761