Rajasalmen siltakahvilan p-alue

Rajasalmi

Käydessäni ulkoilemassa rajasalmen luontopolulla usein,niin olen tehnyt muutamia havaintoja parkkipaikan käyttämisestä muuhunkin kuin pelkästään pysäköintiin!
Pysäköidyissä autoissa harrastetaan haureutta!
Monesti olen nähnyt heiluvan auton,jonka lasit huurussa. Ei liene vaikea arvata,mitä autossa harrastetaan!
On todella vaikeata lähteä suorittamaan päivittäistä kävelylenkkiä kyseiseen maastoon kun tietää,että toiset autossa herkuttelevat.
Mielestäni tällaiset aktiviteetit tulisi suorittaa kotona suljettujen verhojen takana.
Sukupuoliyhteyden harjoittaminen yleisellä parkkipaikalla ei mielestäni kuulu kansalaisoikeuksiin.
Kyseisellä parkkipaikalla myös usein nähnyt miehiä tyydyttämässä itseään autossaan. Irstasta ja hävytöntä kaikinpuolin!

352

2872

Vastaukset

• Eilen illalla siellä parkkipaikalla taidettiin taas harrastaa seksiä farmariautossa. Siihen malliin auto heilui ja ikkunat oli niin huurussa, etten nähnyt sisälle !

• Työkaveri oli nähnyt loppusyksystä jonkun nuorenparin "paneskelevan" myöhään illalla siinä kahvion terassin PÖYDÄLLÄ !!! Toivottavasti henkilökunta edes pyyhkii ne pöydät aamuisin....

• Joo, se huuru ikkunoissa harmittaa. Ei nää kiikareilla :(

• Viime kesänä ajoin siitä pyörällä ohi, kun olin vetämässä lenkkiä Siuroon päin. Siinä siltakahvilan nurkalla oli vanha jopo, nojaamassa seinää vasten, ja sen viressä seisoi pitkä, laiha ja nuorehko tyyppi. Se vaikutti vähän semmoselta kehitysvammaselta, sillä oli paksut silmälasit ja finninen naama. Se oli heinäkuun helteillä, ja tää tyyppi masturboi siinä joponsa vierellä. Pipo päässä, harmaa toppatakki päällä ja lapaset käsissä.

• Täytyy paikan olla kiihoittava, kun sinne kaikki puskapanijat ja runkkarit viehättyy. Vai onko vain Pirkkalaisten tapa?

• Mihinkäs aikaan siellä liikkuu noita haureuden harjoittajia ja yksikseen autossa runkkaavia miehiä, että tietää varoa? ;)

• Koska sovittais?

• hanta_heikki91khhkk kirjoitti:

Koska sovittais?

^^jos löytyy KIK niin voidaan sopia tai sit s-postilla? Siis jos 24v mies kelpaisi? ;)

• Tein nyt tätä varten s-postin: pyorailija_n@outlook.com.

• pyorailija_n kirjoitti:

Tein nyt tätä varten s-postin: pyorailija_n@outlook.com.

Laitoin postia! Olen se hanta.... :)

• Pian siellä tapahtuu sananmuunnos takalistoon.HAHAHAHAHAA! TEITÄ HOMOJA .

• Ajan aina lujaa ohi, vaikka kiinnostaisikin. Kakan haju on vaan niin raju, ettei pysty.

• Eiliseen asti luulin, että nämä kirjoitukset Rajasalmen tapahtumista on vaan tarua. Vaan tulipa nähtyä omin silmin perjantaina n. klo 23 aikaan että totta nämä jutut täällä on.

• Miksiköhän olit siellä klo 23? Saitko sen mitä hait?

• tänään onko ketään..

• Tytöt saa mennä kalajastajien puheille, himo kun tulee niin lentää rutakkoon...

• Menneenä sunnuntaina näin siellä miehen kävelevän mustassa hameessa..mitä lie hänellä mielessä??

• Naisia kalamiehen seuraks? ;)

• Tänään mitään?

• Käykö täällä iltaisin muita prätkäkundeja ?
    Vois poiketa nyt torstaina klo22.

• Tule 15.7 klo 22.00 paikalle ! Ajelen kans sinne silloin

• CBR33 kirjoitti:

Tule 15.7 klo 22.00 paikalle ! Ajelen kans sinne silloin

Tulossa !

• Naisia tänään höpöltteleen tirkisteleen? :)

• Onko tänään Rajasalmelle menijöitä ?

• tänään onko ketään paikalla ja mihin aikaan.

• ketään tänään paikalla

• Olen tänään paikalla. Mulla valkoinen paita ja musta miesten hame

• Naisia? Voisin maksaakkin..

• Tänään mitään?

• Olen tulossa luontopolulle mustassa hameessa.

• mihin aikaan onko se polku sen kahvilan takana,?

• Sä moottoripyörällä 22.7 klo 23 paikalla ollut jäbä.
    Otetaanko homma uusiksi vaikka perjantaina 24pv sama aika?

• tänään paikalla klo 22 tuleeko muita saa tyhjentää kiimaiseen suuhuni..

• Kiinostais tyhjentää suuhus, koska paikalle?

• Hamemies paikalla tänään luontopolulla. Onko tulijoita?

• Ketään?

• tänään ketään illalla jota sais imeä vaikka useampikin.

• Hamemies mustassa hameessa paikalla iltaisin

• Mua saa imee vaikka 10 jätkää samaan aikaan jos edes yks lupaa samalla "syödä" mun reikää 😍

• Naisia se paikka vaatii, miesten keskeiset leikit on sairasta..

• mihin aikaan on porukkaa liikkeellä tänään illasta

• Naista tälle illalle?

• Hamemies luontopolulla tänään!

• missä se luontopolku sielä on????

• Alikulkusillasta ali ja tampereen puolella rannassa polku.

• Hamemies otti minulta ihanasti suihin siellä luontopolulla!
    Sitä tunnetta en unohda koskaan! Kyllä mies sentään parempi suihinottaja,kuin kukaan nainen!
    Laukesin niin täydellisesti!
    Kertakaikkiaan mahtava tunne oli!
    Luontopolulla siis kannattaa poiketa!
    Mahtava tunne oli tosiaan nyt sunnuntaina! Kiitos,hamemies!!! Tulen toistekin!

• mihin aikaan luontopolulla on säpinää viikolla.

• Iltaisin 21-jälkeen parhaiten toimintaa alueella,mutta heti kahvilan sulkeutumisen jälkeenkin porukkaa paikalla..

• olen tulossa tänään illasta klo 20 jälkeen olisiko porukkaa paikalla ottaisin suuhun mielelläni.

• Tule huomenna. Saat suun täyteen kivestä ja kullia

• siis käykö sielä porukkaa vai onko se pelkkää juttua.tulisin mielelläni vaikka tänään illasta.

• Porukkaa on paikalla paremmiln viikonloppuiltapäivisin/illalla.
    Asuntoauto kun paikalla,siellä runkut ja imut onnistuu. Sekä luonnossa lämpimällä ilmalla.
    Asuntoautossa otetaan suuhun,sekä peppuun.

• Onko se porukan ikäjakauma mimmonen?

• Tänään imevä mies paikalla luontopolulla tampereen puolella tietä.

• Onko nyt viikonloppuna tiedossa orgioita? Täällä ois kiimanen varttuneempi nainen kyrpää vailla.

• Kiinostaako nuori kova kyrpä? Onnistuuko vaikka tänään.

• kyllä kyrpää olisi tarjolla kun vaan tietäisi koska ja missä saan antaa.

• Tu huomenna parkille. Illasta 21 aikaan, poltan tupakkaa kahvilalla, tule puhumaan niin tunnistan. Käsihoidon saat varmasti ja jos kulli miellyttää niin suikkiksenki saat 😚

• Asuntoauto kun o levarilla,saanti on varmaa!
    Hamemies siellä ottaasuihinloppuun asti..

• Opastetaulun taakse ilmestyy lähiaikoina lista,jonne voi merkitä ajankohdan,milloin tulossa paikalle puuhailemaan. Näin vältytään turhalta odottelulta! Tarkkailkapaapa siis opastekyltin takasivua lähiviikkoina! Vielä sitä listaa ei siellä ole.

• Pakko hehkuttaa... Oli kyllä sellaset kyydit äskön kahden miehen kanssa..
    Kimppaan tulioita?

• onko tänään ketään kimppaan tulossa.

• Huomenna mitään toimintaa? Monelta?

• olisiko tänään illasta noin 18 menossa ketään paikalle olisin kiimaisena vastassa.

• Pillua kutkuttaa. Kamala kiima. Kunnon kyytiä vailla tälläinen varttuneempi nelikymppinen brunette. Millon?

• Naista tänään illalla?

• Tänään illalla. Isomunainen ja hyvä kroppainen nuori mies paikalla...

• 21:00?

• Kello 21:00?

• olisko tänään illasta sex seuraa hyvälle imurille ja mihin aikaan

• haluan myös imee kyrpää loppuun asti missä kohtaan porukka sielä on.

• Naista tänään seuraksi?

• Onko siellä hyviä ja taitavia imuttajia ??

• Mä voisin tulla huomenna ottaa poskeen 21.00. Ketä tulis?

• No ??? Tulisko huomenna sit?,Vai eikö kukaan haluukkaan?

• 4.10 klo 22 ?

• tänään otan suuhuni koko lastin klo 22.mssä kohtaaan on porukka sielä paikalla.

• Hei. Tehdään miitti rajaniemen sillanalle la 10.10 klo 21.00 . Avoimen mielin.

• Olen tulossa miittiin. Olen jo aiemmin paikalla. Odottelen autossa parkkiksella. Tulkaa mukaan sankoin joukoin!

• minäkin tulen mukaan 10.10 toivottavasti tulis porukkaa kunnolla.

• onko tänään ketään paikalla ja mihin aikaan

• Hamemiehille ei tartte ainakaan ostaa hamekangasta. Sen on jo joku tehnyt, ellei sitten hamemies itse.

• Olin luontopolulla kun ohitseni käveli virolainen nainen. Geokätkölle ilmeisesti menossa.
      Hän oli ilmeestään päätellen huvittunut,kun hameessa kävelin vastaan! Ilmeisesti virossakaan ei miehet tavallisesti pukeudu hameeseen..
      Tulkaa luontopolulle,jos haluatte nähdä Miehen hameessa!

• Hamemiess kirjoitti:

Olin luontopolulla kun ohitseni käveli virolainen nainen. Geokätkölle ilmeisesti menossa.
      Hän oli ilmeestään päätellen huvittunut,kun hameessa kävelin vastaan! Ilmeisesti virossakaan ei miehet tavallisesti pukeudu hameeseen..
      Tulkaa luontopolulle,jos haluatte nähdä Miehen hameessa!

Skotlantilaismiehet käyttää hametta, kilttiä. Käyttävät siksi, jotta lampaat eivät kuulisi vetoketjun ääntä.

• Huh hu aikas.....

• Paikalle kannattaa tulla,sillä siellä todellakin tapahtuu monia kiinnostavia juttuja illan hämärtyessä,ja viikonloppuisin jopa jo päivällä!
      Vinkkiä vaan autossa oleville tai luontopolulla oleville. Session syntyä ei voi estää..!

• Tänään paikalla klo 17-jälkeen. Imen ja nielen..

• Paikoitusalueen roskapöntöstä löysin lähes tyhjän sulttaanipaketin,jonka sisällä oli käytetty kortonki. Liemet oli sisällä,ja päältä törkyinen. En tarkemmin alkanut tutkimaan,mutta kummi oli päältä törkyinen. Kuukautisvittua vedelty,tai jopa peppuun!

• Hei tulkaa kollit tirkisteleen. Me ollaan kaksi lenkkeiliä tyttöä. Jotka käy sie metikössä aina lenkkeillessään pisulla. Voitais vähän vilauttaakin.

• Haluan nähdä kun kyykitte, sen jälkeenvoin panna molempia

• koska lenkkeilette tulen paikalle kyllä tirkisteleen mielellän ja myös vilautteleen.

• Perjantaina tullaan siinä 19.00 aikoihin

• Tulkaa tytöt tänään klo 21.45?

• Ok sopii Heikki

• Laita s postia niin sovitaan tarkempi paikka, hanta_heikki91@suomi24.fi

• 22.00 viimeistään, missä siellä tavataan? ;)

• Ei näkynyt ketään illalla..

• NAINEN! Tutkiskellaanko toisiamme tänään katseilla autossa?

• Hyvät imut sain siltä nuorelta (mopoauto?) kaverilta !

• olisko mihin aikaan tänään paikalla ketään.

• Sukkis/hamemies oli paikalla tänään esittelemässä itseään koirankusettajille. Varsinaist toimintaa ei siis ollut. Tulen viikolla uudestaan!

• Täällä nuoripariskunta kaipaisi säpinää.. Juuri nyt täällä parkkipaikalla ei ole muita.

• koska hondattu olisi paikalla kyselee siisti kaveri .

• vitun homot siä ollu mitään äksöniä!jäi kaikki kiva välii

• ketään illasta tänään paikalla.

• Tulkaa täällä Pohjosen mies rekka-autolla yöpymässä. Aamulla jatkuu matka. Kerran kuussa tässä yövyn. Ja sillon tällä on piparia saanu.

• Perjantana sain imeä todella paksua,ja kunnon lasti tuli!
    Onko porukkaa tulossa mukaan tulevalla viikolla? Imevä suu odotta..

• Koska oon paikalla ? Kiinnostas...

• Ehdota jotakin ajankohtaa alkavalla viikolla. Joku ilta viikolla siis.

• Täällä vähän ujohko tyttönen kaipaisi seikkailua. Mutta haluaisi ensin vähän tutustua että ois varma sit et toinenkin tulee. Siis jos haluat kesytettää keski-ikäisen naisen niin laita s.postis. Niin otan yhteyttä. Voidaan eka vaikka kuvien merkeissä tutustua...

• hanta_heikki91@suomi24.fi jutellaan lisää!?

• Kaksi kertaa näin yhdynnän menneenä viikolla siinä parkkiksella olevassa asuntoautossa! Jes!n

• S posti?

• olisko tänään illasta ketään paikalla.

• Mihin aikaan illasta tulisit?

• tuleeko tänään ketään paikalle.

• Varoitus. Naiset jos ette halua kyrpää. Niin älkää menkö rajaniemensillan lähellekään. Oma pikku pilluni on niin hellänä etten oo kunnolla pystyny kuselle menee. Sain meinaa kolmee parrua.

• TÄNään keskiyöllä pelkkää seksiä! 25v komea fiksu mies.. Laota s postia niin sovitaan, hanta_heikki91@suomi24.fi

• Hantaheikki kiinnostaisko suo vanhempi puuma? (37)

• Mikä ettei! Laita s postia hanta_heikki91@suomi24.fi

• Ok. Mä paan tuleen

• Viestiäsi pdottaen :)

• Odottavan aika on pitkä..

• Ohi taasen kerran mentiin. Kusella käytiin. Kusi jääty kaareen. Ja kullit jääty pystyyn.

• Poikafrendini kans pysähdyimme levähtämään. Kävin kyykkypisulla. Kunnes poikaystävä kaato mun maahan ja työnsi kuumaan aukkooni jääpuikon. Suli ihanasti ja mieheni nuoli sulat jäät....

• Olisko tänään ketään tulossa? Imen sukkiksissa as-autossa.

• sunnuntai iltana ketään tulossa parkille???

• pyhäillan nautintoihin seuraa ootellaan... ilta-ysiltä?

• nähdään sitte yhdeksältä sillalla!

• tänään ysiltä paikalle porukkaa pitään hauskaa.

• Tänään olisi puuhastelua asuntoautossa. Tulkaa paikalle!

• Ketään kunnolla pervoilemaan? Minä ja koirani. Lenkkeilemme siellä iltaisin.

• Tänään on toimintaa heti puolenpäivän jälkeen. Tulkaa runsaslukuisesti paikalle!

• olisko huomenna mihin aikaan porukkaa paikalla pääsis pervoileen kunnolla.?

• Olen huomenna paikalla klo 9 ja klo 13. Otan paljaalla ja nielen mehut!

• Tuun kans klo 13

• tänään klo 9 onko antaan kullia .

• Tänään tulossa kello 10.00 imen ja annan.

• oli tosiaan hyvä kullin imiä aamusta otti lastin irstaasti suuhun. täytyy käydä uudestaan

• Panettaa... Kuka tulis paneen muo? Ja kunnolla. Millo? Monelta? Missä? Mulla ei oo autio.

• Ei ketään n-ussiin?

• Menkka pilluu nusaseen?

• ??????? Niin??

• Laita s postia.. hanta_heikki91@suomi24.fi

• Olisko naista seuraksi vaikka katteleen runkkausta tai mitä mieleen tulee? Siisti mies kyselee..

• Kivaa siellä on käydä ihan vaan vaik kattelemassa ja autossa tai lähellä runkkailemassa.. Jees paikka, etenkin kun taas kesä tulos....

• Onko tumputtajien kokoontumisajoja pian tiedossa?.

• Olisko tänään paikalle tulijoita? Imen asuntoautossa.

• olisko tänään runkkurinki paikalla ja mihinkä aikaan illasta täälä pari kiimakyrpää olis tulossa.

• laittakaa aika koska olette paikalla.

• paikalla muita kiimaisia miehiä runkkaamassa mihin aikaan.

• imen tänään illasta ja otan loppuun asti.

• Tänään olisin tulonna. Noin klo 18.00

• Eikö siel käy ku lähiö faijoja? Entäs naisia yhtää?

• oisko torstaina 14.4 ketään mies-miehelle asiassa tulossa runkulle?

• Tänään naisia paikalle kattomaan? ;)

• 23.4 aamupäivällä/iltapäivällä imettävää silloille? Otan loppuun!

• Sunnuntaina olen taas paikalla imuroimassa spermaa kurkkuuni. Persettä annan ilman kumia, jos vannot olevasi terve.

• Olen myös paikalla sunnuntaina. Otan loppuun aamu/iltapäivällä oon paikalla.

• Nyt olisi imijä paikalla..

• Käytkö vielä?

• Jos paikalla olisi sub-N olisiko kiinnostuneita?

• Kyllä kiinnostaisi!

• olisko tänään illasta.

• Tänään käy vaikka jo kello 18.00

• Olenkin ihmetellyt mitä ne autot tekee siinä p-alueella. Nyt selvis.

• Nyt on kuulemma ne riistakamerat poistettu alueen metsiköstä. Uskaltaskohan nyt sitten mennä runkuille sinne ?

• Olen käynyt siellä alasti ottamassa aurinkoa ja runkkaamassa. Riistakameroista välittämättä!

• Tänään ketään paneen muo? Tekee niin mieli kunnon kyydit saada.

• Tänään jos maistuis 32.mies

• Siellä käveli tänään mies valkoisissa. Oli valkoiset stretchit,valkoinen paita,valkoiset sukat..kiihottava. Halusi varmaankin tulla nähdyksi?

• Näin myös tapauksen..seksikäs asu!

• Tänää naista joka haluaa imeä koko satsisin ja vähän päälle ;) 33.v mies

• Olisko halukasta naista ns raikkaus fantasian toteutukseen?

• tänään kimppa runkut illasta tulkaa mukaan nautitaan ja lennätetään porukalla.minäk

• Tulevana sunnuntaina hamemies paikalla..

• Voisimme tulla tänään ottamaan aurinkoa sinne. Tulisitteko levittämään aurinko rasvaa selkäämme?

• Uuuh. Tulkaahan rohkeasti muutkin uudet hoidot. Oon punasella hondalla. Käytän kumia ja muutenkin terve.

• Juuri pöydät kiillotettu. Oisko porukasta jos tässä heinäkuussa vaikka puolenkuun aikaan pidettäis kunnon * orgiat* ? Ehdotuksia. Päivä määrää? Kellon aikaa? Sanaa eteenpäin

• 55v siisti bi mies haluaa mukaan

• Paikallinen vanhempi setä etsii miesseuraa.

• Tänään klo 16.00 olisin paikalla miesten hameessa..

• Tänään mies hameessa paikalla..

• Milloin täällä kannattaa käydä?

• Huomenna olisi mies hameessa paikalla! Tulkaa ihmeessä! Heti klo 16.00 jälkeen oon siellä!

• Kävin ajelemassa siellä ja totta se on. Kyllä siellä naidaan/ runkataan. Haluaisin mukaan kanssa. Miten pääsee? Mistä tien lähestyä? Seikkailumielellä. Munan vatkaaja. Käy mihet/ naiset. Yksin/ erikseen.

• olisko tänään illasta orgioita tiedossa

• Mä voisin nyt lähtee katsastaan näkyykö ketään.

• tänään klo 21 olisi kullia tiedossa

• olin eilen kävelemässä heti opastin taulun takana siinä rannassa sain nähdä ku kaks kaveria oli kiihkeessä suhteessa mahtavaa katsella kun he imivät toisiaan kyllä rupes itselläkin tekeen mieli oli sen verran komeita kullia nähtävänä.koskas sielä olisi kaveruksia paikalla.tulisin mielelläni mukaan.

• Tänään 23 jälkeen tauolla ko. P-alueella. Imen ja saa pannakkin...

• Tule huomenna klo 22 illalla, panen sua. Oon nuori ja kiimanw

• tänään klo 20.jälkeen hyvää suuta tarjolla.

• Tänään puuhailuseuraa illalla? Hamemies paikalla

• eilen illalla oli hyvä meno päällä,tänään uudestaan 20 jälkeen.

• Olisin tulossa. Missä siellä tarkemmin?

• laittakaa paikka missä sielä on porukka klo 20 koolla heitetään spermat kunnolla.

• taitaa olla turha mennä sinne tuskin sielä on porukkaa paikalla.

• tänään illasta 8jälkeen tulossa kullia. missä sielä on tapaamis kohta tarkemmin

• Kahvilan parkkikselta,kauimmalta kahvilasta katsottuna lähtee polku niemen nokkaan. Antennimasto jää vasemmalle. Siitä sinne niemen nokkaan..varokaa nokkosia.. ;-)

• siis sinne porukalla imeen ja imettäväksi klo 20 tulkaa porukalla.

• jäikö Ek1 paitsi jostakin kun nuin kirjottaa? Kyllä siellä useimmiten seuraa saa.

• Naista?

• Ketään tänään paikalla 18-20

• hyh hyh

• Tänään ketään

• Onko P-paikan alue hiljentynyt kokonaan näin syksyn tullen ?

• Tänää joku paikalle 18-20?

• Tänään olisi 45-v imijä paikalla. Onko muita tulossa?

• Näin syksyn tullessa,olisi mukava kyllä illan hämärissä alueella puuhailla! Saako kannatusta?

• Olen ajatellut laittaa niemen nokalla olevalle grillille tulet vielä hyvän syysiltojen ratoksi. Saisiko kannatusta estottomilta ja rohkeilta? Tulien hiipuessa toiminta metsikössä krillimakkaran syönnin jälkeen lisääntyisi?
    Ilmoittakaa,jos kiinnostaa!!

• Voisin imaista muutamaakin grillimakkaraa tänään klo 22.30 jälkeen metsikössä !

• Kimppaan? Täällä pariskunta joka ois valmis kimppaan. Ja haluaisi kokea jotain uutta. Milloin?

• Pariskunnan naiseen tahtoo tutustua ensin.. hanta_heikki91@suomi24.fi

• Minua kiinostaa, parikymppinen kiimainen jätkä, kimppa käy. Koska ja missä?

• Pariskunta satuteko olemaan tänään paikalla?

• Tai onko kukaan paikalla ja jos on niin missä tavataan?

• Onko kukaan paikalla

• Hamemies on paikalla iltaisin klo 19.00-jälkeen.

• Hamemies tänään paikalla ja mistä tunnistaa?

• Kannattaako vaarin tulla, onko mitä tarjolla?

• Tänään olisi imijä paikalla klo 18-alkaen

• Luulin näitä puheita pelleilyksi, mutta käydessäni paikalla, siellä tosiaan oli kaksi keski-ikäistä miestä runkkaamassa. Heitä katseli lihavahko kotirouva. Lähtiessäni kauhuissani pois, alkoi tämä kotirouva ilmeisesti ottamaan poskeen.

• Koskahan kotirouva olis paikalla?

• eile illalla oli saa rouva varmaan sielä klo 19 jälk toiminta oli sen näköistä että homma ei ollut ensikertaa .olis kiva päästä porukkaan.

• Hyvät imut antoi se prätkällä paikalla ollut jannu :)
    Ei tainnut olla ensimmäistä kertaa asialla...

• onko tänään illasta ketään paikalla ja mihin aikaan vaikka kimppa touhut.

• klo 21-22 välillä vois poiketa tyhjentään pussit !

• minäkin olisin tulossa onko irstasta imuria paikalla.

• Huomenna tiistaina olisi imijä paikalla klo 17-lähtien. Sukkikset päällä..

• Mistä tunnistaa

• Sukkikset,mustat saappaat..

• Eipä ole vaimolta saanut samanmoista.

• Tänään maanantaina rajasalmeen klo 16.00-alkaen. Imen loppuun..

• Tänään tiistaina 18.10.2016 ketään tulossa rajasalmelle? Homostelu kiinnostais! ehtoolla tavataan toivottavasti!

• Mihin aikaan? Itse olisin paikalla jo klo 17.00
      Sukkiksissa ja mustissa nahkasaappaissa.

• Syksyn iltarunkkailut alkaneet parkkiksella! Tervetuloa mukaan!

• Saanko runkata jotain jätkää? Voin huomenna illasta tulla, nuori ja kiimane hetero jota kyrpää kiinostaa käteen ottaa, ehkä suuhunkin, loppuun lupaan hoitaa :)

• Onko siel näkynyt sitä isokokoista mustalaisjätkää runkuilla, joka nähtiin runkkaamassa viime Roban jaksossa? :,D

• Syksyn tullen on mukavasti ollut porukkaa kahvilan parkkiksella runkkupuuhissa. Kiva,kun monet löytäneet kivan harrastuksen iltojen ratoksi!
    Menen taas tänään paikalle! Tulkaa muutkin!

• Tuletko tänään?

• Koskas täällä taas porukkaa? Tänään?

• Huomenna illalla olisi imijä paikalla!

• Rajasalmi1 kirjoitti:

Huomenna illalla olisi imijä paikalla!

Miten imijän tunnistaa? Miten saa annettua jonkin merkin? Saako imijää imee/runkata? Ja tuletko huomenna? Taisin nähdä sut illalla :)

• Ja imijä/runkkaaja myös paikalla 13.11 illalla. mut tunnistaa siitä ku on huppu päässä. Olin autossa tai ulkona jos löytyy puhdasta imettävää/käsihoidettavaa niin antakaa joku merkki tai tulkaa kysymään joku kiva kysymys vaikka että "mikä on jaakopin poikien isän nimi" niin hoidetaan asia ;) muista. Tunnistaa siitä ku on takin huppu päässä.

• Imijällä sukkikset,ja pitkävartiset mustat saappaat. Pakulla liikkeellä.

• Saako imijälle antaa käsihoidon?

• Onko ketään tulossa

• Tänään tulossa ketään? Imijä paikalla klo 16.00-alkaen.

• Rajasalmi1 kirjoitti:

Imijällä sukkikset,ja pitkävartiset mustat saappaat. Pakulla liikkeellä.

Ketään paikalla? Päällä tunika sukkikset ja saapikkaat... kuka imuttelis

• sukkiskiima kirjoitti:

Ketään paikalla? Päällä tunika sukkikset ja saapikkaat... kuka imuttelis

Tulisin mielelläni tänään imemään!

• Sukkiskiima. Täällä toinen imijä/runkkaaja

• Tänään näin heteropariskunnan suorittavan pikaisen pystypanon rajasalmen metsikössä,vaikka oli kylmää ja märkää! Todella toimintarikas paikka tuo rajasalmi!👍

• Pysähdyin eilen illalla myöhään tupakalle tälle parkkipaikalle, ja ihmettelin kun parkkipaikalla oli siihen aikaan 2 autoa tyhjillään. No hetken päästä kuulin jotain oksien rapinaa metsiköstä ja tarkemmin kun katsoin niin kaksi miestähän siellä pani toisiaan ! Miten viittivätkin tihkusateessa...

• Tänään ketään paikalla? kiinnostunut m30

• Käykö vielä ketään? 24.11 illalla 6-7aikaan.

• olisiko tuolla käyttöä muutamille odineille pamppuineen, saisivat laittaa paskakasat palasiksi

• Pääsisin myöhemmin, kympin jälkeen. Tuleeko kukaan?

• En pääse tänään tulemaan, koska pääsisit uudestaa?

• Pääseekö kukaan tänään

• Kiinostaa kirjoitti:

Pääseekö kukaan tänään

Ootko paikalla?

• Myöhemmin, vaikka tunti tai puol? Miten sulle köy?

• Imettäviä tulossa? Imijä paikalla

• Tänään klo19 bussilastillinen imettäviä paikalla.

• Eipä siellä ketään käy. Ei tarvis ku tulla paikalle ja ottaa mulkku housusta mutta ei näköjää suuhoidot kelpaa :(

• Tänään tiistaina iltarunkulle tulijoita, about klo 20.30 ?

• Voin tulla iltarunkuille. Aiemminkin jo sopii..

• Onkos jo tän vuoden touhut aloteltu?? Joku vois tulla hoiteleen tätä naista joku ilta?? ;) vai onko täällä muita kuin miehistä kiinnostuneita?s-postia voi laittaa ellu33@suomi24.fi

• Ellu33 Ei oo aloteltu, sano vain päivä ja aika ni täälä yksi vapaaehtoinen jota kiinostais!

• Laita mulle s-postia!

• Onko sulla kik?

• Ei,mikä se edes on?:D jos vaan mahdollista niin laittaisitko mulle sitä sähköpostia niin voitaisiin jatkaa yksityisesti siellä?

• Näin tein, tuliko sposti perille?

• Olisiko ketään tulossa ja koska? Jtn tekis suuhun mieli ;)

• Käykö väkeä näin talvella ? Mihin aikaan on vilkkainta ?

• Tänään 31.1 olisi imijä paikalla kello 17.00-alkaen.

• koska tulossa uudestaan? Ja käykö illemmalla? Ja mistä sinut sieltä löytää?

• koska olisi naista paikalla

• Laita s postia ellu33@suomi24.fi

• Ei sun sähköposti toimi

• Kiinostaisiko ellua sopia näkeminen? Luvassa kovaa kyytiä

• Noniin miten homma rajasalmessa toimii vai toimiiko ollenkaan? Joskus saatoin jonkun auton takapenkillä nähdä jotain tapahtuvan mutta eipä sinne viitti koputtelee mennä että pääseekö mukaan, halut olis kovat päästä tai vaikka jonkun kans ihan kaksinkin, miten sais jonkun hyvän tapaamisen järkättyä;) onko s posti vai joku muu? Vastatkaa kaikki keitä kiinostaa, äkkiä! kevätkiima alkaa :)

• Onko runkkarit jo saapuneet jaloihin puuhiin eli runkkailemaan rajasalmeen?
    Talvikausi oli perin hiljaista,mutta josko taas runkkailupuuhat lähtisi käyntiin?
    Itse olen p-paikalla autossa hanskaan jo vedellyt!

• Kyllä on päästy, siellä olen kanssa ollut . mutta olisi se kiva tuntea jotain muutakin kädessä kun omaa. Eli rohkeasti vain vinkkiä jos yhdedsä p-paikalle satumme. Kaikki kelpaa

• Naiset voi ilmoittautua hanta_heikki91@suomi24.fi :) sovitaan aika

• Naista kaipaisin katseluseuraksi vaikka kun pistän hanskan heilumaan autossani. Runkkaan pussiin jonka saat omaksesi halutessasi, muuten heitän ikkunasta pihalle

• Nyt alkanut iltaisin olemaan vipinää parkkiksella,eikä syyttä!
    Luonnossa paljon porukkaa puuhailemassa! Kerrassaan yliveto paikka tämä!

• Eilen oli kyllä kiimaset kimpparunkut....

• Transvestiitti tänään paikalla mustassa hameessa!
    Otan loppuun!

• Hei täällä ujohko mutta kokeilun haluinen nainen haluaisi saada seikkailu mielellä miestä. Miten pitää toimia?

• Kannattaa tehdä aloite, antaa selkeä merkki. Pyörälläkö liikut?

• Tule illalla paikalle niin katsotaan ;)

• olisko huomenna keskiviikkona mihin aikaan säpinää täälä siisti 50v kaveri tulossa. naiset / transut tervetuloa.

• Naisia??

• Nyt olisi naisille seuraa tarjolla sillankupeessa ;)

• Kertokaas nyt joku miten tälle P-alueelle ajetaan? Ei taida päästä motarilta poikkeen? Tekis mieli joku ilta/yö käydä vähän imettämässä kikulia siellä :)

• Tänään ketään olisin tulossa 20min sisään

• Nainen tänään kahdestaan?

• tänään alkuillasta säpinää kuuden jälkeen touhuamaan.

• missä sielä voi tavata ja touhuta kunnolla laittakaa vähän tarkennusta.olin eilen ja oli vain yksi kaveri jolta sain..........kalastajia oli kyllä paikalla.

• Saitko päivällä vai illalla? Oliko tyyppi hoikka ja tumma?

• illalla ja tänään taas menossa 20 jälkeen.

• Tänään illalla 22.30 jälkeen menossa......

• Homoja pelkästeen, miksei naisia?

• Onko lauantaina illalla 22.30 jälkeen ketä menossa? Saunapuhdas kalu odottaa imijää

• Olisko tänään naista paikalla?

• Mitäs tänään sillalla??

• Missä siellä oikein tapahtuu, pari kertaa olen käynyt uteliaisuuttani siellä katsomassa, viimeksi tällä viikolla fillarilla mutta ei mitään ihmeitä löytynyt.

• Samaa olen ihmetellyt. 4-5 krt fillarilla käynyt, ja hetken pyörinyt parkkipaikalla...ei muita autoja kuin joku farmari mersu...on tainnut olla siinä jo pitempäänkin ?

• Tänään 18pv illemmasta noin klo22 tule paikalle niin pistetään tapahtuun :)

• Onko "puuhailijoita" tulossa iltaisin tällä viikolla pelipaikalle? Täällä olisi innkokas katsoja/osallistuja...

• Tänään olisi tulossa

• onko tänään illasta ja mihin aikaan täälä olisi +55 imiä paikalla.

• Olin tänään pakussa runkulla..
      Muita ei tullut...

• Saatanan runkkarit runkkailee.

• Olisiko illan pimetessä huulikylpyä halajavaa?

• Tänään olisi imijä paikalla klo 17.00-alkaen..

• Hyvät imut oli, tulin Karin torveen kaksi kertaa.

• Hyvät imut ja runkut siellä saa.Ihana menomesta.

• Nyt imuile?

• Tänään olisi autopuuhastelija paikalla..

• Oletko tänään

• Nyt olis paikalla komea varija-mies Ison omaava. Kaikille avoin.

• Tänään autopuuhsatelija paikalla alkaen 17.00

• Ison omaava takas ;)

• Onko näin talvellakin menoo ?

• Talvellakin menoa autoissa,ja välillä ihan polun varrellakin. Puuhastelijoita on ollut paikalla jo kello 17.00-alkaen,eikä toiminta siis keskity öiseen aikaan,kuten kesällä!
    Tervetuloa!

• Voin sanoa että kyllä yölläkin menoa on

• Onko tänään menoa? Pitäskö vaan seurata jalanjälkiä hangessa....

• Tänään noin klo 17.00 alkaen ainakin oon paikalla. Siis 17.00-eteenpäin

• Aamuimuille tänään

• Sunnuntaina aamulla olis puuhaseuraa..

• Mihin aikaan?

• Kymmenen aikaan aamulla ja uusinta illalla klo 17-alkaen.

• ÄÄÄÄ MISSASIN. Milloin next menot? Onko tiistai iltana ketään?

• Tiistaina klo 17-alkaen paikalla...

• Kai ihan anonyymiä hommaa? Ettei tule kiusallisia tilanteita myöhemmin?

• Olisko tänään klo 22 jälkeen ketään menossa?

• Joko Rajasalmen levarilla on kevät-touhut alkaneet ? Vois poiketa joku ilta runkulla, jos muitankin on paikalla !

• Naista seuraksi?

• Tapahtuukö täällä oikeasti jotain? Kerran kävin ja autiota oli.....vai olinko väärään aikaan ?

• Joko rupee käymään väki taas?

• Moi vieläkö käy väkee

• Vois kyllä tulla jos siellä vielä porukkaa käy.

• Nyt käy taas mukavasti porukkaa,kun ilmat ovat lämmenneet. Myös autossa runkkailevia on paikalla. Tervetuloa siis mukaan!

• Aikamoista touhua siellä näyttää olevan miesten kesken !

• Mukavasti on ollut porukkaa! Tänäänkin olisi vielä illalla puuhaseuraa tarjolla..

• Mikä se Kik ryhmä olikaa

• Tänään TOP:ia Rajasalmen levarille.

• Onko tänään menoa?

• Onko tämä Rajasalmi vielä suosittu paikka? T: Turisti 23v

• mihin ovat hävinneet penkit ja pöydät metsästä? myös roskikset viety. Pöydillä oli hyvä työstää..
    Onko epäilty, että pöytiä käytetään hollipukkeina..

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    351
    3061