Haloo...oon hukassa, vai tekö menitte hukkaan?
Missä te olette 7-kymppiset?
23
51
Vastaukset
Älähän nyt hättäile! Täällähän sitä ollaan, on vain pitänyt kiireitä. Aamulla aikaisin on mentävä labrakokeisiin, ja muitakin menoja on riittänyt. Palstamuutoksetkin on monilla aiheuttanut vaikeuksia päästä palstalle, joten kaikella on syynsä.
Vilkaisin Eestin possuja äsken ja nyt en saa niiden syömisrouskutusta pois:D Jäisiä rehuja pureskelevat taustalla. Pitänee sulkea kone välillä,...sitten en tiedä saako taas yhteyttä s24:ään, mutta moikka vaan pikkuinen Hukka-akka,.... kyllä se tästä!Taiat olla se meiän sus-suvun eksyilijä, täälläpä ollaan, jäljet löytyy kyllä. Tässäpä ulvaisen, niin kuulet...tännepäin vaan.
Oli tarkoitus laitta Sini- Sirkulle . että kai sinulla onkin taskulamppu pidä se varmassa paikassa että saat sen käsiis kun on tarvis , minulla on .Vaikka ei meillä ole niitä katkoja ollut ,"miesmuistiin, mutta kuitenkin kaiken varalle
ullamirjami kirjoitti:
Oli tarkoitus laitta Sini- Sirkulle . että kai sinulla onkin taskulamppu pidä se varmassa paikassa että saat sen käsiis kun on tarvis , minulla on .Vaikka ei meillä ole niitä katkoja ollut ,"miesmuistiin, mutta kuitenkin kaiken varalle
Sain kaikki kuntoon nyt, ei ollut edes fikkari kunnossa mökkiajalta. Mutta nyt ei huolta enää:D Kiitos huolenpidostasi, ja lumimyrskyjä odotellessa Pohjolaan!
- Kukkahame
Täytyy tässä kertoa minunkin sähkö'katko', luulin ettei koko talossa ole sähköä tulin koneelle ja avasin kaikki ok, silloin sytytti että se "proppu".
Tässä huoneessa toimi kaikki ja kun sain vaihdettua sen räjähtäneen niin alkoi kahvinkeitinkin rupatella ja valotkin löytyi.
Kyllä sitä ollaan avuttomia jos sähkö puuttuu, mietinkin sitten niitä kotitalouksia jotka joutuvat viikkoja odottamaan sähkölinjojen korjauksia.
Karja navetassa, vettä ei tule, ei lämmintä eikä kylmää ja koko eläminen vaikeutuu rajusti.
Ihana, tarpeellinen ja monipuolinen apulainen sähkö on, siksi päätinkin että hymyillen maksan sähkölaskuni, enkä sen kalleudesta mainitsekaan.
- Kukkahame
Missäs muualla kuin täällä?
Joristaan joskus asiaa joskus asian vierestä, aina ei otsinkon aihe säily kirjoituksissa vaan ei siitä sakoteta.
Joskus on vaikeaa joskus vaikeampaa, hengissä on selvitty.
Tänään pitäis auringon näyttäytyä, se jää todella nähtäväsi.Hukassa olin minäkin läh, kun lamppuja sammui jääkaapista saunaan. Vielä kun tiskipöydän yläpuolelta valo sammui, etsin jo pimeässä käsikopelolla jääkaapista medwurstipakkausta leipääni päällystämään.
Saatuani ensimmäisen kahvimukini tyhjäksi, soitin vävypojalle (sähkömiehelle) ja ilmoitin etten pärjää enää. En saanut auki jääkaapin valorasiaa, en loistevalosuojusta keittiössä.
No apuhan lähti heti tulemaan, olinkin ostanut wienerleipiä Alepasta tullessani joten kahvitkin oli valmiina:D
Nyt loistaa taas valot huushollissa ja saan keskittyä kaalilaatikon tekoon. Heräsin jo 5 aikaan aamusta, joten maistui se kahvi minullekin, kun ei mitään saanut juodakaan ennen kokeita. Verenpainekin oli normaali, joten muut arvot kuulen myöhemmin lekurilla.- kysyyyn
sini-sirkku kirjoitti:
Hukassa olin minäkin läh, kun lamppuja sammui jääkaapista saunaan. Vielä kun tiskipöydän yläpuolelta valo sammui, etsin jo pimeässä käsikopelolla jääkaapista medwurstipakkausta leipääni päällystämään.
Saatuani ensimmäisen kahvimukini tyhjäksi, soitin vävypojalle (sähkömiehelle) ja ilmoitin etten pärjää enää. En saanut auki jääkaapin valorasiaa, en loistevalosuojusta keittiössä.
No apuhan lähti heti tulemaan, olinkin ostanut wienerleipiä Alepasta tullessani joten kahvitkin oli valmiina:D
Nyt loistaa taas valot huushollissa ja saan keskittyä kaalilaatikon tekoon. Heräsin jo 5 aikaan aamusta, joten maistui se kahvi minullekin, kun ei mitään saanut juodakaan ennen kokeita. Verenpainekin oli normaali, joten muut arvot kuulen myöhemmin lekurilla.Etkös sinä jo täyttänyt 80 ss
kysyyyn kirjoitti:
Etkös sinä jo täyttänyt 80 ss
Täytin :D mutta toivottavasti voin olla täällä tuttujen parissa, niinkuin moni muukin joka on täyttänyt! Sitä kun ei edes aina muista!
- jakolasku
Palstat on vapaat käyttäjillle. Ei iällä keskustella.
Juu ollaanhan me -- Ketäs hän kaipaa -- pikkuhiljaa taas on kaikki koossa . Ja ollaan niinkun ennenkin -- kohta kaikki ollaan 80 --mutta haittakose -- minä jo 80 --
Laitoin oikein rekatun kun se kerran toimii hyvin . Ja pian kai saadaan kuvatkin nimmarineteen --se on mukavamman näköistäkin -- ainakin minun mielestä
On se sitten usi tai vanha se kuva , ei haittaa .Noita hienouksia on vielä harjoteltava --kun on nyt mahdollista vastata tietyllehenkilöllekkin ..
Sen kun vielä oppis .Tämä onkin hyvä uudistus tämä viestin kohdentaminen tarkoittamalleen henkilölle. Nyt minä klikkasin viestistäsi tuota LISÄÄ KOMMENTTI, niin eiköhän tämä asetu sinun viestisi perään. Jos olisin halunnut alun sinun viestistäsi mukaan, olisin klikannut KOMMENTOI LAINATEN.
On tässä siis jotain hyvääkin ja toivotaan muitakin parannuksia saatavan vielä.
Muutaman vuoden olen ollut hukassa, mitäpä siitä, kukaan ei kaipaa yhtä lakastunutta pensasta.
Rohkenen sentään taas avata vahan profiilini, kun uudistuksien jälkeen palvelimelle pääsin sittenkin kirjautumaan, mutta vain kiertotietä.
Chattihuoneessa poikkesin pari kertaa, eipä siellä tuttuja vastaan tupsahtanu. Taitaa olla niin uutta joukkoa outoine nimineen ettei mukaan kannata tunkea kylki edellä, naama edellä ei enää niin innokkaasti ole haluakaan.
Täällä siis, kotona, aamuksi kaurapuuroa ja siihen teelusikallinen kookosöljyä. Maistui kyllä, kun olin jo aiemmin kahvia pariinkin otteseen hörppinyt.
Hiukan outoa tämä uusi, mutta hyvää tämä porastettu vastaaminen. Nyt tietää kenelle vastaa, jos itse sen kirjoittaessaan ja vastauskohtaa valitessaan huomioi.
Se on helmikuu, eikä kovin helistele pakkasella.
Nyt voi kirjoittaa romaanin vastaukseksi, kun sopii 5000 kirjoitusmerkkiä yhteen viestiin. Tarvitaankohan niin pitkiä?Kyllähän me Tuoksuvatun muistamme, tervetuloa takaisin kirjoittelemaan. Minä en noin paljon saisi kirjoitusmerkkejä kulumaan viesteihini.
Illalla soi puhelimeni kun vanha lenkkikaverini kiitteli minua, kun hän sai taas pyykit pois koneestaan.
Ystäväni sairastaa Alzheimerin tautia ja lääkityksestä huolimatta tauti etenee. Hän kertoi että pesukone oli mennyt rikki, hän ei saa kantta auki. Pitää tyttären poika kutsua katsomaan ja sitten korjausmies. Tiedänkö minä mistä sellaisen saisi. Pyysin katsomaan puhelinluettelosta Kodinkoneliikkeitä ja korjauksia.
Muistin että aika uusi konehan hänellä on. Epäilin että liian äkkiä tietysti on yrittänyt kantta avata. Sanoi panneensa koneen uudelleen käyntiin pesten pyykit toiseen kertaan. Sama juttu ei kansi auennut.
Pyysin häntä menemään nyt kokeilemaan, epäilen että nyt saat sen kannen auki. Selitin että ainakin minuutin joutuu odottamaan kannen lukituksen aukeamista. Aukesihan se ja siitä soitti kiitoksen.
On tuo ikävä asia kun sairaus iskee. Noinkin yksinkertainen asia jo ylivoimaista ratkaista.Tuoksuvattu --ihanaa kun Tappavanha tuttu ---
Tänään on Lauantaintoivotut levyt Radio/areena /yle.fi
Niitä Chatissa kuuntelemme porukalla Irkku on sen montavuotta sitten avannut --ja hauskaa on kuunnella toivottuja livenä Niinkun ennen vanhaankin se on aina lauantaisin . Chatti / Veranta Tervetuloo sinne --Jerrycottonilta Tuoksuvatulle terkkuja <3 ullamirjami- outotyttö
Samoin ullamirjami.
Jyrrycottonille rapsutuksia.
Olin viiikko sitten Tukholmassa koko päivän katselemassa Ale tuotteita ja muuta mielenkiintoista. Olisipa ollut puhelin numerosi, olisin soittanut kahviseurakseni.
Ostettavaa en kyllä löytänyt kuin 99.99 kruunulla yhden paidan. Vaihdoinkin vain 20 euroa ja sillä selvisin päivän kaupungilla, jopa jäi kruunuja taskuun, oli niin kunikaallinen olo:)
Olen uutta vierailua sinne suunnittelemassa, mutta odotellaan nyt noiden säiden lämpiämistä. Katsellaan ja viestitellään, mutta tulee vain harvoin kurkistettua näitä palstoja. Jonnekin se palstan mielenkiinto katosi kun oman elämän tyrskyissä taistelin.
Jutellaan kun tavataan palstalla tai livenä.
Monta uutta tuntuu palstalla olevan, liekö tuttuja juttukavereita montakaan.
Kiitos katleija, oli sentään yksi joka muisti ja moikkasi. Outoja on enemmistä, mutta tuleehan oudoistakin tuttuja jos mukana roikun.
Ei huoli nimimerkkiä tuoksuvattu ejk. joten olen nyt vaikka outotyttö. - nisupulla
outotyttö kirjoitti:
Samoin ullamirjami.
Jyrrycottonille rapsutuksia.
Olin viiikko sitten Tukholmassa koko päivän katselemassa Ale tuotteita ja muuta mielenkiintoista. Olisipa ollut puhelin numerosi, olisin soittanut kahviseurakseni.
Ostettavaa en kyllä löytänyt kuin 99.99 kruunulla yhden paidan. Vaihdoinkin vain 20 euroa ja sillä selvisin päivän kaupungilla, jopa jäi kruunuja taskuun, oli niin kunikaallinen olo:)
Olen uutta vierailua sinne suunnittelemassa, mutta odotellaan nyt noiden säiden lämpiämistä. Katsellaan ja viestitellään, mutta tulee vain harvoin kurkistettua näitä palstoja. Jonnekin se palstan mielenkiinto katosi kun oman elämän tyrskyissä taistelin.
Jutellaan kun tavataan palstalla tai livenä.
Monta uutta tuntuu palstalla olevan, liekö tuttuja juttukavereita montakaan.
Kiitos katleija, oli sentään yksi joka muisti ja moikkasi. Outoja on enemmistä, mutta tuleehan oudoistakin tuttuja jos mukana roikun.
Ei huoli nimimerkkiä tuoksuvattu ejk. joten olen nyt vaikka outotyttö.Jerrycottoni on vanha guppe jo -- mutta nytkin on likoilla juoksuaika --ja kyllä se vanhakin hyvän tietää . Ei meinaa keikkareissuista tulla mitään kun on niinpaljon tievvierustat ilmotuksia "Tänneppäin" :=) Kais ymmärrät --
Sait minun profiilistani Sähköpostin ja laitoit ne Laulunsanatkin Jerrycotton . Nyt olen kuullurt sen Veipuukistakin -- On se semmonen cottoni -- Nyt on tyttären mieskin Jerry --ja minun on nykyään Lelly --ettei tule niinpaljon puhumisessa väärinummärryksiä .
Lellytykkäs rapsutuksista :=) - anlis1
Pitkästä aikaa palstalla. Poissaöoo aikanani koko seitsemänkymppisten sivu on mennyt erilaiseksi kuin ennen . Vaatii totuttelua,että kirjoittaminen alkaisi sujua.
- polliisi
anlis1 kirjoitti:
Pitkästä aikaa palstalla. Poissaöoo aikanani koko seitsemänkymppisten sivu on mennyt erilaiseksi kuin ennen . Vaatii totuttelua,että kirjoittaminen alkaisi sujua.
Mikä sinut on pienentänyt 3:sta 1:ksi?
Paikalla melkein pysyvästi.
Koipi kipsissä ei paljoa harrastuksissa, marketeissa eikä kylillä hypitä.
Liikunnan vähetessä lohtuna on se, että vaimo joutuu tekemään ruokaostokset ja valmistamaan pöperöt. Eivät maukkaudellaan houkuttele herkuttelemaan joten sopii toivoa, että painon lisäys jää kohtuulliseksi.
Harjoittelu EI tee mestaria! Minulla oli sama koipi kipsissä 40-vuotta sitten eikä sen jälkeen ole ketteryys kohentunut. Päin vastoin! Huolimatta harjaantumisvuosista kepukoiden kanssa liikkuminen on nyt kömpelömpää kuin aikoinaan.Avaa se luonto linkki saat kivaa ajanvietettä Minulla lintulauta auki se on suurena kun oikea taulu --näin päivänäöllä -- ja illalla hirvet ja metsäsiat kanssa voi katsella livenä Vepp-kameralla . Pikaista paranemista ,
Tämä internetti on sellaiselle kiva ajanviete --jos ei pääse normaalisti kulkemaan -- Onneksi minua komentaa koira ulos --muuten istuisin kotona kaiket päivää
Hukassa olen minäkin uutena täällä.
Joku uusi hakee miestä keskusteluseuraksi, minä voin keskustella kaikkien kanssa nyt kun löysin tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180