Olen koprofiili

Paskapetteri

Elikäs minulla on mieltymys ulosteisiin, hyväilen niillä itseäni, syön myöskin ulosteita joka päivä. Tämä alkoi joskus ala-asteella kun maistoin omaa kakkaani ja huomasin kuinka hyvälle se pieni pökäle maistuikaan. Teen myös paskastani ruokaa ja juon pissaa. Työnnän koiran kakkaa perseeseeni ja paskon ne ulos, koska nautin paskomisesta ja en saa tehdä sitä tarpeeksi usein on minun paskottava korvikekakkaa. Ostan joskus biolanin kanan kakkaa ja syön pussillisen 5-7 päivässä tyhjäksi. Rakastan siis paskaa, se on todella hyvää. Lisäksi nuoleskelen aina vessapapereista paskat. Vessapaperiakin voi työntää perseeseen. Kesämökki viikonloput ovat aina yhtä herkkua kun pääsen oikein luvan kanssa aterioimaan paskahuussiin. Tästä toki pitää ilmoittaa aina mökin vuokraisännälle mutta hänelle se on aina ollut täysin okei. Miksi supermarketeissa ei myydä paskasta valmistettua ruokaa olen aina sitä ihmetellyt koska paska on vitun hyvää ruokaa. Tällainen on paskansyöjän tarina, vittu kun rupes tekemää nii saatanasti mieli hyvää paska-pökälettä että taidan tästä mennä syömään paskaa. Onko Kysymyksiä asiaan liittyen??

10

3462

Vastaukset

• Meillä on naapurin kanssa sopimus,että aina kun minulla on tilipäivä.Minä maksan hänelle 120 euroa,ja minä käyn makaamaan lattialle ja hän paskoo naamalleni,nuolen sen jälkeen puhtaaksi hänen pyllyreikänsä.Olemme olleet molemmat tyytyväisiä tähän järjestelyyn.

• Naapuri myös reippasi pojat, kun sanoi olevansa reippailia hemuli.

• mulla on kakansyönti fetissi. tykkään etenkin miesten kiinteästä kakasta. sen haju ja maku on suorastaan megalomaalisen hyviä. tykkään laittaa oman isäni kakkaa paistin pannulle ja paistaa. olen saanut sitä isiltä kun olen mennyt yöllä hänen pyllynreiälle ja ottanut sitä sieltä.

• Olet siis ihan kuin Juha Kanerva. Ulostetta suoltava nilkki, joka epäsuorasti vittuilee ihmisille, kun ei uskalla sanoa asioita suoraan. Luuuuuuser!

• Juo runsaasti nesteitä, suoloja ja sokeria sopivassa suhteessa. Korkeintaan kolmasosa nesteistä voi olla makeita pullojuomia.

• Jos joku haluaa näitä juttuja harrastaa 20v miehen kanssa laittakaa sähköpostiosote.

• Nyt nukkumaan. Huomenna koulupäivä.

• Roskiksista saattaisi löytyä koirankakkapusseja. Joskus katujen varsilla on ihan irtotavarana koiranpökäleitä. Varsinkin lumihangessa ne erottuu hyvin ja on siksi helppoja löytää. Minulla on kissa ja siltä tulee joka päivä tuore kakka hiekkalaatikkoon. Mä en ole kuitenkaan ite koskaan syönyt ihmisen tai eläimen kakkaa.

• Olet varmaan minun kadonnut poikani. Äitisi sanoikin minua aina paskapääksi. Ja sitten me saimme sinut.

• Kertomuksistasi päätellen koprolalia eli paskanpuhuminen myös tuottaa sinulle suunnatonta mielihyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.