Löytyykö kellään kyseisestä sarjasta kokemuksia? Tilasin kokeilumielessä tammikuussa pullot noita ja hintaa tuli 40e. Mittasin hiuksien alkupituudeksi 34cm, ja eilen, 18 päivää käytön aloituksesta, on hiukset kasvaneet 36cm:iin :) en ole uskaltanut suoranaisesti suositella tuotetta kellekkään, sillä kaikkien kroppa reagoi erilailla.
Hairbell shamppoo&hoitoaine
11
<50
Vastaukset
- kokemustaon
Heippa
Itse olen myös käyttänyt kyseistä tuotetta 3kk ajan. Hoitis kesti aina juuri ja juuri kuukauden verran kun todella nipistämällä koitti käyttää, mutta yks pullo shampoota melkein kokonaiset 3kk.
Noh kuitenkin mäkin sain näkyviä tuloksia 3kk: 9- 10cm käytin myös risiiniöljyä päänahkaan hierottuna muutaman kerran viikossa joten vaikutus saattoi tulla molemmista.
Huomasin hiusten runsasta lähtöä 2kk kohdalla ja se olikin iso syy siihen miksi lopetin 3kk jälkeen. Vaikka kasvua tuli, niin hiukset ohenivat. Suosittelen, mutta suosittelen kuurina 1kk kerrallaan ja pitää vaikka 2kk tauko välissä. - susanna35
Oon nyt käyttäny näitä tuotteita noin 1 kuukauden, takaan että hiukset kasvaa niitten avulla. Mulla oli aluksi tosi kuluneet ja lyhyet hiukset. Tukka on kasvanu kahessa viikossa ehkä noin 1,5–2 cm. Sit mä leikkasin pois kuluneen osan kaks viikkoa sitten ja nyt hiukset on kasvanu varmasti 1,5–2 cm.
Mun hiukset kuivu mutta käytän hoitoainetta päänahkaan ja oon käyttäny myös hiusmaskia 1–2 kertaa viikossa.
Odotan jo tulevia kuukausia. Oon aika tyytyväinen tähän mennessä!!!
kiitos harmonylife.fi - elina36
Olin tosi epäluuloinen mutta hiukset on kasvanu noin 1–2 cm kymmenessä päivässä, mulla on tatuointi niskassa jota tarkkailen ja sain shokin, nyt saan hiukset ylös ponnariin:) odotan innolla jatkoa!
- kjij
Huijausta. Hiukset ovat kuollutta solukkoa. Miten niiden peseminen jollain shampoolla nopeuttaa niitten kasvua jos hiukset kasvavat sisältäpäin juuri tupesta, jos on monta milliä ihon alla? Kyssynpähän vaan) ;)
- Ääliököolet
Ei tässä hiuksia pestä vaan ajetaan ne vaikuttavat aineet juurikin sinne päänahkaan! Imeytyy se Kortisonivoidekin sinne ihoon sisälle kun ihotulehduksia hoidetaan.
- aivosi
taitaa olla kuollutta solukkoa.
- eikasvaei
Ääliököolet kirjoitti:
Ei tässä hiuksia pestä vaan ajetaan ne vaikuttavat aineet juurikin sinne päänahkaan! Imeytyy se Kortisonivoidekin sinne ihoon sisälle kun ihotulehduksia hoidetaan.
Miten ne ehtii imeytyä ne aineet jos samantien melkein pestään pois? Ymmärtäisin jos aineet jätetään päähän muhimaan, niin ehkä sitten vaikuttavat aineet imeytyvät. Mutta hiukset kasvaa verenkierron kautta ihmisen sisältä. huomio! En tajuu miten ne aineet parissa minuutissa imeytyy ihmisen verenkiertoon ja sitä kautta hiustuppiin jne.
- Tania
Olen samaa mieltä !!!!!!!!!!!!!!!!!
Cannon, hiukset kasvavat 3 senttimetriä! Haluan tilata toisen pullon - Janna256
kiitos harmonylife.fi
Hairbell työt - susanna126
Tyytyväinen asiakas: Hiukseni muuttuivat kasvaessaan kiiltäviksi. Ostin jo kolmannen erän.
- Lauraa15
Oon tyytyväinen siihen ja oon huomannu ison eron jo 2 viikossa! Paksummat ja pitemmät!:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038