Hairbell shamppoo&hoitoaine

diipadaapaaa

Löytyykö kellään kyseisestä sarjasta kokemuksia? Tilasin kokeilumielessä tammikuussa pullot noita ja hintaa tuli 40e. Mittasin hiuksien alkupituudeksi 34cm, ja eilen, 18 päivää käytön aloituksesta, on hiukset kasvaneet 36cm:iin :) en ole uskaltanut suoranaisesti suositella tuotetta kellekkään, sillä kaikkien kroppa reagoi erilailla.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

Heippa
      Itse olen myös käyttänyt kyseistä tuotetta 3kk ajan. Hoitis kesti aina juuri ja juuri kuukauden verran kun todella nipistämällä koitti käyttää, mutta yks pullo shampoota melkein kokonaiset 3kk.
      Noh kuitenkin mäkin sain näkyviä tuloksia 3kk: 9- 10cm käytin myös risiiniöljyä päänahkaan hierottuna muutaman kerran viikossa joten vaikutus saattoi tulla molemmista.
      Huomasin hiusten runsasta lähtöä 2kk kohdalla ja se olikin iso syy siihen miksi lopetin 3kk jälkeen. Vaikka kasvua tuli, niin hiukset ohenivat. Suosittelen, mutta suosittelen kuurina 1kk kerrallaan ja pitää vaikka 2kk tauko välissä.

• susanna35

Oon nyt käyttäny näitä tuotteita noin 1 kuukauden, takaan että hiukset kasvaa niitten avulla. Mulla oli aluksi tosi kuluneet ja lyhyet hiukset. Tukka on kasvanu kahessa viikossa ehkä noin 1,5–2 cm. Sit mä leikkasin pois kuluneen osan kaks viikkoa sitten ja nyt hiukset on kasvanu varmasti 1,5–2 cm.
      Mun hiukset kuivu mutta käytän hoitoainetta päänahkaan ja oon käyttäny myös hiusmaskia 1–2 kertaa viikossa.
      Odotan jo tulevia kuukausia. Oon aika tyytyväinen tähän mennessä!!!
      kiitos harmonylife.fi

• elina36

Olin tosi epäluuloinen mutta hiukset on kasvanu noin 1–2 cm kymmenessä päivässä, mulla on tatuointi niskassa jota tarkkailen ja sain shokin, nyt saan hiukset ylös ponnariin:) odotan innolla jatkoa!

• kjij

Huijausta. Hiukset ovat kuollutta solukkoa. Miten niiden peseminen jollain shampoolla nopeuttaa niitten kasvua jos hiukset kasvavat sisältäpäin juuri tupesta, jos on monta milliä ihon alla? Kyssynpähän vaan) ;)

• Ääliököolet

Ei tässä hiuksia pestä vaan ajetaan ne vaikuttavat aineet juurikin sinne päänahkaan! Imeytyy se Kortisonivoidekin sinne ihoon sisälle kun ihotulehduksia hoidetaan.

• aivosi

taitaa olla kuollutta solukkoa.

• eikasvaei
        Ääliököolet kirjoitti:

Ei tässä hiuksia pestä vaan ajetaan ne vaikuttavat aineet juurikin sinne päänahkaan! Imeytyy se Kortisonivoidekin sinne ihoon sisälle kun ihotulehduksia hoidetaan.

Miten ne ehtii imeytyä ne aineet jos samantien melkein pestään pois? Ymmärtäisin jos aineet jätetään päähän muhimaan, niin ehkä sitten vaikuttavat aineet imeytyvät. Mutta hiukset kasvaa verenkierron kautta ihmisen sisältä. huomio! En tajuu miten ne aineet parissa minuutissa imeytyy ihmisen verenkiertoon ja sitä kautta hiustuppiin jne.

• Tania

Olen samaa mieltä !!!!!!!!!!!!!!!!!
      Cannon, hiukset kasvavat 3 senttimetriä! Haluan tilata toisen pullon

• Janna256

kiitos harmonylife.fi
      Hairbell työt

• susanna126

Tyytyväinen asiakas: Hiukseni muuttuivat kasvaessaan kiiltäviksi. Ostin jo kolmannen erän.

• Lauraa15

Oon tyytyväinen siihen ja oon huomannu ison eron jo 2 viikossa! Paksummat ja pitemmät!:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe