Kakka housuun

kakkahousu

onko teillä kokemusta siitä kun ihan yhtäkkiä ilman varotusta tulee kauheen kokonen paska housuun?
mulla kävi näin: olin kaupungilla shoppailemassa parhaan kaverin kanssa. Sitte ihan yhtäkkiä tuntu sellane pieni nipistys vatsassa ja sit se tuli... helvetin iso pökäle tulee alkkareihin ja kun minä en housuja käytä ollenkaan niin kiva kun hameen pehvassa näkyy kauhee pökäle... itse asiaa en heti edes tajunnut mutta tajusin kyllä nopeasti kun kaveri alkaa kuiskuttaan että hei sulla tais käydä pikku vahinko... kaverille tapaus oli niin nolo kokemus ettei enää kyllä halunnut olla kaveri 15 vuotiaan "housuun" paskojan kanssa ja kerto sitte koulussa kaikille että mulla tuli paskat housuun kaupungilla. vessaan en kehdannut mennä joten menin bussiin ja kotiin. kamalinta oli se kun matkalla liukastuin ja se paska levis pitkin selkää ja reisiä... kertokaa miten näin nolosta tapauksesta voi selvitä...?

46

766

Vastaukset

• No kai siitä selviää näin alkajaisiksi sillä, että hankkii harhoja poistavan lääkityksen ja tajuaa, ettei niin käynytkään eikä edes ole tyttö eikä ole koskaan käyttänyt hametta. Hameen kanssa pökäle tuskin näkyisi päälle toisin kuin housuissa. Ja tuskin keneltäkään tulee isoa pökälettä niin, ettei sitä todella tuntisi eikä huomaisi.

• No ei mut vähän aikaa sitten joku mies ja nainen tuli nopeesti kaupasta ulos ja se nainen pysähty ja sano sille miehelle vakavana, että voi helvetti, nyt se tulee housuun. Sit se mies kysy, että tuliko se ja nainen oli,että joo. Sit ne huomas mut ja lähti tosi nopeeta pois niitten autolle.Ne ajo siitä mun ohi ja mua nauratti ajatella, että se nainen tiesi, että mä tiesin, että se joutui istumaan paskat housussa.

• Varmaan kiva istua autonpenkille, kun paskat leviää alushousuissa joka puolelle. Kerran nuorena yksi naispuolinen sukulaiseni juoksi autosta ulkohuusiin ja huusi että tuokaa paperia, sitä on kaikkialla!

• "märkiä pieruja" tulee kaikilla. Toi alotus on niin trolli!

• Pakoin vahingossa S-marketin pakastealtaaseen.

• Missä alkoi kakattaa?
    -Töissä oli syömisen jälkeen kumma tunne vatsassa, mutta hätä tuli vasta ratikassa matkalla kotiin.
    Ajattelitko ehtiväsi vessaan?
    -Todellakin.
    Missä se tapahtui?
    -Kadulla lähellä kotia.
    Plöröt vai pökäleet?
    -Plöröt.
    Uskoitko viimeiseen asti ehtiväsi pöntölle?
    -En. Aloin varustautua henkisesti ajattelemalla, että mitä se haittaa, jos se tulee.
    Mitä ajattelit, kun tajusit sen tulevan housuun?
    -Sitä, että toivottavasti kukaan ei huomaa.

• Kun meidän perhe oli ekaa kertaa lentokoneessa, nousun jälkeen 16-v isoveljeni meni naama punaisena vessaan.

• Kai kysyit kovaan ääneen tuliko kunnon plöröt?

• Minä nautin housuun paskomisesta.On kivaa mennä kauppaan kakat housussa,ja katsoa miten ihmiset reagoivat hajuun.Kerran juuri ennen sulkemisaikaa hiljaisena hetkenä,olin viimeisellä käytävällä ovesta katsoen.Laskin nopeasti housut alas,ja paskoin pakastealtaaseen.Mukava ylläri jollekkin.

• 22 vuotta sitten inhoamani todella ärsyttävä nainen juoksi ohitseni vessaan naama vakavana enkä tiedä ehtikö hän vai ei. Toivottavasti ei.

23 vuotta sitten olin menossa erään naisen kanssa yhteen paikkaan ja hänelle tuli kova hätä. Kun oltiin jo aika lähellä, hän voivotteli kuinka nyt on ihan kauhea hätä. Käveltiin vielä vähän ja hän pysähtyi ja sanoi, että voi ei, nyt se tulee. Vielä tänäänkin tuntuu oudolta, että näin kun aikuinen kakkaa housuun. En puhunut asiasta kenellekään.

• Katselin ala-asteella ovisilmästä, kun silloinen naapurini, tuleva lukion opettajani, juoksi täysillä rappuset ylös ja avasi oven raivokkaasti pyllistellen. Kieltämättä tämä muisto joskus hymyilytti lukion englannintunnilla. Todella tiukka opettaja ja ajatus siitä housuun paskantamaisillaan teki siitä jotenkin inhimillisemmän.

• m83333 kirjoitti:

Katselin ala-asteella ovisilmästä, kun silloinen naapurini, tuleva lukion opettajani, juoksi täysillä rappuset ylös ja avasi oven raivokkaasti pyllistellen. Kieltämättä tämä muisto joskus hymyilytti lukion englannintunnilla. Todella tiukka opettaja ja ajatus siitä housuun paskantamaisillaan teki siitä jotenkin inhimillisemmän.

Yhdessä kirjassa joka perustuu toteen, yläasteen enkun naismaikka kakkas luokassa housuun.

• jotain55 kirjoitti:

Yhdessä kirjassa joka perustuu toteen, yläasteen enkun naismaikka kakkas luokassa housuun.

Mä olin a-a:lla jälkässä ja ope sanoi, että jätetään tää kesken ja lähti käveleen luokan ovelle, ja ovella siltä tuli housuun erittäin pahasti. Siis löysät paskat valui jalkoja pitkin kenkiin ja lattialle. Se antoi 50:n setelin, ja pyysi olemaan kertomatta tutuille kunnes se jää eläkkeelle.

• XDDDD

• Olin juuri koulussa ja en saanut lupaa mennä vessaan. Ja kauhee kakkahätä paine oli kauhee mulla oli varmaa naama punaisena. Kun olin juuri tekemässä matikantehtäviä niin pieraisin ja kauhean suuri kakka tuli mun pikkareihin ja muut katto muhun. Kaikki nauroi ja mä kun olin päästäny kakat housuun. Kun mä sit sain luvan käydä siistiytymässä niin kun mulla oli hame niin ne kakat valu mun pikkareista lattialle ja luokka alkoi haista mun kakalta.

Toinen taas kun olin mäkkärissä. Kakatti hirveesti ja oli kauhean suuri jono. Kun mä olin menos kakalle niin aivastin ja päästin pierun ja sitten..kakkasin oikeen kunnon läjän. Sitte naama punaisena lähdin pois...

• On joskus tullut. Silloin asuin vielä kotona. Olin varmaan jotain parikymppinen.

• Mun naisystävälle tuli hirveä kakkahätä, kun tultiin syömästä ravintolasta ja sen piti pysähdellä koko ajan. Bussipysäkillä tuli sitten housuun. Se kävi riisumassa alushousut pysäkin takana ja siisti takapuolensa, onneks ei ollu mikään vilkkaasti liikennöity alue... Kävin sit kattomassa niitä pikkuhousuja ja niissä oli tosi isot plöröt. Se oli ihan punanen, kun mä menin katsomaan niitä housuja. Mietin mitä joku siivooja mahtoi ajatella,kun näki ne.

• Miksei se käyny pamauttamassa sitä paskaansa sinne pysäkin taakse, jos ei kerran ollu ihmisiä liikenteessä?

• jaajaajjj kirjoitti:

Miksei se käyny pamauttamassa sitä paskaansa sinne pysäkin taakse, jos ei kerran ollu ihmisiä liikenteessä?

Oli siinä pysäkillä sillon ihmisiä, kun me tultiin ja siltä tuli housuun.

• Ja on se aika iso kynnys tollaselle naiselle mennä kakkaamaan jonnekin pysäkin taakse. Pakko oli sitten mennä riisumaan ne housut, ei se ois voinu istua bussissa haisevat paskat housuissa.

• izotblöröt kirjoitti:

Ja on se aika iso kynnys tollaselle naiselle mennä kakkaamaan jonnekin pysäkin taakse. Pakko oli sitten mennä riisumaan ne housut, ei se ois voinu istua bussissa haisevat paskat housuissa.

Et mieluummin kävi kakalla kaikkien edessä?

• Mäkin oon kerran nähnyt naisen alushousut lavuaarissa, kun se istu pöntöllä ja jouduin tuomaan vessapaperia. Housut oli ihan täynnä mustaa paskaa ja päällimmäisenä vielä se inhimillinen suippo kohouma muistuttamassa siitä, että tämän on tosiaan joku pyllystään vääntänyt. Itseäni hämmästytti, että jollekin terveelle aikuiselle voi käydä niin totaalinen vahinko, kun itseltäkin lapsena pääsi kovassa hädässä vaan pieni plöräys. Sketsiohjelmissa joskus joku kakkasi housuun ja.käveli nolona ja valitteli, kuinka on isot kakat housussa, mutta ajattelin sen olevan vaan vitsi.

• heheh1111 kirjoitti:

Et mieluummin kävi kakalla kaikkien edessä?

Ei se nyt ole mikään "kakalla käynti" jos toiselta plörähtää väkisin housuun, vaikka yrittää pidättää...

• Nyt on pari kertaa käynyt niin,että kengät jalassa vessaan ja ehdin JUST.

• Joo,sama . Just ja just kengät jalassa vessaan😀😀Laivalla meni se pönttö tukkoon. Jäätävät krapulapaskat tuli. Kaverit ei voinu olla enää hytissä😀😀 Se on vaan elämää😂😂

• Olin nuorena reissaamassa ja yhdessä majapaikassa oli vessa ja suihku käytävällä. Yksi nuori mies odotti aamulla vessaan todella epätoivoisen näköisenä. Se nojas seinään jalat ristissä ja näytti siltä, ettei aikaa ole paljon. Sitte vessasta kuulu vessan vetäminen ja tämä tyyppi ähkäs, päästi hirveän pierun ja juoksi nolona huoneeseensa, jossa oli neljä muuta miestä. Itseä kiinnosti juurikin sellaiset tilanteet, että joku joutuu tekemään housuunsa eikä pääse piiloon ihmisten katseilta.

• Mentiin kaverin perheen mökille ja sen äiti valitti kamalaa kakkahätää koko ajan. Kun päästiin perille se juoksi huusille, mutta se oli lukossa eikä se pystynyt enää odottamaan. Kaverin isä lämmitti saunan ja se odotti ulkona nolona kakat housussa.

• Olin nuorena leirikoulussa, jossa ei ollut sisävessaa. Kun tultiin kaupunkiin, nuori miesapuope käveli vaikeasti autolta ovelle ja syöksyi äkkiä roskisten taakse ja pökälöi sinne. Eli varmaan ilman roskiksia olis tullut kakat housuun.

• Voitin neljännellä koulun hiihtokisat ja ylittäessän maaliviivan, kakkasin.

• Tän takii mä oon Salapaskantaja. Eipä tuu kunta kinte housuun. Ratikan takasillalle, pysäkille, bussiin kyllä, mut housut pysyy puhtaana.

• Mä sanoin mun velille ulkona et kato kun mä pierasen nii mä pierasin nii tuli kakkaa paljon ja veli kysy et tuliks sitä kakkaa ja mä sanoin joo :(

• Naisystäväni jätti minut toisen takia ja kerran näin ne bussipysäkillä. Näin exäni naamasta, että sille oli iskenyt ihan hirveä paskahätä, niin kuin sille saattoi joskus käydä yllättäen. Olisin voinut tarjota kyydin autollani, mutta jätin ne odottamaan bussia, jonka pysäkiltä oli pitkä matka kotiin, eikä mitään puskia matkan varrella. Olen aika varma, että se joutui PASKANTAMAAN HOUSUUNSA uuden miehensä nähden.

• Tuliko siltä joskus ruskeat housuun sun nähden? Miltä susta tuntui, kun ekan kerran kävi niin? Miltä tuntuisi, jos sulta tulis ruskeat housuun töissä? Tai tyttöystävän edessä?

• Tai kai mä oon julkipaskantaja, kun väännän tortun mihin tahansa. Moni kattoo kummissaan kun väännän donitsia, mutta kattokoot. Minä poika väännän paskan mihin tahansa.

• Olin menossa hautajaisiin 13-vuotiaana ja mahassa mylläsi koko bussimatkan ajan. Kun odotin vanhempia kukkakaupan ulkopuolella alkoi tuntua, etten pysty pidättämään. Onneksi siinä lähellä oli parkkipaikka ja puska, ja menin äkkiä käymään siellä autojen takana eikä vanhemmat huomanneet. Ne olis vaan käskeneet odottamaan hautausmaan vessalle, enkä olis pystynyt. Nyt myöhemmin siihen on rakennettu talo eikä ole mitään paikkaa, jossa vois käydä paskalla. Mutta onneksi siihen aikaan oli, se pelasti mut varmalta housupaskalta.

• Naiseni kertoi, että oli kerran tullut syömästä treffikumppanin kanssa ja kotimatkalla yllätti niin kauhea paskahätä, että se oli joutunut pysähtymään kaikkien näyteikkunoiden eteen muka kiinnostuneena, kun ei ollut pystynyt kävelemään siinä hädässä, muttei ollut kehdannut myöskään kertoa, että on hätä. Kun ne pääsi sen talon alaovelle, se oli keksinyt jonkun selityksen miksei se mies voi tulla kylään ja just kun se mies oli pussaillut sitä hyvästiksi, paska tuli.

• Se mies varmaan huomasi? Koska kyllähän sen näkee naamasta, kun toinen kakkaa kovan hädän päätteeksi.

• 12plus15 kirjoitti:

Se mies varmaan huomasi? Koska kyllähän sen näkee naamasta, kun toinen kakkaa kovan hädän päätteeksi.

Miehellä oli housuissa jotain kovaa, naisella taas jotain löysää!

• käytä vaippoja, kiitos.

• Kyttien paskantaminen housuun työajalla on salattu ongelma.

• Äsken todistin mahtavan show'n ovisilmästäni tirkistelemällä. Nuoret miehet roudasi vintiltä raskaita tavaroita, ja yhdelle oli tullut sateisen työpäivän kunniaksi karmiva plöröhätä. Oli kutkuttavaa katsella, kun se joutui välillä pysähtelemään ja pinnistelemään. Se jättäytyi aina viimeiseksi, ja muiden aikana se yritti olla normaalisti. Lopulta se ei enää kestänyt vaan pudotti tavarat maahan ja alkoi soitella meidän ovikelloja päästäkseen vessaan. Naapurissa ei asu ketään enkä itse avannut ovea. Sen työkaveri juoksi paikalle ihmettelemään ja kundi kyyristeli ja huusi, että on ihan pakko päästä paskalle nyt heti! Se huusi epätoivoisena, että mullon löysät bokserit jalassa! Työkaveri sanoi, että kellarikerroksessa on vessa ja hänellä on sinne avaimet. Nuorempi kundi huusi nolona, ettei pysty liikkumaan, ja että paska tulee just nyt! Se pyllisti ja jähmettyi paikoilleen ja työkaveri tuijotti hämmentyneenä, kun toinen kakkasi työhousuihin. Eka ne ei sanonu mitään, sitten se suoristautui ja yritti kuulostaa normaalilta, vaikka ääni värisi, ja sanoi jotain, että hirveet löröt joka puolella. Työkaveri totesi, että sen on parempi mennä alakerran vessaan siistimään itsensä ja ne lähti rappusiin, toinen käveli oudosti ja piteli takamustaan ja yritti, ettei kaikki valuisi lattialle.

• Hahaha hulvaton tarina 😂😂😂

• Mulla on mennyt pissa housuun kaupassa,montakin kertaa. Kakka ei ole,mutta kerran kodin lähellä ripuli meni housuun. Eihän se silloin naurattanut,mutta jälkeenpäin😀 Olen naisihminen, useamman lapsen äiti,en anaaliseksiä ole harrastanut. Nyt käytän kevyitä Tena suojia kauppareissuilla. Ei tarvitse pelätä lirahduksia. Normaaleja asioita,että joskus on vatsa löysällä tai ei ehdi vessaan.

• Sun kandeis laittaa vähä jytkymmät tihkutiivisteet kun Tenat. Vaiks Ampsterdamin tulvavallit tjsp? Voi sielt valuu liejuakin vaik et ite huomaa. Haju paljastaa.

K-marketin kassatäti

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.