***VAROITUS*** NETTIKULTA.FI

Olkaahan varovaisia kyseisen firman hinnoittelun kanssa. Lupaa huikeita hintoja romukullasta, mutta kaikki on vain huijausta. Hinnaston kullan hinnat ovat vain esimerkki joskus maksetuista hinnoista?? Mistä näitä firmoja oikein tulee?? Samaa huijauslinjaa puuhastelevat kultapiste.fi ja verkkokulta.fi palvelut. Lukekaahan siis sopimusehdot tarkkaan, ennen arvoesineiden lähettämistä minnekkään. Itse meinasin mennä lankaan.. Lähtee vanhat kihlat kyllä johonkin muuhun firmaan :) Onko suosituksia??
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta

Hei, kannattaa olla tuonne verkkokulta.fi yhteydessä. Sivuilla on maailman markkinahinta ja siitä ne miinustaa vaan ilmeisesti jotain kuluja. Pyysin sieltä etukäteen tarjouksen pikku erästä ja siitä sain jo n. 1,5€ paremman grammahinnan ku pantilta. Sanoivat vielä aikaisemmin kun soitin että isommissa erissä pystyvät maksamaan vielä paremmin kun jotkut postikulut tulee halvemmaksi tai jotain semmosta höpis. Joka tapauksessa sain siitä sähköpostiin tarkan summan jo ennen kuin lähdin edes mitään pakkauksia toilailemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin ja siis maksoivat siis tietty sen mitä siinä tarjouksessa oli luvattu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Varokaa nettikulta.fi sivustoa. Maksavat korkeintaan puolet lupaamastaan ja heihin ei saa puhelimella mitenkään yhteyttä. Muutenkin kannattaa olla näköjään aina puhelimitse yhteydessä näihin firmoihin ja varmistaa että siellä joku tosiaan vastaa puhelimeen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla on se käsitys, että kullan hinta ei nyt juuri ole ihan huipussaan. Muistaakseni siitä on saanut paremmankin hinnan parisen vuotta sitten. (en nyt ole satavarma)
Tässä vertailua:
http://www.myykultasi.fi/kullan-hintavertailu/
Asioin joskus Rasmussenilla (Helsinki, Kauppatorin lähistöllä Etelärannassa), koska ei olisi tullut mieleenkään postitella koruja minnekään. Silloin siellä oli paras hinta.
http://www.rasmussen.fi/index.php?page=kierraetae-kultaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sain Rasmussenilta YLI tuplasti enemmän rahaa kuin nettiostaja kultapiste.fi lupasi niistä. Älyttömintä oli että hammaskullan hinta on heillä eri hintaista kuin normikulta vaikka Rasmussenin kaveri kertoi että hammaskulta on kultapitoisuudeltaa 700 eli 14k ja 18k.n välistä. Noi huijarit meinas että maksavat hammaskullasta vain 9euroa/gramma koska se voi olla että on ollut suussa 30 vuotta :D heheheeee. Parhaat naurut typerimmästä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
VAROITUS!! VERKKOKULTA.FI
Vein äitini korut ensiksi paikalliseen kultaliikkeeseen jossa kertoivat korujen olevan 18K. Menin kuitenkin halpaan ja lähetin Verkkokulta.fi kun vaikutti että he maksavat nettisivujen mukaan hyvin. Lähetin korut postissa. Nyt kävi niin että he arvioivat korut 14K eli maksoivat halvemman hinnan ja painokin oli pudonnut postittaessa 4,5 grammaa siitä mitä kultaliike oli arvioinnut.
Ilmianna
Jaa
Alalla toimii netissä useita yrityksiä jotk toimivat juuri tuolla tavoin että etusivulla on mahdollisimman suuri grammahinta ja sitten jostain sivuston syövereistä löytyy maininta että näkyvä hinnasto vain kuvastaa maailmanmarkkinahintaa tai kilpailijoiden maksamaa ja kerrotaan että ko yritys ei maksa taulukon mukaista hintaa. Arvoitukseksi siis jää paljonko tulet saamaan. Näin toimii esim. edellä mainitut firmat. Välttäkää näitä yrityksiä ja muitakin jotka ensivaikutelman mukaan näyttäisivät maksavan tällä hetkellä lähes 20 euroa 14 karaatin kullasta.

Jos haluatte myydä koruja netissä, niin löydettävissä on muutama yritys joiden hinnasto on aito ja myös maksavat sen mitä lupaavat. Postissa lähettäminen on tänä päivänä turvallista ja nopeaa, postin kautta myyminen on kokemuksestani erittäin hyvä tapa saada nopeasti kulta ja hopea muutettua rahaksi. Vanha hyvä totuus on että jos näyttää liian hyvältä niin se ei ole totta.

Selailin vielä noita firmoja ja näissä kolmessa hinnasto tuntuisi olevan sellainen että myös maksavat mitä lupaavat:

Www.kultajahopea.fi (kerran olen käyttänyt, ok.)
Www.kultapörssi.fi
Www.kultarahaksi.fi

Osa yrityksistä myös maksaa lähetyksesi toimittamisen ja osa pistää sinut maksamaan :)
Ilmianna
Jaa
Järkevin tapa myydä kulta Tavexille, maksaa parhaimman hinnan. Rasmussen on toinen ok paikka. Muita en suosittele, kyseenalaisia.
Ilmianna
Jaa
Möin NettiKullalle ja täytyy sanoa että oli miellyttävä kokemus kokonaisuutena. Asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Ehkä jostain olisi voinut saada jokusen euron enemmän mutta oli helppoa ja vaivatonta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Nettijulkaisu on huijari firma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tarkoitin nettikulta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olin tyytyväinen saamaani hintaan ja maksuun. Voisin hyvin myydä uudestaan nettikullalle jos vaan olisi vielä mitä myydä :)
Ilmianna
Jaa
Höh, miksi varoitus??? Sain nettikullasta tosi asiantuntevaa palvelua.
Ilmianna
Jaa
Siis kuinka kauan menee, kun maksaavat nettikullasta?
Ilmianna
Jaa
Myin 30g 18 karaatin kultaa jonka päivän hinta oli 30,38€ g sain ainoastaan 16,4€ g . Olin arvioittanut kullan jo muualla mutta menin vipuun korkeamman hinnan toivossa. Se siitä nettokullan korkeimmista hinnoista. Älä myy sinne !!!
Ilmianna
Jaa
NETTIKULTA
Lähetin koemielessä pienen kultaketjun, jonka olin punnituttanut ja saanut myöskin tarjouksen arvostetusta kultasepänliikkeestä.
Googlailin tämän firman ja lähetin sinne. Nettitietojen perusteella luulin saavani selkeästi enemmän kuin minulle kultasepänliikkeestä luvattiin mutta kävikin päinvastoin.
ÄLKÄÄ IHMEESSÄ LÄHETTÄKÖ TÄNNE MITÄÄN !!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Meneeköhän tämä taas näihin höpöhöpö juttuihin? Itse en jaksa tälläisiin kommentteihin enää uskoa jos ei ole laittaa faktaa pöytään noista saamastasi tarjoushinnoista arvostetusta kultasepänliikkeestä. Katoin Nettikullan ehdot ja siellähän lukee hinnoittelusta ja että kaupan voi perua jos ei ole tyytyväinen. Totta sä sen sitten peruit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En tiedä hyviä Suomesta. Olen myös sitä mieltä, että huijaavat täällä. Tuttuni kävi Tukholmassa paikallisessa liikkeessä ja sai pienellä määrällä kultaa huimat reilu 5000 kruunua!
Ilmianna
Jaa
Hahahah taitaa olla kilpailijoiden tekemiä arvosteluita täällä suurin osa.
Ilmianna
Jaa
Nettikullan hinta on vähän yli puolet minkä netissä lupaavat, jotenka tuollaisiin nettivertailuihin ei kannata uskoa. Kannattaa varmaan käydä kysymässä oikeista liikkeistä mitä maksavat.
Ilmianna
Jaa
NettiKullan ehdoissa lukee selvällä suomen kielellä minkä verran he maksavat romukullasta. Jokainen lukutaitoinen voi ne sieltä lukea. Ite olin tyytyväinen hintaan minkä sain ja maksoivat jopa luvatussa aikataulussa. Olen mä kokeillut muitakin kultakauppoja. Tämä toimi tähän mennessä parhaiten, ainakin meikäläisen tarpeeseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Soitin NettiKultaan, tilasin kullan myyntipaketin ja lähetin koruja. Kaikki meni hienosti ja rahat tuli tilille. Ei moitteen sanaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Tärkeetä huijausta painoakin heitti monta grammaa!
Ilmianna
Jaa
Hyvä ja nopea palvelu!
Ilmianna
Jaa
Vieläkö Bismark-kultaketjut ovat muodissa? Kiinnostaa, koska joskus 80-luvulla ostetut ja nyt perintonä saadut (kaulaketju sekä ranneketju) pitäisi "markkinoida".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Käytettyjä Bismark-kultaketjuja on myynnissä ainakin huutonetissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei vittu saa puhelimella ketään kiinni sähköpostiin odotan vastausta
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

***VAROITUS*** NETTIKULTA.FI

Olkaahan varovaisia kyseisen firman hinnoittelun kanssa. Lupaa huikeita hintoja romukullasta, mutta kaikki on vain huijausta. Hinnaston kullan hinnat ovat vain esimerkki joskus maksetuista hinnoista?? Mistä näitä firmoja oikein tulee?? Samaa huijauslinjaa puuhastelevat kultapiste.fi ja verkkokulta.fi palvelut. Lukekaahan siis sopimusehdot tarkkaan, ennen arvoesineiden lähettämistä minnekkään. Itse meinasin mennä lankaan.. Lähtee vanhat kihlat kyllä johonkin muuhun firmaan :) Onko suosituksia??

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta