suihkut ovat tyhmiä.

noloo

Olen kohta 15- vuotias tyttö, ja mulla on ripari siis ensi kesänä. Muut osat leirissä ei haittaa, varmasti pärjään porukassa ja silleen, mutta sitten on se suihku. Olen isokokoinen, ja mua inhottaa mennä suihkuun niitten hoikkien tyttöjen kanssa. Onkohan siellä mahdollisuutta mennä yksin? Mutta olisiko sekin noloa? Tää on tosi ongelmallista... viikonloppuriparin pärjäsi hiuslakalla ja deodorantilla, mutta viikko? Äh...

14

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijhyg

      Miksi mennä riparille?
      On varmaa tietoa, että uskovaiset ovat kaltaistensa pahimpia vihollisia saatanan ja sitä palvelevien lisäksi. Uskoaisethan rakastavat toisiaan mm tappamalla kun herra käskee joten kiusaaminen on vain osa sitä uskontunnustuksen aivopesu perkeleen virusta joka ihmiskuntaa sairaasti rasittaa.

    • rohkaisija

      Kaikki vartalonmuodot on kauniita. :)

      • fffffffa

        Ei pidä ajatella noin. Ylipaino on epäterveellistä ja jopa hengenvaarallista mikäli se on liiallista. Esim USA:ssa kuolee joka vuosi 300 000 ihmistä ylipainoon. Ei pidä rohkaista ylipainoa


      • liikaonliikaa
        fffffffa kirjoitti:

        Ei pidä ajatella noin. Ylipaino on epäterveellistä ja jopa hengenvaarallista mikäli se on liiallista. Esim USA:ssa kuolee joka vuosi 300 000 ihmistä ylipainoon. Ei pidä rohkaista ylipainoa

        Taidat puhua SAIRAALLOISESTA ylipainosta. Se on eri asia kuin se, että on hieman pyöreä. Minusta on hyvä olla hieman ylipainoinen kuin anorektinen. Anoreksiaan kuolee myös ihmisiä. Miksi siis sairaalloista laihuutta ihannoidaan? Itsekin olen hieman ylipainoinen, mutten liian. Olen sopusuhtainen. Minusta laihuus on iljettävä muoti-ilmiö. Saa ja pitää uskaltaa olla erillainen!


    • Moi!

      Ymmärrän, että suihkussa käyminen yhdessä muiden kanssa voi olla kiusallista, varmaan suurin osa meistä on jossain vaiheessa elämäänsä miettinyt tuota samaa. Nykyään kuitenkin ripareilla otetaan aika hyvin huomioon ihmisten toiveet ja tarpeet. Jos leiripaikka on sellainen, että siellä on vain yhteissuihkut, eikä muuta mahdollisuutta, niin kannattaa ottaa asia puheeksi leirin ohjaajien kanssa. On hyvä myös muistaa, että usein me itse suurentelemme asiaa mielessämme ja esimerkiksi kuvittelemme että joku tuijottaa, vaikka ei oikeasti tuijottaisikaan. Se että menee suihkuun ja saunaan yhdessä muiden kanssa voi myös toimia hyvänä esimerkkinä jollekulle muulle, joka on epävarma asian kanssa. Oikein hyvää riparia sulle!

      Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

      • nettikenkä

        toi nettisaapas on feikki ja oikeesti pervo vanha ukko



      • perrkelee
        nettikenkä kirjoitti:

        toi nettisaapas on feikki ja oikeesti pervo vanha ukko

        reps :D:D:D:D


    • woopwoop

      ainakin kurssikeskuksissa täälläpäin on vessoja, joissa on myös suihku? voisit katsella jos sieltä löytyy sellainen. tai sitten meet vaan rohkeesti sinne suihkuihin :D

    • Merja47v

      Uskovaisena en ole peseytynyt vielä koskaan ja siksi suihkua ei edes tarvita. Suihku on itse
      S A A T A N A N keksintö. Suihkussa käyminen on syntiä.

      • perkelele

        hyi helvetti :DDD ei millään pahalla xddd


    • Sissi14v

      En tarvii suihkuja. En oo vielä koskaan peseytynyt. Kunnon sissi ei peseydy.

      • spergele

        saankos kysyä että mitä saatanaa? xddd


    • isonen

      Ei tartte panikoida! Olin viime kesänä omalla rippileirilläni, ja tuo suihku oli myös ongelma.. Meidän leirikeskuksessa oli viiden hengen suihkut, ja samassa tilassa oli myös pukeutumistilat. Odotin aina, että kaikki muut olivat jo käyneet suihkussa, ja menin sitten itse viimeisenä (ja laitoin ovenkin lukkoon :D) Menen tänä kesänä isoseksi rippileirille, ja aion tehdä samoten kuten viime kesänäkin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe