http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/harakka_rasanen-34635
"Päivi Räsänen tekee Suomen ennätyksen huonossa häviämisessä"
On surullista ja säälittävää, että kristillisdemokraattien puheenjohtaja Päivi Räsänen kerää aktiivisesti nimiä tasa-arvoisen avioliittolain peruuttamiseksi, sanoo kirjailija, toimittaja Timo Harakka (sd.).
SDP:n eduskuntavaaliehdokkaana olevan Timo Harakan mielestä Päivi Räsänen pilkkaa samaan aikaan sekä kansalaisten aloiteoikeutta että eduskunnan valtaa.
Tasa-arvoinen avioliittolaki oli ensimmäinen eduskunnan suuressa salissa hyväksymä kansalaisaloite.
- Se on sellaisenaan kansanvallan merkkiteko, jota on syytä kunnioittaa niidenkin, jotka jäivät vähemmistöön. Puolue osoittaa suurta ylimielisyyttä yrittäessään vesittää kansalaisten tahdon, sanoo Harakka tiedotteessaan.
Yhtä hämmästyttävää Harakan mielestä on se, että puolue ajaa kansalaisaloitetta. Puolueet toimivat eduskunnassa ja hankkivat itselleen kannatusta vaaleissa. Turvautumalla kansalaisaloitteeseen puolue tekee itsestään tarpeettoman.
-Onneksemme harakka-akka nimeltään Päivi Räsänen häviää myös vaaleissa eikä nouse enää edes eduskuntaan. Samalla tavalla koko krisrtillisdemokraattien hihhuliporukka putoaa eduskunnasta vihattuna ja tarpeettomana, itsestään pellen tehneenä puolueena.
Päivi Räsänen pitäisi kieltää lailla.
Päivi Räsänen ei osaa hävitä, huono häviäjä
84
64
Vastaukset
- tyhmä_lintu
Harakka aloittanut nokkimisen, ettei oma tyhmyys paljastuisi.
- e.hdottomasti
Tuota minäkin ajattelin, miten sokeita nämä harakat voivatkaan olla ?
Ja miksi Päivi Räsäsen pitäisi hävitä ? Paras ministeri tuossa niin surullisen kuuluisassa hallituksessa. A.Stubbina kyllä häpeäsin, puhumattakaan Kataisesta joka luikki Brysseliin.
Päivi Räsänen veti pisteet kotiin tämän iltaisessakin kioski ohjelmassa. Ei muuta kuin HYVÄ PÄKÄ ! Ja JATKOON ! - äänestin.jo
Uskovat ja uskomattomatkin, joille arvot ovat tärkeitä !
ÄÄNESTÄKÄÄ uskovia eduskuntaan:
Ihmisiä joilla on arvot ja arvovalta ja kokemusta päätöksenteosta ja selkärankaa pysyä sanojensa takana, vaikka maailma ryöpyttää !
- harakatkin.nauraa
Turha harakan on Päiviä nokkia. Itse on tyhjäntoimittaja ja kehäraakki. Päivi on hyvin työnsä hoitanut!
savonarola kirjoitti:
Aivan ! Aivan Raamattunmukainen linja päinvastoin mitä monilla muilla puolueilla on.
Kuusi (6) kansanedustajaa, ja suunta on alaspäin on Päivin puolueella. Siinä jää helposti alakynteen, ja täytyy näköjään suunnata tarmonsa muualle saadakseen tahtonsa läpi. Mutta joskus on vaan tunnustettava tappio, että oma ääni jäi vähemmistöön.
torre12 kirjoitti:
Kuusi (6) kansanedustajaa, ja suunta on alaspäin on Päivin puolueella. Siinä jää helposti alakynteen, ja täytyy näköjään suunnata tarmonsa muualle saadakseen tahtonsa läpi. Mutta joskus on vaan tunnustettava tappio, että oma ääni jäi vähemmistöön.
Eiköhän myöskin Raamatussa on sanottu että pieni on se heterouskova joukko joka Taivaaseen pääsee Räsäsen kanssa?
savonarola kirjoitti:
Eiköhän myöskin Raamatussa on sanottu että pieni on se heterouskova joukko joka Taivaaseen pääsee Räsäsen kanssa?
Itse asiassa se pieni joukko koostuu 12 opetuslapsesta, eli hyvin pieni on. Tosin porukkaa voi olla jo enemmän, koska Jeesus oletti seuraajiensa määrän kasvavan.
- Jahhasss
torre12 kirjoitti:
Itse asiassa se pieni joukko koostuu 12 opetuslapsesta, eli hyvin pieni on. Tosin porukkaa voi olla jo enemmän, koska Jeesus oletti seuraajiensa määrän kasvavan.
Taas honojokkeri tulkitsee Raamattua ateistiaksentilla :)
- Jahhasss
Jahhasss kirjoitti:
Siis HOMOjokkeri...
savonarola kirjoitti:
Aivan ! Aivan Raamattunmukainen linja päinvastoin mitä monilla muilla puolueilla on.
Kristillisdemokraateilla on eduskuntavaaleissa 7 ehdokasta, jotka kannattavat marraskuussa päätettyä tasa-arvoista avioliittolakia.
Asia selviää heidän antamistaan vastauksista Ylen vaalikoneeseen.- mitäsitten
Pe.ku kirjoitti:
Kristillisdemokraateilla on eduskuntavaaleissa 7 ehdokasta, jotka kannattavat marraskuussa päätettyä tasa-arvoista avioliittolakia.
Asia selviää heidän antamistaan vastauksista Ylen vaalikoneeseen.Mutta ei eduskunnassa :=) ei me sellaisia äänestetä := (
Pe.ku kirjoitti:
Asia selviää heidän antamistaan vastauksista Ylen vaalikoneeseen.Aina on lusteitta pyhässä seurakunnassa.
Jahhasss kirjoitti:
Ajoin takaa sitä "piskuista joukkoa", joka oli 12 opetuslasta.
Jahhasss kirjoitti:
Ajoin takaa sitä "piskuista joukkoa", joka oli 12 opetuslasta. Mitä itse ajattelit?
- uutisia198781
Meidän Jumalamme hyvä käsi on Päivi Räsäsen päällä.
-ja sekös teitä raivostuttaa-- uutisia198781 kirjoitti:
Meidän Jumalamme hyvä käsi on Päivi Räsäsen päällä.
-ja sekös teitä raivostuttaa--Kaikkea sinä keksitkin! Vaikka kenen päällä olisi Jumalan käsi, niin ei se raivostuta.
- vitonen.vetoa
Voi olla, mutta Päivi voittaa 6-0 pohjanakkakisan. Mitäs siitä sanotte.
- päivi.on.kainis
Kyllä Lapintie ja kumppanit vie voiton!
- biologistiikka
päivi.on.kainis kirjoitti:
Kyllä Lapintie ja kumppanit vie voiton!
Ja kainiskin vielä. Sonkajärvellä hen on googlen mukaan syntynyt, eikä Kainiissa. Miksei lääkäriksi koulutus poistanut Päivistä kreationistisuutta?
- mitäsitten
biologistiikka kirjoitti:
Ja kainiskin vielä. Sonkajärvellä hen on googlen mukaan syntynyt, eikä Kainiissa. Miksei lääkäriksi koulutus poistanut Päivistä kreationistisuutta?
Päivi tietää Jumalan luoneen kaikki mitä maailmassa on.
mitäsitten kirjoitti:
Päivi tietää Jumalan luoneen kaikki mitä maailmassa on.
Aivan !!! Tietää että Jumala loi puhtaan ihminen joka saastui syntilankemuxen seurauxena. Jopa homouteen asti se raukka polonen saastutti itsensä..
- siksi
biologistiikka kirjoitti:
" Miksei lääkäriksi koulutus poistanut Päivistä kreationistisuutta? "
Koska hän on viisas, eikä usko VALHEITA , kuten sinä.
Snl. 2
Viisaus varjelee pahasta
1 Ota varteen, poikani, mitä sinulle sanon, pidä mielessäsi minun neuvoni.
2 Herkistä korvasi kuulemaan viisautta,
avaa sydämesi ymmärrykselle,
3 pyydä tietoa avuksi,
korota äänesi ja kutsu ymmärrystä.
4 Etsi sitä kuin hopeaa,
tavoittele niin kuin kätkettyä aarretta.
5 Silloin tajuat, mitä on Herran pelko,
opit, mitä on Jumalan tunteminen,
6 sillä v i i s a u s tulee H e r r a l t a,
hän antaa t i e d o n ja y m m ä r r y k s e n.
7 Hän auttaa oikeamieliset menestykseen,
kilven tavoin hän on vilpittömien suojana,
8 hän varjelee oikeuden tien
ja turvaa omiensa polut.
9 Silloin ymmärrät, mitä oikeus ja vanhurskaus on,
pysyt alusta loppuun oikeamielisten tiellä.
10 Silloin viisaus tulee sydämeesi
ja tieto ilahduttaa mieltäsi,
11 maltti on sinun turvanasi,
varjelijanasi ymmärrys.
12 Ne pitävät sinut etäällä pahuuden teistä,
ihmisistä, jotka viettelevät väärään,
13 jotka ovat loitonneet oikealta tieltä
ja kulkevat pimeyden polkuja,
14 jotka iloitsevat konnantöistään,
riemuitsevat siitä, mikä on kieroa ja väärää.
15 Heidän polkunsa kaartelevat sinne tänne, ja niin he kulkevat harhaan.
- KristittyJaHappy
Päivi Räsänen on erittäin ryhdikäs kansalainen. Olen usein rukoillut hänen tuekseen kiperissä paikoissa. Rukoilen nytkin Jumalan siunausta, Jeesuksen nimessä, Päivi Räsäselle.
Ja syksyllä eduskuntaan vietävän aloitteekkin olen allekirjoittanut. Ja senhän voi allekirjoittaa, vaikkei olekkaan kristitty.- Samatsanat
Amen
- NäinSeKuuleMenee
Aloittajalta lainaus: "Päivi Räsänen pitäisi kieltää lailla".
Tuoko on sitä teidän ajamaa demokratiaa? Jos joku on toista mieltä kuin te niin sellaisen mielipiteet pitää vaientaa lailla? Tosi demokraattista?
Tuolle ajattelutavalle ja myös käytänteelle löytyy runsaasti esimerkkejä lähihistoriassakin. Sitä on koettu ja koetaan diktatuuri- ja kommunistivaltioissa. Sellaistako tännekin haikailet? Sinulla on hyvin ikävät näkemykset ja mielipiteet, mutta demokratiassa sellaiset sallitaan. Saudeissa saisit muuten raippoja ja muutaman vuoden vankeutta valtiovallan julkisesta arvostelusta, Pohjois-Koreassa selityksesi päättyisivät telotuskomppanian edessä, kynsittä ja hampaattomana ja luodit olisivat enemmänkin kuin armollisia niitä odotellessasi.
Yritä edes pysyä asiassa ja olla kiitollinen, että meillä toimii demokratia; se toimii Räsäsen kanssa tai ilman häntä. Siitä päättää kansa tässä valtiossa, ainakin vielä. Laki ei estä äänestämästä haluamaansa ehdokasta.- IhmiskunnanTilaHuononee
Kuule! ei noita demokratia kiinnosta eikä ne osaa olla siitä demokratian antamasta vapaudestakaan kiitollisia. Sen perään haikailevat sitten kun sitä ei enää ole. Tän historia toistaa todeksi satoja kertoja ja miksi: koska ylpeä ihminen ja kansa ei opi mitään historiastaan.
- Kansan_tahto
Harakalla oikein hyvä huomio: näyttää huonolta, kun KANSANedustaja taistelee kansan tahtoa vastaan. Sekään ei ole hyvä, että kansanedustaja asettaa oman uskonsa Suomen lain yläpuolelle. Mitäs Räsänen sitten sanoisi, kun joku muslimikansanedustaja tekisi samoin? Kai se olisi sitten myös ok alkaa noudatta Koraanin ohjeita ennen Suomen lakia?
Ei Päivin kannattaisi taistella enää demokratiaa vastaan. Jokainen voi omassa elämässään noudattaa Raamatun ja Koraanin ohjeita, mutta ei kukaan voi velvoittaa koko kansaa toimimaan niin kuin itse toimii. Suomessa voidaan tehdä kansalaisaloitteita ja jopa vanhoilliskristittyjen tulisi tätä kunnioittaa.
Eikä se Jeesus ainakaan Raamatussa totea kertaakaan, että 300 vuotta hänen kuolemansa jälkeen tullaan kokoamaan Raamattu, jota sitten pitäisi ikuisesti noudattaa.- puhu.skeidaa
" Suomessa voidaan tehdä kansalaisaloitteita ja jopa vanhoilliskristittyjen tulisi tätä kunnioittaa."
Missä sinun KUNNIOITUKSESI ON ?
"Ei Päivin kannattaisi taistella enää demokratiaa vastaan. "
Tuo paskalaki EI OLE DEMOKRATIAA, Suomen kansa ei siitä päättänyt, ja jos olisi päättänyt se ei olisi tullut voimaan. Suomessa on kuitenkin vielä suuri enemmistö joka ymmärtää mikä on OIKEIN ja mikä EI.Että älä puhu.skeidaa kirjoitti:
" Suomessa voidaan tehdä kansalaisaloitteita ja jopa vanhoilliskristittyjen tulisi tätä kunnioittaa."
Tuo paskalaki EI OLE DEMOKRATIAA, Suomen kansa ei siitä päättänyt, ja jos olisi päättänyt se ei olisi tullut voimaan. Suomessa on kuitenkin vielä suuri enemmistö joka ymmärtää mikä on OIKEIN ja mikä EI.Että älä65% kansasta on ollut tuon paskalain kannalla. Se on se suuri enemmistö. Sinä olet vähemmistö, etkä tajua edes demokratiaa. Se kun on yleensä äänestyspäätös.
- höpsistä
torre12 kirjoitti:
65% kansasta on ollut tuon paskalain kannalla. Se on se suuri enemmistö. Sinä olet vähemmistö, etkä tajua edes demokratiaa. Se kun on yleensä äänestyspäätös.
Ei pidä paikkaansa. Ja nythän ihmisille vasta annetaa oikeaa tietoa tuosta paskalaista. Kukaan täysjärkinen ei sitä kannata. Tyhmät, laiskat ja lukutaidottomat voivat edelleen paskalakia kannattaa, koska eivät jaksa lukea uuden aloitteen perusteita tai eivät lukemaansa ymmärrä. Se vaatii näet korkeampaa älykkyyttä.
höpsistä kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ja nythän ihmisille vasta annetaa oikeaa tietoa tuosta paskalaista. Kukaan täysjärkinen ei sitä kannata. Tyhmät, laiskat ja lukutaidottomat voivat edelleen paskalakia kannattaa, koska eivät jaksa lukea uuden aloitteen perusteita tai eivät lukemaansa ymmärrä. Se vaatii näet korkeampaa älykkyyttä.
Tästä voit kannattaa nasien ja miehen liittoa. 1100 on jo parissa viikossa kannattanut.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175- hömpötipöm
höpsistä kirjoitti:
Jos homot eivät ole tyytyväisiä parisyhdelakiinsa sitä tulee kehittää.
Miksi muutetaan avioliittolakia joka toimii?
Homot pysykööt lestissään, eiks niin? höpsistä kirjoitti:
No ainakin viimeisimmän gallupin mukaan 65% kansasta kannatta homojen avioliittoa. Oikeaa tietoa on annettu jo viime vuonna, ja sen mukaan eduskunta asian päätti. Mitä parempaa tietoa nyt on; en ole ainakaan mitään huomannut. Vääriä uskomuksia olen kyllä paljonkin havainnut.
- homolle
torre12 kirjoitti:
No ainakin viimeisimmän gallupin mukaan 65% kansasta kannatta homojen avioliittoa. Oikeaa tietoa on annettu jo viime vuonna, ja sen mukaan eduskunta asian päätti. Mitä parempaa tietoa nyt on; en ole ainakaan mitään huomannut. Vääriä uskomuksia olen kyllä paljonkin havainnut.
Älä sönkötä!
- NäinOnNäreet
puhu.skeidaa kirjoitti:
Tuo paskalaki EI OLE DEMOKRATIAA, Suomen kansa ei siitä päättänyt, ja jos olisi päättänyt se ei olisi tullut voimaan. Suomessa on kuitenkin vielä suuri enemmistö joka ymmärtää mikä on OIKEIN ja mikä EI.Että äläEi nim. Kansan_tahdon kommentissa ollut mitään epäkunnioittavaa. Räsäsen oma toiminta näyttää, ettei hän kannata demokratiaa tai kunnioita Suomen lakia.
homolle kirjoitti:
Älä sönkötä!
Pidätkö gallup-kyselyn kommentointia sönköttämisenä? En minä voi sille mitään mitä mieltä kansa on.
Ja jo viime syksynä oli kaikki selvitykset tehty, ja eduskunta pääsi äänestämään. Siellä oli myös tämä nyt menossa oleva vastaehdotus esillä. Eli tämä on toistoa, ja on siis jo aiemmin käsitelty. Haluatte, että kaikki käsitellään taas uudestaan?
- Katsokaa
Tv2 Kioski Päivi vaalitentissä nyt
- hyvä.Päivi
Hienosti Päivi taas selvisi prässistä :)
hii mikä aloitus ? Jos Jeesus on voittanut Ristillä ,,, pitäisko Hän osata hävitä nyt sitten ? Onko Hän huono häviäjä Voittajaana niin kuin Päivi on !!
Niin. Käytännössä on käynyt siten, että Päivi ei tyytynyt tappioonsa ja eduskunnan äänestystulokseen, vaan on siis aloittanut vastakampanjan, Päivillehän tämä avioliittolaki oli tärkeä hallituskysymys, ja käy nyt vastaiskuun, koska hänet jyrättiin moneen kertaan. Viimeksi presidentti, joka allekirjoitti lain.
Jos on voittanut Ristillä, niin ei sillä ole eduskunnassa merkitystä. Siellä voittaa ne, jotka ovat enemmistössä.torre12 kirjoitti:
Niin. Käytännössä on käynyt siten, että Päivi ei tyytynyt tappioonsa ja eduskunnan äänestystulokseen, vaan on siis aloittanut vastakampanjan, Päivillehän tämä avioliittolaki oli tärkeä hallituskysymys, ja käy nyt vastaiskuun, koska hänet jyrättiin moneen kertaan. Viimeksi presidentti, joka allekirjoitti lain.
Jos on voittanut Ristillä, niin ei sillä ole eduskunnassa merkitystä. Siellä voittaa ne, jotka ovat enemmistössä.Miksi sinä olet joka palstalla Päivin kimpussa? Vain siksikö, että hän on nainen ja uskova ja sinä olet homo ja ateisti?
älyn.väläys kirjoitti:
Miksi sinä olet joka palstalla Päivin kimpussa? Vain siksikö, että hän on nainen ja uskova ja sinä olet homo ja ateisti?
No, miksi en olisi? Hän on lääkärisihminen, mutta on antanut lausuntoja, jotka ovat lääkäriltä jopa typeriä. Ja olen sellainen, joka ei tykkää yhtään tekopyhistä, siis ulkokullatuista. Jos perustaa Raamattuun, niin pitäisi itse antaa hyvää esimerkkiä.
Minä en inhoa naisia, enkä monia uskoviakaan. Se että olen homo ja ateisti ei ole vaikuttanut siihen miten suhtaudun asioihin; olen ollut samanlainen aina, ja haluan että ollaan rehellisiä, ei kaksinaamaisia.torre12 kirjoitti:
No, miksi en olisi? Hän on lääkärisihminen, mutta on antanut lausuntoja, jotka ovat lääkäriltä jopa typeriä. Ja olen sellainen, joka ei tykkää yhtään tekopyhistä, siis ulkokullatuista. Jos perustaa Raamattuun, niin pitäisi itse antaa hyvää esimerkkiä.
Minä en inhoa naisia, enkä monia uskoviakaan. Se että olen homo ja ateisti ei ole vaikuttanut siihen miten suhtaudun asioihin; olen ollut samanlainen aina, ja haluan että ollaan rehellisiä, ei kaksinaamaisia.Siis sinulle riittää vainoamisen perusteeksi, että ihminen on lääkäri. Mitkä hänen lausunnoistaan ovat typeriä ja kenen lausuntoihin niitä vertaat?
Minä onneksi kehitys ihmisenä koko ajan enkä ole jäänyt paikalleni omahyväisyyteeni rypemään kuten sinä.
Täälläkin valehtelit, että Paavali olisi käskenyt naisia pitämään hattua päässä rukoillessa ja , että sodoman miehet eivät pyrkineet raiskaamaan Lootin vieraita. Olet suurin ja itsekkäin valehtelija joka tällä palstalla on joten turha siinä on rehellistä esittää.älyn.väläys kirjoitti:
Siis sinulle riittää vainoamisen perusteeksi, että ihminen on lääkäri. Mitkä hänen lausunnoistaan ovat typeriä ja kenen lausuntoihin niitä vertaat?
Minä onneksi kehitys ihmisenä koko ajan enkä ole jäänyt paikalleni omahyväisyyteeni rypemään kuten sinä.
Täälläkin valehtelit, että Paavali olisi käskenyt naisia pitämään hattua päässä rukoillessa ja , että sodoman miehet eivät pyrkineet raiskaamaan Lootin vieraita. Olet suurin ja itsekkäin valehtelija joka tällä palstalla on joten turha siinä on rehellistä esittää.Jos on lääkäri, kuten siskoni, niin ei ole syytä vainota. Mutta jos lääkäri esittää totena sairauden diagnoosin, joka ei ole ollut sairausluokituksessa miesmuistiin, niin on hän ainakin lääkäri väärään aikaan.
No saat pitää minua suurimpana ja itsekkäimpänä valehtelijana, mutta siitä voi olla muutakin mieltä. Paavali on sanonut, että nainen häpäisee päänsä, jos rukoilee tai profetoi ilman päähinettä. Siis olisi syytä pitää, joten missä se vale?
Olen sanonut Sodoman miehistä, että he sanoivat aikovansa pidellä Lootin pahemmin kuin olisivat pidelleet ne kaksi muuta, ja kävivätkin väkivalloin Lootin kimppuun. Se on kerrottu Raamatussa. Jos aikoivat raiskata, niin he eivät niin tehneet. Eli missä näet valeen?
Voin varmaan pitää sinua suurimpana väärien syytösten esittäjänä mitä tällä palstalla on.torre12 kirjoitti:
Jos on lääkäri, kuten siskoni, niin ei ole syytä vainota. Mutta jos lääkäri esittää totena sairauden diagnoosin, joka ei ole ollut sairausluokituksessa miesmuistiin, niin on hän ainakin lääkäri väärään aikaan.
No saat pitää minua suurimpana ja itsekkäimpänä valehtelijana, mutta siitä voi olla muutakin mieltä. Paavali on sanonut, että nainen häpäisee päänsä, jos rukoilee tai profetoi ilman päähinettä. Siis olisi syytä pitää, joten missä se vale?
Olen sanonut Sodoman miehistä, että he sanoivat aikovansa pidellä Lootin pahemmin kuin olisivat pidelleet ne kaksi muuta, ja kävivätkin väkivalloin Lootin kimppuun. Se on kerrottu Raamatussa. Jos aikoivat raiskata, niin he eivät niin tehneet. Eli missä näet valeen?
Voin varmaan pitää sinua suurimpana väärien syytösten esittäjänä mitä tällä palstalla on.Missä Räsänen on sanonut, että homous on sairaus?
Sinä sanoit, että pitää olla h a t t u päässä!
"Tuo ne miehet tänne, että me heihin yhtyisimme" tarkoittaa miesten raiskaamista. Loot sulki oven ja Sodoman miehet eivät päässeet käsiksi Lootiin eikä hänen vieraisiinsa. Jumala sokaisi heidät eivätkä löytäneet ovea ja päässeet sisään toteuttamaan raiskausta.
Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää. Homot ovat kautta aikain olleet väkivaltaisia perversionsa toteutuksessa.älyn.väläys kirjoitti:
Missä Räsänen on sanonut, että homous on sairaus?
Sinä sanoit, että pitää olla h a t t u päässä!
"Tuo ne miehet tänne, että me heihin yhtyisimme" tarkoittaa miesten raiskaamista. Loot sulki oven ja Sodoman miehet eivät päässeet käsiksi Lootiin eikä hänen vieraisiinsa. Jumala sokaisi heidät eivätkä löytäneet ovea ja päässeet sisään toteuttamaan raiskausta.
Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää. Homot ovat kautta aikain olleet väkivaltaisia perversionsa toteutuksessa.No, "hattu" on vain eräs päähine, jonka voisin Räsäsen päässä voivan olla. Pää peitossa on Paavalin käsky. Mies taas ei saa pitää päässään mitään: nämä ovat hyvin tarkat ohjeet.
Vaikka tarkoittikin raiskaamista, niin he hyökkäsivät Lootin kimppuun väkivalloin. Sitä tapahtui. Tunnen vaikka kuinka monta homoa ja he ovat mitä lempeimpiä ihmisiä eli eivät ole lainkaan väkivaltaan taipuvaisia. Eli sinä keksit mitä homot ovat?
Olen monesti ottanut Gibean esiin, että nähdään mitä se toiminta oikein on. Sillä myös haluttiin ryhtyä muualta tulleeseen mieheen, mutta talon isäntä tarjosi sivuvaimoaan, joka miehille kelpasi. Ja tuota naista he sitten raiskasivat ja pahoinpitelivät kuolemaan johtavasti.
Minun on tosi vaikea käsittä miten tuo kaikki on homoutta. Ei sovi homouden kuvaan lainkaan, mutta heterojen toimintaan kyllä. Myös se sopii paremmin heterouteen, että kaikki miehet ovat heteroja, ei suinkaan homoja! Mutta tämä on joillekin näköjään aivan käsittämätöntä, johon ei järki riitä.torre12 kirjoitti:
No, "hattu" on vain eräs päähine, jonka voisin Räsäsen päässä voivan olla. Pää peitossa on Paavalin käsky. Mies taas ei saa pitää päässään mitään: nämä ovat hyvin tarkat ohjeet.
Vaikka tarkoittikin raiskaamista, niin he hyökkäsivät Lootin kimppuun väkivalloin. Sitä tapahtui. Tunnen vaikka kuinka monta homoa ja he ovat mitä lempeimpiä ihmisiä eli eivät ole lainkaan väkivaltaan taipuvaisia. Eli sinä keksit mitä homot ovat?
Olen monesti ottanut Gibean esiin, että nähdään mitä se toiminta oikein on. Sillä myös haluttiin ryhtyä muualta tulleeseen mieheen, mutta talon isäntä tarjosi sivuvaimoaan, joka miehille kelpasi. Ja tuota naista he sitten raiskasivat ja pahoinpitelivät kuolemaan johtavasti.
Minun on tosi vaikea käsittä miten tuo kaikki on homoutta. Ei sovi homouden kuvaan lainkaan, mutta heterojen toimintaan kyllä. Myös se sopii paremmin heterouteen, että kaikki miehet ovat heteroja, ei suinkaan homoja! Mutta tämä on joillekin näköjään aivan käsittämätöntä, johon ei järki riitä.Ai niin. "Homous on psykosomaattinen sairaus". TV2- homoilta 2010. Mutta homoutta ei hoideta sairaaloissa eikä psykiatrilla. Eli Räsänen ei ole tässä ajassa lainkaan. Ja hän sotkee vielä mielestään sairaat myös syntisiksi.
torre12 kirjoitti:
No, "hattu" on vain eräs päähine, jonka voisin Räsäsen päässä voivan olla. Pää peitossa on Paavalin käsky. Mies taas ei saa pitää päässään mitään: nämä ovat hyvin tarkat ohjeet.
Minun on tosi vaikea käsittä miten tuo kaikki on homoutta. Ei sovi homouden kuvaan lainkaan, mutta heterojen toimintaan kyllä. Myös se sopii paremmin heterouteen, että kaikki miehet ovat heteroja, ei suinkaan homoja! Mutta tämä on joillekin näköjään aivan käsittämätöntä, johon ei järki riitä.Sanoit Paavalin käskeneen pitämään hattua. Sano mitä takoitat äläkä sönkötä.
älyn.väläys kirjoitti:
Sanoit Paavalin käskeneen pitämään hattua. Sano mitä takoitat äläkä sönkötä.
Olet kai jotenkin sekaisin? Päähineestä olen kirjoittanut tässäkin monesti, ja päähine voi naisella olla hattu, pipo, huivi, huntu. Siis että pää on peitossa; parhaiten se tosin on musliminaisilla.
torre12 kirjoitti:
Olet kai jotenkin sekaisin? Päähineestä olen kirjoittanut tässäkin monesti, ja päähine voi naisella olla hattu, pipo, huivi, huntu. Siis että pää on peitossa; parhaiten se tosin on musliminaisilla.
Ei vaan sinä nimenomaan moiti Päivi Räsästä koska hän ei käytä hattua rukoillessaan vaikka Paavali käskee. Itse vaadit kirjaimellista Raamatun lukua muilta mutta itse puhut puutaheinää.
Etkä sitäpaitsi edes ole nähnyt koskaan Päivin rukoilevan kuten itsekin myönsit mutta silti tiedät, että hän ei noudata Paavalin ohjetta.
Kukahan on sekaisin?älyn.väläys kirjoitti:
Ei vaan sinä nimenomaan moiti Päivi Räsästä koska hän ei käytä hattua rukoillessaan vaikka Paavali käskee. Itse vaadit kirjaimellista Raamatun lukua muilta mutta itse puhut puutaheinää.
Etkä sitäpaitsi edes ole nähnyt koskaan Päivin rukoilevan kuten itsekin myönsit mutta silti tiedät, että hän ei noudata Paavalin ohjetta.
Kukahan on sekaisin?No mitä julkisuudessa on näkynyt, niin ei Paavalin opit kuulu Räsäsen elämään. Ne ovat pistäneet minun silmään. Paavalin opit kun ovat minulle hyvinkin tuttuja.
En tiedä motiiviasi olla tässä hattuasiassa. Kirjaimellisesti siis pää pitää peittää, ja katson hatun sopivan siihen tehtävään.torre12 kirjoitti:
No mitä julkisuudessa on näkynyt, niin ei Paavalin opit kuulu Räsäsen elämään. Ne ovat pistäneet minun silmään. Paavalin opit kun ovat minulle hyvinkin tuttuja.
En tiedä motiiviasi olla tässä hattuasiassa. Kirjaimellisesti siis pää pitää peittää, ja katson hatun sopivan siihen tehtävään.Et siis vieläkään voi myöntää, että syytit Päiviä valheellisin perustein?
älyn.väläys kirjoitti:
Et siis vieläkään voi myöntää, että syytit Päiviä valheellisin perustein?
Eli sanotko, että on jollakin lailla totta, että Päivi rukoilisi peittäen päänsä? En ole koskaan nähnyt hänellä mitään päässään. Jos oletuksia pidetään nyt valheellisina perusteina, niin minua kohtaan on esitetty jo valtava määrä valheellisiin perusteisiin pohjautuvia väitteitä. Tällä ja luteripalstalla. En yleensä toki spekuloi, mutta loogisesti aina yritän ajatella. Eli jos lipsuu jossakin, niin voi lipsua siellä täällä.
torre12 kirjoitti:
Eli sanotko, että on jollakin lailla totta, että Päivi rukoilisi peittäen päänsä? En ole koskaan nähnyt hänellä mitään päässään. Jos oletuksia pidetään nyt valheellisina perusteina, niin minua kohtaan on esitetty jo valtava määrä valheellisiin perusteisiin pohjautuvia väitteitä. Tällä ja luteripalstalla. En yleensä toki spekuloi, mutta loogisesti aina yritän ajatella. Eli jos lipsuu jossakin, niin voi lipsua siellä täällä.
Etkö osaa lukea mitä sanoin?
- AjatuksenjuoksuA
älyn.väläys kirjoitti:
Etkö osaa lukea mitä sanoin?
Miksi tämä "älyn väläys" takertuu tuohon hattu-asiaan kuin viimeiseen oljenkorteensa? Johan torre12 tuossa tarkensi kirjoittamaansa, mutta viesti ei mene jostain syystä perille.
Räsänen ei noudata Raamatun ohjeita täysin, eihän kukaan voi. Tuskinpa hän Paavaliakaan ihan kirjaimellisesti tottelee. Kukapa niin tekisi?
Räsänen on kyllä aiheuttanut suomalaisille kristityille paljon päänvaivaa kommenteillaan ja lausunnoillaan. Kristinuskosta on tullut äänekkään pilkan kohde. Ei siis uskovista, vaan itse uskosta.
Kenties on jonkinlainen murroskausi meneillään - senhän näkevät selvemmin sitten myöhemmin historiankirjoittajat. Saa nähdä miten käy kristinuskon (ja luterilaisen kirkon) nyt, kun ns. perinteiset kristilliset arvot on asetettu kokonaan kyseenalaisiksi. Osa jäänee pinnalle, kun sopivat niin hyvin myös nyky-yhteiskuntaan, osa taas haipuu historian hämärään, kuten niin monet Raamatun ohjeet aiemmin. - ei.ole.sinulle
AjatuksenjuoksuA kirjoitti:
Miksi tämä "älyn väläys" takertuu tuohon hattu-asiaan kuin viimeiseen oljenkorteensa? Johan torre12 tuossa tarkensi kirjoittamaansa, mutta viesti ei mene jostain syystä perille.
Räsänen ei noudata Raamatun ohjeita täysin, eihän kukaan voi. Tuskinpa hän Paavaliakaan ihan kirjaimellisesti tottelee. Kukapa niin tekisi?
Räsänen on kyllä aiheuttanut suomalaisille kristityille paljon päänvaivaa kommenteillaan ja lausunnoillaan. Kristinuskosta on tullut äänekkään pilkan kohde. Ei siis uskovista, vaan itse uskosta.
Kenties on jonkinlainen murroskausi meneillään - senhän näkevät selvemmin sitten myöhemmin historiankirjoittajat. Saa nähdä miten käy kristinuskon (ja luterilaisen kirkon) nyt, kun ns. perinteiset kristilliset arvot on asetettu kokonaan kyseenalaisiksi. Osa jäänee pinnalle, kun sopivat niin hyvin myös nyky-yhteiskuntaan, osa taas haipuu historian hämärään, kuten niin monet Raamatun ohjeet aiemmin.Älä puutu kun et tedä mistä on kysymys.
- hömpötipöm
Päivi Räänen ei ole hävinnyt vielä yhtään mitään. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
- saattaistuoauttaa
Mihinkäs niitä homoja taas tarvittiinkaan, olen unohtanut?
auttaisko niissä lääkärinkoulutus, osaisivat erottaa ainakin viemärin ja tuomarin. Pasi Turusen vastine blogissaan:
2 kommenttia "Toimittaja Timo Harakka ei ymmärrä kansalaisaloitetta eikä kansanavaltaa"
Jari Niemi 14.4.2015 13.57
Ensiksi, aloitteellanne ei ole mitään läpimenomahdollisuuksia tulevassa eduskunnassa.
Toiseksi, viime hallitusneuvotteluissa nimenomaan sovittiin, että myös ministerit saavat niin halutessaan ajaa avioliittolain muutosta eduskunnan kautta. Räsänenkin tämän tiesi, mutta paheksui silti.
Kolmanneksi, Harakka sanoi, että on säälittävää ja surullista, että Räsänen kerää nimiä. Harakka ei puhunut mitään aloitteen vireillepanosta. Siten Turuselta olkiukko, jonka sitten sai "kivasti" itse ampua alas.
Neljänneksi, on todellakin surullista ja säälittävää, jos jokin puolue lähtee mitä tahansa läpimennyttä kansalaisaloitetta kumoamaan tukien näkyvästi ja aktiivisesti vastakansalaisaloitetta. Lähtökohta on, että kansalaisaloite on kansalaisten keino vaikuttaa, ei poliitikkojen. Kaiken härskiyden huippu on se, että kun muskelit eduskunnassa ei riittänyt aloitteen kaatamiseen, valjastetaan (vasta)kansalaisaloite viimeisenä oljenkortena tähän tehtävään!
Viidenneksi, jos tästä tulisi yleinen käytäntö, että läpimennyttä kansalaisaloitetta lähdetään aina heti torpedoimaan vastakansalaisaloitteella, jokainen ymmärtää, että se olisi nopeasti koko kansalaisaloitejärjestelmän loppu. Eihän eduskunnan resursseja kertakaikkiaan voi haaskata tällaiseen eipäs-juupas -pallotteluun. Olette tekemässä myyräntyötä kansalaisaloitejärjestelmän tuhoamiseksi.Tässä oikea ja linkki koko vastineeseen.
Tässä Pasin vastine
Toimittaja Timo Harakka ei ymmärrä kansalaisaloitetta eikä kansanavaltaa
Toimittaja ja SDP:n eduskuntavaaliehdokas Timo Harakka hämmästelee Demokraatti -lehden tuoreessa verkkojutussa ”Päivi Räsäsen nimikampanjaa”. ”Surullista ja säälittävää”, kuvailee Harakka. Hän viittaa julkisuudessa esillä olleeseen kansalaisaloitteeseen sukupuolineutraalin avioliittolain kumoamiseksi, johon voi osallistua oikeusministeriön kansalaisaloitepalvelun sivulla osoitteessa www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175.
Olen aina tykännyt Timo Harakan toimittamista ajankohtaisohjelmista. Mutta nyt hänen ajatuksenjuoksunsa hämmentää. Veteraanitoimittaja tuntuu myös olevan ihan pihalla tosiasioista.
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/690/toimittaja_timo_harakka_ei_ymmarra_kansalaisaloitetta_eika_kansanavaltaa/6347#comments_comment_6347
- Postiluukkur
timo harakka kertoo kirjoituksillaan itsestään samaan tapaan kuin raamatunpaskaaja ihrakasa.o
- ykst
harakka on hengellisesti sokea ja sitä kautta epärehellinen ja epärehellisyytensä puskee esiin yksinkertaisilla kirjoituksillaan. Tyhmä mikä tyhmä, puhetta piisaa vaan järki loistaa poissaolollaan.e
- heikko.vasen
Vasemmistolaiset usein ovat...
Mitä mitä? Miten otat niin herneet nenään hänen ajatuxensa ja sanomiset. Eihän tuossa mitään mistä voi valittaa ??
Kristillinen vaalikone:
http://www.kristillinenvaalikone.fi/ehdokkaat?vaalipiiri=936
Kysymykset:
1 Koulujen uskonnonopetus tulisi muuttaa Raamatun mukaiseksi.
2 Kristinuskon tulee kuulua koulujen normaaliin arkeen mm. virrenveisuuna, hengellisinä lauluina, rukouksina, aamunavauksina ja juhlatilaisuuksina.
3 Paikallisten kristillisten seurakuntien tulisi saada järjestää joka vuosi jokaisen paikkakunnan koululuokalle erikseen vähintään yksi oppitunti, jossa oppilailla on oikeus kuulla, että vaikka sinusta tuntuisi, ettei kukaan sinua rakasta, niin sinua rakastetaan. Jeesus rakastaa sinua, ja seurakunnista löydät ihmisiä, jotka rakastavat sinua.
4 Kristillisten koulujen perustamiseen ja ylläpitoon pitäisi saada nykyistä enemmän ja helpommin rahoitusta verotuloista.
5 Peruskoulun ja lukion opetus ei saa sisältää kristinuskoa loukkaavaa materiaalia (oppikirjoissa, oppikirjojen ulkopuolisessa kirjallisuudessa, videomateriaalissa, lauluissa eikä missään muussakaan) esim. homoseksuaalisuutta ja lesboutta.
6 Oppimateriaalin kuva- ja videomateriaalin, tekstien jne. tulee edustaa vain siveätä pukeutumista ja käyttäytymistä kunnioittaen kristilliset arvot omaavia oppilaita.
7 Valtion verorahoista tulisi rahoittaa toimielin, mikä toteutettaisiin yhteistyössä kristillisten koulujen kanssa, jotka myös valitsisivat siihen henkilökunnan. Tulevat oppikirjat ja oppimateriaalit tulisi hyväksyttää ennen julkaisua toimielimellä, joka ohjaisi myös tarpeelliset muutokset jo käytössä oleviin materiaaleihin ja kirjoihin, ettei niissä olisi kristinuskoa loukkaavaa sisältöä.
8 Oppilailla ja opiskelijoilla (myös aikuiset) tulee olla kristillisen vakaumuksen perusteella vapaus olla osallistumatta vakaumuksensa vastaiseen opetukseen tms. ilman, että se esim. vaikeuttaa opiskelua tai huonontaa arvosanoja (esim. oikeus olla olematta läsnä seksivalistuksessa, abortissa ja lepopäivänä (sunnuntai tai sapatti) tapahtuvassa opetuksessa tms. opiskeluun vaikuttavassa).
9 Rakastan Jeesusta.
10 Oppilailla tulee olla oikeus tietää, että Encyclopaedia Britannica vuodelta 1768-1771 opettaa tähtitiede-osiossa, että maailma on luotu noin 6000 vuotta sitten.
11 Peruskoulun ja lukion opetussuunnitelman käsitellessä mm. maailmankaikkeuden, aurinkokunnan, maapallon, geologisten muodostelmien, elämän, eliöiden, jääkauden, kielten, kulttuurin, luonnontieteellisen maailmankuvan ja evoluutioteorian syntyä ja/tai kehitystä sekä Raamatun syntyä, tutkimusta ja tulkintaa, oppilailla tulee olla oikeus saada lukea oppikirjoistaan näistä samoista aiheista sensuroimattomia haastatteluja nykypäivän tiedemiehiltä, jotka edelleen uskovat nuoreen maailmaan ja Raamattuun.
12 Oppilailla tulee olla oikeus tietää mitä eroa on käytännön kokeellisella ja toistettavalla tieteellä verrattuna historiallisia tapahtumia tutkivaan tieteeseen (esim. evoluutioteorian edellyttämä historia).
13 Abortit eli syntymättömien ihmisten tappaminen pitää olla lain kieltämä rangaistava rikos.
14 Eutanasia eli ihmisten tappaminen pitää olla lain kieltämä rangaistava rikos.
15 Sairaaloissa ja vanhainkodeissa potilailla tulee olla oikeus olla kuulematta ja näkemättä maallista musiikkia ja maallisia ohjelmia.
16 Kristityillä terveydenhuollon henkilökunnan jäsenillä tulee olla vapaa oikeus potilaiden kokonaisvaltaisempaan auttamiseen tarjoamalla potilaille rukousapua ja keskusteluapua uskonasioista.
17 Vankiloissa olemassaolevien kristillisten osastojen laajentamistarvetta tulisi selvittää ja uusia kristillisiä osastoja tulisi perustaa vankiloihin, joissa ei vielä niitä ole.
18 Avioliitto tarkoittaa vain sellaista liittoa, joka on yhden miehen ja yhden naisen välinen liitto.
19 Lainsäädäntöhanke sukupuolineutraalista avioliittolaista tulee kumota.
20 Lasten adoptio-oikeus kuuluu vain heteroseksuaaleille.
21 Seurakuntien, yhdistysten ja yritysten tulee voida asettaa työntekijöilleen kelpoisuusvaatimukseksi kristillisen vakaumuksen. Kelpoisuusvaatimuksen puute tulee voida olla myös vanhojen työntekijöiden irtisanomisperuste.
22 Tulisi olla normaalia eduskunnan päivittäisessä elämässä (esim. täysistunnoissa), että kristityt poliitikot pitäisivät julkisia rukouksia esim. Suomen puolesta
23 Kristillinen toiminta tulee olla peruste rahankeräykselle.
24 Yle-verosta tulisi antaa osa sellaisille toimijoille, jotka tuottavat pelkästään kristillistä sisältöä television ja sähköisen median keinoin. Tästä hyvänä esimerkkinä TaivasTV7.
25 Uskovien poliitikkojen pitäisi puhua avoimesti julkisuudessa uskostaan Jeesukseen ja sen merkityksestä.
http://www.kristillinenvaalikone.fi/ehdokkaat?vaalipiiri=936- Uskonto
Tuohon listaan kun vaihtaa "kristillinen" - sanan tilalle "islamilainen", niin pöljimmänkin äänestäjän pitäisi tajuta, millaisen yhteiskunnan kristilliset/keskustalaiset/perussuomalaiset haluavat toteuttaa.
Naisille huivit ja pakkosynnytykset ja sitten kaikilta viedään lopuksi ihmisoikeudet, koska Räsänen, Soini ja se keskustalainen lestadiolaisten puheenjohtaja haluavat tehdä Suomesta pakkouskonnon maan. Hallelujaa, huutavat kaikki helluntailaisetkin!
- ArtoTT
Ensin on kansalaisaloite josta lehdistö hurraa, hienoa demokratiaa ja kansanvaltaa, sitten on samasta aiheesta toinen kansanaloite ja lehdistö huutaa Buu tämä on demokratian vastaista?????
Jokaisen kristityn velvollisuus on allekirjoittaa tuo kansalaisaloite jossa vastutetaan avioliittolaki muutosta, se ei ole lapsen etu. Tässä ei myöskään ole kyse yksin avioliitosta vaan myös siitä miten tuota lakia sovelletaan käytäntöön esim. kouluopetuksessa, lain voimaantulo todennäköisesti tarkoittaisi käytännössä myös homopropagandan pakkosyöttöä koulussa vanhempien tahdosta riippumatta. Lisäksi näemme että joillakin "ajattelijoilla" on kova kiire ja tarve kriminalisoida avioliiton pitäminen vain miehen ja naisen välisenä liittona. Jo nyt median leimakirves heilahtaa jos joku kehtaa pitää avioliittoa vain miehen ja naisen välisenä liittona. Siis menkää allekirjoittamaan kansalaisaloite ennen kuin on liian myöhäistä.- Kinky
"Edellä olevaan listaan kun vaihtaa "kristillinen" - sanan tilalle "islamilainen", niin pöljimmänkin äänestäjän pitäisi tajuta, millaisen yhteiskunnan kristilliset/ keskustalaiset/ perussuomalaiset haluavat toteuttaa. "
Naisille burga ja oman ajattelun ja omasta ruumiista päättämisen kielto, ja kuten Paavali Raamatussa sanoo, myös suu kiinni olemisen pakko. Jos jotakin asiasta haluaa tietää, niin pitää kysyä miehiltä. Jeesusta ei paljonkaan kunnioiteta tässäkään asiassa.
Tätä on nykypäivänä "oikeiden kristittyjen" sanoma. Lapsista he eivät puhu mitään, koska lapset ovat lahkoissa joko uskonnollisen manipuloinnin tai seksuaalisen hyväksikäytön kohteita.
Mutta eihän näistä asioista puhu esimerkiksi kristilliset tai keskustapuolue, koska ne saavat äänet pääasiassa tällaisten asioitten kannattajilta, Kinky kirjoitti:
"Edellä olevaan listaan kun vaihtaa "kristillinen" - sanan tilalle "islamilainen", niin pöljimmänkin äänestäjän pitäisi tajuta, millaisen yhteiskunnan kristilliset/ keskustalaiset/ perussuomalaiset haluavat toteuttaa. "
Naisille burga ja oman ajattelun ja omasta ruumiista päättämisen kielto, ja kuten Paavali Raamatussa sanoo, myös suu kiinni olemisen pakko. Jos jotakin asiasta haluaa tietää, niin pitää kysyä miehiltä. Jeesusta ei paljonkaan kunnioiteta tässäkään asiassa.
Tätä on nykypäivänä "oikeiden kristittyjen" sanoma. Lapsista he eivät puhu mitään, koska lapset ovat lahkoissa joko uskonnollisen manipuloinnin tai seksuaalisen hyväksikäytön kohteita.
Mutta eihän näistä asioista puhu esimerkiksi kristilliset tai keskustapuolue, koska ne saavat äänet pääasiassa tällaisten asioitten kannattajilta,Kun ei löydy miehiä niin kivet alkaa huuta tai naiset.
savonarola kirjoitti:
Kun ei löydy miehiä niin kivet alkaa huuta tai naiset.
Joo, joo-kivet huutaa. Että uskovaiset on hölmöjä.
- krakrakkrakakakaak
auroraboreallis kirjoitti:
no onneksi on miehelle kuitenkin sattunut sopiva nimi!
kerääkö hän kiiltäviä esineitä myös harakan tavoin, ehkä. - siitäonleikkikaukana
varo vain ettei aurooran sappikivet ala huutaa jonain päivänä!
krakrakkrakakakaak kirjoitti:
no onneksi on miehelle kuitenkin sattunut sopiva nimi!
kerääkö hän kiiltäviä esineitä myös harakan tavoin, ehkä.Ilkeily ja vittuilu sopii uskovaiselle vai mitä? Mitä vittumaisempi sen parempi uskis. Kiusa se on pienikin kiusa.
Voin kuvitella sinut koulukiusaajaksi jolle poikkeava nimi riittää kiusaamisen syyksi.
Ja sitten kuvittelet ettei itsestäsi löydy mitään vikaa.siitäonleikkikaukana kirjoitti:
varo vain ettei aurooran sappikivet ala huutaa jonain päivänä!
Mitä sä tolla tarkoitat? Ei mitään järkeä tossa teksissäsi.
- tosikollekalenteria
Ilkeily ja vittuilu sopii uskovaiselle vai mitä? Mitä vittumaisempi sen parempi uskis. Kiusa se on pienikin kiusa.
Voin kuvitella sinut koulukiusaajaksi jolle poikkeava nimi riittää kiusaamisen syyksi.
Ja sitten kuvittelet ettei itsestäsi löydy mitään vikaa.noin siinä auroooraa parhaimillaan!
kovin aikaisin olet aloittanut pään pehmityksen, se on huomenna vasta se perjantai. tosikollekalenteria kirjoitti:
noin siinä auroooraa parhaimillaan!
kovin aikaisin olet aloittanut pään pehmityksen, se on huomenna vasta se perjantai.Ja noin uskova jatkaa vittuiluaan ja kiusaamistaan. Paljon sulla oli käytöksen numero koulussa? Varmaan sait hylätyn. Ei mitään tapoja yksinkertaisesti.
Päivi on tyyppiesimerkki kiihkouskovaisesta. Häntä vihataan ja hänen vuokseen moni on eronnut kirkosta.
Eihän hän usko edes evoluutioon, vaikka on lukion käynyt ihminen.
On jäänyt se sydämen sivistys ja tilalla on hurmoksessa kouhottaminen.
Hävettää hänen puolestaan.- homot.hävettää
Juuri noista mainitsemistasi syistä Päivä rakastaa niin moni niin moni. Minä myös!
Minä häpeän toivoloiden, tynkkysten ja modigien puolesta :( homot.hävettää kirjoitti:
Juuri noista mainitsemistasi syistä Päivä rakastaa niin moni niin moni. Minä myös!
Minä häpeän toivoloiden, tynkkysten ja modigien puolesta :(Et siis ymmärrä tavallisesta elämästä mitään, homovihaaja.
Homous on täysin normaali asia.
Hyväntahtoiset ihmiset haluavat heille hyvää ja te pahantahtoiset ihmiset haluatte heille pahaa.
Yhteistä uskoville ja homoille on vähemmistöön kuuluminen. Päivin edustamat tuomitsevat ja pahantahtoiset puheet ovat teidän uskovaisten heiniä.
Juuri ja juuri saatte adressiinne sen 50000 nimeä, kun rintamana nousette meidän muiden hyväntahtoista adressia homojen avio-oikeuden puolesta, vastaan.- homot.hävettää
Et siis ymmärrä tavallisesta elämästä mitään, homovihaaja.
Homous on täysin normaali asia.
Hyväntahtoiset ihmiset haluavat heille hyvää ja te pahantahtoiset ihmiset haluatte heille pahaa.
Yhteistä uskoville ja homoille on vähemmistöön kuuluminen. Päivin edustamat tuomitsevat ja pahantahtoiset puheet ovat teidän uskovaisten heiniä.
Juuri ja juuri saatte adressiinne sen 50000 nimeä, kun rintamana nousette meidän muiden hyväntahtoista adressia homojen avio-oikeuden puolesta, vastaan.Homostelu on kuvottavaa ja homot kieroutuneita reppanoita.
Ei kaksi pippeliä tai kaksi pimppiä voi yhtyä joten olkoot homot ja lesbot van kaveripohjalla. homot.hävettää kirjoitti:
Homostelu on kuvottavaa ja homot kieroutuneita reppanoita.
Ei kaksi pippeliä tai kaksi pimppiä voi yhtyä joten olkoot homot ja lesbot van kaveripohjalla.Mitä sinulle se kuuluu mitä ihmiset keskenään peiton alla tekevät? Miksi ajattelet ihmisiä sen kautta, eihän se sinulle millään tavoin kuulu.
Homot on ihmisiä siinä missä muutkin ja niiden kanssa voi jutella muustakin kuin siitä mitä he sängyssä tekevät.
Et kai sä työkavereiden sänkyelämää mieti? Ei sun pitäs miettiä homojenkaan, vaan kummasti tuntuu kiinnostavan. Yäk.- homot.hävettää
Mitä sinulle se kuuluu mitä ihmiset keskenään peiton alla tekevät? Miksi ajattelet ihmisiä sen kautta, eihän se sinulle millään tavoin kuulu.
Homot on ihmisiä siinä missä muutkin ja niiden kanssa voi jutella muustakin kuin siitä mitä he sängyssä tekevät.
Et kai sä työkavereiden sänkyelämää mieti? Ei sun pitäs miettiä homojenkaan, vaan kummasti tuntuu kiinnostavan. Yäk.Ei tuon ymmärtämiseen tarvita mitään miettimistä vaan ala-asteen biologian tunti.
- tinnanna
Päivi räsänen on hyvä ihminen hän haluaa
vaan hyvää minunkin mielestä abortti on vää
rin- valitettavasti
aivan. abortti on murha vaikka se tehdään valtion säätämien lakien turvin.
nyt ollaan valtion säätämällä lailla myös vihkimässä miehia ja naisia keskenään ei sekään homostelun syntiä muuta muuksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541