Jomtienilla tappelunnujakka

thailomilla

110

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuohTAAS

      Laitatko Suomi24 palstalle postauksen kun Suomessa joku tappelu on?

    • josMorallakoittaa

      Oliko mora vai Kauhavalaanen ?

    • olisikoollu

      Voi olla että nimi oli Jenni, mutta poliisit luulivat erehdyksessä isokokoista siiderinorsua mieheksi

      • seolilennu

        Kyllä se oli joku Lennu tai Vennu, suomalainen läski ja hullu kännikala Pattayalla nauttimassa iloisesta ja vapaasta ilmapiiristä puukko kourassa, jossa huolet eivät paina eikä rasita polla. Suomimies taas niittämässä mainettamme maailmalla.
        Hyvä esimerkki Pattayamatkaajista.


      • EiPidäYleistää
        seolilennu kirjoitti:

        Kyllä se oli joku Lennu tai Vennu, suomalainen läski ja hullu kännikala Pattayalla nauttimassa iloisesta ja vapaasta ilmapiiristä puukko kourassa, jossa huolet eivät paina eikä rasita polla. Suomimies taas niittämässä mainettamme maailmalla.
        Hyvä esimerkki Pattayamatkaajista.

        Kusipäitä mahtuu myös suomi24 palstalle kuten seolilennu hyvin todistaa


      • eivarmaanainuttapaus
        EiPidäYleistää kirjoitti:

        Kusipäitä mahtuu myös suomi24 palstalle kuten seolilennu hyvin todistaa

        Eiköhän se kusipää ole juuri tämä puukko kourassa riehuva humalainen?
        Kyllä hävettää suomalaisten puolesta taas. Eiköhän ne Thaimaassakin ole huomanneet suomalalaisten löyhän luonteen.


      • voi-ollakin

        Tämä on hyvinkin mahdollinen skenaario. Thaimaalaiselle poliisille se voi olla hyvinkin vaikeaa tajuta että umpihumalainen iso ja kovaääninen siiderivalas voi olla nainen. Thaimaassa naiset kun ovat hoikkia ja hyväkäytöksisiä, örveltävä tonnikeiju ei sovi heidän mielikuvaansa naisesta, eiväthän he ole ikinä nähneet yhtä painavaa ja yhtä humalaista thainaista.


      • oletkaialkkis
        voi-ollakin kirjoitti:

        Tämä on hyvinkin mahdollinen skenaario. Thaimaalaiselle poliisille se voi olla hyvinkin vaikeaa tajuta että umpihumalainen iso ja kovaääninen siiderivalas voi olla nainen. Thaimaassa naiset kun ovat hoikkia ja hyväkäytöksisiä, örveltävä tonnikeiju ei sovi heidän mielikuvaansa naisesta, eiväthän he ole ikinä nähneet yhtä painavaa ja yhtä humalaista thainaista.

        Sinäkö tunnet Suomesta vain kovaäänisiä siiderivalaita, missä piireissä oikein liikut. Itse tunnen ihan kunnollisia, hyväkäytöksisiä ja suurimmaksi osaksi ihan hauskannäköisiä naisia. Nähtävästi sinun ja minun ystäväni ja tuttuni ovat ihan eri planeetalta. Taidat itse olla örveltävä kaljankiskoja jonka hallusinaatiot ovat vailla vertaansa.


      • rststs
        oletkaialkkis kirjoitti:

        Sinäkö tunnet Suomesta vain kovaäänisiä siiderivalaita, missä piireissä oikein liikut. Itse tunnen ihan kunnollisia, hyväkäytöksisiä ja suurimmaksi osaksi ihan hauskannäköisiä naisia. Nähtävästi sinun ja minun ystäväni ja tuttuni ovat ihan eri planeetalta. Taidat itse olla örveltävä kaljankiskoja jonka hallusinaatiot ovat vailla vertaansa.

        Minä tunnen kyllä lähinnä vain asiallisisa ja siistejä suomalaisia naisia, mutta kapakoissa ja muualla näkee näitä lähiövalaita


      • yritänytedes
        voi-ollakin kirjoitti:

        Tämä on hyvinkin mahdollinen skenaario. Thaimaalaiselle poliisille se voi olla hyvinkin vaikeaa tajuta että umpihumalainen iso ja kovaääninen siiderivalas voi olla nainen. Thaimaassa naiset kun ovat hoikkia ja hyväkäytöksisiä, örveltävä tonnikeiju ei sovi heidän mielikuvaansa naisesta, eiväthän he ole ikinä nähneet yhtä painavaa ja yhtä humalaista thainaista.

        Kyllä sa jaksat vängätä. Yritä nyt vaan tunnustaa itsellesi, että örveltäjä oli suomalainen mies, vaikka suomalaisista känniörveltäjistä ei aina heti osaa päällepäin lukea mikä otus se on.


      • KukaEiYmmärrä
        yritänytedes kirjoitti:

        Kyllä sa jaksat vängätä. Yritä nyt vaan tunnustaa itsellesi, että örveltäjä oli suomalainen mies, vaikka suomalaisista känniörveltäjistä ei aina heti osaa päällepäin lukea mikä otus se on.

        Oli suomalainen kusipää totta. Mutta ei pidä yleistää että kaikki jotka Pattayalle menee lomailemaan käyttäytyy noin. Yritä nyt ymmärtää tämä yksinkertainen asia.


      • yritänytedes
        KukaEiYmmärrä kirjoitti:

        Oli suomalainen kusipää totta. Mutta ei pidä yleistää että kaikki jotka Pattayalle menee lomailemaan käyttäytyy noin. Yritä nyt ymmärtää tämä yksinkertainen asia.

        Koita nyt ymmärtää myös itse tämä yksinkertainen asia vai onko sinulla lukihäiriö ettei kukaan olekaan sanonut, että kaikki Pattayalle matkustavat/lomailevat käyttäytyvät noin.
        Mutta yritä tajuta myös sellainen asia, että suomalainen humalainen mies on tuttu näky monessa lomakohteessa ja kännisekoilee. Se ei pitäisi olla sinullekaan uusi asia.


    • Voivoi

      Siinä ihan normi lehmänhermoinen ja leppoisa pattayaukko, nämä on nähty!

      • morat

        Suomimiehen maine rauhallisena ja lähes raittiina turistina taas tuli kertaalleen näytetyksi. Puukkoa peliin niin kyllä se siitä, baaritytötkin ihailevat varmasti noin urheaa miekkosta.


      • Jahohhohoijaa
        morat kirjoitti:

        Suomimiehen maine rauhallisena ja lähes raittiina turistina taas tuli kertaalleen näytetyksi. Puukkoa peliin niin kyllä se siitä, baaritytötkin ihailevat varmasti noin urheaa miekkosta.

        Juu ja varmaankin tämä Lenni edustaa koko maailman miehiä samalla femakkojen mustissa mielissä?
        Olisikohan maailmalla isompiakin uutisia kuin tämä? Härmän ajat on ohi.


      • edustustehtävissä
        Jahohhohoijaa kirjoitti:

        Juu ja varmaankin tämä Lenni edustaa koko maailman miehiä samalla femakkojen mustissa mielissä?
        Olisikohan maailmalla isompiakin uutisia kuin tämä? Härmän ajat on ohi.

        Ei se Lenni edusta kuin suomalaisia miehiä.
        On maailmassa isompiakin uutisia, mutta tämä on hyvä uutinen sinänsä, kun puhutte rauhallisesta ja ihanasta Pattayasta ja sen rauhallisista ja leppoisista suomimiesturisteista.


      • TurhiaPostauksia
        edustustehtävissä kirjoitti:

        Ei se Lenni edusta kuin suomalaisia miehiä.
        On maailmassa isompiakin uutisia, mutta tämä on hyvä uutinen sinänsä, kun puhutte rauhallisesta ja ihanasta Pattayasta ja sen rauhallisista ja leppoisista suomimiesturisteista.

        Jos Pattayan kokoisessa kaupungissa ei tappeluita olisi niin ihmehän se olisi. itse olen nähnyt vain yhden monen vuoden aikana ja sekin kevyttä läpsimistä. Niin Suomibaareissa en käy kuin jotain urheilua katsomassa. Enemmän stadissa tapahtuu kuin Pattayalla.
        Ihmetyttää vain tyypit jotka postaavat näitä uutisia matkailupalstalle.


      • myöserimieltä

        Ehkä sinä et ole nähnyt, mutta aloituksessahan juuri kerrotaan miten Pattayalla suomimies riehui puukko kourassa ja tuskin on eka kerta kun suomimies kännissä riehuu ja tappelee edes Pattayalla.
        Ai nyt pistät naisten syyksi tappelut Suomessa. Raukkamaista. Itse olen nähnyt vain miesten välisiä kahinoita.


      • Miauuuuu
        myöserimieltä kirjoitti:

        Ehkä sinä et ole nähnyt, mutta aloituksessahan juuri kerrotaan miten Pattayalla suomimies riehui puukko kourassa ja tuskin on eka kerta kun suomimies kännissä riehuu ja tappelee edes Pattayalla.
        Ai nyt pistät naisten syyksi tappelut Suomessa. Raukkamaista. Itse olen nähnyt vain miesten välisiä kahinoita.

        Ja thainaisten välisiä kissatappeluita kun taistelevat rahakkaammasta fallesta :D


      • näinkinon

        Niin ja Thaimaassa äidit pistävät pikku tyttönsä aloittamaan huoraamisen jo alaikäisinä, myymään itseään ja persettään länsimaalaisille miehille.


    • Mitä helvettiä nämä Femakot ja ämmämäiset ukot teke näissä keskusteluissa? Mikäli Thaimaa
      ja siellä tuo Pattaya teitä noin hirveästi inhottaa ,samoin sinne matkustavat miehet menkää lukemaan sitä annaa tai vauva lehteä kolmas vaihtoehto teille on tuo Turkin ja lomaromannsi keskustet ja pysykää siellä. Kunpa nämä arvon neidit/rouvat muistaisiva suomi naisista tehdyt sekoilujutut ulkomailla ja lennoilla,ilmeisesti aika kultaa muistot. Suomalaiset naisethan ovat
      niittäneet mainewtta jo 60 luvulta asti paikallisten miesten keskuudessa.

      • voivoi

        Tiedoksi sinulle vaan, että on hyvä että uutisoidaan näistä suomijuoppojen edesottamuksista Pattayalla ja taisi olla taas tänä aamuna uusi uutinen jostain muusta suomijannusta, joka riehui Pattayalla. Siitä voimme vain todeta, että on dokattu liikaa ja pää ei enää kestä.

        Sun mielestä heti ollaan femakoita ämmämäisiä ukkoja, kun joku postaillut ns. negatiivisia uutisia Pattayalta. Sehän on matkailuasiaa siinä missä muukin mitä täällä kirjoitetaan panoista ja hinnoista, eikö? Ja älä "tiedoksivaan" huoli, kyllä se suomalaisen miehenkin maine kusijullina ja kännikalana ympäri maailmaa on ollut jo 50- vuosikymmeneltä asti tähän päivään saakka niin kuin saimme taas todeta.

        Tiedoksi vaan: koita sinäkin vanha ukon reppana yrittää edes kirjoittaa oikein omalla äidinkielelläsi. Ihan kamalaa luettavaa.


      • KesätPalelenSuomessa
        voivoi kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle vaan, että on hyvä että uutisoidaan näistä suomijuoppojen edesottamuksista Pattayalla ja taisi olla taas tänä aamuna uusi uutinen jostain muusta suomijannusta, joka riehui Pattayalla. Siitä voimme vain todeta, että on dokattu liikaa ja pää ei enää kestä.

        Sun mielestä heti ollaan femakoita ämmämäisiä ukkoja, kun joku postaillut ns. negatiivisia uutisia Pattayalta. Sehän on matkailuasiaa siinä missä muukin mitä täällä kirjoitetaan panoista ja hinnoista, eikö? Ja älä "tiedoksivaan" huoli, kyllä se suomalaisen miehenkin maine kusijullina ja kännikalana ympäri maailmaa on ollut jo 50- vuosikymmeneltä asti tähän päivään saakka niin kuin saimme taas todeta.

        Tiedoksi vaan: koita sinäkin vanha ukon reppana yrittää edes kirjoittaa oikein omalla äidinkielelläsi. Ihan kamalaa luettavaa.

        Minä en matkusta Kinnulaan, Ulvilaan, Ouluun jne jne. Kymmeniä tuhansia Suomalaisia matkustaa joka vuosi Pattayalle ja siihen joukkoon mahtuu kusipäitä varmasti. Naurettavaa tälläinen keskustelu hölmöt.


      • kesätulossakivaa
        KesätPalelenSuomessa kirjoitti:

        Minä en matkusta Kinnulaan, Ulvilaan, Ouluun jne jne. Kymmeniä tuhansia Suomalaisia matkustaa joka vuosi Pattayalle ja siihen joukkoon mahtuu kusipäitä varmasti. Naurettavaa tälläinen keskustelu hölmöt.

        Ei ole naurettavaa, vaan hyvin valaisevaa.


      • Houhouhouuuu

        On se kauhia paikka kun kalikka kalahtaa. Sun jutut on kyllä niin ämmämäisiä että oksat pois ja männynkävyt! Taidat olla femakko kukkahattutäti pahimmasta päästä. Koita nyt rauhottua siellä!


      • kesällänaisetHuorahtelee

        Suomalaiset naiset kylpivät Roomassa alastomina suihkulähteessä ympäri päissään muutama vuosi sitten. Hyvin valaisevaa suomalaisten naisten käytöksestä ulkomailla. suomalainen nainen moottoripyörän kyydissä alastomana viime talvena. Hyvin valaisevaa käytöstä suomalaisten käytöstä ulkomailla. Kaksi suomalaista naista häiriköi phketin lennolla hyvin valaisevaa käytöstä suomalaisilta naisilta.


      • kesätulossakivaa
        Houhouhouuuu kirjoitti:

        On se kauhia paikka kun kalikka kalahtaa. Sun jutut on kyllä niin ämmämäisiä että oksat pois ja männynkävyt! Taidat olla femakko kukkahattutäti pahimmasta päästä. Koita nyt rauhottua siellä!

        Nyt täytyy sanoa, että jollekin toiselle on kalikka kalahtanut, ei minulle, en ole ollut siellä riehumassa. Onhan se noloa, kun ihan julkisesti kirjoitetaan Thaimaalaisessa lehdessä suomalaisen miehen touhuista. Kylläpä ottaa koville palstan "tosimiehille."
        Eiköhän sielläkin kannattaisi suomimiehen hieman rauhoittua.


      • HuohSunJuttuja
        kesätulossakivaa kirjoitti:

        Nyt täytyy sanoa, että jollekin toiselle on kalikka kalahtanut, ei minulle, en ole ollut siellä riehumassa. Onhan se noloa, kun ihan julkisesti kirjoitetaan Thaimaalaisessa lehdessä suomalaisen miehen touhuista. Kylläpä ottaa koville palstan "tosimiehille."
        Eiköhän sielläkin kannattaisi suomimiehen hieman rauhoittua.

        Nuo aloitus provot ovat yksinkertaisuudessaan niin naurettavia. Olisi ihme että kaupungissa jossa asuu noin 300.000 ihmistä ja siihen turistit päälle ei tappeluita ym olisi. Asunut Thaimaassa nyt 7 talvea ja yhden pienen nujakoinnin nähnyt. Lue tämän päivän IS ja IL !


      • HullutNaisenAlut
        kesätulossakivaa kirjoitti:

        Nyt täytyy sanoa, että jollekin toiselle on kalikka kalahtanut, ei minulle, en ole ollut siellä riehumassa. Onhan se noloa, kun ihan julkisesti kirjoitetaan Thaimaalaisessa lehdessä suomalaisen miehen touhuista. Kylläpä ottaa koville palstan "tosimiehille."
        Eiköhän sielläkin kannattaisi suomimiehen hieman rauhoittua.

        Onhan se noloa kun iltapäivälehdet kertovat kuinka suomalainen teinityttö murhaa kaverinsa. Kaikki suomalaiset teinitytöt ja naiset tekevät siis noin.
        Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa


    • marttimäki

      minä en mene enään ulos jokainen ei vaalea luultavasti raiskaa minut. luin lehdestä joukkoraiskauksista ja yksittäistapauksia on valtavasti. vai raiskaako ne vain naisia.

    • Stereotyyppimies

      Näin kolmijalkaisen koiran Kiinassa. -Kiinassa on siis vain kolmijalkaisia koiria.
      Näin heteron ruotsalaismiehen. -Ruotsissa ei ole homoseksuaaleja.
      Tapasin Suomessa 200 kiloisen naisen. -Kaikki suomalaiset naiset painavat tasan 200kg.
      Amalianlogiikka.org

    • HukkujaSuomalaisia
    • sellaaaasta

      Ähläminainen putosi lavataksista juuri ja löi päänsä. Sellaisia ne naiset on. Tulipahan taas nähtyä millaisia ne naiset on. Putoilevat takseista kännissä.

      • nomitenseolikaan

        Vaikka olisi mitä ja kuka tahansa nainen tehnyt mitä, ei se vie sitä totuutta pois miten suomimies sekoilee minne tahansa meneekin. Humalainen suomimies on tuttu näky monissa lomakohteissa eikä varsinkaan vähiten Pattayalla, kun se dokaaminen on siellä niin halpaa ja ei tarvitse välittää mistään mitään, saa olla oma itsensä. Selvisikö se oliko se Vennu vai Lennu ja mikä oli syyte, joutuuko lusimaan?


      • nähtyON
        nomitenseolikaan kirjoitti:

        Vaikka olisi mitä ja kuka tahansa nainen tehnyt mitä, ei se vie sitä totuutta pois miten suomimies sekoilee minne tahansa meneekin. Humalainen suomimies on tuttu näky monissa lomakohteissa eikä varsinkaan vähiten Pattayalla, kun se dokaaminen on siellä niin halpaa ja ei tarvitse välittää mistään mitään, saa olla oma itsensä. Selvisikö se oliko se Vennu vai Lennu ja mikä oli syyte, joutuuko lusimaan?

        Entäs känniset suomalaiset naiset Turkissa voi jeesus.


      • Booring
        nomitenseolikaan kirjoitti:

        Vaikka olisi mitä ja kuka tahansa nainen tehnyt mitä, ei se vie sitä totuutta pois miten suomimies sekoilee minne tahansa meneekin. Humalainen suomimies on tuttu näky monissa lomakohteissa eikä varsinkaan vähiten Pattayalla, kun se dokaaminen on siellä niin halpaa ja ei tarvitse välittää mistään mitään, saa olla oma itsensä. Selvisikö se oliko se Vennu vai Lennu ja mikä oli syyte, joutuuko lusimaan?

        Mitä sitten jos joku ryyppää satoja turisteja kai väkisin sattuu jollekkin jotain aika monta vuotta onkin ollu hiljaista.


      • vappuriehassa
        Booring kirjoitti:

        Mitä sitten jos joku ryyppää satoja turisteja kai väkisin sattuu jollekkin jotain aika monta vuotta onkin ollu hiljaista.

        Niin, joku oli sille laittanut vahingossa puukon taskuun ja joku käveli sitä päin. Sattuuhan sellaista väkisinkin joskus, sellaista se on vaan.


      • viisasnainen
        vappuriehassa kirjoitti:

        Niin, joku oli sille laittanut vahingossa puukon taskuun ja joku käveli sitä päin. Sattuuhan sellaista väkisinkin joskus, sellaista se on vaan.

        Eli sinustakin kaikki suomalaiset on huoria.


      • Näreett
        viisasnainen kirjoitti:

        Eli sinustakin kaikki suomalaiset on huoria.

        Vastaan vaix ei multa kysytty. Suomalaiset naiset on Eliittiä tän boltsin päällä! Suomessa ei ole enää miehiä, sellaisia oikeita suomalaisia miehiä! Ne on kaikki jotain vitun apinan nussijoita tai hinureita, näin on!,,,


      • hahhuorahah
        Näreett kirjoitti:

        Vastaan vaix ei multa kysytty. Suomalaiset naiset on Eliittiä tän boltsin päällä! Suomessa ei ole enää miehiä, sellaisia oikeita suomalaisia miehiä! Ne on kaikki jotain vitun apinan nussijoita tai hinureita, näin on!,,,

        Siinä oikea aivopieru ei muuta ku hakeudu vaan niiden kuuden ihkun kulttuurin rikastajan seuraan ketkä joukolla opetti 12v tytölle lähi-idän kulttuuriaan. Ai mut nehän on pari kk nyt vankilassa, mene vastaan huora. Nimet löytyy MV!!!-lehden sivuilta.


      • vappuriehatloppu
        viisasnainen kirjoitti:

        Eli sinustakin kaikki suomalaiset on huoria.

        Aika typerä kommentti, By the way.
        Sinä ilmeisesti pidät kaikkia suomalaisia naisia huorina, en minä.


      • näinonnäreet
        Näreett kirjoitti:

        Vastaan vaix ei multa kysytty. Suomalaiset naiset on Eliittiä tän boltsin päällä! Suomessa ei ole enää miehiä, sellaisia oikeita suomalaisia miehiä! Ne on kaikki jotain vitun apinan nussijoita tai hinureita, näin on!,,,

        Niinhän nui suomiveikot käyvät naimassa Thaimaassa nuita apinannäköisiä pikkupoikia ja- tyttöjä. Suomessa saa kovat rapsut (saisi olla vielä kovemmat) pentuihin sekaantumisesta, mutta Thaimaan vapaassa maassa saa nussia vaikka päivät ympäri 24 h eikä kukaan ole vahtimassa. Totuushan on, että kaikki piilossa olevat Suomen pervot, jotka päivystää ja metsästää nettien sivustoilla pikkutyttöjä, matkustavat Thaimaahan toteuttamaan itseään.


      • OtaAsioistaSelvää
        näinonnäreet kirjoitti:

        Niinhän nui suomiveikot käyvät naimassa Thaimaassa nuita apinannäköisiä pikkupoikia ja- tyttöjä. Suomessa saa kovat rapsut (saisi olla vielä kovemmat) pentuihin sekaantumisesta, mutta Thaimaan vapaassa maassa saa nussia vaikka päivät ympäri 24 h eikä kukaan ole vahtimassa. Totuushan on, että kaikki piilossa olevat Suomen pervot, jotka päivystää ja metsästää nettien sivustoilla pikkutyttöjä, matkustavat Thaimaahan toteuttamaan itseään.

        Huh Huh. Amalia olet sairas. Mene muualle kirjoittamaan noita omia fantasioitasi.
        Suomessako saa kovat rapsut? Thaimassa joutuu yli kymmeneksi vuodeksi häkkiin.


      • huorahuorantuntee
        vappuriehatloppu kirjoitti:

        Aika typerä kommentti, By the way.
        Sinä ilmeisesti pidät kaikkia suomalaisia naisia huorina, en minä.

        huorahan se sellainen on joka vastinetta vastaan harrastaa seksiä. ei kaikki ole tietenkään houria. toisille se mahdottomuus. silloin ovat vain henkisesti niit.


      • pervopervontuntee
        OtaAsioistaSelvää kirjoitti:

        Huh Huh. Amalia olet sairas. Mene muualle kirjoittamaan noita omia fantasioitasi.
        Suomessako saa kovat rapsut? Thaimassa joutuu yli kymmeneksi vuodeksi häkkiin.

        No just piilossa nettien sivustoilla olevat pervot, jotka jahtaavat nuoria tyttöjä, matkustavat Pattayalle, koska siellä saa sitä mitä on jäänyt paitsi Suomessa. Ota itse asioista selvää, vai oletko itse yksi niistä.


      • jaSuomessa
        pervopervontuntee kirjoitti:

        No just piilossa nettien sivustoilla olevat pervot, jotka jahtaavat nuoria tyttöjä, matkustavat Pattayalle, koska siellä saa sitä mitä on jäänyt paitsi Suomessa. Ota itse asioista selvää, vai oletko itse yksi niistä.

        No Huh Huh. Et ole Pattayalla edes käynyt kun tuollasta sontaa palstalle pukkaat.
        Thaimassa pedofiilit jäävät kiinni ja tuomitaan vuosiksi linnaan. Kambotzassa siellä tilanne on toisin


      • näinojuttun
        jaSuomessa kirjoitti:

        No Huh Huh. Et ole Pattayalla edes käynyt kun tuollasta sontaa palstalle pukkaat.
        Thaimassa pedofiilit jäävät kiinni ja tuomitaan vuosiksi linnaan. Kambotzassa siellä tilanne on toisin

        Pattayalla, maailman suurimmassa avonaisessa ulkoilma porttolassa, saavat kaiken maailman vanhat äijät naida vapaasti nuoria likkoja. Kukaan ei siellä kysele tytön ikää etukäteen, se on aivan varma.


      • näinonjutut

        Mistäs sinä sen tiedät minkäikäisiä ne likat ovat siellä baareissa? Tuskin ne sulle siellä kertoo kaikkien ikää ja taidat itse olla joku pervo- pedofiili, joka puolustelee omaa käyttäytymistään. Tietoni eivät kyllä valitettavasti perustu mielikuvitukseen, vaan ihan paikan päällä nähtyihin juttuihin.

        "Yleisimmät keskustelun avaukset Thaimaan baareissa nimi mistäpäin kotoisin ja ikä. Yleensä aina olen arvannut tytön iän väärin. Thaimaassa, toisin kuin Suomessa, tytöt näyttävät iältään nuoremmilta kuin ovat. Suomessahan 15v näyttää 27v ja 27v 40v 40v 60v. Suomalaisten näisten äly on lähes kaikilla 13 vuotiaan tasolla monella jopa alle 10 vuotiaan."

        Voiko joku mies olla noin tyhmä? Blondeja löytyy miehissäkin ja yllättävän paljon. Ikä ei aina korreloi älykkyyden kanssa. No, anonyyminä voi päästää suustansa mitä vaan kenenkään tuntematta. Ja sinähän uskot heti, kun tyttö kertoo ikänsä ja mistäpäin on kotoisin ja nuorennäköinen likka voi olla minkäikäinen tahansa. Montahan alaikäistä sinäkin olet siellä nusassut? Monet thaitytöt näyttävät pikkupojilta ja moni mies, joka tykkää panna myös miehiä, saa toteuttaa unelmaansa Thaimaassa.

        En ole Suomessa nähnyt ainuttakaan 15 v näyttävän 27 vuotiaalta jne. Kyllä sinä nyt pervo osoitit taas tyhmyytesi jutuillasi, että eikö jo hieman ala hävettämään aikuinen mies mitä möläyttelet suustasi. Minä veikkaan, että moni 15 v suomalainen tyttö on sinua älykkäämpi ja viimeinen lauseesi kaipaa nyt tilastollista tietoa, että suominaiset ovat kaikki 13- vuotiaan ja joillain jopa alle 10 vuotiaan tasolla ÄO: ssa.

        Näitä sinun juttujasi kun lukee, niin LOL, taisi koulut jäädä joskus kesken ja asustelet jossain lehmäkarsinassa pohjois- Karjalassa ja käyt sitten järjestetyillä lomilla panemassa pikkulikkoja Thaimaassa.


      • AmaliaLooksLike97year
        näinonjutut kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät minkäikäisiä ne likat ovat siellä baareissa? Tuskin ne sulle siellä kertoo kaikkien ikää ja taidat itse olla joku pervo- pedofiili, joka puolustelee omaa käyttäytymistään. Tietoni eivät kyllä valitettavasti perustu mielikuvitukseen, vaan ihan paikan päällä nähtyihin juttuihin.

        "Yleisimmät keskustelun avaukset Thaimaan baareissa nimi mistäpäin kotoisin ja ikä. Yleensä aina olen arvannut tytön iän väärin. Thaimaassa, toisin kuin Suomessa, tytöt näyttävät iältään nuoremmilta kuin ovat. Suomessahan 15v näyttää 27v ja 27v 40v 40v 60v. Suomalaisten näisten äly on lähes kaikilla 13 vuotiaan tasolla monella jopa alle 10 vuotiaan."

        Voiko joku mies olla noin tyhmä? Blondeja löytyy miehissäkin ja yllättävän paljon. Ikä ei aina korreloi älykkyyden kanssa. No, anonyyminä voi päästää suustansa mitä vaan kenenkään tuntematta. Ja sinähän uskot heti, kun tyttö kertoo ikänsä ja mistäpäin on kotoisin ja nuorennäköinen likka voi olla minkäikäinen tahansa. Montahan alaikäistä sinäkin olet siellä nusassut? Monet thaitytöt näyttävät pikkupojilta ja moni mies, joka tykkää panna myös miehiä, saa toteuttaa unelmaansa Thaimaassa.

        En ole Suomessa nähnyt ainuttakaan 15 v näyttävän 27 vuotiaalta jne. Kyllä sinä nyt pervo osoitit taas tyhmyytesi jutuillasi, että eikö jo hieman ala hävettämään aikuinen mies mitä möläyttelet suustasi. Minä veikkaan, että moni 15 v suomalainen tyttö on sinua älykkäämpi ja viimeinen lauseesi kaipaa nyt tilastollista tietoa, että suominaiset ovat kaikki 13- vuotiaan ja joillain jopa alle 10 vuotiaan tasolla ÄO: ssa.

        Näitä sinun juttujasi kun lukee, niin LOL, taisi koulut jäädä joskus kesken ja asustelet jossain lehmäkarsinassa pohjois- Karjalassa ja käyt sitten järjestetyillä lomilla panemassa pikkulikkoja Thaimaassa.

        Olihan Amalialta vuodatus. Herjaa jopa pedofiiliksi. Jäi vain yksi fakta ymmärtämättä baariin ei pääse töihin alle 18 vuotiaat Thaimaassa. Useat ovat 25 täyttäneittä eronneita äitejä.
        Taisi tuo suomi ämmistä todettu fakta että näyttävät vanhemmilta kuin ovat osua kun niin Amalia älähti. Kävin muuten Hankkenin


      • LOLLOton
        näinonjutut kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät minkäikäisiä ne likat ovat siellä baareissa? Tuskin ne sulle siellä kertoo kaikkien ikää ja taidat itse olla joku pervo- pedofiili, joka puolustelee omaa käyttäytymistään. Tietoni eivät kyllä valitettavasti perustu mielikuvitukseen, vaan ihan paikan päällä nähtyihin juttuihin.

        "Yleisimmät keskustelun avaukset Thaimaan baareissa nimi mistäpäin kotoisin ja ikä. Yleensä aina olen arvannut tytön iän väärin. Thaimaassa, toisin kuin Suomessa, tytöt näyttävät iältään nuoremmilta kuin ovat. Suomessahan 15v näyttää 27v ja 27v 40v 40v 60v. Suomalaisten näisten äly on lähes kaikilla 13 vuotiaan tasolla monella jopa alle 10 vuotiaan."

        Voiko joku mies olla noin tyhmä? Blondeja löytyy miehissäkin ja yllättävän paljon. Ikä ei aina korreloi älykkyyden kanssa. No, anonyyminä voi päästää suustansa mitä vaan kenenkään tuntematta. Ja sinähän uskot heti, kun tyttö kertoo ikänsä ja mistäpäin on kotoisin ja nuorennäköinen likka voi olla minkäikäinen tahansa. Montahan alaikäistä sinäkin olet siellä nusassut? Monet thaitytöt näyttävät pikkupojilta ja moni mies, joka tykkää panna myös miehiä, saa toteuttaa unelmaansa Thaimaassa.

        En ole Suomessa nähnyt ainuttakaan 15 v näyttävän 27 vuotiaalta jne. Kyllä sinä nyt pervo osoitit taas tyhmyytesi jutuillasi, että eikö jo hieman ala hävettämään aikuinen mies mitä möläyttelet suustasi. Minä veikkaan, että moni 15 v suomalainen tyttö on sinua älykkäämpi ja viimeinen lauseesi kaipaa nyt tilastollista tietoa, että suominaiset ovat kaikki 13- vuotiaan ja joillain jopa alle 10 vuotiaan tasolla ÄO: ssa.

        Näitä sinun juttujasi kun lukee, niin LOL, taisi koulut jäädä joskus kesken ja asustelet jossain lehmäkarsinassa pohjois- Karjalassa ja käyt sitten järjestetyillä lomilla panemassa pikkulikkoja Thaimaassa.

        LOL mitä se tarkoittaa. Teinitytöt kirjoittaa LOL


      • Nuorennäköinen
        näinonjutut kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät minkäikäisiä ne likat ovat siellä baareissa? Tuskin ne sulle siellä kertoo kaikkien ikää ja taidat itse olla joku pervo- pedofiili, joka puolustelee omaa käyttäytymistään. Tietoni eivät kyllä valitettavasti perustu mielikuvitukseen, vaan ihan paikan päällä nähtyihin juttuihin.

        "Yleisimmät keskustelun avaukset Thaimaan baareissa nimi mistäpäin kotoisin ja ikä. Yleensä aina olen arvannut tytön iän väärin. Thaimaassa, toisin kuin Suomessa, tytöt näyttävät iältään nuoremmilta kuin ovat. Suomessahan 15v näyttää 27v ja 27v 40v 40v 60v. Suomalaisten näisten äly on lähes kaikilla 13 vuotiaan tasolla monella jopa alle 10 vuotiaan."

        Voiko joku mies olla noin tyhmä? Blondeja löytyy miehissäkin ja yllättävän paljon. Ikä ei aina korreloi älykkyyden kanssa. No, anonyyminä voi päästää suustansa mitä vaan kenenkään tuntematta. Ja sinähän uskot heti, kun tyttö kertoo ikänsä ja mistäpäin on kotoisin ja nuorennäköinen likka voi olla minkäikäinen tahansa. Montahan alaikäistä sinäkin olet siellä nusassut? Monet thaitytöt näyttävät pikkupojilta ja moni mies, joka tykkää panna myös miehiä, saa toteuttaa unelmaansa Thaimaassa.

        En ole Suomessa nähnyt ainuttakaan 15 v näyttävän 27 vuotiaalta jne. Kyllä sinä nyt pervo osoitit taas tyhmyytesi jutuillasi, että eikö jo hieman ala hävettämään aikuinen mies mitä möläyttelet suustasi. Minä veikkaan, että moni 15 v suomalainen tyttö on sinua älykkäämpi ja viimeinen lauseesi kaipaa nyt tilastollista tietoa, että suominaiset ovat kaikki 13- vuotiaan ja joillain jopa alle 10 vuotiaan tasolla ÄO: ssa.

        Näitä sinun juttujasi kun lukee, niin LOL, taisi koulut jäädä joskus kesken ja asustelet jossain lehmäkarsinassa pohjois- Karjalassa ja käyt sitten järjestetyillä lomilla panemassa pikkulikkoja Thaimaassa.

        Asiaa! Todellakin ala-arvoinen tuon pattisäijän paskanjauhanta...tai tosi tyhmä on! Minkäs hän sille voi, hieman sääliä herättää vaan. Ehkäpä hänen suvussaan, äiti, siskot, tyttäret yms ovat vanhan näköisiä ja sillä perusteella noita räkäsyjä leipäläpästään päästelee.


      • Felfelfel
        AmaliaLooksLike97year kirjoitti:

        Olihan Amalialta vuodatus. Herjaa jopa pedofiiliksi. Jäi vain yksi fakta ymmärtämättä baariin ei pääse töihin alle 18 vuotiaat Thaimaassa. Useat ovat 25 täyttäneittä eronneita äitejä.
        Taisi tuo suomi ämmistä todettu fakta että näyttävät vanhemmilta kuin ovat osua kun niin Amalia älähti. Kävin muuten Hankkenin

        Kirjoitetaan Hanken, et sinä sitä ole käynyt. Ei sinne kirjoitustaidottomia oteta sisään.


      • pollewa

        Ja tytöthän toki aina kertovat totuuden iästään, ei kannata uskoa. Itsellä siitä kokemusta, kertoi, siis valehteli ikänsä vanhemmaksi kuin oli, ei kuitenkaan alaikäiseksi paljastunut. Ei kannata baarityttöjen juttuihin uskoa.


      • dfhjdhmd

        Jutut on juttuja mutta baarin pitäjä tarkastaa tytöt, henkkarit ja niiden aitoudet 100% varmuudella. Se on nimittäin baari kiinni, vankeustuomio ja parinsadantuhannen bahtin sakot vielä päälle jos ottavat alaikäisen töihin eli se siitä.


      • eutuitnnr
        dfhjdhmd kirjoitti:

        Jutut on juttuja mutta baarin pitäjä tarkastaa tytöt, henkkarit ja niiden aitoudet 100% varmuudella. Se on nimittäin baari kiinni, vankeustuomio ja parinsadantuhannen bahtin sakot vielä päälle jos ottavat alaikäisen töihin eli se siitä.

        Kyllä niitä alaikäisiä voi nussia sitten muualla, ei tarvitse aina baareista pongata. Eikös teillä siellä pahimmilla pervoilla ole niitä kämppiä vuokrattuna, joihin voitte vapaasti viedä pikku vosujanne. Kukaan ei ole tarkistamassa ikää.


      • ikänsänäköinen
        Nuorennäköinen kirjoitti:

        Asiaa! Todellakin ala-arvoinen tuon pattisäijän paskanjauhanta...tai tosi tyhmä on! Minkäs hän sille voi, hieman sääliä herättää vaan. Ehkäpä hänen suvussaan, äiti, siskot, tyttäret yms ovat vanhan näköisiä ja sillä perusteella noita räkäsyjä leipäläpästään päästelee.

        Näin on. Ei siinä paljoa järki päätä pakota. Mielenkiintoinen logiikka suomalaisen naisen iästä, ulkonäöstä ja ÄO:n tasosta. Varmaan mietti monta tuntia tätä aivopieruaan kieli keskellä suuta ja vihdoin ja viimein sylkäisi se ulos.


      • YÖKsuomitytöt
        näinonjutut kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät minkäikäisiä ne likat ovat siellä baareissa? Tuskin ne sulle siellä kertoo kaikkien ikää ja taidat itse olla joku pervo- pedofiili, joka puolustelee omaa käyttäytymistään. Tietoni eivät kyllä valitettavasti perustu mielikuvitukseen, vaan ihan paikan päällä nähtyihin juttuihin.

        "Yleisimmät keskustelun avaukset Thaimaan baareissa nimi mistäpäin kotoisin ja ikä. Yleensä aina olen arvannut tytön iän väärin. Thaimaassa, toisin kuin Suomessa, tytöt näyttävät iältään nuoremmilta kuin ovat. Suomessahan 15v näyttää 27v ja 27v 40v 40v 60v. Suomalaisten näisten äly on lähes kaikilla 13 vuotiaan tasolla monella jopa alle 10 vuotiaan."

        Voiko joku mies olla noin tyhmä? Blondeja löytyy miehissäkin ja yllättävän paljon. Ikä ei aina korreloi älykkyyden kanssa. No, anonyyminä voi päästää suustansa mitä vaan kenenkään tuntematta. Ja sinähän uskot heti, kun tyttö kertoo ikänsä ja mistäpäin on kotoisin ja nuorennäköinen likka voi olla minkäikäinen tahansa. Montahan alaikäistä sinäkin olet siellä nusassut? Monet thaitytöt näyttävät pikkupojilta ja moni mies, joka tykkää panna myös miehiä, saa toteuttaa unelmaansa Thaimaassa.

        En ole Suomessa nähnyt ainuttakaan 15 v näyttävän 27 vuotiaalta jne. Kyllä sinä nyt pervo osoitit taas tyhmyytesi jutuillasi, että eikö jo hieman ala hävettämään aikuinen mies mitä möläyttelet suustasi. Minä veikkaan, että moni 15 v suomalainen tyttö on sinua älykkäämpi ja viimeinen lauseesi kaipaa nyt tilastollista tietoa, että suominaiset ovat kaikki 13- vuotiaan ja joillain jopa alle 10 vuotiaan tasolla ÄO: ssa.

        Näitä sinun juttujasi kun lukee, niin LOL, taisi koulut jäädä joskus kesken ja asustelet jossain lehmäkarsinassa pohjois- Karjalassa ja käyt sitten järjestetyillä lomilla panemassa pikkulikkoja Thaimaassa.

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Faktahan on se että alle 20v tytöt meikkaavat kuin Amsterdamin katuhuorat.
        Vappuna oli Helsingin kaduilla eniten nuoria tyttöjä kännissä kaduilla kuin muita.


      • OletHoitoaVailla
        ikänsänäköinen kirjoitti:

        Näin on. Ei siinä paljoa järki päätä pakota. Mielenkiintoinen logiikka suomalaisen naisen iästä, ulkonäöstä ja ÄO:n tasosta. Varmaan mietti monta tuntia tätä aivopieruaan kieli keskellä suuta ja vihdoin ja viimein sylkäisi se ulos.

        Sairas mieli eräällä häiriköllä. Ilmiselvästi ei ole Pattayalla käynyt. Mutta jaksaa vaan jauhaa samaa shittiä joka päivä. Sitä se yksinäisyys teettää eihän kukaan tuollaista kusipäätä huoli.


      • aiMissäOnSydney
        näinojuttun kirjoitti:

        Pattayalla, maailman suurimmassa avonaisessa ulkoilma porttolassa, saavat kaiken maailman vanhat äijät naida vapaasti nuoria likkoja. Kukaan ei siellä kysele tytön ikää etukäteen, se on aivan varma.

        Maailman suurin bordelli on Sydneyssä. Pattayalla ei ole yhtään.


      • ikänsänäköinen
        YÖKsuomitytöt kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Faktahan on se että alle 20v tytöt meikkaavat kuin Amsterdamin katuhuorat.
        Vappuna oli Helsingin kaduilla eniten nuoria tyttöjä kännissä kaduilla kuin muita.

        Mikä kalikka kalahtanut? Olen ikäiseni näköinen nainen ja en meikkaa kuin Amsterdamilaiset katuhuorat. En myöskään ollut vappuna kännissä, vaan töissä. Sinä vaan olet niin hemmetin tyhmä mies, että et muuta enää keksinyt.


      • kommentoin

        Juttusi on 13 vuotiaan tasolla joten et missään töissä ollut, eihän kukaan kaltaistasi rasistista kusipäätä palkkaa.


      • LOLtarkoittaa
        LOLLOton kirjoitti:

        LOL mitä se tarkoittaa. Teinitytöt kirjoittaa LOL

        LOL tarkoitaa Lyhyt Oppimäärä Lapsella.


      • minäkinkommentoin
        kommentoin kirjoitti:

        Juttusi on 13 vuotiaan tasolla joten et missään töissä ollut, eihän kukaan kaltaistasi rasistista kusipäätä palkkaa.

        Millä tasolla sinun juttusi ovat? Ihan kuin jonkun jälkeenjääneen ja hieman vammaisen juttuja. On ilmeisesti kovastikin kalikka kalahtanut, kun pitää mesota noin. Taidat olla juuri niitä tyyppejä, jotka käyvät Thaimaassa käyttämässä hyväkseen pikkulikkoja ja maan köyhiä naisia. Ja sitä paitsi huora on huora, siinä ei ole mitään rasistista.


      • AnnaAnteeksiExällesi
        YÖKsuomitytöt kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Faktahan on se että alle 20v tytöt meikkaavat kuin Amsterdamin katuhuorat.
        Vappuna oli Helsingin kaduilla eniten nuoria tyttöjä kännissä kaduilla kuin muita.

        katkeran suomiäijän vuodatusta, voivoi...


      • ihanihmekaveri
        AnnaAnteeksiExällesi kirjoitti:

        katkeran suomiäijän vuodatusta, voivoi...

        Varmaan joku työtön ja rahaton miehenretale jostain Myllypuron laitamilta tai jostain Kempeleeltä, kun aikaa on kaiket päivät roikkua matkailupalstalla. Eipä tämä yksinkertainen mies ole yhtään matkailujuttua laittanut. Aivopieruja toisesta kolmanteen ja sitten piiskaa itsensä raivoon, että saisi tyydytyksensä. Käynyt kuulemma "Hankkenin." Tietääköhän ressukka edes ketä sinne otetaan opiskelemaan ja millä perusteilla. hakkaa päätänsä seinään tällä hetkellä todennäköisesti.


      • RumatLäskitPattiksella
        ihanihmekaveri kirjoitti:

        Varmaan joku työtön ja rahaton miehenretale jostain Myllypuron laitamilta tai jostain Kempeleeltä, kun aikaa on kaiket päivät roikkua matkailupalstalla. Eipä tämä yksinkertainen mies ole yhtään matkailujuttua laittanut. Aivopieruja toisesta kolmanteen ja sitten piiskaa itsensä raivoon, että saisi tyydytyksensä. Käynyt kuulemma "Hankkenin." Tietääköhän ressukka edes ketä sinne otetaan opiskelemaan ja millä perusteilla. hakkaa päätänsä seinään tällä hetkellä todennäköisesti.

        Tasan tarkkaa ei ole käynyt edes pikku hankenia, niin aivottomat jutut.


      • tääonjusttätä
        RumatLäskitPattiksella kirjoitti:

        Tasan tarkkaa ei ole käynyt edes pikku hankenia, niin aivottomat jutut.

        Eihän hankenille edes hyväksytä mitään savolaisia kun opetuskieli on ruotsi.


    • ooohhh

      eli eliitti huoria

    • kokkolaomg

      eikös siellä soi suomellakin ollut jossain vaiheessa sellainen obelixi aina rähjäämässä. kävi sitten suomessa lahdutusleikkauksessa ja taas turvottaa itseään viinalla soi jumella.

    • vaanseinähullu

      Palstan ainut vosu on Sika Amalia ja hän ei ole alapainoinen eikä ikäinen

      • haehoitoa

        Ja sinä olet palstan tyhmin mies, joka käy Pattayalla nussimassa alaikäisiä apinanaamoja. hae hoitoon, se on sairasta.


      • menehoitoon

        Olet ihan sairas tyyppi. Mene jo hoitoon. Tämä on matkailupalsta.


      • mnevaanhoitoon
        menehoitoon kirjoitti:

        Olet ihan sairas tyyppi. Mene jo hoitoon. Tämä on matkailupalsta.

        Monta tarinaa olet kirjoittanut tällä palstalla? Mene vaan hoitoon, kun olet väärällä palstallakin.


      • suomenmiestentaso

        -Palstan ainut vosu on Sika Amalia ja hän ei ole alapainoinen eikä ikäinen-


        Tämänkin kirjoituksen on väkertänyt Hankkenin kuuluisa opiskelija Savonmuolta. Oikkea elliittispoliittinen lahja Suomen kansalle.


    • amaliaonihana

      amalia helppottaako toi meuhkaaminen. kaikki jotka pystyvät menevät pattaylle panemaan. ne jotka eivät pysty ovat katkeria. ja te akat olette katkeria jo valmiiksi,

      • niinonamaliaihana

        Niin menevätkin panemaan pikkulikkoja ja käyttämään hyväkseen toisten ihmisten köyhyyttä. Tosi miehekästä ja fiksua toimintaa. Kyllä sinne matkaavat monet kelan rahoilla ja kaiken maailman joutomiehet. Onks tollasessa panemisessa mitään hienoa, on vähän niin kuin olisi vähäjärkisten ihmisten touhua.


      • Pattaya-Pattaya
        niinonamaliaihana kirjoitti:

        Niin menevätkin panemaan pikkulikkoja ja käyttämään hyväkseen toisten ihmisten köyhyyttä. Tosi miehekästä ja fiksua toimintaa. Kyllä sinne matkaavat monet kelan rahoilla ja kaiken maailman joutomiehet. Onks tollasessa panemisessa mitään hienoa, on vähän niin kuin olisi vähäjärkisten ihmisten touhua.

        Eilen juteltiin isolla miesporukalla Pattayalla asioista jos toisista. Tuli puheeksi myös nämä keskustelupalstat ja varsinkin ne ihmiset jotka "keskustelevat" vaikka eivät ole koskaan paikalla käynyt. Naurettiin porukalla noiden katkerien naisten ja munattomien miesten rasistisille ja feministisille stereotypia- jutuille.
        Toistakymmentä vuotta asuneet suurin osa tuosta porukasta täällä ja tietävät mistä puhuvat. Yksikään ei ole törmännyt pedofiliaan henkilökohtaisesti. Joskus harvakseen nähneet lehdessä uutisen. Kaikilla on vaimot tai pitkäaikaiset tyttöystävät, iältään 35-45 vuotiaita naisia (yhdellä kolmekymppisellä kundilla on nelikymppinen naisystävä) ja elo on varsin rauhaisaa. Minun makuuni liian rauhaisaa ja moni farangi kansalaisuudesta riippumatta on kangistunut samoihin kaavoihin. Siksipä käyn Pattayalla vain lyhytaikaisesti joka vuosi moikkailemassa tuttuja ennenkuin siirryn muualle Thaimaahan muihin harrasteisiin ja liikunnallisiin sellaisiin. Jokainen tyylillään.
        Liikenne ollut nyt aika hurjaa ja nähnyt viikossa jo puolen tusinaa onnettomuutta joissa ehkä yhdessä oli käynyt huonosti. Toivon että ei. Lisäksi kävin pelastamassa Jomtienin rannalta noin 12 vuotiaan jonkun Taiwanilaisen pojan joka huusi apua n 50 metrin päässä merellä. Sitten kävi ilmi että poika pelleili kavereilleen ja esitti hukkuvaa. Pidin pienen puhuttelun että tuossa leikissä olisi pelastaja voinut hukkua tai saada sydärin kun lähtee hädässä olevan apuun.
        Pattaya on maailman leppoisin paikka. Varovaisuutta vaan liikenteessä niin mitään ongelmia ei ole. Lompakkoni olen jättänyt aurinkotuolille pyyhkeen alle miltei joka reissulla rannalla käydessäni ja koskaan ei ole mitään hävinnyt.
        Yllättävän paljon jengiä liikkeellä vuodenaikaan nähden. En aikaisemmin ole tähän aikaan Pattayalla ollutt vaan lähtenyt aina ennen Songkrania.
        Suomalaisia tyttöporukoita myös yllättävän paljon liikkeellä. Russiaaneja ei ole enää edes kolmannesta siitä mitä vuosi-kaksi sitten.
        Hyviä Pattayan matkoja kaikille! Jokaiselle jotakin!
        PS: Kukaan ei pane täällä pikkulikkoja. Pienikokoisia saattaa jotkut olla mutta eivät alaikäisiä.


      • asiantravel
        Pattaya-Pattaya kirjoitti:

        Eilen juteltiin isolla miesporukalla Pattayalla asioista jos toisista. Tuli puheeksi myös nämä keskustelupalstat ja varsinkin ne ihmiset jotka "keskustelevat" vaikka eivät ole koskaan paikalla käynyt. Naurettiin porukalla noiden katkerien naisten ja munattomien miesten rasistisille ja feministisille stereotypia- jutuille.
        Toistakymmentä vuotta asuneet suurin osa tuosta porukasta täällä ja tietävät mistä puhuvat. Yksikään ei ole törmännyt pedofiliaan henkilökohtaisesti. Joskus harvakseen nähneet lehdessä uutisen. Kaikilla on vaimot tai pitkäaikaiset tyttöystävät, iältään 35-45 vuotiaita naisia (yhdellä kolmekymppisellä kundilla on nelikymppinen naisystävä) ja elo on varsin rauhaisaa. Minun makuuni liian rauhaisaa ja moni farangi kansalaisuudesta riippumatta on kangistunut samoihin kaavoihin. Siksipä käyn Pattayalla vain lyhytaikaisesti joka vuosi moikkailemassa tuttuja ennenkuin siirryn muualle Thaimaahan muihin harrasteisiin ja liikunnallisiin sellaisiin. Jokainen tyylillään.
        Liikenne ollut nyt aika hurjaa ja nähnyt viikossa jo puolen tusinaa onnettomuutta joissa ehkä yhdessä oli käynyt huonosti. Toivon että ei. Lisäksi kävin pelastamassa Jomtienin rannalta noin 12 vuotiaan jonkun Taiwanilaisen pojan joka huusi apua n 50 metrin päässä merellä. Sitten kävi ilmi että poika pelleili kavereilleen ja esitti hukkuvaa. Pidin pienen puhuttelun että tuossa leikissä olisi pelastaja voinut hukkua tai saada sydärin kun lähtee hädässä olevan apuun.
        Pattaya on maailman leppoisin paikka. Varovaisuutta vaan liikenteessä niin mitään ongelmia ei ole. Lompakkoni olen jättänyt aurinkotuolille pyyhkeen alle miltei joka reissulla rannalla käydessäni ja koskaan ei ole mitään hävinnyt.
        Yllättävän paljon jengiä liikkeellä vuodenaikaan nähden. En aikaisemmin ole tähän aikaan Pattayalla ollutt vaan lähtenyt aina ennen Songkrania.
        Suomalaisia tyttöporukoita myös yllättävän paljon liikkeellä. Russiaaneja ei ole enää edes kolmannesta siitä mitä vuosi-kaksi sitten.
        Hyviä Pattayan matkoja kaikille! Jokaiselle jotakin!
        PS: Kukaan ei pane täällä pikkulikkoja. Pienikokoisia saattaa jotkut olla mutta eivät alaikäisiä.

        pattaya-pattaya puhuu täyttä asiaa. itsekin käyn nykyään pattayalla vain piipahtamassa,viime reissulla 3 yötä ja muutamana päivänä tuli siellä pyörittyä.


      • amalianonni9
        niinonamaliaihana kirjoitti:

        Niin menevätkin panemaan pikkulikkoja ja käyttämään hyväkseen toisten ihmisten köyhyyttä. Tosi miehekästä ja fiksua toimintaa. Kyllä sinne matkaavat monet kelan rahoilla ja kaiken maailman joutomiehet. Onks tollasessa panemisessa mitään hienoa, on vähän niin kuin olisi vähäjärkisten ihmisten touhua.

        miksi olet noin järjettömän katkera. hyväksy nyt vaan itsesi. niin mekin teemme. miksi sinua ahdistaa ja meitä ei.


      • PattayallaViihtyväN
        niinonamaliaihana kirjoitti:

        Niin menevätkin panemaan pikkulikkoja ja käyttämään hyväkseen toisten ihmisten köyhyyttä. Tosi miehekästä ja fiksua toimintaa. Kyllä sinne matkaavat monet kelan rahoilla ja kaiken maailman joutomiehet. Onks tollasessa panemisessa mitään hienoa, on vähän niin kuin olisi vähäjärkisten ihmisten touhua.

        Tyhmyytesi ja tietämättömyytesi tuot esiin noilla KELA korvaus jutuillasi. Ota nyt lapsi selvää mitä KELA korvaa ja milloin.


      • justiinsajuuh
        Pattaya-Pattaya kirjoitti:

        Eilen juteltiin isolla miesporukalla Pattayalla asioista jos toisista. Tuli puheeksi myös nämä keskustelupalstat ja varsinkin ne ihmiset jotka "keskustelevat" vaikka eivät ole koskaan paikalla käynyt. Naurettiin porukalla noiden katkerien naisten ja munattomien miesten rasistisille ja feministisille stereotypia- jutuille.
        Toistakymmentä vuotta asuneet suurin osa tuosta porukasta täällä ja tietävät mistä puhuvat. Yksikään ei ole törmännyt pedofiliaan henkilökohtaisesti. Joskus harvakseen nähneet lehdessä uutisen. Kaikilla on vaimot tai pitkäaikaiset tyttöystävät, iältään 35-45 vuotiaita naisia (yhdellä kolmekymppisellä kundilla on nelikymppinen naisystävä) ja elo on varsin rauhaisaa. Minun makuuni liian rauhaisaa ja moni farangi kansalaisuudesta riippumatta on kangistunut samoihin kaavoihin. Siksipä käyn Pattayalla vain lyhytaikaisesti joka vuosi moikkailemassa tuttuja ennenkuin siirryn muualle Thaimaahan muihin harrasteisiin ja liikunnallisiin sellaisiin. Jokainen tyylillään.
        Liikenne ollut nyt aika hurjaa ja nähnyt viikossa jo puolen tusinaa onnettomuutta joissa ehkä yhdessä oli käynyt huonosti. Toivon että ei. Lisäksi kävin pelastamassa Jomtienin rannalta noin 12 vuotiaan jonkun Taiwanilaisen pojan joka huusi apua n 50 metrin päässä merellä. Sitten kävi ilmi että poika pelleili kavereilleen ja esitti hukkuvaa. Pidin pienen puhuttelun että tuossa leikissä olisi pelastaja voinut hukkua tai saada sydärin kun lähtee hädässä olevan apuun.
        Pattaya on maailman leppoisin paikka. Varovaisuutta vaan liikenteessä niin mitään ongelmia ei ole. Lompakkoni olen jättänyt aurinkotuolille pyyhkeen alle miltei joka reissulla rannalla käydessäni ja koskaan ei ole mitään hävinnyt.
        Yllättävän paljon jengiä liikkeellä vuodenaikaan nähden. En aikaisemmin ole tähän aikaan Pattayalla ollutt vaan lähtenyt aina ennen Songkrania.
        Suomalaisia tyttöporukoita myös yllättävän paljon liikkeellä. Russiaaneja ei ole enää edes kolmannesta siitä mitä vuosi-kaksi sitten.
        Hyviä Pattayan matkoja kaikille! Jokaiselle jotakin!
        PS: Kukaan ei pane täällä pikkulikkoja. Pienikokoisia saattaa jotkut olla mutta eivät alaikäisiä.

        Hou, hou, hou. Vai juttelitte te ihan yhdessä ja olitte sitten tietysti kas kummaa, samaa mieltä. Ei ollut yllätys.
        Vaikka kuinka rauhaisaa siellä elo saattaakin olla ei se vie sitä totuutta pois, miten vanhat ja onnettomat suomiluuserimiehet ja muunmaalaiset vanhat käppyrät käyvät naimassa itseään huomattavasti itseään nuorempia naisia ja käyttävät toisten köyhyyttä hyväkseen. Juttelitteko te siitä miten törkeää sellainen on? Kannattaisi.


      • Haistanytjovittutaas
        justiinsajuuh kirjoitti:

        Hou, hou, hou. Vai juttelitte te ihan yhdessä ja olitte sitten tietysti kas kummaa, samaa mieltä. Ei ollut yllätys.
        Vaikka kuinka rauhaisaa siellä elo saattaakin olla ei se vie sitä totuutta pois, miten vanhat ja onnettomat suomiluuserimiehet ja muunmaalaiset vanhat käppyrät käyvät naimassa itseään huomattavasti itseään nuorempia naisia ja käyttävät toisten köyhyyttä hyväkseen. Juttelitteko te siitä miten törkeää sellainen on? Kannattaisi.

        "käyvät naimassa itseään huomattavasti itseään nuorempia naisia ja käyttävät toisten köyhyyttä hyväkseen"
        Wannabe- ammattikoululaisen / wannabe- matkailijan kommentit eivät ole kovin helppoa luettavaa. Juttu täällä on täsmälleen päinvastoin. Tytöt vie ja miehet vikisee taikka sitten tehdään molempia tyydyttävä diili silloin kun kyse on maksullisesta meiningistä. Törkeydet on ihan ikiomassa päässäsi koska olet kyvytön ihmissuhteisiin ja kyvytön sosiaalisesti ja lisäksi täysin tietämätön koko maailman menosta. Sukupuolikäyttäytyminen on samanlaista kulttuurista ja varallisuudesta riippumatta kaikkialla maailmassa. Se jolla on rahaa, antaa sitä ja se jolla ei ole, täytyy olla jotakin myytävää jotta kaikki voivat elää. Thaimaassa ei ole Kelaa eikä sossua jotka pitävät kaltaisiasi luusereita hengissä. Täällä jokaisen on tehtävä itse elantonsa.
        Miltä helvetin pohjalta sinä siis kommentoit?


      • joovoisivatpainuavittuun
        amalianonni9 kirjoitti:

        miksi olet noin järjettömän katkera. hyväksy nyt vaan itsesi. niin mekin teemme. miksi sinua ahdistaa ja meitä ei.

        Eipä sinua tietenkään ahdista kun olet samaa paskasakkia, jotka käyvät Pattayalla naimassa apinanaamahuoria ja monet niitä alaikäisiä. En ole en katkera, vaan oksettaa tuollaiset tyypit ja teidän huoranne täällä Suomessakin. Niin myös oksettaa monia muitakin, jotka eivät ole edes täällä keskustelupalstalla kertomassa itse. Mokomatkin lättänaama, vääräsääriset persjalkaiset kimittäjät.


      • haistakuuleitsevaan
        Haistanytjovittutaas kirjoitti:

        "käyvät naimassa itseään huomattavasti itseään nuorempia naisia ja käyttävät toisten köyhyyttä hyväkseen"
        Wannabe- ammattikoululaisen / wannabe- matkailijan kommentit eivät ole kovin helppoa luettavaa. Juttu täällä on täsmälleen päinvastoin. Tytöt vie ja miehet vikisee taikka sitten tehdään molempia tyydyttävä diili silloin kun kyse on maksullisesta meiningistä. Törkeydet on ihan ikiomassa päässäsi koska olet kyvytön ihmissuhteisiin ja kyvytön sosiaalisesti ja lisäksi täysin tietämätön koko maailman menosta. Sukupuolikäyttäytyminen on samanlaista kulttuurista ja varallisuudesta riippumatta kaikkialla maailmassa. Se jolla on rahaa, antaa sitä ja se jolla ei ole, täytyy olla jotakin myytävää jotta kaikki voivat elää. Thaimaassa ei ole Kelaa eikä sossua jotka pitävät kaltaisiasi luusereita hengissä. Täällä jokaisen on tehtävä itse elantonsa.
        Miltä helvetin pohjalta sinä siis kommentoit?

        Kato kun oikein hermostuu, taidat itsekin tietää, että toimintasi on moraalitonta. Sellaista se vaan on siellä ja tuollaiset paskakasaluuserimiehet kuvittelevat tekevänsä jotain hyvää päinvastoin, teette pahaa. Sinä et todellakaan tiedä minkälaiset ihmissuhteet minulla on ja minkälaiset sosiaaliset taidot. Enemmänkin tuollaisilla huorien käyttäjillä ne ongelmat ovat ja naisten aliarvioiminen ja alistaminen on tuttua kauraa teikäläisille. Rahalla saa vaikka mitä vaikka ihmisiä tekemään mitä haluaa. Oksettava sika olet ja sovinisti isolla S- kirjaimella.


      • Pyhhhh
        PattayallaViihtyväN kirjoitti:

        Tyhmyytesi ja tietämättömyytesi tuot esiin noilla KELA korvaus jutuillasi. Ota nyt lapsi selvää mitä KELA korvaa ja milloin.

        Paremminkin kuvastuu mielestäni omavaraisuus, koska kirjoittaja ei ilmeisestikään käytä avustuksia, vaan tienaa ihan itse rahansa. Toisin kuin sinä luuseri!


      • joutaisiNiuvaniemeen

        Paranoidinen skitsofrenia on Amalian potilaskansiossa diagnoosi. Valitettavasti ei ota lääkkeitä joita määrätty. Suomi24 Pattayan palsta ainoa purkautumis tapa.


      • MäRepesinAmalianTyhmyys
        Pyhhhh kirjoitti:

        Paremminkin kuvastuu mielestäni omavaraisuus, koska kirjoittaja ei ilmeisestikään käytä avustuksia, vaan tienaa ihan itse rahansa. Toisin kuin sinä luuseri!

        Jokainen Suomalainen saa KELA korvauksia.


      • kylläsuaketuttaamokoma
        Haistanytjovittutaas kirjoitti:

        "käyvät naimassa itseään huomattavasti itseään nuorempia naisia ja käyttävät toisten köyhyyttä hyväkseen"
        Wannabe- ammattikoululaisen / wannabe- matkailijan kommentit eivät ole kovin helppoa luettavaa. Juttu täällä on täsmälleen päinvastoin. Tytöt vie ja miehet vikisee taikka sitten tehdään molempia tyydyttävä diili silloin kun kyse on maksullisesta meiningistä. Törkeydet on ihan ikiomassa päässäsi koska olet kyvytön ihmissuhteisiin ja kyvytön sosiaalisesti ja lisäksi täysin tietämätön koko maailman menosta. Sukupuolikäyttäytyminen on samanlaista kulttuurista ja varallisuudesta riippumatta kaikkialla maailmassa. Se jolla on rahaa, antaa sitä ja se jolla ei ole, täytyy olla jotakin myytävää jotta kaikki voivat elää. Thaimaassa ei ole Kelaa eikä sossua jotka pitävät kaltaisiasi luusereita hengissä. Täällä jokaisen on tehtävä itse elantonsa.
        Miltä helvetin pohjalta sinä siis kommentoit?

        Onko ainutta maailmanmenoa se että käy panemassa maksullisia naisia? Pitäisikö sellaisesta maailmanmenosta olla kateellinen? Sukupuolikäyttäytyminen ei nyt todellakaan ole samanlaista kaikkialla kuten huoralandiassa nimeltään Thailand.

        "Thaimaassa ei ole Kelaa eikä sossua jotka pitävät kaltaisiasi luusereita hengissä. Täällä jokaisen on tehtävä itse elantonsa."

        Eikö ole? Minä kun ihan luulin, että siellä on samanlainen systeemi kuin Suomessa:-))) Nyt tuli parhaat naurut. En ole koskaan ollut sossun varassa Suomessa, mutta miten on oma laitasi? Kerro toki meillekin miten hyväksyt naisten hyväksikäytön omien tarpeidesi tyydyttämisen varjolla? Aika säälittävää on maailmalaajuisesti sinun ja muiden pervo- läskikasojen luoma sosiaalijärjestelmä Thaimaassa.

        Miksi et mene auttamaan Ihmisiä Nepaliin nyt kun siellä apua tarvitaan kovasti?
        Et tietenkään mene, koska kullisi sanelee säännöt. Thaimaassa saat pillua aina kun haluat ja halpaan hintaan, koska te paskamahat olette luoneet markkinat siellä.


      • sinäjoudatjolletolejo
        joutaisiNiuvaniemeen kirjoitti:

        Paranoidinen skitsofrenia on Amalian potilaskansiossa diagnoosi. Valitettavasti ei ota lääkkeitä joita määrätty. Suomi24 Pattayan palsta ainoa purkautumis tapa.

        Kertoo palstan sairas keittiöpsygologi, joka ei koskaan saanut sitä paikkaa mitä halusi, vaikka sen Hankkenin kävikin.
        Taitaa itse kirjoitella Niuvannimeltä, missä ikuna se paikka sijaitseekin.
        Jokainen potilas tuntee lääkärinsä ja lääkärit potilaansa, voisi sanoa näin hiuksen hieno raja menee siinä kuten elokuvakin kertoo "Veteen piirretty raja."


      • YourStory
        joutaisiNiuvaniemeen kirjoitti:

        Paranoidinen skitsofrenia on Amalian potilaskansiossa diagnoosi. Valitettavasti ei ota lääkkeitä joita määrätty. Suomi24 Pattayan palsta ainoa purkautumis tapa.

        Kerro meille ihan omin sanoin elämäntarinasi, alamäkesi "Hankkenilta Pattijoelle". Kerro ajoista kun kaikki oli vielä hyvin, kerro myös siitä kun vaimosi jätti sinut ja viina alkoi maistua. Kerro myös kun huomasit, että flaxi ei käy enää Suomessa kun ikä alkaa painaa. Voit vapaasti avautua myös siitä, että sinulla on fetissi hyvin nuoriin tyttöihin (ehkäpä poikiin myös?)
        Kerro kuinka katkeruus painaa mieltäsi, kun et kuitenkaan sieltä Pattiksella löytänyt sitä mitä loppujen lopuksi hait. Alkoholismin lisäksi pari muutakin sairautta tullut, ei muuta. Kerro nyt vaan pohjamutia myöten kaikki katkerat ajatukset ja elämäsi helpottuu. Amalian syytähän ne kaikki on...se exäjurkele!


      • Fuck4funILike
        kylläsuaketuttaamokoma kirjoitti:

        Onko ainutta maailmanmenoa se että käy panemassa maksullisia naisia? Pitäisikö sellaisesta maailmanmenosta olla kateellinen? Sukupuolikäyttäytyminen ei nyt todellakaan ole samanlaista kaikkialla kuten huoralandiassa nimeltään Thailand.

        "Thaimaassa ei ole Kelaa eikä sossua jotka pitävät kaltaisiasi luusereita hengissä. Täällä jokaisen on tehtävä itse elantonsa."

        Eikö ole? Minä kun ihan luulin, että siellä on samanlainen systeemi kuin Suomessa:-))) Nyt tuli parhaat naurut. En ole koskaan ollut sossun varassa Suomessa, mutta miten on oma laitasi? Kerro toki meillekin miten hyväksyt naisten hyväksikäytön omien tarpeidesi tyydyttämisen varjolla? Aika säälittävää on maailmalaajuisesti sinun ja muiden pervo- läskikasojen luoma sosiaalijärjestelmä Thaimaassa.

        Miksi et mene auttamaan Ihmisiä Nepaliin nyt kun siellä apua tarvitaan kovasti?
        Et tietenkään mene, koska kullisi sanelee säännöt. Thaimaassa saat pillua aina kun haluat ja halpaan hintaan, koska te paskamahat olette luoneet markkinat siellä.

        Minua on aina ihmetyttänyt miten mies voidaan tuomita hyväksikäytöstä jos huoralta ( siis ammattilaiselta) seksiä ostaa. Kuka siinä käyttää hyväksi ja ketä?


      • selvättunnusmerkit
        sinäjoudatjolletolejo kirjoitti:

        Kertoo palstan sairas keittiöpsygologi, joka ei koskaan saanut sitä paikkaa mitä halusi, vaikka sen Hankkenin kävikin.
        Taitaa itse kirjoitella Niuvannimeltä, missä ikuna se paikka sijaitseekin.
        Jokainen potilas tuntee lääkärinsä ja lääkärit potilaansa, voisi sanoa näin hiuksen hieno raja menee siinä kuten elokuvakin kertoo "Veteen piirretty raja."

        Amalian taudin määritys.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paranoidinen_skitsofrenia


      • Kirjoitustaitoinen
        sinäjoudatjolletolejo kirjoitti:

        Kertoo palstan sairas keittiöpsygologi, joka ei koskaan saanut sitä paikkaa mitä halusi, vaikka sen Hankkenin kävikin.
        Taitaa itse kirjoitella Niuvannimeltä, missä ikuna se paikka sijaitseekin.
        Jokainen potilas tuntee lääkärinsä ja lääkärit potilaansa, voisi sanoa näin hiuksen hieno raja menee siinä kuten elokuvakin kertoo "Veteen piirretty raja."

        Keittiöpsygologi. Heh heh heh oikeinkirjotus todistaa ihmisen älykkyyden. Nyt kirjoitat sata kertaa psykologi, niin ehkä opit.


      • onnevaantyhmiä
        Fuck4funILike kirjoitti:

        Minua on aina ihmetyttänyt miten mies voidaan tuomita hyväksikäytöstä jos huoralta ( siis ammattilaiselta) seksiä ostaa. Kuka siinä käyttää hyväksi ja ketä?

        Siinä sinulla onkin miettimistä. Nyt on käynyt niin että palstan miesten älykkyyden taso on todellakin niin alhainen, kun tässä jo on epäilty pitemmän aikaa.


      • omalehmäojassa
        Kirjoitustaitoinen kirjoitti:

        Keittiöpsygologi. Heh heh heh oikeinkirjotus todistaa ihmisen älykkyyden. Nyt kirjoitat sata kertaa psykologi, niin ehkä opit.

        Keittiöpsygologi. Heh heh heh oikeinkirjotus todistaa ihmisen älykkyyden. Nyt kirjoitat sata kertaa psykologi, niin ehkä opit.

        Totta turajat. Oikeinkirjoitus todistaa ihmisen älykkyyden. Sinulla kun tuo oikeinkirjoitus ei näytä olevan hallinnassa, paha on silloin toisia alkaa neuvomaan.


      • historianhavinaa
        amalianonni9 kirjoitti:

        miksi olet noin järjettömän katkera. hyväksy nyt vaan itsesi. niin mekin teemme. miksi sinua ahdistaa ja meitä ei.

        Amalian vastaus vuosien takaa siihen, mistä mielensä järkkyminen johtuu:

        "Kun niillä palvomillasi huoraperseillä olikin tauti ,joka levisi pikkasen vääriin ihmisiin ja sen siliän tien meni koti,perhe ja saavutettu talous.Eipä tässä sen kummempaa syytä, kun kerran erehdyit kysymään."


    • tarjakallio

      Siis nyt kannattaisi hankkia elämä. Nämä jutut ovat sinun omassa päässäsi. Minä olen matkustanut paljon maailmalla,myös pattaylla . Eikä siellä ole mitään törkeyksiä jos ei etsi niitä. Saksa on kokonaiuudessaan paljon törkeämpi paikka.Sinua ei vaan faktat kiinnosta vaan olet törkeä rasisti. Vihaat luultavasti myös itseäsi.Vahingoitatko itseäsi helpottaaksesi ahdistustasi?

      • nytihantarjakallio

        Etsi vaan oma elämä itsellesi tartsa, vaikka sinä olet matkustanut maailmalla ja Pattayalla, niin olen minäkin. En kylläkään ole rasisti, kun puhun Thaimaan huorista, sehän on ihan sitä omaa itteensä ja arkipäivää. Olet tyhmä ja aivopesty ihminen, että kaikki on rasismia kun jotain sanoo ääneen. Koita vielä kiertää kerran ympäri maailmaa, niin tiedät mitä on rasismi.
        En ole koskaan vahingoittanut itseäni enkä ketään muutakaan, en ole koskaan saanut sille aihetta. Taidat olla itse joku itseänsä vahingoittava ihminen, kun tuommoinen tuli mieleen.

        Kerropa nyt tarjakallio mitä tällä palstalla saa puhua ja sanoa ääneen? Oletko joku vidun pelle hermanni vihreiden puolueista, että määräät mitä kukakin saa sanoa? Mulla on kyllä elämä mutta onko sinulla? Epäilen. Monta krt. olet kirjoittamassa eri nimimerkeillä? Tänään aika monta kertaa. Säälittävä luuseri.


      • Pikaanalyysi
        nytihantarjakallio kirjoitti:

        Etsi vaan oma elämä itsellesi tartsa, vaikka sinä olet matkustanut maailmalla ja Pattayalla, niin olen minäkin. En kylläkään ole rasisti, kun puhun Thaimaan huorista, sehän on ihan sitä omaa itteensä ja arkipäivää. Olet tyhmä ja aivopesty ihminen, että kaikki on rasismia kun jotain sanoo ääneen. Koita vielä kiertää kerran ympäri maailmaa, niin tiedät mitä on rasismi.
        En ole koskaan vahingoittanut itseäni enkä ketään muutakaan, en ole koskaan saanut sille aihetta. Taidat olla itse joku itseänsä vahingoittava ihminen, kun tuommoinen tuli mieleen.

        Kerropa nyt tarjakallio mitä tällä palstalla saa puhua ja sanoa ääneen? Oletko joku vidun pelle hermanni vihreiden puolueista, että määräät mitä kukakin saa sanoa? Mulla on kyllä elämä mutta onko sinulla? Epäilen. Monta krt. olet kirjoittamassa eri nimimerkeillä? Tänään aika monta kertaa. Säälittävä luuseri.

        Herjaaminen ja kunnianloukkaus ovat molemmat rikoksia. Oman elämäsi puuttuminen on täydellinen selviö kaikille jotka lukevat juttujasi. Rasismi on myöskin rikos. Vääristelyt ja stereotypisointi ovat valheita ja surkeaa argumentointia ja ne eivät saa läpinäkyvyydellään ketään uskomaan juttujasi. Oma paha olosi ja katkeruutesi näkyvät aivan selkeinä.
        Voin hyvin kuvitella millainen ihmisriepu siellä näitä suoltaa.
        Tee jotakin elämällesi ja koeta keksiä maailmasta jotakin kivaa tai positiivista sanottavaa.


      • MontapuoltaAsiassa
        Pikaanalyysi kirjoitti:

        Herjaaminen ja kunnianloukkaus ovat molemmat rikoksia. Oman elämäsi puuttuminen on täydellinen selviö kaikille jotka lukevat juttujasi. Rasismi on myöskin rikos. Vääristelyt ja stereotypisointi ovat valheita ja surkeaa argumentointia ja ne eivät saa läpinäkyvyydellään ketään uskomaan juttujasi. Oma paha olosi ja katkeruutesi näkyvät aivan selkeinä.
        Voin hyvin kuvitella millainen ihmisriepu siellä näitä suoltaa.
        Tee jotakin elämällesi ja koeta keksiä maailmasta jotakin kivaa tai positiivista sanottavaa.

        kllä juttu on niin, että siihen herjaamiseen syyllistyvät nimenomaan nämä pattisäijät.
        Rasismia ei ole se, jos toteaa että pattayalla on paljon huoria! Se on totuus! Rasismia ei myöskään ole se, kun toteaa millaiset rodullisesti piirteet kyseisillä ammatinharjoittajilla on.
        Mitä tulee edelliseen kirjoittajaan (nytihantarjakallio) joka asiallisesti kritisoi pattayan seksiturismia, olen hänen kanssaan täsmälleen samaa mieltä!
        Itselleni on tullut monta tilaisuutta harrastaa seksiä parikymmentä vuotta nuoremman kumppanin kanssa, ihan ilmaiseksi vieläpä, mutta olen jättänyt tilaisuuden käyttämättä. Ne äijät pattayalla on epätoivoisia luusereita.


      • voitartsukka
        Pikaanalyysi kirjoitti:

        Herjaaminen ja kunnianloukkaus ovat molemmat rikoksia. Oman elämäsi puuttuminen on täydellinen selviö kaikille jotka lukevat juttujasi. Rasismi on myöskin rikos. Vääristelyt ja stereotypisointi ovat valheita ja surkeaa argumentointia ja ne eivät saa läpinäkyvyydellään ketään uskomaan juttujasi. Oma paha olosi ja katkeruutesi näkyvät aivan selkeinä.
        Voin hyvin kuvitella millainen ihmisriepu siellä näitä suoltaa.
        Tee jotakin elämällesi ja koeta keksiä maailmasta jotakin kivaa tai positiivista sanottavaa.

        Nyt on pakko sanoa tartsapoy, että minulla on elämä ja olen sen eteen tehnyt paljon työtä, että minulla on asunnot ja työpaikka ja ystäviä ympärillä, myös eri kulttuureista. Matkustelen paljon ja minusta pidetään työpaikalla, olen hyvin sosiaalinen ihminen.
        Otapa nyt huomioon sellaista pari seikkaa, että ketään ei ole herjattu millään lailla ja kenenkään kunniaa ei ole loukattu. En minä sille mitään mahda, että Thaimaassa nimenomaan on paljon rahasta seksiä antavia naisia eli huoria ja Suomessakin hieromoissa jaellaan seksiä hieronnan aikana tai ihan miten vaan, ja ne yleensä ovat thaimaalaisia. Koita vaan nyt elää sen totuuden kanssa. Voit jättää nuo keittiö psykologin arvioinnit pahasta olostani tai katkeruudestani neljän seinän sisälle kun niillä ei ole minkään valtakunnan arvoa. Enemmän paha olo tulee siitä miten mm. vanhat suomimiehet käyvät urakalla panemassa Thaimaassa naisia ja käyttävät heidän köyhää asemaansa näin hyväkseen tyhjentääkseen vaan pussinsa.
        Teen paljonkin asioita ja maailmassa on paljon positiivista asiaa ja ajateltavaa, kuten esim. harrasukseni jonneka nyt pian kohta lähden.
        Vaikka olisikin kaikkea tätä ja näkee yleensä maailman positiivisena, niin ei kaikkea tarvitse sietää. Se on naivismia, johon moni tartsaboykin retkahtaa.
        Koittaisit sinäkin tartsukka yrittää nukkua yösi kunnolla eikä pohtia tällaisia asioita kaiket yöt, niin päiväsikin onnistuu ja sinä onnistut.


      • rvatampere

        Kylläpäs täällä käytetään rumaa kieltä, huh. Miksi sinä ärhentelet kuin raivo härkä. Etkö osaa ottaa rennosti, varo ettei pumppu tilttaa.


      • Sissus
        rvatampere kirjoitti:

        Kylläpäs täällä käytetään rumaa kieltä, huh. Miksi sinä ärhentelet kuin raivo härkä. Etkö osaa ottaa rennosti, varo ettei pumppu tilttaa.

        Tuollaisiahan nuo ovat, pattayan lehmänhermoiset herrasmiehet. Kertakaikkiaan kansainvälisiä herrasmiehiä, LOL ja 55555.


      • TerguiSukhothaista
        Sissus kirjoitti:

        Tuollaisiahan nuo ovat, pattayan lehmänhermoiset herrasmiehet. Kertakaikkiaan kansainvälisiä herrasmiehiä, LOL ja 55555.

        Pattayalla käy ihan samat miehet kuin kaikkialla muullakin ja toimivat samalla tavalla kuin kaikkialla muuallakin. Erona on vain se että jotkut huonolla itsetunnolla varustetut femakkovaimot eivät päästä miehiään Pattayalle koska pelkäävät miehen pettävän. Tästä syystä ne miehet jotka eivät pääse Pattayalle ovat kateellisia vapaille miehille jotka saavat valita lomakohteensa ihan itse ilman mitään turhaa kälätystä.
        Mitään muuta syytä noiden sika-amalioiden ja sika-anttien kälättämiseen ei ole kuin katkeruus ja kateus joka puetaan sitten näennäismoralismin asuun tekopyhä virne naamalla.
        Minä poika auttelen parasta aikaa baarityttöäni talon rakennuksessa. Hyvää kuntoilua ja ruskea alan olla kuin kahvipapu. Jos joku keksii millä tavalla käytän nyt tätä "kehitysmaan apinaa" hyväksi niin kertokoon sen nyt sitten koska itse en keksi sitä. Nyt on pikku siestan aika, välisuihku, ruokailu, aurinkorasvat peliin ja takaisin pihalle muutamaksi tunniksi.


      • rvahkiiiii
        rvatampere kirjoitti:

        Kylläpäs täällä käytetään rumaa kieltä, huh. Miksi sinä ärhentelet kuin raivo härkä. Etkö osaa ottaa rennosti, varo ettei pumppu tilttaa.

        Juuh, sillä kyllä menee hermot totaalisesti. Mietityttää että miksiköhän?
        Taitaa olla just noita suomalaisia nysvääjiä, jotka kuluttavat kaikki rahansa Pattayan huoriin ja viinaan. Ei kait sitä muuten noin hermostuisi. Vai onko vielä niitä miehiä, jotka nettien palstoilla kyttää alaikäisiä tyttöjä, kun ei ole varaa matkustaa Pattayalle toteuttamaan itseään.


      • köyhänmielikuvitus
        rvahkiiiii kirjoitti:

        Juuh, sillä kyllä menee hermot totaalisesti. Mietityttää että miksiköhän?
        Taitaa olla just noita suomalaisia nysvääjiä, jotka kuluttavat kaikki rahansa Pattayan huoriin ja viinaan. Ei kait sitä muuten noin hermostuisi. Vai onko vielä niitä miehiä, jotka nettien palstoilla kyttää alaikäisiä tyttöjä, kun ei ole varaa matkustaa Pattayalle toteuttamaan itseään.

        Kaikenlaistahan sitä voi köyhä mietiskellä ja kuvitella päässään itselleen tuntemattomista ihmisistä mutta se on täysin eri asia kuin reaalimaailma. Voit minun puolesta kuvitella vaikka että olen avaruusolento joka ratsastaa lentoliskoilla näkymättömän miehen ja ihmenaisen kanssa aina päivisin koska öisin muutun vaaleanpunaiseksi pantteriksi.


      • voitartsuboy

        Niin sun harrastus on Turkki ja sen pikkupojat joille jaat persettäs ja ilmaiseks niin kaikilla on hyvä omatunto kun ei ole hyväksikäyttöä, lisäksi avustat nuoria afrikkalaisia sopeutumaan suomeen antamalla omasta rahastas persettäsi. Lopulta vitun sosiaalitantta jaat meidän veronmaksajien rahat kaikille ns. "kerjäläisille joita hyysäät muiden rahoilla, siitä saat sen sädekehän lihavan perseesi ympärille. Hah oot vitun SossuHuora :DD

        Voi poikaparka. En kylläkään ole sosiaalivirastossa töissä ja en todellakaan harrasta turkkilaisia pikkupoikia enkä muutenkaan turkkilaisia. Jos joku sosiaalitantta, kuten heitä kutsut, työskentelee sossun luukulla, niin ei se ole hän joka noista tuista ja avustuksista päättää jansitten jakaa veronmaksajien rahoja kaikille afrikkalaisille ja kerjäläisille. Huomaa ettet tiedä asioista yhtään mitään ja ilmeisesti olet itse työtön, joka hakee rahaa päivittäiseen olutsatsiinsa sossun luukulta. Näyttää olevan tuttu juttu sinulle vitun sekopää!!!Koita saada itsellesi hoitoa, et vaikuta kovinkaan normaalilta, mutta taitaa olla liian myöhäistä.


    • SurkeaAloitus

      Minä veikkaan että suomalainen juntti otti turpaansa Jomptienilla eikä Jomtienilla. Sehän on siinä Pattayan kupeessa minne lapsiperheet ja maalaiset matkustavat. Pattaya liian suuri kaupunki heille.

    • Antakaa sen kirjoitella itselleen.Turha vastata mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe