Työttömyys- ja kelarahalla Pattayalla

Alkoholiluuserit

Moni tuntuu olevan sossurahalla Pattayalla läpi talven. Luusereita riittää.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoTunneMinullakin

      Miten se tuntuu ja miltä? Kihelmöikö sinua jostakin vai onko sinulla jokin jännittävä aavistus? Karmiiko selkäpiitäsi ajatus toisten matkustelusta? Onko paineen tunnetta ikäänkuin vanne kiristäisi päätä? Miten tuo henkilökohtainen mutu-tunteesi liittyy Pattayalla matkusteluun?
      Minusta tuntuu ettet ole ihan nyt kartalla.

    • mainioIdea

      Tarkoittanet norjalaisia, jotka saavat Folketrygden osittaisen tuen Pattiksella oleiluun. Viime talvena, kun 40 %öljy lautoista oli kiinni, turskeja oli paljon Pattiksella talvea lusimassa.

      Harvoja suomalaisia Kela lähettää ulkomaille, toki Teneriffalla sellaisiin törmäsin ja hyvin viihtyivät.

    • dgfgfg

      Kelarahoilla loisitaan lähinnä suomessa ja loisija on yleensä tummahipiäinen

      • meänmaalainen

        Eikö vaaleat suomalaiset olekaan työttöminä jne


    • Mahtavaa ja upeetaa! Joku muist nosta tämän aiheen pitkästä esille, loppuiko aiheet Suomimiehen lihavuudesta? Koita nyt kuitenkin jotenkin pärjätä, eiköhän se ole aivan
      sama missä se työtön aikansa viettää. Eipähän ole teidän "ahkerien" ihmisten paheksuvien milipiteiden mollattavina, kun loisijat ei men töihin. Tosin eipä ole yhteenkää Kelan rahoilla Thaimaassa pidempään lomailevaan törmännyt. taitavat
      viettää aikaansa Suomenlahden etelä puolella, joka ei ole kiellettyä kunhan on tavoitttavissa kun työvoima viranomainen ottaa yhteyttä. Eipä taida sitä yteyden ottoa
      tämän rakkaan isän maamme nykytilanteen aikana heillekkään ihan he6ti tulla.

    • rahaahan_on

      Tässä yksi tyypillinen Kelaloinen

      "22 450 € toimeentulotukea väärillä tulotiedoilla – törkeä petos"

      http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/81786-22-450-eu-toimeentulotukea-vaarilla-tulotiedoilla-torkea-petos

      • jasiirtynytomilleen

        Tämä mamu on ollut ilmeisesti näitä Sika Amalian ystäviä.


      • eiollakela

        Kela ei maksa toimeentulotukea , vaan sosiaalitoimisto. näin tällä hetkellä. 2017 toimeentulotuki siirtyy kelan hoidettavaksi eli tuo kommennti. "tässä yksi tyypillinen kelaloinen " on väärä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • hämmästyttävää

      Tuntuu ikävältä, että Sika Amalia vertaa meitä suomalaisia eläkeläisiä luusereiksi.

      Ainakin viime talvena Pattayalla vietti ansaittua lämpölepoa kaksi jatkosodan veteraania, kolme lottana toiminutta ja kaksi raivaustöissä veteraanitunnuksen saanutta.

      Tämäkö on nykysuomalaisen suhtautumistapa vanhaan ihmiseen ?

      • rehutimppa

        ILE baarissa makasi kännissä monta viikkoa iso läski juoppo asfalttimies kelarahalla kun oli lomautettu. ei ollu veteraani vaan ihan työkykyinen vaikka läski onkin.

        ja näitä on muitakin pattayalla jotka makaa sossurahalla siellä eikä ole mitään veteraaneja eikä lottia. älä jauha hönö paskaa!


      • PattayanHero
        rehutimppa kirjoitti:

        ILE baarissa makasi kännissä monta viikkoa iso läski juoppo asfalttimies kelarahalla kun oli lomautettu. ei ollu veteraani vaan ihan työkykyinen vaikka läski onkin.

        ja näitä on muitakin pattayalla jotka makaa sossurahalla siellä eikä ole mitään veteraaneja eikä lottia. älä jauha hönö paskaa!

        Olitko siis Ile baarissa monta viikkoa seuraamassa isoa läskiä juoppoa? Olipas sinulla sitten erittäin antoisa loma. En usko että olit.

        Suomessa asuu 6 miljoonaa ihmistä ja työttömyysprosentti on virallisesti hieman yli kymmenen. Todellisuudessa se on noin 25% johon joukkoon kuuluu Sika-Amalia kumppaneineen. Suomalaisista kolmannes on ylipainoisia johon joukkoon Sika-Amalia myöskin kuuluu.
        Pattayalla on jokunen sata suomalaista joista jokunen on ylipainoisia ja joku saattaa todellakin olla lomautettu. Asfalttihommathan suoritetaan pääasiassa kesäisin joten on ihan ymmärrettävää jos asfalttimies on talvella Pattayalla.
        Lomautukset maksaa liitot niillä rahoilla jotka duunarit itse sinne ovat jo aiemmin maksaneet joten ne rahat työttömyysajalta ovat heidän ihan itse kustantamiaan.
        Jotta saa työttömyyskorvausta tai ammattiliitolta rahaa niin on täytynyt olla töissäkin.
        Pattayalle ei todellakaan matkusta yksikään henkilö joka ei ole töitä ja rahaa tehnyt. Sossurahoilla ei ole yksikään suomalainen Pattayalla joten lopeta nyt tuo kateellinen paskanpuhuminen vitun ääliö.
        Onnemme on että täällä Pattayalla ei ole livenä yhtäkään kaltaistasi imbesilliä.


      • kinotroppi

        "Lomautukset maksaa liitot niillä rahoilla jotka duunarit itse sinne ovat jo aiemmin maksaneet joten ne rahat työttömyysajalta ovat heidän ihan itse kustantamiaan".

        Vittu että olet tyhmä jätkä. Vai että lomautukset maksaa duunarit itse. Mistä noin pässi löytyy? Pattayalta?


      • nykyäänyrittäjä
        PattayanHero kirjoitti:

        Olitko siis Ile baarissa monta viikkoa seuraamassa isoa läskiä juoppoa? Olipas sinulla sitten erittäin antoisa loma. En usko että olit.

        Suomessa asuu 6 miljoonaa ihmistä ja työttömyysprosentti on virallisesti hieman yli kymmenen. Todellisuudessa se on noin 25% johon joukkoon kuuluu Sika-Amalia kumppaneineen. Suomalaisista kolmannes on ylipainoisia johon joukkoon Sika-Amalia myöskin kuuluu.
        Pattayalla on jokunen sata suomalaista joista jokunen on ylipainoisia ja joku saattaa todellakin olla lomautettu. Asfalttihommathan suoritetaan pääasiassa kesäisin joten on ihan ymmärrettävää jos asfalttimies on talvella Pattayalla.
        Lomautukset maksaa liitot niillä rahoilla jotka duunarit itse sinne ovat jo aiemmin maksaneet joten ne rahat työttömyysajalta ovat heidän ihan itse kustantamiaan.
        Jotta saa työttömyyskorvausta tai ammattiliitolta rahaa niin on täytynyt olla töissäkin.
        Pattayalle ei todellakaan matkusta yksikään henkilö joka ei ole töitä ja rahaa tehnyt. Sossurahoilla ei ole yksikään suomalainen Pattayalla joten lopeta nyt tuo kateellinen paskanpuhuminen vitun ääliö.
        Onnemme on että täällä Pattayalla ei ole livenä yhtäkään kaltaistasi imbesilliä.

        Totta, olen itse ollut joskus vuosia vuosia sitten työttömänä ja raha oli kyllä niin kortilla, ettei sillä haaveiltu edes tallinnan matkasta, saati thaimaan. Sittemmin olen thaimaassa käynyt useinkin, yleensä kuukauden kerrallaan, nyt tänä kesänä vain reilu kaksi viikkoa. Matkat olen valitettavasti aloittajan harmiksi maksamaan aina itse. Enkä valitettavasti ole edes läski juoppo.


      • asiastatietävä
        kinotroppi kirjoitti:

        "Lomautukset maksaa liitot niillä rahoilla jotka duunarit itse sinne ovat jo aiemmin maksaneet joten ne rahat työttömyysajalta ovat heidän ihan itse kustantamiaan".

        Vittu että olet tyhmä jätkä. Vai että lomautukset maksaa duunarit itse. Mistä noin pässi löytyy? Pattayalta?

        Itsepä taidat olla todellinen pässi! Vain pienen murto-osan ovat työtekijät maksaneet työttömyyskorvauksistaan! Valtiohan tulee apuun näissäkin maksuissa.


      • MissionImpossible5
        asiastatietävä kirjoitti:

        Itsepä taidat olla todellinen pässi! Vain pienen murto-osan ovat työtekijät maksaneet työttömyyskorvauksistaan! Valtiohan tulee apuun näissäkin maksuissa.

        Niillä rahoilla ei vaan Pattayalla reissata. Ehdoton minimi Pattayalla on 2500e kuukaudessa ja lennot päälle. Siihen tarvittaisiin työttömältä (700e kuukausituloilla) viiden kuukauden säästöt silleen että Suomessa ei syö, juo eikä asu sinä aikana. Melkoinen käytännön mahdottomuus vai mitä?


      • halpamaa
        MissionImpossible5 kirjoitti:

        Niillä rahoilla ei vaan Pattayalla reissata. Ehdoton minimi Pattayalla on 2500e kuukaudessa ja lennot päälle. Siihen tarvittaisiin työttömältä (700e kuukausituloilla) viiden kuukauden säästöt silleen että Suomessa ei syö, juo eikä asu sinä aikana. Melkoinen käytännön mahdottomuus vai mitä?

        ehdoton minimi on 1500kk . itsellä meni viime talvena 3kk 5800 lennot 599. elelin ihan normaalisti olin varannut 8tonnia,mutta eihän siellä kulu niin paljoa jos akoille tunge rahaa eikä tee tyhmiä hankintoja.


      • opettajan-käly
        MissionImpossible5 kirjoitti:

        Niillä rahoilla ei vaan Pattayalla reissata. Ehdoton minimi Pattayalla on 2500e kuukaudessa ja lennot päälle. Siihen tarvittaisiin työttömältä (700e kuukausituloilla) viiden kuukauden säästöt silleen että Suomessa ei syö, juo eikä asu sinä aikana. Melkoinen käytännön mahdottomuus vai mitä?

        Thaimaalainen opettaja tienaa n 500e kuukaudessa. Asuu perheensä kanssa omakotitalossa ja elättää rahalla perheensä. Että tyhmemmällä fallella voi hyvinkin mennä tuo 1500e min kk, normaali elämään. On vaan tyhmää maksaa liikaa?


      • kälytkusipäitä
        opettajan-käly kirjoitti:

        Thaimaalainen opettaja tienaa n 500e kuukaudessa. Asuu perheensä kanssa omakotitalossa ja elättää rahalla perheensä. Että tyhmemmällä fallella voi hyvinkin mennä tuo 1500e min kk, normaali elämään. On vaan tyhmää maksaa liikaa?

        haloo porukka on lomalla. asunto maksaa jo300e söhköineen. Toki siellä pärjää 10e päivä. asunto on silloin tosi hieno mitä ilmastoinnilla tekee ja 4e riittää ruokaan. melkein joa päivä sesonki aikaan on synttärit saa ilmaiseksi ruokaa. kalastamaan vaan voi tehdä omat shusit. oikeastaan hankkii riippumaton ja hyttysverkon ei tarvii asuntookaan. ja jos oikein pummailee ja esittää huono tuurista maanmiestä voi olla jopa ilman rahaa hetken aikaa.


    • venakkojentilalle
      • ChineseCompany

        Taas tuli erään kielitaito todistetuksi.


      • hyväIdea

        Lupaavat lähettää 20.000 ensi vuonna. Tuo pitää saada läpi Suomessakin yrityksissä ja Kelalla.


    • Missähän siinä Uusi Suomen jutussa mainitti että tämä huijari olisi käyttänyt rahat
      Thaimaan lomailuun nmim.rahaahan_on? On se vaan käsittämätöntä vaikeaa tälle nykysuku polven märkäkorvillen tajuta, että ihmiset voivat viettää talvet Thaimaan
      lämmössä. Vieläpä rahoilla jotka ovat säästöön saaneet työtä tehdessään, päinvastoin kuin nyky sukupolvi joka kuluttaa enemmän mitä ansaitsee. Kyllähän se ahdistaa ja nahkaa kihelmöii kun itsellä ei ole taskun pohjassa kun pelkkä reikä eikä reissuun pääse. Setä antaakin teille märkäkorville vinkin, Tiedättekö mitä menkää töihin ja
      lopettaaka se kadetiminen tällä palstalla.

    • loseryu

      Siltäkö tuntuu? Lopeta juominen.

    • 15 kertaa pattayalla enkä ole yhtään työtöntä tavannut. Ihmettelen missä näitä työttömiä löytäisi. voisin kysellä vähän vinkkiä,itsellä menee tonni viikossa.kiinnostaisi tietää miten sillä työkkärirahalla pärjäävät.

    • Kumpi on luuseri. Työtön pattaylla vai insinööri turussa.

      • stidiseppo

        molemmat


    • entiijää

      Minusta sillä pattayan työttömällä menee paremmin kuin suurimmalla osallä täällä. Tosin vahvasti epäilen ettei pattayalla paljon työttömiä ole.

    • KukaReissujaLaskee

      Useampi taitaa istua näppiksen ääressä ja yrittävän pottuilla niille joilla oikeasti on varaa matkustaa Pattayalle. Onhan se tapa vähentää omaa vitutusta, mutta ei se todellisia reissaajia hetkauta. Pari viikkoa töitä ja lähtö, 25 päivää perillä, ja ensi tammikuussa sitten 29 päivää perillä. Mene aloittaja töihin niin pääset itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe