Einari Humpan kadonnut nootti

Vt_Valuuttakuppa

Nootti,
Sinä Valkku olet niin minua kiusannut ja haukkunut nimeltä Petteriä nimeltä vaikka Petter ei ole viiksiään edes heilutellut sinun suuntaasi. Nyt on mielen muututtava taikka minä kovistelen sinua kunnolla. Julkinen anteeksi pyyntö on heti pantava tänne ja nöyrästi kirjoitettava että klubilaiset ja vallankin minä itse – Einar Humppa – olen hieno mies.

Jos tätä ei tehdä heti kolmen päivän kuluessa saattaa olla että tempasen taas paperi tollerolla päin näköä. Sekin yksi akka työnsi kameran sieraimeen mutta oppi kyllä kun meikä tempasi.

Tässä se nootti nyt on. Lopeta kyselemästä siinä.

123

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valittelut

      Huh huh! Taisi tehdä sulle mielessä kipeää nyt jokin asia. Käypäs arvauskeskuksessa hakemassa purkki apua.

    • hehhhhhhhhhhhhh

      Ompas Einari pannu rapsakan nootin. hehh heeee

      • 3333333333333333

        Juu, valkulla aka einarilla on lääkitys kohdallaan.


      • Anonyymi
        3333333333333333 kirjoitti:

        Juu, valkulla aka einarilla on lääkitys kohdallaan.

        Jep


    • Metrimittainen

      Ainut joka rikosilmoituksia tehtailee on Cluso.. tuskimpa ne mihinkään johtaa, vanhaksi on mennyt rikosoikeudelisesti, mutta voihan sitä korvauksia hakea vaikka sen 400%

      • pitkäppätkät

        älä valkku puhu paskaa


      • Pelastakaaeläinparka

        Viekäkö Eokin aasi makaa ojassa selällään jalat pystyssä?


      • Columbo2x
        Pelastakaaeläinparka kirjoitti:

        Viekäkö Eokin aasi makaa ojassa selällään jalat pystyssä?

        Siellähän se makaa. Aasiparka kellahti kumoon syyttömyysolettaman rikkomuksista. Tuomiota ei näy, mutta Valkun ja viranomaisten väitetään syyllistyneen rikoksiin. Ei olisi mikään ihme jos näille ennaltasyyllistetyille langetettaisiin tuomioita. Tuomioistuimilla olisi painetta siihen. Mikäli vain olisi ollut lukutaitoa Valkun kirjoituksiin (ja yhteistyöhalua) niin näiltäkin oikeusmurhilta vältyttäisiin.


      • paskakolumbo
        Columbo2x kirjoitti:

        Siellähän se makaa. Aasiparka kellahti kumoon syyttömyysolettaman rikkomuksista. Tuomiota ei näy, mutta Valkun ja viranomaisten väitetään syyllistyneen rikoksiin. Ei olisi mikään ihme jos näille ennaltasyyllistetyille langetettaisiin tuomioita. Tuomioistuimilla olisi painetta siihen. Mikäli vain olisi ollut lukutaitoa Valkun kirjoituksiin (ja yhteistyöhalua) niin näiltäkin oikeusmurhilta vältyttäisiin.

        No huh huh. Pyydä yöhoitajalta niitä sinisiä pari kappaletta lisää ja mene takaisin nukkumaan.


      • Columpo
        paskakolumbo kirjoitti:

        No huh huh. Pyydä yöhoitajalta niitä sinisiä pari kappaletta lisää ja mene takaisin nukkumaan.

        Pyydä sinä, sinulla on hoitaja lähempänä. Ja lopeta ihmisten nettisolvaaminen tai Juntu iskee takaisin äärimmäisin keinoin.


    • Huhhuh_valitan

      Edellinen nootti oli epätarkka. Tässä täsmennetty nootti.

      Petter päättää, mutta minä huiskin Petterin turpaservona. Uotin Karin toimisto sohva on tässä kuvassa.
      http://www.oikeus.pro/

      Sinä Valkku olet nimellä ja tittelillä mainiten kutsunut Peteriä useissa yhteyksissä ja loukkaustarkoituksessa vaikka miksi jne jne jne. Tässä sanatarkkoja lainauksia valheistasi ja niihin myös vastine:
      1. pelleorkesteri on pakannut tamburiininsa ja esitys on päättynyt.
      > Mikään ei ole vielä päättynyt. Menemme tämän asian kansa EIT:n saakka

      2. Hän (Kailajärvi) on myös käyttänyt hypnoosia lisätäkseen henkisiä kykyjään
      > Hanski ei käyttänyt mitään aineita.

      3. Hoo ho hoo - naurua kybällä - voi Semmelweis, mikä huuliveikko
      > Ei ole huuliveikko vaan tosikko pahinta lajia.

      Cluso kyllä uskaltaa hypätä K70 metrin mäestä, mutta minä en moiseen uskaltautuisi. Sinulla on kusi sukassa, mutta minulla hölskyy 46 numeron Nokialainen varren suuta myöten täynnä. Mutta päättäköön Petter, minä en nyt jouda kun on tuo saapaskin täynnä ja hieman vaikea kävellä.

      • PurkkiApuva

        No huh huh. Taas on diapamin paikka.


      • Metriheikkipitkä

        Ota, mutta ota koko purkki. ai niin palauta sitä ennen rahat.


      • Keskilyhyenläntä

        "No huh huh. Taas on diapamin paikka."

        Ei sitä tarvitse meille ilmoittaa jos tarvitset diapameja.


      • gggggghhhhhhhhh

        Valkku tarvii jo terapiaa, nyt ei pelkät diapamit enää riitä.


    • Vs.Nootti

      Valkku, hae nyt ajoissa itsesi hoitoon! Kusi sukassa ei ole tehnyt sinulle mitään hyvää.

      • HuhhuhPameja

        Minä oonki oottannu päivystyksen jonossa kohta neljättä tuntia, tuu sinäkin. Kyllä nyt täytyy saada aski tai pari pameja tai kohta nuppi kosahtaa. ;)))))


      • metrinpitkäpätkä
        HuhhuhPameja kirjoitti:

        Minä oonki oottannu päivystyksen jonossa kohta neljättä tuntia, tuu sinäkin. Kyllä nyt täytyy saada aski tai pari pameja tai kohta nuppi kosahtaa. ;)))))

        Pyydä samalla lähete päälääkärille.


      • MetriheikkiLyhyenläntä

        Pitäskö ottaa lähete Zoomiin


      • puolenmetrinpitkä

    • Pätkänverranpidempi

      Siinä on vaara että sinulta zoomataan kaikki rahat.

    • Uuttaputkeen_huhhuh

      Edellinen nootti katosi kai väärään sähköpostiin. Kas tässä viritetty versio. Joko alkaa puntti tutista ja pissa litistä villasukassa, häh?

      Valkku, tuo inha kunnianloukkaaja pimpparoi yhäkin täällä, vaikka paikalla saa olla vain minä – Einar Humppa- ynnä uskollinen aisankannattajani Trölli.

      Turhaan kuvittelet olevasi turvassa, vaikka kunnialoukkauksen kanneaika on vain 2 vuotta ja IP-osoitteen selvitysaikakin siitä, jolloin kirjoitus julkaistiin, 3 kuukautta. Tämä meidän saunantakaisten pösilöiden kanneoikeus on vähintään 5 vuotta ja jatkoaika saman verran kuin ulosotossakin.

      Sinä Valkku olet yrittänyt parhaansi levittäessäsi loukkaavaa tietoa kaikille saataville ja olet myös yrittänyt parhaasi mukaan aiheuttaa vahinkoa, halveksuntaa ja mielipahaa, Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

      Pistän tämän EOK;lle ja Kavoniukselle nähtäville. Voihan olla, että kansanedustajaehdokas Juntulla on vaalikiireet päällä, mutta sitten Kankaanpää saa päättää tai kysyköön Koskikadulla venäläiseltä vosulta, jos ei muuten selviä.

      Olen minä aika patu uhkailemaan, huh huh. ;))))

      • No_huhhuh_taas

        PS.
        Tähän perään sitten kaikki superälykkäät kehoitukset hakeutua lääkäriin, ostaa Diapameja tai vaihtaa kuivat sukat. ;))))))


    • H.Ka

      Ei ole enää terveiden kirjoissa tuo valtsu-poika, jos on koskaan ollutkaan.

      Vaihda heti kuivaa ylle ja etsi Hannu Karpo apuun itsellesi.

      • KailisHanu

        Tulihan sieltä Winclubin pikadiagnoosi, kesti vain 27 min.

        Winclub - hyvää luotettavaa diagnoosipalvelua aina vuodesta 2005.;))))


      • Vajaavalku
        KailisHanu kirjoitti:

        Tulihan sieltä Winclubin pikadiagnoosi, kesti vain 27 min.

        Winclub - hyvää luotettavaa diagnoosipalvelua aina vuodesta 2005.;))))

        Valkku - paskapuhetta alusta loppuun. Itseään korostaen, muita haukkuen. ;))))


      • AnuSaukkoTraali

        Jos ei valuuttakauppa onnistunut einareilta, ei diaksointikaan onnistu.. epikriiseihin ei saada latinan kielistä diagnoosia kuten wish wush traali zuumattuna.


      • Huihaihermot
        AnuSaukkoTraali kirjoitti:

        Jos ei valuuttakauppa onnistunut einareilta, ei diaksointikaan onnistu.. epikriiseihin ei saada latinan kielistä diagnoosia kuten wish wush traali zuumattuna.

        Valkulla meni hermot. Vaihda nyt jo kuivaa ylle.


      • Anonyymi
        Vajaavalku kirjoitti:

        Valkku - paskapuhetta alusta loppuun. Itseään korostaen, muita haukkuen. ;))))

        Totta tuokin.


      • Anonyymi
        Vajaavalku kirjoitti:

        Valkku - paskapuhetta alusta loppuun. Itseään korostaen, muita haukkuen. ;))))

        Tosin valkkumoktar ei osannut ja tietänyt asioista tarpeeksi. Kävikö apukoulunkin viikossa?


      • Anonyymi
        Vajaavalku kirjoitti:

        Valkku - paskapuhetta alusta loppuun. Itseään korostaen, muita haukkuen. ;))))

        Juuri noin.


    • merkkiäjälellä

      No nyt Vallulla kosahti päässä. Se oli odotettavissa. ;))))

      • Columdo

        Nyt tuli paha päätöksentekovääristymä. Pätkänen tekee 36 kohdan listan jossa kerrotaan miten Valuuttakauppias on kirjoittanut vain asiaa eikä ole syyllistynyt mihinkään rikokseen.


      • Kosahtisenpäässä
        Columdo kirjoitti:

        Nyt tuli paha päätöksentekovääristymä. Pätkänen tekee 36 kohdan listan jossa kerrotaan miten Valuuttakauppias on kirjoittanut vain asiaa eikä ole syyllistynyt mihinkään rikokseen.

        Ei Vallu ole syyllistynyt rikokseen. Vielä. Kyseessähän on asianomistaja-asia. Vallun harjoittama tyhmyys ei ole rikollista, se on vain rikollisen tyhmää.

        Odotellaan.


      • Colunbo
        Kosahtisenpäässä kirjoitti:

        Ei Vallu ole syyllistynyt rikokseen. Vielä. Kyseessähän on asianomistaja-asia. Vallun harjoittama tyhmyys ei ole rikollista, se on vain rikollisen tyhmää.

        Odotellaan.

        Yhtä rikollisen tyhmää kuin kuin sinun sioituksesi Wincapitaan?


      • soonvallu
        Colunbo kirjoitti:

        Yhtä rikollisen tyhmää kuin kuin sinun sioituksesi Wincapitaan?

        Paljonko vallu hävisit ?


      • wc-zoomattuna

        Valdemar ei olle niin ryhmä että sijoittaa rahansa bisneksiin jossa joutuu palauttamaan rahat


      • vt.kuppavaluutta
        soonvallu kirjoitti:

        Paljonko vallu hävisit ?

        Heehhheehhhh - en hävinnyt latiakaan kun en sijoittanut koko klubiin. Voitin kyllä hyvät naurut ja sain hupia moneksi vuodeksi. On ne pösilöitä. ;)))))))


    • KaaliKosahti_nohuhhuh

      Anu kirjoittaa omasta puolestaan, minä omastani. Äläpä sotke kirjoittajia. ;)))

      Olen ollut Winclubin pikadiagnoosiapalvelun tyytyväinen asiakas aina vuodesta 2008. Totta on - aivan kuten Anu sanoi - että latinanankielinen termistö ei ole koskaan ollut Winclubin pikadiagnoosipalvelun hallussa, mutta eihän se ole diagnoosia estänyt.

      Junttu itse kertoilee näin: ” Olen toiminut muutaman vuoden hoitoapulaisena kehitysvamma -ja mielenterveysalalla...” Olenkin päätellyt, että tästä johtuu klubilaisten pohjaton kiinnostus mielenterveysongelmiin. Toisaalta, eihän hoitoapulaistasolla tarvitse vielä latinaa osata. Ehkä tämä selitys on looginen. ;)))

      > Vaihda nyt jo kuivaa ylle.
      Taisinpa ennakoida, että näitä sukanvaihtoehdotuksia kyllä tulee. Kerroin jo, mitä mieltä olen näiden kommenttien älyllisestä tasosta? ;))))

      • NuppiLojahti_huhhuh

        PS.
        pohjaton tyhmyys - stultitia profundo
        sairas ahneus - infirmos avaritia
        hyväuskoinen hölmöys - unsuspecting stultus civisi

        Mutta jos latinankielinen sairausnimikkeistö puuttuu valuuttaklubin osalta, kääritään hihat ja ryhdytään töihin. Tässä kolme keskeisintä termiä. Tehkää lisää. ;)))


      • SaukonAnu

        Nyt tuli pulustajille paha ..


    • AnunIsäPer

      > Olenkin päätellyt ..

      Hiihaa. Vallu kun jotakin päättelee, niin se on varmuudella päin persettä. Niin nytkin. Per' Saukko

      • NuppiTulessa_huhhuh

        Isä-Per on tyttärensä Anun kanssa perinyt Saukon suvun harmillisen geenivirheen. Kun normaalivauvan anaalivaihe menee ohi varsin pienenä, Saukon sukussa kiinnostus jatkuu läpi elämän.


    • SeOnPakkoNyt

      Nyt on Vallun aika vaihtaa kuivaa ylle.

    • 2vuottaja5vuotta
      • Aasinajaja

        Noista ei ole oikeuteen mitään pohjaa..


    • MitäSkeidaa_huhhuh

      > Historia tuntee vielä useita valkun kirjoituksia
      Tämä on hyvä lähtökohta. Olen itsekin sitä mieltä, että olen ansainnut paikkani Suomi24-keskustelupalstan historiassa.;)))

      > Lakimiehen solvaaminen kuitenkin loppui kuin seinään hänelle annetun nootin jälkeen.
      Tässähän se onnettomuus on. Minä niin mielelläni näkisin moisen nootin, mutta seniili Humppa-Einari ei kykene moista esittämään. Väitteitä nootista kylläkin tulee kuin karvaköyttä vaan.

      Minä olen jo tehnyt muutaman luonnoksen Humpan kadonnesta nootista, mutta Humppa ei suostu niitäkään kommentoimaan. On tämä mysteeri?

      Nootin – jos sellainen olisi –lähtökohtakin on täysin kummallinen. Minä ole kahakättä kehunut mennen ja tullen Petteriä. Elämään kyllästynyt Humppa kuitenkin katkeruuttaan haluaa käsittää asian väärin ja on nyt julistanut Petterin edusmieheksi tällä palstalla.

      PS. Niitä latinanakielisiä tautiluokkia meidän piti yhdessä tehdä. Tuletkos talkoisiin?;))))

      • oppimisrosessi

        ---Olen itsekin sitä mieltä, että olen ansainnut paikkani Suomi24-keskustelupalstan historiassa ---

        Kyllä, skeidanpuhumisen kuningas. ;))))

        --- Nootin – jos sellainen olisi –lähtökohtakin on täysin kummallinen.---

        Totta kai nootti on olemassa, mutta ehkä itse kadotit sen samalla, kun tuhosit rekatun nikkisi. Siitä nootista lähtien siis poistit rekatun nikkisi, tuhosit kiireellä viimeisimmät haukkumaviestisi, etkä nootin jälkeen ole enää uskaltautunut haukkumaan ko. oikeustieteen tohtoria julkisesti. Se vain osoittaa sitä, että et ole aivan yhtä typerä kuin nim. Markussetä, joka lääkityksestään huolimatta on jatkanut valitsemallaan linjalla.


      • Anonyymi

        Et osaa kirjoittaa edelleenkään.
        Se on kiusallinen vaiva tuo sanasokeus?
        Onnuthan Moktarillasikin samalla tyylillä.
        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi

        Et osaa kirjoittaa, vähäpoikavalkkumg.


    • ÄläViitti_huhhuh

      > Siitä nootista lähtien siis poistit rekatun nikkisi...
      Huhheijaa, Trölli-kulta. Kun minä sitä noottia en ole nähnyt, en ennen enkä jälkeen.

      Toisaalta, jonkuhan sen nootin olisi pitänyt lähettää, kun sinäkin asiasta tiedät. Looginen johtopäätös on, että se nootti on jollakin tallessa. Koska sinäkin asiasta tiedät, sinun pitäisi tietää ainakin lähettäjä, vaikka sisältöä et ehkä tuntisikaan.

      Mutta se nootti on ja pysyy kadoksissa kuin winkkarin pipsit. Olisi ollut niin mukavaa saada se tai ainakin nähdä nyt se, vaikka jälkikäteenkin.

      > ole enää uskaltautunut haukkumaan ko. oikeustieteen tohtoria julkisesti.
      Taidatpa olla tavallista tyhmempi. Kenestäkään henkilöstä ei kannata julkisesti lausua valheellista tietoa tai edes vihjata näin. Kannattaa pysyä silkassa totuudessa. Parhaimmillaan henkilö itse on lausunut sen, mitä minä olen täällä hänestä kertonut. Esimerkkinä nyt vaikkapa se juttu Hanskin douppaamisesta hypnoosilla.

      Kunnianloukkauksen ensimmäinen lähtökohta on, että esitetty tieto tai vihjaus ei pidä paikkansa. Jos se pitää paikansa, kunnianloukkausta ei voi olla olemassa.

      Kunnianloukkauksena ei voida pitää arvostelua, joka kohdistuu henkilön toimintaan julkisuudessa. Arvostelun tulee kohdistua tekemiseen tai menettelytapoihin, ei henkilöön itseensä. Niinpä voidaan vallan hyvin arvostella, että varatuomari toimi harkitsemattomasti ottaessaan vastaan ns.bensakolehdin varoja. Tosiasia on, että varatuomari otti vastaan näitä varoja. Tosiasia myös on, että toiminta näytti ulkopuolisen silmissä kummalliselta ja johti myöhemmin poliisitutkintaan. Poliisitutkinta ei edennyt syytteen nostamiseen, sekin täytyy muistaa kertoa.

      - Varas luulee kaikkia kanssaihmisiään varkaiksi
      Ei kannata mitata omalla mitallasi minua.Saat vajaan tuloksen, kun mittasikin on vajaa. ;)))

      Voi hyvin.

      • MTV5

        > Looginen johtopäätös on, että se nootti on jollakin tallessa.

        Looginen johtopäätös on se, että nootti on tuhoutunut samalla, kun tuhosit nikkisi ja poistit kaikki viimeisimmät herjaavat viestisi.

        > Kannattaa pysyä silkassa totuudessa.

        Outoja sanoja kaltaisesi henkilön suusta.

        > Kunnianloukkauksen ensimmäinen lähtökohta on, että esitetty tieto tai vihjaus ei pidä paikkansa.

        Otetaanpa esimerkki Vallun kirjoituksista: "Petter K...... on ylivoimainen voittaja tässä pölhöyskisassa. Annan Petterille ensimmäisen palkinnon ;)))"

        Näin kirjoitit vielä elokuussa 2014. Kerrot siis oikeustieteen tohtorista hänen koko nimellään, että hän on pölhöyskisan voittaja. Haluatko todellakin väittää, että kertomasi oikeustieteen tohtorista pitää paikkansa?

        Joka tapauksessa, nootti on tehnyt tehtävänsä, koska tuhosit rekatun nikkisi ja poistit törkeimmät kirjoituksesi.

        > Ei kannata mitata omalla mitallasi minua.

        Juuri näin. Sinun mittasi on sairaan ja typerän ihmisen mitta, jota ei pidä soveltaa muihin.


      • Aasinajaja

        Älä levittele perättömiä juttuja. Muiden tekstien kopointi johtaa tuomioon myös sinulle. verrataan juttua Ruusunen.


      • Ilmianna_

        Valkku kertoo että hän pysyy aina silkassa totuudessa. Hän ei vain kykene perustelemaan totuuksiaan.


      • Seon2014
        Aasinajaja kirjoitti:

        Älä levittele perättömiä juttuja. Muiden tekstien kopointi johtaa tuomioon myös sinulle. verrataan juttua Ruusunen.

        > Älä levittele perättömiä juttuja.

        Sen vuoksi tekstiä onkin henkilön tunnistettavuuden vuoksi muutettu, eikä nimi ole tunnistettavsissa, kuten alkuperäisessä tekstissä.

        Kirjoituksessa on tuotu ilmi, että alkuperäinen nimimerkki Valuuttakauppias valehtelee tarkoitusperistään, ja että hänen tekstinsä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Nim. Valuuttakauppias oli pahansuopa, ja hän halusi saattaa koko henkilön nimellä julkaistun, paikkansa pitämättömän ja loukkaavan tekstinsä mahdollisimman monen henkilön nähtäville.

        Nootti sai nim. Valuuttakauppiaan tuhomaan sekä oman nimimerkkinsä että törkeimmät solvausviestinsä.


      • Noottisiellänoottitäällä

        Mitä sä lässytät jostain nootista päivästä toiseen, jos on paha olla niin mene lääkäriin.


      • Vt.Valuuttakarppi
        Noottisiellänoottitäällä kirjoitti:

        Mitä sä lässytät jostain nootista päivästä toiseen, jos on paha olla niin mene lääkäriin.

        Luepas tuo avaus, siinä kerron nootista. ;))))


      • KuivaaYlle
        Noottisiellänoottitäällä kirjoitti:

        Mitä sä lässytät jostain nootista päivästä toiseen, jos on paha olla niin mene lääkäriin.

        Vaihda nyt jo kuivaa ylle nyt Vallu!


      • Anonyymi

        Vihapuhe on valkku/moktarin keino purkaa sisintään. Fraasit ovat samat silti.


      • Anonyymi
        Seon2014 kirjoitti:

        > Älä levittele perättömiä juttuja.

        Sen vuoksi tekstiä onkin henkilön tunnistettavuuden vuoksi muutettu, eikä nimi ole tunnistettavsissa, kuten alkuperäisessä tekstissä.

        Kirjoituksessa on tuotu ilmi, että alkuperäinen nimimerkki Valuuttakauppias valehtelee tarkoitusperistään, ja että hänen tekstinsä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Nim. Valuuttakauppias oli pahansuopa, ja hän halusi saattaa koko henkilön nimellä julkaistun, paikkansa pitämättömän ja loukkaavan tekstinsä mahdollisimman monen henkilön nähtäville.

        Nootti sai nim. Valuuttakauppiaan tuhomaan sekä oman nimimerkkinsä että törkeimmät solvausviestinsä.

        Valkku tekee samaa Moktarina maahanmuuttopalstalla.
        Ai sitä onnea kun jää nalkkiin, siinä ValkkuMG saa selitellä sitten Jussin vainoamistaan.
        Kello käy.


      • Anonyymi
        Seon2014 kirjoitti:

        > Älä levittele perättömiä juttuja.

        Sen vuoksi tekstiä onkin henkilön tunnistettavuuden vuoksi muutettu, eikä nimi ole tunnistettavsissa, kuten alkuperäisessä tekstissä.

        Kirjoituksessa on tuotu ilmi, että alkuperäinen nimimerkki Valuuttakauppias valehtelee tarkoitusperistään, ja että hänen tekstinsä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Nim. Valuuttakauppias oli pahansuopa, ja hän halusi saattaa koko henkilön nimellä julkaistun, paikkansa pitämättömän ja loukkaavan tekstinsä mahdollisimman monen henkilön nähtäville.

        Nootti sai nim. Valuuttakauppiaan tuhomaan sekä oman nimimerkkinsä että törkeimmät solvausviestinsä.

        Samaa tekee nykyään moktarillaan.


    • AikaHomppeli_huhhuh

      > Looginen johtopäätös on se, että nootti on tuhoutunut samalla, kun tuhosit nikkisi..
      Kun sitä noottia ei koskaan ole minulla ollut. Jos joku sellaisen lähettää, uskoisin hänen säilyttävän kopion. ;)))

      ”Näin kirjoitit vielä elokuussa 2014. Kerrot siis oikeustieteen tohtorista hänen koko nimellään, että hän on pölhöyskisan voittaja.”
      Hyi sinua. Äläpä loukkaa oikeustieteen tohtoria. Tuossa tekstissä, jos se olisi minun kirjoittamani, on ilmiselvästi päätöksentekovääristymä. ;))))

      • 0120

        > Kun sitä noottia ei koskaan ole minulla ollut.

        Se uskoo, joka haluaa. Harva uskoo.

        > Tuossa tekstissä, jos se olisi minun kirjoittamani, on ilmiselvästi päätöksentekovääristymä.

        Sen tekstin on kirjoittanut rek. nimimerkki Valuuttakauppias.


      • Vt_Huhhuh_Hikala
        0120 kirjoitti:

        > Kun sitä noottia ei koskaan ole minulla ollut.

        Se uskoo, joka haluaa. Harva uskoo.

        > Tuossa tekstissä, jos se olisi minun kirjoittamani, on ilmiselvästi päätöksentekovääristymä.

        Sen tekstin on kirjoittanut rek. nimimerkki Valuuttakauppias.

        > Sen tekstin on kirjoittanut rek. nimimerkki Valuuttakauppias.

        Siinäpä onkin ollut hieno mies ja poikkeuksellisen hyvä sanankäyttäjä. ;))))


      • Toivotaannäin
        Vt_Huhhuh_Hikala kirjoitti:

        > Sen tekstin on kirjoittanut rek. nimimerkki Valuuttakauppias.

        Siinäpä onkin ollut hieno mies ja poikkeuksellisen hyvä sanankäyttäjä. ;))))

        --- Siinäpä onkin ollut hieno mies ja poikkeuksellisen hyvä sanankäyttäjä. ---

        Joka toivottavasti saa myös syytteen kunnianloukkauksesta.


      • Toivotaanvaan_huhhuh

        > Joka toivottavasti saa myös syytteen kunnianloukkauksesta.
        Kyllä tämä on sarjasta toivotaan toivotaan.

        Samaa sarjaa ovat myös se, että EIT käsittelisi Winkkaria koskevan valituksen tai se, että Suomen valtio tai sen viranomaiset todettaisiin vaikuttaneen klubin sulkemiseen. ;)))))


      • kuivaapäälle
        Toivotaanvaan_huhhuh kirjoitti:

        > Joka toivottavasti saa myös syytteen kunnianloukkauksesta.
        Kyllä tämä on sarjasta toivotaan toivotaan.

        Samaa sarjaa ovat myös se, että EIT käsittelisi Winkkaria koskevan valituksen tai se, että Suomen valtio tai sen viranomaiset todettaisiin vaikuttaneen klubin sulkemiseen. ;)))))

        valkkueinarille nyt kuivaa päälle


      • kuivatkäteen
        kuivaapäälle kirjoitti:

        valkkueinarille nyt kuivaa päälle

        älä säkin lässytät koko ajan samaa. kerro paljoko hävisit


      • Anonyymi
        Vt_Huhhuh_Hikala kirjoitti:

        > Sen tekstin on kirjoittanut rek. nimimerkki Valuuttakauppias.

        Siinäpä onkin ollut hieno mies ja poikkeuksellisen hyvä sanankäyttäjä. ;))))

        Itseäsi kehut.


    • Vt.Kuppavaluutta

      Täytyneepä panna päätepiste tällekin keskustelulle.

      Olen kovasti kysellyt saamaani noottia. Minä sitä en ole nähnyt, eivätkä nämä klubin koijaritkaan osaa lykätä noottia näkyville. Nämä koijarit ovat vieläpä niin tyhmiä, etteivät edes jälkikäteen osaa minkään sortin nootintekelettä itse rustata.

      Seniili Humppa-Einarihan se siellä asiasta huutelee. Hän on itse itseään nenästä taluttaen ylentänyt itsensä Petterin asiamieheksi tässä noottiasiassa. Luultavaa on, että Petteri ei tiedä mitään pölvästistä asiamiehestään.

      Ystäni Trölli siellä sinnikkäästi huutelee kuivista sukista. Huoli on varsin aiheellinen. Minä olen jo useita vuosia taluttanut tätä Tröllykkää pahimmissa paikoissa. Taluttanut, koska Trölleröllä on oikeassa jalassaan 44-numeron nokialainen kumisaapas, ja saapas on varren suuta myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa liikkumista.

      Vasemmassa jalassa Tröllykällä on muuten nahkapohjainen kiltonahkakenkä. Nämä klubilaiset kun ovat tavallista varakkaampaa porukkaa kaikki tyyni.

      Mutta jatketaan me Tröllin kanssa pimpparoimista. Heips taas kaikille. ;))))))))))

      • mmmmx

        --- Olen kovasti kysellyt saamaani noottia.

        Kai se poistettiin samalla kun poistit törkeimmät solvausketjusi ja tuhosit rekatun nikkisi.

        --- saapas on varren suuta myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa liikkumista.

        Sinulla on pää kaulaa myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa ajattelemista.


      • Vt.KuppaRauta

        Kiitoksia kommenteista. Pimpparoidaan taas yhdessä eteenpäin. ;))))


    • Täysinuskottavaa

      - Totta kai nootti on olemassa, mutta ehkä itse kadotit sen samalla, kun tuhosit rekatun nikkisi. Siitä nootista lähtien siis poistit rekatun nikkisi, tuhosit kiireellä viimeisimmät haukkumaviestisi, etkä nootin jälkeen ole enää uskaltautunut haukkumaan ko. oikeustieteen tohtoria julkisesti. Se vain osoittaa sitä, että et ole aivan yhtä typerä kuin nim. Markussetä, joka lääkityksestään huolimatta on jatkanut valitsemallaan linjalla.

      Kyllä tuo kuulostaa uskottavalta. Nimim. Valuuttakauppias poisti aluksi loppuvuodesta 2014 kymmeniä viestejään, jonka jälkeen hän myös hävitti rekisteröidyn nimimerkkinsä.

      On ilmeistä, että nootti oli annettu tai jokin muu asia pelästytti nimim. Valuuttakauppiaan. Tuon hetken jälkeen ainakin loppui Valuuttakauppiaan ko. tohtoriin tällä foorumilla kohdistama törkeä solvaaminen.

      Ellei tuota usko, niin nettihistoria kertoo nimim. Valuuttakauppiaan törkyviestien poistosta. Jos kiinnostaa, niin sinne vain tutustumaan.

      • EinarinHumppa

        Nootti ilmestyy esille samana päivänä kun Hannun videotodistus todistaa Wincapitan lailliseksi? Vai onko nootti samanlaista legendaa kuin valuuttakauppaa käyvät Wincapitan taustayhtiöt?

        Menee naurettavaksi tuo touhu, jankutat jostain nootista mutta et saa sitä esille. Lähetetystä sähköpostista jää aina kopio lähettäjälle. Oletettavaa on että tuollaisesta nootista lähetettäisiin samalla kopio kaikille vastaanottajille joita asia koskee.


      • 245-hte
        EinarinHumppa kirjoitti:

        Nootti ilmestyy esille samana päivänä kun Hannun videotodistus todistaa Wincapitan lailliseksi? Vai onko nootti samanlaista legendaa kuin valuuttakauppaa käyvät Wincapitan taustayhtiöt?

        Menee naurettavaksi tuo touhu, jankutat jostain nootista mutta et saa sitä esille. Lähetetystä sähköpostista jää aina kopio lähettäjälle. Oletettavaa on että tuollaisesta nootista lähetettäisiin samalla kopio kaikille vastaanottajille joita asia koskee.

        Äläpäs nyt valkku hermostu. Täällä foorumillahan se nootti julkaistiin, mutta valkku poisti kymmeniä törkyavauksiaan. Siellä se nootti katosi saman tein. Jos on ollut sähköposteja ne katosi niki mukana.

        Nootti tai jokin muu asia pelästytti valkun. Silloin ainakin loppui valuuttakauppiaan lakimieheen kohdistama solvaus.

        Näin on uskottavaa, että nootti oli, koska kusi meni valkulla sukkaan ja nimellä tehty solvaus loppui.


      • Vt.valuuttakuppa
        245-hte kirjoitti:

        Äläpäs nyt valkku hermostu. Täällä foorumillahan se nootti julkaistiin, mutta valkku poisti kymmeniä törkyavauksiaan. Siellä se nootti katosi saman tein. Jos on ollut sähköposteja ne katosi niki mukana.

        Nootti tai jokin muu asia pelästytti valkun. Silloin ainakin loppui valuuttakauppiaan lakimieheen kohdistama solvaus.

        Näin on uskottavaa, että nootti oli, koska kusi meni valkulla sukkaan ja nimellä tehty solvaus loppui.

        Taitaa olla parempi, parahin Einari, että et yritä selitellä enempää. ;))))


      • KuivaaPäälle

        Vallu, nyt kuivaa päälle. Satusi on jo nähty.


      • Vt.Valuuttasaapas
        KuivaaPäälle kirjoitti:

        Vallu, nyt kuivaa päälle. Satusi on jo nähty.

        Tarkoittaako tämä nyt sitä, että sinäkin alat kyllästyä siihen kusilastissa hölskyvään 44-numeron nokialaiseen saappaaseesi? ;))))


      • Aivinslor

        Älä huolehdi muiden kävelystä vaan omasta ajattelustasi.

        -- saapas on varren suuta myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa liikkumista.

        Sinulla on pää kaulaa myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa ajattelemista.


      • Vt.Valuuttanokialainen
        Aivinslor kirjoitti:

        Älä huolehdi muiden kävelystä vaan omasta ajattelustasi.

        -- saapas on varren suuta myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa liikkumista.

        Sinulla on pää kaulaa myöten täynnä virtsaa. Ymmärrettävästi moinen kusilasti vaikeuttaa ajattelemista.

        Pakko minun on olla hieman huolissani sinunkin kävelystä. Minähän sinua joudun taluttamaan. ;))))))


    • Tyhmyysonlyhyt

      Ensin katosi Hannu sitten yhteys rahoihin
      Sitten robluuttin voima tehdä rahaa
      Ropelli eok pääkonttorin katolta
      Nyt sitten katos nootti

      Jotain saatiin tilalle..einarin ja trollin tyhmyys

      • Kumminkaimanserkku

        Noottin katoaminen uskomatonta ettei löydy edes välityspalvelimelta.

        Vaihtoehdot:
        1 nootti kirjattu hebreaksi.. Google ei löydä
        2 Nootti kirjoitettu. näkymättömällä musteella
        3 Ufo Einari on nähnyt unta nootin lähetyksestä


      • Jemmakätköpiilo

        Nootti on samassa paikassa kuin Hannun videotodistus.


    • Laumassaonvoimaa

      Einarin kantsisi hyökööttää hävinneitä rintamaan, -aivanturhaa näittenkanssa muutenkinaat, kunnon laumahenki vain päälle.

    • 3WIner

      Antaisit niiden ajatella jotka osaavat. Tai hölskytä kusi pois päästäsi sopivan reiän kautta.

      • Kyrväyttäjätkaltereilsei

        Kylää noin kaikki osaisivat aatellä mitä kietasiat tekivät, kaikilla vain ei ole sielua siihen eikä haluakaan, kietasiat ovat oma rotusa, mutta ei muutakuin rankimman jälkeen vastuuseen tekosistaan, munishta lähtien.


      • Kokokansatunteekonnat

        Näillä lellupäillä ei ole pääsään reikää ollenkaan -vaan kaikki ylimääräinen valuu paijalle, siitä nämä tuntee ja luihuilusta miten asemilla käyttäytyvät.


    • LehmämiesTietääSioista

      "kietasiat ovat oma rotusa"

      Kyllä, kyllä! Hampshire ja duroc ovat myös omat sikarotunsa. Duroc-siat ovat tummanruskeita, maatiaissiat vaaleita.

    • KopioLehmis

      Miten muljahtelee kaalissa, jotta orkkis Lehmämiehellä oli aina manki kainalossa ja muutenkin mies täynnä salaviisautta kuin apokryfinen kirja. Näenkö nyt vain halpatuontikopion originaalista Lehmiksestä? ;))))

      • Järkijäässäoneksvatsapel

        Ei lukemalla uimaan opi, kyllä veteen on mentävä!
        Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennenkun kokkeiloo.
        Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö.
        Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvansa.
        Et ossoo naatiskella jootilaisuuvesta, jos sinulla ei ou paljo töetä.
        Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
        Rahalla et voe ostoo ystäviä, mutta suatpahan tasokkaeta vihollisia.


      • OrkkisLehmä
        Järkijäässäoneksvatsapel kirjoitti:

        Ei lukemalla uimaan opi, kyllä veteen on mentävä!
        Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennenkun kokkeiloo.
        Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö.
        Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvansa.
        Et ossoo naatiskella jootilaisuuvesta, jos sinulla ei ou paljo töetä.
        Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
        Rahalla et voe ostoo ystäviä, mutta suatpahan tasokkaeta vihollisia.

        Eikyllä homelitellä kuivaa kuusta karsita takalaaki sieppari puuttu ja voi oma nenäki lentää vatukkoon. Oli sampialainen jätkä kylillä kyllä näki päivetyksestä että on ulko töisä oltu. Sama on näijen kätevien kanssa että hyvin kietasoo toisen massista jos van käsi yltää eikä naama yhtä punoita päivetyksen alta.


      • VaihtareitaHeips
        Järkijäässäoneksvatsapel kirjoitti:

        Ei lukemalla uimaan opi, kyllä veteen on mentävä!
        Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennenkun kokkeiloo.
        Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö.
        Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvansa.
        Et ossoo naatiskella jootilaisuuvesta, jos sinulla ei ou paljo töetä.
        Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
        Rahalla et voe ostoo ystäviä, mutta suatpahan tasokkaeta vihollisia.

        Se on silloin uitava kun jalat eivät yllä pohjaan.
        Kun ensin kokeilee, tietää, että ei taaskaan seiso.
        Hyvin vouhotettu on puoliksi tehty.
        Tartu pipsiin heti, huomenna poliisi tarttuu sinuun.
        Klubin voittajat ovat suurimpia häviäjiä.
        Kun minulla on Tröllin tapaisia ystäviä, en tarvitse vihollista.


    • asiatkohilleenjoo

      Olen itte mainaisut moniat kerrat jota näiten kahelien kanssa ei piä lähtiä marjaan. Rosvo0 vie pelkit rahat vaan nämä kätevät koijaa pärekoritki on ne niin ahneita. Lupin tienari luuli olevansa tosia viisaampia jotta mania taskuun mutta valtio tyhjensi neki taskut ja pani köyhimmät ulos ottoon. Älä minua aporyyviksi hauku kato tuosta ylempää oikeita kietaisijoita. Saapi nähä kuuloko vielä pitkioä värsyjjä vale nimellä joo.

    • onmonetlähdöt

      Kömmi eteen vain siitä. Täkythän on jokapuolella joitten niitä kuuluukin pitää ja tämä henki millä juketsiin nyt suhtaudutaan on selvä jotta mahdollisimman hellin käsin sen tuoma ristiriita oiotaan, pahimpia vähän juoksutetaan kiepillä. Ottaa vaan mieleen henkeen kipiäää kun näällä rienataan niistuksen tähen tai omile sormille vasaroijiin eli kätevien kietasijat, hyvä kuitenkin on paimentaa.

    • Kuivaanytylle

      Vaihda sinäkin Lehmämies kuivaa nyt jo ylle. Vallulla on jo puhdas vaatekerta ja kuivat sukat päällä.

    • monetkonstitjoo

      Hellin käsin Reeta hiero kipijää selkää ja käteviä paapotaan ihan pumpuli kopassa joo. Niistuus kun kirkonmeällä hutkis heinä seipäällä kietasijan persuuksen pehemeeksi niin loppus käyryys Kourtaneella. Raaka peli ja sirmakka soimaan kyllä sillä oikenee rankempi rautaki0. Ookko taas nähny mankia sauna polulla?

    • Anonyymi

      > Antaisit niiden ajatella jotka osaavat. Tai hölskytä kusi pois päästäsi sopivan reiän kautta.

      Liian vähän, liian myöhään. Valkku oli ja on menetetty tapaus, tärkeitä asioita hänelle on vain kaksi: minä ja minä itse.

      • Anonyymi

        Uudelleen syntyneenä hölskyttelee Moktarina aluevaltaustaan maahanmuuttopalstalla.
        Kukkoillen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      MoktarValkku on kiireinen loukattuaan Riikka Purran kunniaa.
      Raastupa odottaa ja valkku pääsi valtamediaan jo esille. Voi voi...

      • Anonyymi

        Tuomitaanko Valkkukin vaikka hän on pelkkä MG:n sivupersoona?


    • Tuossa naapuriketjussa kerroin kuinka Trölli silmät kirkkaina valehteli, että minusta on vuonna 2014 vannoo tehty tutkintapyyntö: ”... häntä vastaan on vireillä kanne kunnianloukkauksesta….” .
      Eipä ole näkynyt haastemiestä ovellani ja kohta 8 vuotta olen jo odottanut.

      Nyt sitten samaa sontaa taas uudestaan ja vielä ihan samassa paketissa: ”Raastupa odottaa ja valkku pääsi valtamediaan jo esille.”
      Sanonpa teille nyt: Olette kovin kyllästyttäviä. Keksikään nyt edes jotakin uutta.

      Eiköhän yhdessä sovita, että antaapa raastuvan odottaa.
      Oletteko muuten lainkaan tietoisia siitä, että vanha kettu ei astu rautoihin, eikä syö myrkkyä. ;)))

      • Anonyymi

        Niin se vanha kettuki kuoli.
        Luonnollisesti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vanha kettuki kuoli.
        Luonnollisesti.

        Se on totta. Ja siitä tullaan kertomaan näin: "Sitten hän kuoli rauhallisen vanhuuden jälkeen korkeassa iässä ja elämästä kyllänsä saaneena, ja hänet otettiin isiensä luo." ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Se on totta. Ja siitä tullaan kertomaan näin: "Sitten hän kuoli rauhallisen vanhuuden jälkeen korkeassa iässä ja elämästä kyllänsä saaneena, ja hänet otettiin isiensä luo." ;)))

        Tuo Moktar-Valuuttakauppias on vihattu ihminen kaikkialla, missä hän kirjoittaakaan tai liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Moktar-Valuuttakauppias on vihattu ihminen kaikkialla, missä hän kirjoittaakaan tai liikkuu.

        Ehdottomasta asia on juuri noin kuten sen esitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vanha kettuki kuoli.
        Luonnollisesti.

        #Oletteko muuten lainkaan tietoisia siitä, että vanha kettu ei astu rautoihin, eikä syö myrkkyä. ;)))#

        Kyllä astuu ja syö.


    • Anonyymi

      Moktar aka valuutta kauppias aka poliisisetä aka oikeusoppinut aka viiksivallu.

      • Anonyymi

        "oikeusoppinut"

        Sen verran tuo pelle tuntee oikeutta, että osasi hakea sukulaisensa kanssa Winkkarissa hävittyjä rahoja pois. Mitään eivät kuitenkaan saaneet, koska ei ollut kuitteja. Kaikki hoidettiin suvussa käteisellä (= in cash, Katainen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "oikeusoppinut"

        Sen verran tuo pelle tuntee oikeutta, että osasi hakea sukulaisensa kanssa Winkkarissa hävittyjä rahoja pois. Mitään eivät kuitenkaan saaneet, koska ei ollut kuitteja. Kaikki hoidettiin suvussa käteisellä (= in cash, Katainen).

        Maahanmuuttopalstalla miettii jo presidenttiehdokkuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttopalstalla miettii jo presidenttiehdokkuuttaan.

        No on mennyt tämä maa huonoon kuntoon. Kannattaisiko miettiä ehdokkuuttaan jossakin mielikuvitusmaassa, jossa valehtelu ja vihaaminen ovat hyveitä?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe