Lihavaa

Jartsa

Moikka
Vedon seurauksena panin tänään lihavaa naista, kokemus se on sekin. Voi vittu mikä emakko sai todella ajatella jotain muuta,mut rahat voitin.

31

5929

Vastaukset

• Että tuolla tavoin naisia kohtelet! Totaalinen räkäpää,ja mies luulet olevasi. Yritä edes aikuistua!

• Me joilla on ihananpyöreät vaimot ja pidämme heistä niinkuin ovat paheksuu käytöstavat

• Hitto mitä typeryksiä!

• Sinulla on todella sana hallussa, nauroin ihan vääränä. Paljonko nettosit?

• me lyötiin kavereiden kans vetoo kuka nussii baarin ruminta, läskeintä, haisevinta ja junteinta miestä. Minullehan se nakki napsahti, ja nettosin vähän rahaa siitä. Mut kauhee kokemus oli, en tekis uudestaan edes maksusta, sellaset traumat jäi. Nyt kun nään jossain läskin äijän niin oksennus nousee kurkkuun.

• jee jee voitin sata euroo kun olin baarin karseimman juntti-einarin kanssa, hengityskin kuin käärmeen löyhkäys, onneks kestit vain sekunnin oli niin surkea pilikin. taisit olla juuri sinä...

• Hyi vittu! kaikkee te kans teette....

• voi voi teitä miehiä..ite oon pyöreä nainen ja miehiä mulla riittää. Tällä hetkelläkin mul on 3 vakipanoo. Ja melkein aina ku baaris oon ni joku tarttuu mukaan. Monenlaisia kokemuksia on kertyny, on ollu kahtakin miestä samaan aikaan. Et jos teitä täällä miehet oksettaa lihavat naiset, ni mua oksettaa just tollasen miehet jotka luulee itestä liikoja. Oon muutaman kerran sanonu miehelle ihan suoraan panon jälkeen et aika onneton esitys. Et vaik te miehet nauratte lihaville naisille, ni muistakaa mekin nauretaan teille. =)

• Olet Sonni! Mulle kävi kerran pieni tapaturma,pää täynnä häppää ja todellisuudentaju veks.Havahduin vieraasta luukusta,myöhässä duunista.Kompuroin suihkuun kummemmin katsomatta minkä vierestä nousin.Peili ja makuaisti kertoivat että pesää oli maistettu mahan täydeltä.Yhtäkkiä kylppäriin pukkas arviolta 80 ehkä 90 kiloinen neito jolla parikolme vararavintoreppua toosan peittona ja tunki suihkuun kanssani.Pikkasen jo huimas siinä vaiheessa kun alko mielikuvitus kehittelemään yön tapahtumia.Mutta lopullisesti repes siinä kun tyttö levitti auliisti pikkureisiään ja totesi;nuole taas niinku yöllä mä otan sitten sulta suihin;.Tuli pikku oksu samantien lattialle ja soperrus edellis-illan sekajuomisesta.Aikaa ei mennyt kovinkaan paljoa kun olin jo puolipukeissa porraskäytävässä.Käsittääkseni kukaan ei maksanu mulle.

• ...Saatana!

Buaha-ha-ha-ha!!!! Hyvät naurut sai, sääli vain tytteli parkaa.

• MINUSTA AINAKIN PAKSUT NAISET ON HUOMATTAVASTI PAREMPIA SÄNGYSSÄ ITSE NYKYÄÄN AINA VALITSEN PYÖREÄN EI SEMMOSIIN LAIHOIHIN EDES KEHTAA VAIVAUTUU

• Ajattelitko jatkossakin hankkia elantosi maailman vanhimmaksi sanotussa ammatissa?

• Voi v...ttu mitä ihmisiä. Ootteko te oikeesti noin hirveitä? Missä kaikki inhimillisyys?

No 99%:sesti tämäkin provo...:P!

• Niin, kyllähän se niin on että kaunis, hyvä naisenvartalo stimuloi kummasti myös sängyssä. Ehkä sitten olen sika, mutta kurvikas nainen todella herättää haluja paaaaaaaaljon enemmän kuin lihava.
      Tai lihavat ei juurikaan herätä haluja, tai sitten pitää olla muuten tosi sexy luonteeltaan. Mut niitäkin muuten on.
      Ei tää ole mikään inhimillisyyskysymys.

• Mulla on lihava vaimo,on ihana sägyssä sekä muutoin. Rakasta häntä. EX vaimo laiha ja kiukkunen eikä sägyssä kaksinen. ISOT naiset kunniaan

• Tapasin viime keväänä miehen netissä ja chattailtiin aika kauan ennenkö tavattiin.
    Siis muutaman kuukauden .
    Kerroin ihan alusta asti että olen ns. BBW-nainen ja lähetin hänelle muutaman kuvan jossa ylikorostin sitä miltä näytän. Mies kävi kuumana ja kertoi pitävänsä myös minun kokoisista naisista. Joten harhaan en ainakaan häntä johdattanut.

Kun sitten tapasimme niin hän ei pystynyt pitämään sormiaan irti vaan päädyimme aika nopeasti sänkyyn. Olin aika hämmentynyt että miten siinä niin kävi, ei ollut edes mun tapaista edetä noin nopeasti mutta kun toinen kävi siinä kuumana.
    Tän jälkeen seurasi lisää seksiä parin päivän aikana. Kuten myös kahdella seuraavalla kerralla.
    Sitten mies yhtäkkiä alkoi vaatimaan kovaa laihdutusta minulta. Jos me menemme naimisiin niin olen liian iso nainen hänelle.
    Tästä seurasi kuukausien kinastelu koska mielestäni hän oli valehdellut minulle alunperinkin että tykkää koostani. Kinastelu jatkuu edelleen, minun kokoni on nyt este meidän vakavalle suhteelle. Tottakai olen yrittänyt saada painoa pois kaikin keinoin mutta se on erittäin hidasta.

Kun löytäisikin miehen joka aidosti pitää isommista naisista, ihan niin paljon että voisi oikein rakastua naiseen. Mutta nyt en usko enää yhteenkään mieheen joka minusta kiinnostuu. Olen nyt sitä mieltä että me kelvataan vaan seksiin jostain kumman fetissistä johtuen, meitä siis käytetään eikä meitä voi kukaan ottaa tosissaan. Vai mikä ihme tää " naisen pitää olla BBW- kokoinen" -keskustelu oikein joka paikassa on ?! Nytkin kun deittailen niin rohkeasti olen omalla vartalollani kuvassa ja saan hirmuisesti treffiehdotuksia, samaan aikaan riitelen tuon exän kanssa edelleen siitä että painoa pitää saada pois. Omituinen yhtälö !

• Jos hän vaatii sinua laihduttamaan niin hän ei todellakaan ole BBW ihalija. bbw naiset ovat äärettömän kauniita ja on todellakin sääli mikäli hän ei ymmärrä sitä. Meitä oikeita ihalijoita riittää kyllä! :)

• "Kun löytäisikin miehen joka aidosti pitää isommista naisista, ihan niin paljon että voisi oikein rakastua naiseen."

Minä ainakin pidän aidosti siitä, että naisella on jonkin verran pyöreyttä. Ei minua ihan valtaisa, sairaalloinen lihavuus sytytä, mutta "sopivasti lihava" nainen, jolla on muodot kohdillaan ja kauniit kasvot, sytyttää ja lujaa.

Olen ollut myös parisuhteessa lihavan naisen kanssa ja kyllä rakastin kumppaniani, enkä missään vaiheessa painostanut häntä laihduttamaan. Rakastan häntä sinänsä edelleen, mutta se rakkaus on muuttanut muotoaan ja sen takia se suhde loppuikin. En kokenut enää, että hän olisi minulle se oikea henkilö elämänkumppaniksi. Asiaan vaikutti paljolti sekin kun minulla on haaveita perheen perustamisesta yms. ja tulin siihen tulokseen, että hänellä tuskin tulee koskaan olemaan sellaisia valmiuksia äitiyteen kuin toivoisin. Kyse ei ole niinkään esim. rahasta vaan kyvyistä, henkisistä resursseista.

• Voi harmi että olet joutunut tollaista tyyppiä tapaamaan ja muuten kuulemaan moittimista. Tiedän että on olemassa paljon sellaisia miehiä ja olen itsekin sellainen joka tykkää bbw naisista aidosti . Miksi tämä tyyppi tekee noin en tajua mutta kehotan sua hakemaan aidon bbw ihailijan ja varmasti löytyy se oikea joka rakastaa ja ihailee ja on ylpeä kun saa muille näyttää naisensa kaikkine kurveineen ja myös antaa hänen pukeutua seksikkäästi .
    Tästä aiheesta tykkään keskustella!

• Juu minäkin tykkään keskustella aiheesta !

Aluksi voitaisiin keskustella vaikka siitä että BBW-naiset on eri muotoisia. Toisilla on leveä takapuoli ja pienempi yläkroppa, toisilla taas iso vatsa ja isot rinnat, joillakin jotain tältä väliltä.
    Olen huomioinut että miehet yleensä tykkäävät päärynän muotoisesta BBW-naisesta. Tai tiimalasin. Mutta kun me kaikki ei olla tuon muotoisia.
    Toisekseen mihin vedetään raja koska nainen on BBW ja koska liian lihava ?

• Hei olen 16v poika joka rakastaa kaikkia isoja naisia oli se sitten bbw tai ssbbw mitä isompi sen parempi

• Muistuupa mieleen nuoruudesta.
    Olimme 14-15 vuotiaita. Pari tyttöä, Liisa ja Riitta kutsui kesä-piilopaikkaansa erotuomariksi. Kertoivat kiistelleensä siitä voiko toisen heistä (lihavemman) vanhemmat harrastaa seksiä kun äiti on liian lihavia ja voiks Riitta vielä saada pikkusiskon tai veljen. Liisa oli laiheliini ja Riitta oli mielestäni nätti pullukka ja yhtä pyöreä kuin äitinsä. Sanoin hänelle, että tietysti voivat harrastaa yhtä hyvin kuin sinäkin, ja lapsen saanti riippuu ihan muusta kuin lihavuudesta. Syntyi pitkä hiljaisuus.
    Tytöt siirtyivät sivummalle kuiskuttelemaan jotakin. Kuulin Riitan lopuksi sanovan Liisalle, että kysy sä. Tytöt tulivat takaisin vierelleni ja hetken takeltelun jälkeen Liisa sai sanottua ”voiks näyttää iha vähä Riitan kans et millai voi ko on iso maha ja perse?”
    Oli tiukka näytön paikka nuorelle pojalle (olin ujo ja arka). Jouduin mielikseni vielä saman kesä aikana muutaman kerran ”erotuomariksi” … ja näyttämään muutakin näille serkuksille, pullukka oli heistä selvästi ”herkumpi” . Harmikseni muutin syksymmällä opiskelun vuoksi toiselle paikkakunnalle.

• Lihava nainen on monesti säilynyt sielultaan puhtaana, kun taas `"mallivartaloinen" lyhytkin on niin likainen mieleltään ja kaikkien kulku-ukkojen polkemakin.
    Aina voi laihtue kun se oikea sattuu kohdalle, läskit suojaavat pahoilta töiltä:).
    Laihoilla "malleilla" on vaan niin paha olla, ovat pilanneet irstaalla elämäntavallaan elämänsä.
    Eikä tosi laihat ole edes kauniita, ei rahakkaat etsi laihaa ja masennuslääkkeiden syöjää vaimokseen.
    Sellainen nainen jätetään, kunhan totuus paljastuu miehelle vaikka alttarille.

• ajatellaanpa asiaa näin kun ottaa laihan akan ja sen kanssa leikkii kotia ja pyöräyttää kersan pari niin on vielä erotessakin sitten normaalipainoinen
    2versio
    otat pullukan akan ja samat kuviot ja erotessa perse on pari metriä leveä ja aluspaitaakaan ei tarvi käyttää kun mahanahka peittää riemureiän jos siitä enää riemuksi on
    sitten kapakista ei lähde mukaan ylipainoiset kun tietää mitä se on

• Oletko varma että panit pillua, jospa vaan upposi läskien väliin.

• Kyllä lihava naisen seksistä voi nauttia jos naisen kiinnostunut siitä erityisesti pitää hyvänä asiana sitä lisää seksiä saada uuden tuttavan kanssa

• Kylläpä olette ulkonäkökeskeisiä, kun pitää erikseen ottaa lihava tai rumin tyyppi vedon takia. Ei se sopivin kumppani löydy vain ulkonäköä tarkastellen.

• Sairasta tollaset vedonlyönnit. Ääliöitä. Huorat ne rahasta panee..

• Luultavasti tuo ihminen on kaveripiirisi hiekkalaatikko leikkien yläpuolella. Ja reilusti.
    Tällä hetkellä viestit luet naureskellen mutta eiköhän se aikuisuus sinullekin joskus koita.

• Onneksi miulla on 27 cm pili nii ei laihoihin sekaantua. ihania bbw naisia jotka nauttii paksusta ja pitkästä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.