kertokaa itsemurha tapoja

ihan mitä vaan
ja jos ootte koittanu nii kertokaa siitä
Ilmoita

72 Vastausta

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

heiiiiiii haloooo
Ilmoita
Napapiirin sankarit- elokuvasta "kiikkukelo" eli hirteen. Se on halpa ja tehokas. Itse suosittelen jatkamaan eloa tavalla tai toisella.Mietin itsaria ikävuosina 15-25 joka päivä.. Nyt taas kun on vähän vaikeaa, mutta niin vaan olen hegissä, vaikken ikinä uskonut saavuttavani nelikymppisiä.Irwiniä lainaten "eletään vaan vaikka piruuttaan"
Ilmoita
Hei Jujaa.

Muitakin vaihtoehtoja on tarjolla haastavissa elämäntilanteissa.

Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja arkipyhinä 15-07.
Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
Käynnit eivät maksa mitään ja käydyt keskustelut ovat kriisipuhelimen tavoin luottamuksellisia.

Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahdenkesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".

Itsemurhayrityksen jälkeen keskustelutukea kannattaa hakea heti. SOS-kriisikeskus Helsingissä tarjoaa tukea itsemurhaa yrittäneille selviytymisen tueksi ja uuden itsemurhayrityksen ehkäisemiseksi. Keskustelut ovat maksuttomia. Ajan varaaminen LINITY-asiakasvastaanotolle puhelimitse: 0800 98 030 (ma–pe klo 9–17)

Lisätietoja: www.mielenterveysseura.fi/linity
3 VASTAUSTA:
käyn kyllä psykiatrilla eikä siitä oo mitään hyötyä mulle mutta kiitos vaan
jujaa kirjoitti:
käyn kyllä psykiatrilla eikä siitä oo mitään hyötyä mulle mutta kiitos vaan
Pyydä kovemmat rauhoittavat ja leiju pilvessä päivästä toiseen?
Niin eli miten se sitten auttaa jos olet sekaisin lääkkeistä?? Haloo! Kai jokainen osaa päihteitä käyttää, miksi niitä pitää joltain lääkärin toopelta hakee? Psykiatrit ei osaa kuin katsoa kaavoja ja lääkitä diagnoosia. Ota tommoinen pilleri niin saan siitä 800€ "kerran" kun sinä olet uhrattavissa. Lääkitään kaikki ne joissa ei ole vikaa että ne sopeutuu siihen missä ne ei pysty olemaan. Täällä kaavalla tulot jatkuu ja aina uusi lammas odottaa.
+Lisää kommentti
Kaikki itsemurhakeinot on hölmöjä.
2 VASTAUSTA:
Ei oo
Oon_tyhäm kirjoitti:
Ei oo
Mikä on paras?
+Lisää kommentti
eihän onnistuneet huutele, voi herranjestassentään...

taidat olla äitin pikkuinen kullannuppu, jokan on passattu piloille...
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
kannattaa vaan blossata vihreää ja tulee toisiin ajatuksiin
Ilmoita
1) junan alle
2) rekan alle autolla
3) runsaasti särky- ja rautalääkkeitä
4) auton pakokaasut
5) jo mainittu köysi
2 VASTAUSTA:
miten tuo särky-ja rautalääkkeet toimii? Onko kui tuskaine loppu? Kuinka nopea?
tietoooooo kirjoitti:
miten tuo särky-ja rautalääkkeet toimii? Onko kui tuskaine loppu? Kuinka nopea?
Oon kuullu, että nykylääkkeet niin tehottomia, ettei itseään voi niillä tappaa.
+Lisää kommentti
Itse olen miettinyt paljon samaa.. koetin jo hirttää itseni kuukausi sitten mutta sekin epäonnistui kuten kaikki muukin.. nyt on vaan hankala kun on kurkku kipeä ollut mutta ei viitsi lääkärille oikeaa syytä kertoa koska saa kuunnella taas lässytystä ja valheita..
Valtio voisi antaa itsemurha pillereitä niin tulisi isot säästöt valtiolle ja kunnille.
Ensi kerralle pitää keksiä jokin parempi keino..
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Mielikuvitus vaan voi olla rajoitteena sille, miten paljon itsemurhatapoja keksii. Toisaalta voisi myös kysyä, että kuinka tästä elämästä selviää elossa. Niitäkin tapoja on tusinoittain. Olisiko kyse aika pitkälle myös siitä, onko elämän katsanto positiivinen vai negatiivinen.
Minäkin olen ollut todella masentunut ja väsynyt elämään, mutta missään vaiheessa ei ole tullut mieleeni itseni ja elämäni tuhoaminen. Olen vain mennyt lääkäriin ja todennut, että nyt en jaksa enää yhtään enempää. Aina olen saanut apua mennä eteenpäin.
Sanoisinkin, että kyllä se kuolema sieltä tulee ihan varmasti jokaiselle jossakin vaiheessa, mutta nyt eletään, kun on elämän aika. Elämän ei tarvitse olla helppoa. Vaikeakin elämä on kuitenkin arvokasta elämää.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Pahimpia on sellaiset menetelmät joissa jää kitumaan, jos epäonnistuu. Jos vaikka jää jotenkin koomaan tai sitten saa karseat kivut....jälkimmäinen voi olla epämiellyttävää kokemusta jos ennen yritystä ei kuitenkaan jatkuvasta kivusta kärsinyt. Ehkä niitä on muitakin tapoja kuin junan tai vaikka metron eteen hyppääminen. Ei ole kokemusta mutta luulisin, että ennenkuin kuolee niin se hetki kun juna ajaa yli ei olis kovin miellyttävä tapa lähteä lähtijällekkään mutta toisaalta jotenkin ajattelen, että ne jotka tuollaisella tavalla haluaa lähteä ovat rohkeita ja määrätietoisia tavoitteessa. Itse en pystyisi päättämään päivääni junan/metron eteen hyppäämällä, risteilyaluksen kannelta veteen hyppäämällä.
Myös joku liikennetilanne maantiellä voi mennä niin että, vain halvaantuu tai tulee rammaksi mutta ei kuole. Kieltämättä aktiivimallit ja muut kurjistamistoimet on nyt aktivoineet suunnittelemaan tästä elämästä lähtöä uudella innolla.
Ilmoita
Itse olen suunnitellut hyppäämällä rekan alle motarilla heti kun pääsen pakkohoidosta pois. Lääkkeet kokeiltu, ei lähteny ketipinorilla eikä levozinilla henki..
4 VASTAUSTA:
ketipinor on ihan perseestä, vaik kui monta vetäsit ni ei henki lähe, testattu on. kaikilla kerroilla ainoastaa väsyttäny koko hiton päivän
itsemurhanhalunen kirjoitti:
ketipinor on ihan perseestä, vaik kui monta vetäsit ni ei henki lähe, testattu on. kaikilla kerroilla ainoastaa väsyttäny koko hiton päivän
Ite otin 100x200mg ketipinoria ja tuloksena oli teholle jossa olin ihan sekasi ja muutama kouristuskohtaus.
Täh
Mulla on lääkärin märämänä 200 mg ko. Lääkettä joka päivä
Niin oli mullaki mutta sitte otin 100kpl niitä 200mg tablettia kerralla.
+Lisää kommentti
Tänne ei niitä oikein kannata kirjoittaa. Huomannut jos kirjoittaa sellaista neuvoa mitkä on helppo ja realistista toteuttaa kaikki heti poistetaan. On se kumma kun ei saa elämäänsä lopettaa kuin siihenkin pitäisi anoa joltain pääministeriltä lupa. Ei tarvi. Siinähän se on, että tuon kautta on tarkoitus päästä juurikin pois järjettömien päättäjien määräysvallasta. Maailman meno menee koko ajan vaan väärään suuntaan suomalaisia ajatellen. Siellä ei Kela kiusaa eikä Sipilä sanele päätä mitään minne siirtyy kun tästä elämästä poistuu
1 VASTAUS:
Rekan alle, hyppää sillalta, metron/junan alle, hirtto, hukuttautuminen.....
+Lisää kommentti
Mä ihmettelen et miksei ranteet auki tapaa mainita? Onko se huono tapa? Ite aattelisin, jos olisin itteeni tappamassa (ei suunnitelmissa) , että ottaisin sopivasti jotain rauhottavaa, lääkettä tai alkoo,et olisin rento ja sit puukolla ranteet auki. Eikö verenhukasta aika nopee mee taju? Sottasta hommaa tietty. Mut paljo pahemmalta kuulostaa esmes hirttäytyninen , hukuttautuninen yms. useimmin mainitut.
1 VASTAUS:
Hyi mikä luusereiden kuningas.
Vaikka sinä, p*skakasa, viiltelet ranteitasi sata vuotta, et siihen kuole.
Pähkinän kokoisilla aivoillasi pitäisi älytä jotain anatomiasta:
Nuppisi alkaa kaulasta.
Joka toimittaa verta sahanpuruiseen kalloosi.
Piirrä paperille kaula kurkkuineen.
Ällistelet ja mällistelet, s**tanan tonttu, mikä tuo verta ns aivoihisi.
+Lisää kommentti
häh ei varmaan kovin vaikeata olisi jos jozkus haluaisi. ihmetyttää kyl vähän et mitten pitää kysellä täällä ja siks en toisaalta kyl ymmärrä sitäkäään et miks tästäkään ei taas saa puhua. kumma kun nykyään niin moni asia on kiellettyä ei edes puhua enää saa oikein mistään oikeasti saisi puhua suoraan. kummallinen vapaa maa tämä suomi
Ilmoita
Hirttäytyminen on kivulias keino kestää joku 10-20 min että henki lähtee, paras ja kivuttomin keinohan olisi käsiaseella tai lääkkeillä, vaikeaa se kyllä on asetta tai niin vahvoja lääkkeitä saada.
4 VASTAUSTA:
Ala pienyrittäjäksi
Mikä olis paras lääke siihen vaikeaan hommaan? miten sitä sais?
Pudotushirttäytymisessä tarkoitus on katkaista niska ja silloin iskee tajuttomuus muutamassa sekunnissa ja kuolema parissa minuutissa. Pudotus 150-200cm painosta riippuen, mielummin toki liian korkea kuin matala pudotus jotta niska varmasti katkeaa. Jos ihan liian korkealta niin pää lähtee irti. Silmukan solmu kello 10:een, eli vasemmalle hieman etukulmaan päin, katkaisee niskan varmimmin. Ja vielä varmistaa että solmu liikkuu hyvin, esim öljyämällä narun. Oikeaoppisesti tehtynä hirttäytyminen on nopea ja varma tapa kuolla.

Vain amatöörit jää kitumaan kuristuskuolemaan joka kestää tuon 10-20min.
Jotenki se tuntuu niin brutaalilta tavalta. Toisaalta varmaha se keino oltava ettei päätyis vihannesosastolle.
+Lisää kommentti
Siihen kualee varmasti, kun yrität elättää työlläsi laiskoja edun odottajia.
1 VASTAUS:
Tai kun synnyt tänne käymään muiden kustantamat koulut ja elämään toisten kuolemille perustuvassa yhteiskunnassa, ja sitten isottelemaan jollain "työlläsi" niille, jotka eivät kykene työntekoon. Voi *****...

Onko tyhmyys nykyään joku ideologia tai muoti, vai mistä nämä avautumiset johtuu?
+Lisää kommentti
Syntyminen on hyvä keino. Kuolet varmasti.
1 VASTAUS:
Elä sano. Jos kuuluu ns:hin viisaisiin neitsyihin niin pääsee mukaan ylöstempaukseen ja sitä vaan muuttuu silmänräpäyksessä, häviää täältä maailmasta. Tyhmät neitsyet jää tänne marttyyrikuolemaan, Antikristuksen vallan hoteisiin, Vihan aikaan
+Lisää kommentti
No vedät valtinot, otat viinaa vedät lääkkeit, ihan mitä vaan.
Ilmoita
Hei! Olen itse masennusta sairastava nainen. Tämä
Myös ollut mielessä. Välillä vaan tuntuu ettei elämä ole arvokas ja haluaa vain pois täältä mutta yritä ensin saada kaikki mahdollinen apu ennen kuin asiat menevät pahempaan. Oletko miettinyt että voisit saada apua henkilöltä joka ymmärtää ajatus mailmaasi joka myös sairastanut masennusta?
Ilmoita
Olen alkoholisti. Päivät selvä ja illat kännissä. En ole parempaa keksinyt, kuin rekan alle.
Ilmoita
Tää on kuitenkin vaikea juttu, koska siinäkin voi epäonnistua. Selvinpäin luonnollisesti ainoa vaihtoehto ja silloin järki edes vähän rullaa ainakin vielä.
Ilmoita
"Psykiatrit ei osaa kuin katsoa kaavoja ja lääkitä diagnoosia"

"Lääkitään kaikki ne joissa ei ole vikaa että ne sopeutuu siihen missä ne ei pysty olemaan. Täällä kaavalla tulot jatkuu ja aina uusi lammas odottaa. "

Suututtaa niin että meitä kohdellaan näin. Kunnollinen terapia tai muu ihmisapu voisi auttaa.

3 VASTAUSTA:
Heh heh.
Sinua ei auta isäjumalakaan.
Olet just niitä "inehmoroskia", joita kunnon veronmaksajat eivät kaipaa yhteiskunnan taakaksi.
On ihme ettet älyä mennä metsään köysi kainalossa.
Sinun luuserin jälkeläisiä saa vielä monta sukupolvea terveet, kunnon kansalaiset elättää.
Hyi hitto mikä tunkio.
Ilmaston lämpeneminen on pikku juttu sinun kaltaisiin tonttuihin verrattuna.
Juoksejojärveen kirjoitti:
Heh heh.
Sinua ei auta isäjumalakaan.
Olet just niitä "inehmoroskia", joita kunnon veronmaksajat eivät kaipaa yhteiskunnan taakaksi.
On ihme ettet älyä mennä metsään köysi kainalossa.
Sinun luuserin jälkeläisiä saa vielä monta sukupolvea terveet, kunnon kansalaiset elättää.
Hyi hitto mikä tunkio.
Ilmaston lämpeneminen on pikku juttu sinun kaltaisiin tonttuihin verrattuna.
En varmasti ole ainoa joka ajattelee että tämä menee liian pitkälle. On kummallista että normaalisti ihan asialliset ihmiset muuttuvat netissä törkeyksiä suoltaviksi raivopesiksi. Ei kaikkien tarvitse olla kaikesta samaa mieltä, mutta jotkut rajat pitää olla sillä miten asiansa esittää.
Hyi mikä tekopyhä s*ntaläjä.
Kyllä täällä olet niin loukkaantunutta niin loukkaantunutta.
Tosielämässä sinä k*sipää m*lkku käännät katseesi toisaalle, jos näet TODELLISTA apua tarvitsevan.
Just sinä olet se "ihmisroskaa" inhoten katsova.
Hyi s**tana
+Lisää kommentti
Junan alle, auyon alle, sillalta hyppääminen, puukottaminen, myrkky, verisuonet ja valtimot auki, 30 pulloa viinaa ja sen lisäks 20 pulloa kaljaa ja vielä 60 pulloa viiniä ja niiiden täytyy olla väkeviä ei mitään mietoja, sitte 300 sataa 600 satasta buranaa ja 30 verenpainelääkettä ja vielä 20 kappaletta kilpirauhas lääkettä, sekä hirttäytyminen. Ihme ellei mihinkään näistä voi kuolla sitten.
Ilmoita
Nikotiinimyrkytys.

Annostus: kerää talteen savukkeista esim. tupakasta, sikarista? Noin 90-150 milligrammaa puhdasta nikotiinia.
Aika kuolemaan: Sekunneista muutamaan minuuttin annostuksesta riippuen.
Saatavuus: Suhteellisen helppoa jos sinulla on riittävästi rahaa.
Todennäköisyys: Hyvä todennäköisyys onnistua suurina annoksina.
Huomioitavaa: Säännöllisesti tupakkaa polttavien ihmisten kannattaa käyttää suurempia annoksia kuin niiden ihmisten jotka eivät juuri koskaan polta tupakkaa.

Ohje: katkaise ja tyhjennä mukiin vähintään 40kpl tupakkaa. Sitten täytä muki vedellä ja liuota tupakoiden purut vedessä vuorokauden ajan, jonka jälkeen
näkyy sellaista tummaa mössöä. Siivilöi pois isommat purut ja sitten kiehauta mukiin jäänyt aine esim. pienessä kattilassa hitaasti (ei kuivaksi) kunnes suurinosa
vedestä on poissa jättäen jäljelle sellaista tumman siirapin kaltaista ainetta.
Lisää tämä siirapin kaltainen aine johonkin yölliseen juomaasi, sitten juo tämä sekoitus. Tämä aine ei sitten poistu kehostasi edes kuolemasi jälkeen
joten voi olla parasta että olet vähintään vuorokauden ajan yksin asunnossasi, ettei ketään tuttavaasi turhaan epäillä tehneen sinulle pahaa.
4 VASTAUSTA:
no perkele. Toimiskohan tuo? Itse en edes tupakoi niin tod.näk. voisi olla suuri.
Tuo ohjehan on käännös englanninkielisestä ohjeesta ja tuon ohjeen Suomeksi kääntänyt henkilö ei ole ottanut huomioon, että tuo vähintään 40kpl tupakkaa pätee lähinnä ulkomailta ostettuun tupakkaan jonka yksittäisen tupakan nikotiinivahvuus on 2-3 mg per yksittäinen tupakka. Suomessa ostetun tupakan nikotiinivahvuus on muistaakseni 0.8 mg- tai ainakin tämä määrä nikotiinia siirtyy ihmiseen yksittäisen tupakan polttamisesta. Eli tuota ohjetta noudattavan henkilön pitäisi tyhjentää mukiin vähintään noin 64kpl tupakkaa jotta annos olisi tappava mikäli hän on ostanut tupakkansa laillisista Suomen kaupoista.

Googletin hieman asiaa ja ainakin Englannista löytyi kaksi ensimmäistä tutkittua tapausta: Ensimmäinen oli 32 vuotias mies vuonna 1999. Toinen oli 19 vuotias mies vuonna 2008. Tutkijoiden mukaan 50-60 milligrammaa puhdasta nikotiinia riittää tappamaan 72,5kg painavan ihmisen.
Two UK suicides using nicotine extracted from tobacco.
Kiitti lisäyksestä. Eihän tuollainen kessumäärä paljoa maksa. Itse painan vähä reilu 80 et kyllä siihen on reippaamalla määrällä varauduttava.
Aika hyvä idea. Itse en tupakoi, mutta kokeilunhalusta vedin kymmenkunta olikohan 4 mg nikotiinipurukumia. Pientä huippaustahan siinä alkoi tuntua. En sitten tiedä, onko kovin mukava kuolema.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine_poisoning
Taidat kyllä tarvita gramman nikotiinia tuohon tarkoitukseen.
+Lisää kommentti
Hiilidioksillahan ne kanojakin tappaa. Ilmeisesti täysin kivuton kuolema. https://www.instructables.com/id/CO2-Generator/
6 VASTAUSTA:
Nää tälliset ketjut on sitten naurettavia. Aloittaja kaipaa pelkkää sääliä ja sitten yhdessä pohditaan miten kukin tappaisi itsensä helpoimmin.
Miksi sitten luet saati edes kommentoit näitä muka naurettavia ketjuja? Mene niille ketjuille mitkä ei ole ns.naurettavia ja pysy siellä.
pysysiellä kirjoitti:
Miksi sitten luet saati edes kommentoit näitä muka naurettavia ketjuja? Mene niille ketjuille mitkä ei ole ns.naurettavia ja pysy siellä.
Siksi luen, että näen kuinka sairasta sakkia on palstalla.
Mene hyväosainen ihmeessä pois palstalta. Kai jo otsikosta näet mikä on jutun juoni.
sairastahommaa kirjoitti:
Nää tälliset ketjut on sitten naurettavia. Aloittaja kaipaa pelkkää sääliä ja sitten yhdessä pohditaan miten kukin tappaisi itsensä helpoimmin.
Nimim. sairastahommaa sanot:

"Nää tälliset ketjut on sitten naurettavia. Aloittaja kaipaa pelkkää sääliä ja sitten yhdessä pohditaan miten kukin tappaisi itsensä helpoimmin."

Kuitenkin tosi moni onnistuu, ei jää pelkäksi puheeksi:

"Itsemurhiin kuolleiden määrä on kasvanut kahtena vuonna peräkkäin. Vuoden 2017 aikana itsemurhan teki 824 henkilöä. Tämä on yli 30 itsemurhaa enemmän kuin edellisenä vuonna ja yli 90 enemmän kuin vuonna 2015. "

Et taida ymmärttää ihmisten toivottomuutta ja näköalattomuutta. Joskus kuolema on pako, monesti olo on niin sietämätön ettei sitä enää kestä.
no tapa ittes äläkä valita.
+Lisää kommentti
Itsekin sopivia keinoja miettineenä täytyy sanoa että suurin este taitaa olla uskalluksen puute. Se on vaan helvetillisen pelottava käsite tuo kuolema kun sitä alkaa miettimään ja sen takia varmaan rohkeus sitten pettää, eikä uskalla kuitenkaan vaikka ehkä onkin toivonut loppua. Mitään vinkkejä en ala listaamaan sopivista keinoista, vaan saatte keksiä ne itse. Parhainta tietty olisi varmaan keksiä keinoja pysyä elossa.
2 VASTAUSTA:
Joo elämän kohtaaminen on joskus pelottavinta. Siinä alkaa miettiä miten pääsisi ongelmista pois. Mutta jos selviäisi tämän päivän ja huomenna tapahtuisi jotain joka auttaa pois pimeästä? Tunnelissa ei näe että aurinko paistaa sen ulkopuolella. Jos jaksaisi kävellä vielä ja odottaa tuleeko suuaukko vastaan. Se voi jo siintää horisontissa? Jos ei jaksa ajatella päivää eteenpäin niin ainakin puoli päivää? Millaista oli kun olit onnellinen? Tai millaista olisi elämä mistä haaveilet?
Elämä on täyttä helvettiä mä sanon. Jos on addiktoitunut johonkin niin ilman dopamiinia elämä ei tunnu enää miltään.
+Lisää kommentti
Ei kannata tehdä itsemurha vaikka kuin pahalta tuntuu Älä tee sitä! Itse myös olen yrittänyt tehdä niin viinaa ja lyrica vedin liikaa en onnistunut mut seuraava päivä sydän näytti siltä että Ois tullut rinnastaa läpi kauheat kuitenki se oli en suosittele kenellekää elämässä pärjää jos elää päivää kerrallaan vain ja miettiä hyviä asioita
Ilmoita
Jos kerran pitää ittensä tappaa niin MIKSI siihen pitää vetään mukaan viattomat Rekka/Junakuskit.
2 VASTAUSTA:
viattomat rekkakuskit,ai että,amerikassa vai,viattomat rekkakuskit? jotka tekee aivan kaiken näköistä liftareile jne. Junakuskit ovat siis viattomia
Koska ei kiinnosta paskan vittuakaan jotkut vitun rekkakuskit.

Ymmärrätkö vitun taliaivo.
+Lisää kommentti
Lostallhope
Ilmoita
Ei kannata tehä itsemurhaa. Tulee huono loppu kun joutuu kadotukseen. Kannattaa kääntyä auttajien puoleen.
1 VASTAUS:
Saatanan nimen mukaan kirottakoon kaikki uskovais paskiaiset. Kuka kestää sitä syyllisyyden tuntoa joka päivä kun tekee syntiä vaikka vahingossa? Niimpä... Siksi tässä merkityksettömässä maailmassa ei kannata tuhlaa elämää riivatun jumalan uskohon.
+Lisää kommentti
Elämässä on aina huonoja ja hyviä aikoja.
Elämä on lahja.
Jokaisella ihmisellä on oma ristinsa kannettavana.
Huomenna kaikki voi olla aivan toisin.
Ota yhteyttä kriisipuhelimeen.
Apua löytyy aina.
Tsemppiä!
Ilmoita
Kirjoitan uudelleen.

Hirtto, hyppy sillalta, aja rekan alle, mene junaraiteille odottamaan junaa, pyssy ohimoon, veitsellä ranteet auki kunnolla, menet vetämään itseäsi isompaa turpaan,

Muista syyttää mediaa, koska se loppujen lopuksi on useimmissa mielenterveystapauksissa syyllinen ihmisten pahaan oloon.
Ilmoita
Häkämyrkytys omassa autossa voisi olla myös hyvä vaihtoehto. Joku toimittaja voisi kokeilla tätä.
1 VASTAUS:
Insuliinin yliannostus
+Lisää kommentti
entä jos jäädyttää itsensä kovalla pakkasella hangessa tai autossa onko se nopea tapa, onnistuuko se miten hyvin
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kertokaa itsemurha tapoja

ihan mitä vaan
ja jos ootte koittanu nii kertokaa siitä

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta