Aihe

penis lypsykone

santtueetuu

Saisinko tietoa ja kokemuksia siitä kun penis laitetaan lypsykoneeseen?

18

563

Vastaukset

• Tekee GUTAA -kokeile !!!

• Työnnä löylykauha perseeseen

• Täällä Oulussa on maatiloja... Vähän himottais kokeilla.

• eikun rohkeasti kokeilemaan ja tunne on mahtava kyllä sen voin kokemuksesta sanoa.

• Olen 13v poika maalta ja pili on 11cm voiko sen laittaa lypsykoneeseen miten se vetää ?
      olen 10vstä asti runkannu
      runkkaako pojat usein ?

• eikun rohkeasti kokeilemaan ja tunne on mahtava kokemusta on mutta pienennä imua jollain konstilla jättämällä vaikka yksi kumitutti tulppaamatta.

• JUu TIE TAIVAASEEN KÄY lyspykonneen kautta, kerran laukesin niin kovaa että meni lyspykone putkisto rikki ku paine kasvo niin suureksi sekunnin miljoonas osassa ja mikä parasta joku joskus vielä juo / syö sun sperman riippuen maidon jalostuksesta

• Ihan urbaanipojan mukavuus voi löytyä äidin siivouskaapista,nimittäin pölynimuri. Itsellä SATTU reikeli niin kohilleen,ettei virtaakaan tarvittu...OLI mukava pistellä aikoinaan vesisängyssä meidän pikku Hooveria...

• kerran kun kokeilee lypsykonetta siihen jää koukkuun samoin kuin pilluun penis paljaana nussimiseen. kondomia jos käyttää ei tunnu miltään.

• Kokemuksesta voin kertoa että varokaa ettei pallit mene myöskin sisälle masiinaan. Huusin kuin eläin.

• Eipä oo mahollista kokeilla ku en asu maalla enkä oo ees nähny lypsykonetta. :(

• Vanha vitsi lypsykoneista sammuu automaattisesti 20litran jälkeen :)

• sammuu heti kun orkku on tullut kun itse sen omilla käsillään sammuttaa.

• ei pallit itsellä ainakaan tähän mennessä ole kertaakaan koneeseen menneet.

• himottas kyllä kokeilla lypsy konetta

• voisin myydä sinulle osan koneesta ainakin

• vuodesta2005 kirjoitti:

voisin myydä sinulle osan koneesta ainakin

Mä rakensin itte lypsykoneen millä pystyy hyvin imeen mulkkua ja hyvää tekee ja mälli lentää! Säädettävä imu ja hieronta!

• Anonyymi kirjoitti:

Mä rakensin itte lypsykoneen millä pystyy hyvin imeen mulkkua ja hyvää tekee ja mälli lentää! Säädettävä imu ja hieronta!

Mulkulla en tarkoita virkamiestä tai julkkis-kansanedustajaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      110
      8971
    2. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      7153
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      282
      4772
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      91
      3137
    5. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      51
      2570