H&C Nails kokemuksia?

Onko kukaan käynyt Myllypuron H&C Nails kauneusstudiossa ottamassa tai huoltamassa ripsienpidennyksiä? Millaiset tuli, mahdollisesti kuvaa?
Ilmoita

Ripsiä en ole, mutta kynsiä olen ja tykkään!
Ilmoita
En suosittele, mukava paikka muuten ja suht ok hinnasto mutta ripset ovat jo viikon jälkeen kamalannäköiset. Laittavat uudet pidennykset 45 minuutissa, joten ei tee huoliteltua työtä. Sitäpaitsi minulle on useasti käynyt niin että ripsienlaittaja on ollut puhelimella samaan aikaan kun on laittanut ripsiä, on voinut mennä pitkiä taukoja ja sitten taas laittanut pari ripseä ja sitten taas on puhelimella 5 minuuttia. En kyllä suosittele paikkaa kenellekkään.
Ilmoita
Olen saanut kauniit kynnet mutta paikassa ei desinfioida viiloja ja välineitä. Luulen että olen saanut sieltä syylän sormeen.
Hirvittää mitä bakteereja voi saada kun sakseilla leikataan asiakkaan kynsunauhoja eikä sakseja desinfioida.
1 VASTAUS:
Eivät desinfioi mitään välineitä. Joka kerta vähintään yksi haava, kun viilaavat nii huolimattomasti. Muuten hyvä ja halpa, mutta nuo haavat ja likaiset välineet! Mitä vain sieniä ja bakteereja voi levitä.
+Lisää kommentti
Olin kestobigmentoinnissa kulmat -ja eyelinerit. Kulmiin pyysin harmaanruskeaa, tuli siniharmaat. Oikeaan kulmaan eteen väriä ei juuri jäänyt. Eyelinerit tulos eriparia. En voi suositella kenellekään.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

H&C Nails kokemuksia?

Onko kukaan käynyt Myllypuron H&C Nails kauneusstudiossa ottamassa tai huoltamassa ripsienpidennyksiä? Millaiset tuli, mahdollisesti kuvaa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta