-Katton ny sääkin Kylli, kummää lähren tästä ihan ittekseni tansiin, että sääkin näet, ettei mulla mitään riatasta naista kummassakan kainalossa oo, niimkum ämmät väittää.
-Kyllä mää Ylli tiäräm millon sulla on riatas naine kainalossa ollu.
-Mistä sää sem mukamas tiärät, kum mulla ei oo kummaskam kainalos yhtään mitään, kummää aamuyöllä sum viärehes kömmin?
Mää tiärän sen hajusta Ylli. Hajusta mää sem tiärän!
Vieraan naisen tuoksun poistamisen ongelman ratkaisu on WC-Jukka, miehisistä tuoksuista miehekkäin. Sopii käytettäväksi tanssipaidoissa, avo- ja aviovuoteissa sekä autossa.
Nykyään Yllikin käyttää WC-Jukkaa - Käytä sinäkin!
WC - Jukka, tehokasta tuoksunpoistoa!
10
195
Vastaukset
- Baskanhaju
Laittakaa Baskaksen vessaan tuota Jukkaa ettei haise baskas
- wcjukka
Ihan vaan esimerkkinä siitä, kuinka väärässä suomalainen nainen voi vaan olla. Kyllä suomalainen mies varsinkin halutessaan kertoo niin hyvän vitsin, ettei minkään muunmaalainen. Suomalainen mies haluaa vaan pitää suomalaisen naisen tyytyväisenä antamalla suomalaisen naisensa olla olevinaan aina oikeassa.
- wcjukka
Nuuhkasees ny sääki Kylli, kummää sun viärehes tästä varovaasest kommim, mun kumpaaseestki kainaloost, että sääki hajust hyvis ajois tiärät, ettei mulla siä tansseis mitään riatasta naista kumpaaseskaan kainalos nytkään ollu, niimkum ämmät ruukaa huomenna taas väittää.
Kyllä mää Ylli jo tiärän, että sulla on taas ollu siä tansseis riatas naine.
Mistä sää sem mukamas jo nyt tiärät, vaikka mun kumpaanenkin kainalo tuaksahtaa suarahan kertoen hyyskäl?
Sulla on Ylli taas vauhriviiva kalsareis eres ja ulkopualel. Siitä mää sem tiärän! - ompaomituinenpari
Miten tuo Yllin Kylli voi sietää tuommoista hurjastelua? Mielestäni selitykseksi ei voi riittää vain se, että Ylli tulee joka kerta takaisin.
- hajukomponentti
Yllin ominaistuoksussa on todennäköisesti jotain sellaista komponenttia, josta Kyllikään ei saa yllinkyllin annostusta. Voi olla, että Kyllikin on tullut aikoinaan Yllin tavatessaan jo heti ensimmäisellä nuuhkaisullaan riippuvaiseksi tuosta Yllin ominaistuoksussa olevasta komponentista. Tällöin ei olisi mikään ihme, että Kyllikin haluaa sitä aina vain lisää. Tämän puolesta puhuu jo sekin seikka, että Kylli on joka kerta valveilla malttamattomana odottamassa, että pääsee nuuhkimaan viereensä varovasti kömpivää Ylliä.
- tavallinenparituoon
Miten niin ei voisi riittää? Ja vaikuttaa sitä paitsi hieman siltä, että Kylli antaa Yllin tulla joka kerta takaisin.
- Anonyymi
Mitenniin ei voi riittää?
- Anonyymi
Jokohan Yllin ja Kyllin koronarokotusaika on tullut.
- Anonyymi
Ylli ja Kylli saavat yllinkyllin koronapiikkejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylli ja Kylli saavat yllinkyllin koronapiikkejä!
Ylli on nuori ja punakka ukko! Ei hän mitään komistavia piikkejäkään tarvitse! Mutta voihan hän niitä silti ottaa, kun kerran tarjotaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379