Rahaa laittomasti?

Oon siis 14-v ja mä en saa viikkorahaa, mun vanhemmat on tosi köyhiä, kummallakaan ei oo töitä ja kaikki tuet mitä tulee menee aina johonkin, mäki haluaisin kyllä ostaa jotain itelleni ja mä aattelin hankkia rahaa jostain mut tällä paikkakunnalla ei saa minkäänlaisia töitä. Mulla on ollu ennekin tapana varastaa rahaa aina jostain mutta onko kellään mitään vinkkejä miten sitä sais jotenkin säännöllisemmin?
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

Ei kannata tehdä mitään laittomaa, muuten pääset vielä kurjempiin olosuhteisiin perheessäsi, jos saadaan kiinni. Jos osaa käyttää erinomaisesti tietokonetta ja tietoverkkoja, joka on hyvin epätodennäköistä. Niin sillä voi tienata hyvin rahaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Opettele ny jumalauta kirjoittamaan oikein, kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
KERÄÄ PULLOJA
Ilmianna
Jaa
Jahas, noh, en ole hyvä tietokoneiden kanssa joten en voi hakkeroida tai mitä ikinä tarkoitkaan, ja tällä paikkakunnalla asuu muutenkin tosi vähän ihmisiä, ja niiltäkin vähiltä ei tipu pulloja mihinkään.
Ilmianna
Jaa
Mee nyt mettään ja poimi mustikoita kymmenen sankollista. Sankollisesta saat noin 30 euroa, kun myyt itse, ja marjat ovat puhdistettuja. Puhdistus onnistuu vaikkapa metsässä semmoisella marjasiivilällä. Tuosta saisit siis noin 300 euroa.
Tuossa syksymmällä on sitten vielä puolukkojen kypsyminen käsillä, jolloin voisit periaatteessa tienata taas toiset 300 eukkoa.

Mietitäänpä sulle vielä juttuja, joista voisit saada rahaa. Miten pärjäät ihmisten kans? Voit esim. ilmoittautua koiran ja/tai vanhuksen ulkoiluttajaksi. Tai toinen, nurmikonleikkaajaksi tai semmoiseksi pikku avustajaksi, eli vänkäriksi.

Minun luulemani mukaan seuraava saattaa olla lähimpänä näistä vinkeistä sinun elämääsi. Tilaa kiinalaisista verkkokaupoista rihkamaa, joka maksaa TODELLA vähän, mutta myyt Suomessa sitten noin 100 prosentin katteella. Eli jos tilaat Kiinasta vaikka 10 liitinkaapelia, ja yksi kappale maksaa euron, niin saanet Suomessa myytyä kappaleen kymmenellä eurolla. Näin olet tienannut taas 90 euroa. Tätä kun saisit toistettua vaikkapa kuukausitasolla viisi kertaa, eli myisit viisikymmentä kaapelia niin tienaisit kuukaudessa 450 euroa. Kertatilaamisessa Kiinasta kannattaa muistaa, että yksi tilaus ei saa olla suurempi kuin noin 20 euroa tai joudut mahdollisesti maksamaan tullimaksut!

Niin. Ei se rahan hankkiminen ole helppoa. Mutta se palkitsee. Rikosta ei tarvitse tehdä saadakseen rahaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Okei, tää oli oikeesti hyvä idea, muttakun tuo kuulostaa kamalan työläältä. Sen lisäksi että pitäis etsiä joku hyvä paikka, ja pitäisi kyykistellä kokoajan niin pitäisi myös tapella joittenkin kissantappaja-mamujen kanssa siellä marjoista. Just sen takia kysyin laittomia töitä ennemmin, koska niistä tuppaa saamaan rahaa vähemmällä vaivalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Saatnan kakara laiska paska. Toivottavasti oot pian vankilassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No seksiä myymällä saa rahaa nopeasti ja paljon,sun ikäisellä on kyllä kysyntää.
Lisäksi siitä voi itsekin nauttia..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos ei kiitos. Oon tuotakin harkinnut, mutta sen jälkeen kuulin kauhutarinoita kuinka jotkut tytöt oli seksin jälkeen raiskattu uudestaan, hakattu ja vielä ryöstetty. Ja sitä paitsi tuota varten pitäisi matkustaa lähimpään kaupunkiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos olet poika,niin voisin ottaa sut "kummipojaksi" ja lähettää sulle 20€ kuukaudessa.
Tää ei tarkoita mitään.Pidät vaan yhteyttä sähköpostissa.
En ole itsekään mikään varakas,mutta aina 20 löytyy.
Ota yhteyttä tvtonzo@gmail.com
Ilmianna
Jaa
naytä pimppeli nii saat rahan
Ilmianna
Jaa
www.neobux.com/?rh=696E6F7272 Liityt tuonne, pienellä vaivalla klikkaamalla mainoksia alat saamaan hyvin rahaa, ite oon viikossa saanu kympin. Kannattaa olla kärsivällinen, se palkitaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Miten musta tuntuu ettei tuo ole noin yksinkertaista...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0,17€ päivässä tienaa aloittelija tuolla.. 2€ kun on kasassa, sen voi kotiuttaa pankkitilille
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aika typeriä neuvoja että piitäisi myydä itsensä. Kyllä työtä tekemällä saaa raha esim. nurmikon leikkamista, haravoimista, rikkaruohon kitkentä, lapsi vahti, imuroimista, moppamista, mattoja viemällä ulos ja tampata, tiskien hoitamista, ruan laittamista tai leipomista, ikkunoiden pesemistä, petivatteiden vaihtamista, vaateiden silitämistä tai pesua tai mankeloimista, koiran ulkoiluttamista, pölyjen pyyhintä, kaupassa käymistä vanhuksille, vanhuksen hoitamista, mattojen pesemistä. Eli kysy napuriltta töyittä tai voit mumaltta tai papaltta tai sukulaisitta pyytä raha tai voit myydä tarpettomat tavarat pois kirppu torissa.
Ilmianna
Jaa
myy itseäsi. sinun vaan pitää olla rohkea siinä, ole aloitteellinen ja selvitä oman paikkakuntasi parhaimmat paikat jossa sellainen on mahdollista. yleensä se onnistuu hyvin yö aikoihin ja kysyntäähän sinun ikäisellesi löytyy paljon.

Tsempiiä!
Ilmianna
Jaa
lataa Tor browser ja mene sillä Sipulikanavalle. SIeltä löytyy ihan helvetisti laitonta paskaa, jos kiinnostaa. Olet muuten ihan vitun tyhmä jos luulit että täältä saat pimeitä hommia. Foban ei tarvitse tehdä muuta kuin jäljittää IP-osoitteesi ja sittn ole kusessa
Ilmianna
Jaa
rupea pilkkimään eli sido 40 sentin pulloon vaikka siima tai ohut naru laita pullon palautus automaattiin ja vedä pullo aina takaisin
Ilmianna
Jaa
http://bit.ly/OBECjm

Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.
Ilmianna
Jaa
Missä päin tämä pikkupaikkakunta on? Mulla olis kyllä töitä, ihan laillisia sellaisia, joita 14-v osaisi tehdä myös.
Ilmianna
Jaa
Kannattaisko vaan pelata niin kauan kunnes oot saanut tarpeeksi.

https://m.facebook.com/?_rdr#!/bitcoingamers?ref=bookmarks
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ala tekkeen kiljua tai pontikkaa
Ilmianna
Jaa
Tule kylään, mulla on kivaa tekemistä. Ikää 60 mutta ei kai se haittaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
ok. minä tulen saisinko osoitteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Missäpäin asut?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oon itekki nuori niin kannataa sanoo vanhemmille että sun pitää maksaa vaikka kympin kirja kirjastolle jonka oot muka hävittäny ja sanot että ne antaa rahaa et voit maksaa et ei tuu isompaa laskua näin saat vähän rahaa kerran vuodes ehkä
Ilmianna
Jaa
Mäkkärin kassan alta kymmensenttisiä. Tulin itse niillä vauraaksi.
Ilmianna
Jaa
tänne voi siirtää vaate rahaa 1-100e jos haluaapi FI93 5114 0220 0457 12
elli maria
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Rahaa laittomasti?

Oon siis 14-v ja mä en saa viikkorahaa, mun vanhemmat on tosi köyhiä, kummallakaan ei oo töitä ja kaikki tuet mitä tulee menee aina johonkin, mäki haluaisin kyllä ostaa jotain itelleni ja mä aattelin hankkia rahaa jostain mut tällä paikkakunnalla ei saa minkäänlaisia töitä. Mulla on ollu ennekin tapana varastaa rahaa aina jostain mutta onko kellään mitään vinkkejä miten sitä sais jotenkin säännöllisemmin?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta