songfic:nobody's home

samwise-fani

Taas yks tällänen Avrillin biisistä tehty ficci...
Ron on kuollu....Välillä Ginny ja välillä Jennifer toimivat "kertojina"....
tässä se nyt tulee:

ODOTATHAN MINUA?
On kulunut kaksi vuotta veljeni Ronin kuolemasta. Se oli vaikeaa meille kaikille,mutta vaikeinta se oli Jenniferille.
Haluaisin auttaa häntä,mutta en tiedä miten.

I couldn't tell you why she felt that way
She felt everyday
And I couldn't help her
I just watched her make the same mistakes again

Hassua,miten yksi puhelu voi tehdä elämästäsi helvetin.Sain tuon puhelun kaksi vuotta sitten:"Haloo.Jennifer Weasley puhelimessa." "Hei Jennifer.Tom Jackson täällä",Ronin lääkäri sanoi,"Minulla on jotain kerrottavaa." Kysyin innokkaana:"Pääseekö Ron kotiin?" Ron oli joutunut pari päivää sitten auto-onnettomuuteen. "Ei",tohtori Jackson sanoi,huokaisi ja jatkoi:"Ei Jennifer,hän ei tule kotiin",hän piti pienen tauon,"Hän ei tule kotiin enää koskaan." "Miten niin? Tietysti hän tulee",sanoin hämmästyneenä. Tohtori huokaisi taas ja sanoi:"Hän ei tule enää kotiin,sillä hän on kuollut." Tuntui,kun minua olisi lyöty. Hän jatkoi:"Hän kuoli tänä aamuna sydänkohtaukseen." "Miksi?" kysyin ja tunsin kyynelien valuvan poskillani. "Emme tiedä vielä.Sitä tutkitaan parasta aikaa. Ilmoitan sinulle,kun tiedämme syyn.Okei?" "Joo",sanoin. "Pärjäätkö?" Valehtelin pärjääväni. "Tule käymään täällä parin päivän päästä,sopiiko? Voimme sitten puhua paremmin." Vastasin myöntävästi.Sitten hän sanoi:"No,hei sitten." "Hei,hei." Lysähdin sohvalle. Miksi? Se oli ainoa kysymys,mikä pyöri päässäni.Lisäksi kuulin äänen päässäni hokevan:"Ron on kuollut,Ron on kuollut,..." Itkin ja katselin hääkuvaamme. Sitten luokseni tuli ruskeanvalkoinen siperianhuskymme,Benny. Se hyppäsi viereeni ja katsoi minua sinisillä silmillään. "Mamma,mikä hätänä?" sen silmät kysyivät. Silitin sen kylkeä:"Isi on kuollut",ja aloin itkeä uudestaan. Se katsoi minua lohduttavasti ja nuolaisi kättäni.Sitten se laittoi päänsä syliini.
Katselin olohuonettamme.Se ei tuntunut kodilta,ei enää,kun Ron oli kuollut.

What's wrong,what's wrong now?
Too many,too many problems
Don't know where she belongs,where she belongs
She wants to go home,but nobody's home

jatkanko?

12

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • devil intoneesisata

      älä jaksa tollasta paskaa!!!

      • elukka...

        jatka ihmeessä!!! luin ton sun aikaisemman songficcis ( en tiiä kirjotinko oikein ) joten jatka!


    • samwise-fani

      Asetan kynttilän hänen haudalleen.Olen vähitellen tottunut siihen ajatukseen,että veljeni on täällä hautausmalla. Silti niin lähellä,mutta silti niin kaukana.
      Hän ei koskaan hylännyt minua,vaan oli aina kuuntelemassa ja neuvomassa.En tarkoita,että hän aina piti teoistani tai päätöksistäni.Esimerkiksi seurusteluani nykyisen mieheni Dracon kanssa hän ei aluksi hyväksynyt,mutta ajan kanssa hän oppi pitämään Dracosta.

      Perheeni todella järkyttyi hänen kuolemastaan. Tai no eivät ehkä kaikki. Veljeni Percy ei tullut edes hautajaisiin.Hän lähetti vain pienen suruvalittelun ja kertoi saavansa pian ylennyksen.Tyypillistä Percyä.Aina ajattelemassa itseään ja uraansa.

      Hautajaisissa oli todella hirveää.Äiti itki hiljaa ja isä seisoi kalpeana tämän vieressä.Veljeni eivät itkeneet,mutta heidän kasvonsa olivat surua täynnä.Minäkään en itkenyt,vaan seisoin Dracon kainalossa kyyneliä pidätellen. Hermione ja Harry pidättelivät kyyneliä,mutta välillä suru sai heistä otteen ja he itkivät hiljaa. Jennifer ei itkenyt.Hän vain seisoi paikoillaan ja tärisi. Hän ei halunnut,että näimme hänen tuskansa.Hän ei koskaan ole halunnut kenenkään sääliä.

      It' where she lies,broken inside
      With no place to go,no palce to go to dry her eyes
      Broken inside

      Valmistaudun nukkumaan.Päälläni on Kadlein Kanuunoiden paita.Se oli yksi Ronin lempipaidoista.
      Makaan valveilla lukien hänen rakkauskirjeitään minulle.Osaan ne jo ulkoa.Tällaista se on joka ilta.
      Vanhan tottumuksen mukaan käännyn ja odotan näkeväni hänen nukkuvan vieressäni. Taas jälleen kerran huomaan pettymyksekseni,että makaan täällä yksin. En enää ikinä saa kuunnella hänen tuhisevaa hengitystään,tuntea hänen vartaloaan omani vieressä enkä rakastella hänen kanssaan niinkuin silloin ennen.

      Koko asunto on minulle vieras paikka. Kaikki täällä muistuttaa hänestä ja siitä ettei häntä enää ole.Jopa seinätkin. Nekin me maalsimme muuttaessamme tänne.
      Katselen nyt makuuhuoneen seinää,johon on maalattu:"Ron

      • kamalaa hirveää

        toi on aivan laitonta.olet rikkonut tekijänoikeus lakia

        §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§


      • samwise-fani
        kamalaa hirveää kirjoitti:

        toi on aivan laitonta.olet rikkonut tekijänoikeus lakia

        §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

        heh heh *nauraa* mä tien et tää on huono xD
        ihan omituinen xD
        siis olin tosissani....oikeesti..
        mutta,jos haluutte,että jatkan,niin sitten jatkan ;) xD


      • Kaurakeksi
        samwise-fani kirjoitti:

        heh heh *nauraa* mä tien et tää on huono xD
        ihan omituinen xD
        siis olin tosissani....oikeesti..
        mutta,jos haluutte,että jatkan,niin sitten jatkan ;) xD

        Jatka pois :)


      • samwise-fani

        Tapasin Jenniferin eilen.Hän oli hieman kalpea,mutta vain vähän.
        Hän kertoi olleensa treffeillä. Valitettavasti ne eivät onnistuneet hyvin. Syyksi Jennifer sanoi etteivät he olleet toisilleen sopivia. Luin rivien välistä,että hän ei ollut vieläkään kunnolla toipunut Ronin kuolemasta. Säälin häntä. Jennifer ja Ron olivat unelmoineet perheen perustamisesta ja muuttamisesta maalle,mutta sitten kaikki heidän unelmansa kaatuivat.
        Hänen pitää olla vahva.Sitä Ron haluaisi.Että hän jatkaisi elämässään eteenpäin.

        Be strong,be strong now
        Too many,too many problems
        Don't know where she belongs,where she belongs
        She wants to go home,but nobody's home

        Parin päivää tapaamisestamme Draco ja minä menimme syömään Hermionen,Harryn ja Jenniferin kanssa. Puhuimme kaikenlaista.Vähitellen keskustelumme kulkeutuivat Roniin,hänen elämäänsä ja lopulta kuolemaansa.Kun muut alkoivat puhua siitä katsoin Jenniferiä. Hän oli aivan normaali ja hiljainen. Kuitenkin hänen silmänsä näyttivät huutavan:"Älkää puhuko ja kyselkö Ronista.En halua puhua hänestä,sillä hänen kuolemansa muisteleminen sattuu niin paljon." En tiedä näkivätkö muut sen,eivät varmaan. Päätin vaihtaa puheenaihetta.Kerroin Dracon uudesta työstä muille. He katsoivat minua kummissaan ja katsoin Jenniferiin päin.Silloin he tajusivat miksi vaihdoin puheenaihettamme. Hetken päästä Jennifer katsoi minua kiitollisena.

        It's where she lies,broken inside
        With no place to go,no place to go to dry her eyes
        broken inside


      • samwise-fani
        samwise-fani kirjoitti:

        Tapasin Jenniferin eilen.Hän oli hieman kalpea,mutta vain vähän.
        Hän kertoi olleensa treffeillä. Valitettavasti ne eivät onnistuneet hyvin. Syyksi Jennifer sanoi etteivät he olleet toisilleen sopivia. Luin rivien välistä,että hän ei ollut vieläkään kunnolla toipunut Ronin kuolemasta. Säälin häntä. Jennifer ja Ron olivat unelmoineet perheen perustamisesta ja muuttamisesta maalle,mutta sitten kaikki heidän unelmansa kaatuivat.
        Hänen pitää olla vahva.Sitä Ron haluaisi.Että hän jatkaisi elämässään eteenpäin.

        Be strong,be strong now
        Too many,too many problems
        Don't know where she belongs,where she belongs
        She wants to go home,but nobody's home

        Parin päivää tapaamisestamme Draco ja minä menimme syömään Hermionen,Harryn ja Jenniferin kanssa. Puhuimme kaikenlaista.Vähitellen keskustelumme kulkeutuivat Roniin,hänen elämäänsä ja lopulta kuolemaansa.Kun muut alkoivat puhua siitä katsoin Jenniferiä. Hän oli aivan normaali ja hiljainen. Kuitenkin hänen silmänsä näyttivät huutavan:"Älkää puhuko ja kyselkö Ronista.En halua puhua hänestä,sillä hänen kuolemansa muisteleminen sattuu niin paljon." En tiedä näkivätkö muut sen,eivät varmaan. Päätin vaihtaa puheenaihetta.Kerroin Dracon uudesta työstä muille. He katsoivat minua kummissaan ja katsoin Jenniferiin päin.Silloin he tajusivat miksi vaihdoin puheenaihettamme. Hetken päästä Jennifer katsoi minua kiitollisena.

        It's where she lies,broken inside
        With no place to go,no place to go to dry her eyes
        broken inside

        Soitan Ginnyn ja Dracon ovikelloa.Hetken päästä oven avaa vaaleahiuksinen mies. "Hei Jennifer." "Hei Draco.Onko Ginny kotona?" Draco nyökkää ja pyytää minut sisälle. "Käyn hakemassa hänet." Kohat luokseni ryntää vaaleahiuksinen ruskeasilmäinen tyttö ja punahiuksinen sinisilmäinen poika. "Jennifer-täti!" Hymyilen lapsille ja sanon:"Hei Daniela ja Gregory." "Missä Benny on?" he kysyvät innoissaan. Vastaan:"Se on autossa.Käydään hakemassa se."

        Tultuamme sisään lapset menivät leikkimään ulos Bennyn kanssa.Minä ja Ginny menimme keittiöön juomaan teetä.

        "Mikäs sinut tänne lennätti?" Ginny kysyi.Huokaisin ja vastasin:"Tulin pyytämään yhtä asiaa." "Mitä?" "Voisitteko.....Tai siis haluaisitteko ottaa Bennyn omaksenne?" Ginny näytti hämmästyneeltä ja kysyi:"Miksi?" Huokaisin ja sanoin:"En tiedä pystynkö enää huolehtimaan siitä. Toivoisin,että ottaisitte sen,sillä täällä se saisi paljon rakkautta." Ginny vastasi myöntävästi. Olimme vähän aikaa hiljaa.
        "Minun pitää lähteä nyt." Ginny nyökkäsi.Hän saatoi minut ovelle. Benny istui valmiina lähtöön. "Ei Benny.En ota sinua enää mukaani.Sinä jäät tänne Ginnyn,Dracon ja lasten kanssa." Rapsutin sitä viimeisen kerran ja lähdin.

        Ronin hauta on todella kauniissa paikassa.Istun hautakiven edessä ja katselen kiveen kirjoitettua tekstiä. "Hei rakas",sanon ja kosketan hänen nimeään. Kerron hänelle kaikki asiat,mitkä minulle on tapahtunut. Sitten kysyn:"Tiedätkö millaista on elää ilman rakastaan.Se on kauheaa." Silmäni täyttyvät kyynelistä,katson taivaalle,sitten hautakiveen. "Tiedän,että minun pitäisi jatkaa eteenpäin,mutta en pysty. Luulin aluksi pystyväni,mutta se on vaikeampaa kuin luulin." Itken hiljaa. Sitten ryhdistäydyn ja sanon:"Tulen tänään luoksesi.Odotathan minua?" nousen ylös,kosketan hänen hautakiveään viimeisen kerran ja sitte lähden kotiin.

        Istun nyt sohvalla ja kirjoitan kirjettä. Saatuani sen valmiiksi vien sen keittiön pöydälle.
        Katselen valokuva-albumia.Siinä on koko täydellinen elämäni,joka on nyt muuttunut helvetiksi.
        Haen lasi vettä ja otan käteeni pilleri-purkin,jossa on masennuslääkkeitä. Avaan purkin ja laitan seitsemän pilleria kädelleni. Menen takaisin sohvalle,laitan lääkkeet suuhuni ja juon vettä.
        Menen makaamaan sohvalle,sillä olen uupunut. "Toivottavasti en enää herää koskaan",sanon väsyneenä ja suljen silmäni.

        Her feeling she hides
        Her dreams she can't find
        She's losing her mind
        She's falling behind
        She can't find her place
        She's losing her faith
        She's fallen from grace
        She's all over the place
        Yeah,oh

        Minulla on ylläni valkoinen hame.Hiukseni ovat auki.Ne liehuvat tuulessa kuin punainen aalto. Seison vihreällä kukkulalla. Luokseni tulee punahiuksinen mies,joka suutelee minua intohimoisesti ja kaivaten. Hymyilemme toisillemme ja halaamme toisiamme. Lähdemme kävelemään kukkulaa alas käsi kädessä.Emme puhu mitään. Hymyilemme vain. Nyt olemme yhdessä ikuisesti. Aivan niinkuin makuuhuoneemme seinällä lukee.

        jatkuu.....

        Merry Christmas & A Happy New Year :)


      • samwise-fani
        samwise-fani kirjoitti:

        Soitan Ginnyn ja Dracon ovikelloa.Hetken päästä oven avaa vaaleahiuksinen mies. "Hei Jennifer." "Hei Draco.Onko Ginny kotona?" Draco nyökkää ja pyytää minut sisälle. "Käyn hakemassa hänet." Kohat luokseni ryntää vaaleahiuksinen ruskeasilmäinen tyttö ja punahiuksinen sinisilmäinen poika. "Jennifer-täti!" Hymyilen lapsille ja sanon:"Hei Daniela ja Gregory." "Missä Benny on?" he kysyvät innoissaan. Vastaan:"Se on autossa.Käydään hakemassa se."

        Tultuamme sisään lapset menivät leikkimään ulos Bennyn kanssa.Minä ja Ginny menimme keittiöön juomaan teetä.

        "Mikäs sinut tänne lennätti?" Ginny kysyi.Huokaisin ja vastasin:"Tulin pyytämään yhtä asiaa." "Mitä?" "Voisitteko.....Tai siis haluaisitteko ottaa Bennyn omaksenne?" Ginny näytti hämmästyneeltä ja kysyi:"Miksi?" Huokaisin ja sanoin:"En tiedä pystynkö enää huolehtimaan siitä. Toivoisin,että ottaisitte sen,sillä täällä se saisi paljon rakkautta." Ginny vastasi myöntävästi. Olimme vähän aikaa hiljaa.
        "Minun pitää lähteä nyt." Ginny nyökkäsi.Hän saatoi minut ovelle. Benny istui valmiina lähtöön. "Ei Benny.En ota sinua enää mukaani.Sinä jäät tänne Ginnyn,Dracon ja lasten kanssa." Rapsutin sitä viimeisen kerran ja lähdin.

        Ronin hauta on todella kauniissa paikassa.Istun hautakiven edessä ja katselen kiveen kirjoitettua tekstiä. "Hei rakas",sanon ja kosketan hänen nimeään. Kerron hänelle kaikki asiat,mitkä minulle on tapahtunut. Sitten kysyn:"Tiedätkö millaista on elää ilman rakastaan.Se on kauheaa." Silmäni täyttyvät kyynelistä,katson taivaalle,sitten hautakiveen. "Tiedän,että minun pitäisi jatkaa eteenpäin,mutta en pysty. Luulin aluksi pystyväni,mutta se on vaikeampaa kuin luulin." Itken hiljaa. Sitten ryhdistäydyn ja sanon:"Tulen tänään luoksesi.Odotathan minua?" nousen ylös,kosketan hänen hautakiveään viimeisen kerran ja sitte lähden kotiin.

        Istun nyt sohvalla ja kirjoitan kirjettä. Saatuani sen valmiiksi vien sen keittiön pöydälle.
        Katselen valokuva-albumia.Siinä on koko täydellinen elämäni,joka on nyt muuttunut helvetiksi.
        Haen lasi vettä ja otan käteeni pilleri-purkin,jossa on masennuslääkkeitä. Avaan purkin ja laitan seitsemän pilleria kädelleni. Menen takaisin sohvalle,laitan lääkkeet suuhuni ja juon vettä.
        Menen makaamaan sohvalle,sillä olen uupunut. "Toivottavasti en enää herää koskaan",sanon väsyneenä ja suljen silmäni.

        Her feeling she hides
        Her dreams she can't find
        She's losing her mind
        She's falling behind
        She can't find her place
        She's losing her faith
        She's fallen from grace
        She's all over the place
        Yeah,oh

        Minulla on ylläni valkoinen hame.Hiukseni ovat auki.Ne liehuvat tuulessa kuin punainen aalto. Seison vihreällä kukkulalla. Luokseni tulee punahiuksinen mies,joka suutelee minua intohimoisesti ja kaivaten. Hymyilemme toisillemme ja halaamme toisiamme. Lähdemme kävelemään kukkulaa alas käsi kädessä.Emme puhu mitään. Hymyilemme vain. Nyt olemme yhdessä ikuisesti. Aivan niinkuin makuuhuoneemme seinällä lukee.

        jatkuu.....

        Merry Christmas & A Happy New Year :)

        tää on niin pelle :D *heh heh hee*
        kirjotan tän loppuun huomenna.....


      • samwise-fani
        samwise-fani kirjoitti:

        Soitan Ginnyn ja Dracon ovikelloa.Hetken päästä oven avaa vaaleahiuksinen mies. "Hei Jennifer." "Hei Draco.Onko Ginny kotona?" Draco nyökkää ja pyytää minut sisälle. "Käyn hakemassa hänet." Kohat luokseni ryntää vaaleahiuksinen ruskeasilmäinen tyttö ja punahiuksinen sinisilmäinen poika. "Jennifer-täti!" Hymyilen lapsille ja sanon:"Hei Daniela ja Gregory." "Missä Benny on?" he kysyvät innoissaan. Vastaan:"Se on autossa.Käydään hakemassa se."

        Tultuamme sisään lapset menivät leikkimään ulos Bennyn kanssa.Minä ja Ginny menimme keittiöön juomaan teetä.

        "Mikäs sinut tänne lennätti?" Ginny kysyi.Huokaisin ja vastasin:"Tulin pyytämään yhtä asiaa." "Mitä?" "Voisitteko.....Tai siis haluaisitteko ottaa Bennyn omaksenne?" Ginny näytti hämmästyneeltä ja kysyi:"Miksi?" Huokaisin ja sanoin:"En tiedä pystynkö enää huolehtimaan siitä. Toivoisin,että ottaisitte sen,sillä täällä se saisi paljon rakkautta." Ginny vastasi myöntävästi. Olimme vähän aikaa hiljaa.
        "Minun pitää lähteä nyt." Ginny nyökkäsi.Hän saatoi minut ovelle. Benny istui valmiina lähtöön. "Ei Benny.En ota sinua enää mukaani.Sinä jäät tänne Ginnyn,Dracon ja lasten kanssa." Rapsutin sitä viimeisen kerran ja lähdin.

        Ronin hauta on todella kauniissa paikassa.Istun hautakiven edessä ja katselen kiveen kirjoitettua tekstiä. "Hei rakas",sanon ja kosketan hänen nimeään. Kerron hänelle kaikki asiat,mitkä minulle on tapahtunut. Sitten kysyn:"Tiedätkö millaista on elää ilman rakastaan.Se on kauheaa." Silmäni täyttyvät kyynelistä,katson taivaalle,sitten hautakiveen. "Tiedän,että minun pitäisi jatkaa eteenpäin,mutta en pysty. Luulin aluksi pystyväni,mutta se on vaikeampaa kuin luulin." Itken hiljaa. Sitten ryhdistäydyn ja sanon:"Tulen tänään luoksesi.Odotathan minua?" nousen ylös,kosketan hänen hautakiveään viimeisen kerran ja sitte lähden kotiin.

        Istun nyt sohvalla ja kirjoitan kirjettä. Saatuani sen valmiiksi vien sen keittiön pöydälle.
        Katselen valokuva-albumia.Siinä on koko täydellinen elämäni,joka on nyt muuttunut helvetiksi.
        Haen lasi vettä ja otan käteeni pilleri-purkin,jossa on masennuslääkkeitä. Avaan purkin ja laitan seitsemän pilleria kädelleni. Menen takaisin sohvalle,laitan lääkkeet suuhuni ja juon vettä.
        Menen makaamaan sohvalle,sillä olen uupunut. "Toivottavasti en enää herää koskaan",sanon väsyneenä ja suljen silmäni.

        Her feeling she hides
        Her dreams she can't find
        She's losing her mind
        She's falling behind
        She can't find her place
        She's losing her faith
        She's fallen from grace
        She's all over the place
        Yeah,oh

        Minulla on ylläni valkoinen hame.Hiukseni ovat auki.Ne liehuvat tuulessa kuin punainen aalto. Seison vihreällä kukkulalla. Luokseni tulee punahiuksinen mies,joka suutelee minua intohimoisesti ja kaivaten. Hymyilemme toisillemme ja halaamme toisiamme. Lähdemme kävelemään kukkulaa alas käsi kädessä.Emme puhu mitään. Hymyilemme vain. Nyt olemme yhdessä ikuisesti. Aivan niinkuin makuuhuoneemme seinällä lukee.

        jatkuu.....

        Merry Christmas & A Happy New Year :)

        Lapset olivat iloisia kuultuaan Bennyn jäävän meille. Itse olin huolissani. Miksi Jennifer antoi sen meille. No..,..enpä tiedä.Hänellä oli varmaan syynsä.

        Benny on ollut meillä nyt kaksi päivää. Draco ja lapset ovat sen kanssa leikimässä puistossa.

        Katselen tv:tä ja juon teetä. Sitten puhelimemme soi. Riennän vastaamaan. "Ginny Malfoy." "Päivää.Tohtori Jackson täällä." "hei vaan",sanon ja ihmettelen hänen soittoaan,"Mitä kuuluu?" "Hyvää.Entä isellesi?" Jackson kysyy. Vastaan:"Hyvää." "Minulla on jotain kerrottavaa",Jackson sanoo. "Mitä?" kysyn ja jostain syystä pelkään huonoja uutisia. "Jennifer Weasley on löydetty kuoleena kotoaan." Voi ei....Mitä hänelle tapahtui?" Jackson vastaa:"Muistatko,kun määräsin hänelle masennuslääkkeitä Ronin kuoleman jälkeen? Hän oli kuollut niiden yliannostukseen." En voinut uskoa sitä. Sitten hän jatkaa:" Hän jätti sinulle kirjeen.Sopiiko,että tulen huomenna tuomaan sen?" Pidättelen itkua ja ja vastaan:"Tulkaa vaan." "Nähdään huomenna." "Hei,hei",sanon ja lasken luurin paikoilleen.

        Kun Draco ja lapset tulevat kotiin,istun sohvalla ja katson Ronin ja Jenniferin hääkuvaa silmät märkinä. Uskomatonta,että he molemmat ovat poissa. "Kulta!Me tulimme",Draco huutaa. "Kulta." Kun hän näkee minun istuvan sohvalla hiljaa,hän sanno lapsille:"Menkää pelaamaan sitä uutta peliänne,jookko?2 Lapset menevät yläkertaan js Draco tulee luokseni. Hän istuu viereeni. "Kulta,mikä hätänä?" hän kysyy huolestuneena. Katson häntä ja sanon:"Jennifer on löydetty kuolleena kotoaan",sitten tunnen kyynelten valuvan poskillani. Draco ottaa minut kainaloonsa ja kysyy:"Mitä hänelle tapahtui?" Pyyhin kyynelet pois ja sanon:"Masennuslääkeiden yliannostukseen." "Vahingossa?" "Ei,luultavasti tarkoituksella." Draco halaa minua kovemmin ja sanoo:"Hänellä oli varmaan syynsä." Hän katsoo minuun ja sanoo:2Luulen,että hän on nyt paljon onnellisempi,kuin koskaan näiden kahden vuoden aikana."

        She want's to go home,but nobody's home
        It's where she lies,broken inside
        With no place to go to dry her eyes
        Broken inside

        Tohtori Jackson toi Jenniferin kirjeen päivällä.
        Siinä luki:
        Rakas Ginny.
        Ihmettelet varmaan,minkä takia tein sen. Tämän kijeen luettuasi tiedät miksi.
        Et tiedä miltä se tuntuu.Enkä ikimaailmassa halua sinun kokevan samanlaista tuskaa kun minä tunnen nyt.
        En ole koskaan päässyt yli Ronin kuolemasta,vaikka niin väitinkin. Koko elämäni muuttui helvetiksi.Kotini ei tuntunut enää kodilta ja kaikki paikat,joissa olimme olleet yhdessä olivat outoja minulle.
        Muistatko,kun kerroin olleeni treffeillä? En puhunut sinulle oikein suoraan.Näin siinä oikeasti kävi: Olimme syömässä Janicezelassa. Kyselimme toisiltamme kaikenlasita. Sitten Richard,se oli hänen nimensä,huomasi sormuksen vasemmassa nimettömässäni.olin unohtanut ottaa sen pois. "Ai...Olet naimisissa.Oletko kyllästynyt mieheesi,kun tapailet muita miehiä?" hän kysyi. Vastasin:"En,minun mieheni kuoli kaksi vuotta sitten." "Aijaa..Miten?" "Auto-onnettomuuden takia." "Epäilemättä humalassa",hän sanoi ja tunsin pienen vihanpistoksen. "Hän ei ollut humalassa",sanoin hiljaa vihaisella äänellä. Hän sanoi hiukan nolostuneena:"Ai..,anteeksi,en tiennyt." Sanoin hänelle hiukan lujempaa:"Niin,ethän sinä olisi voinut tietää",ja ääneni voimistui,"Mutta olisit voinut kysyä ennen kuin sanot noin."Tunsin raivon valtaavan minut. En tiedä mikä minuun meni.Nousin ylös ja lähdin. Hän ei juossut perääni,mutta en välittänyt siitä. Haluisin vain päästä nopeasti kotiin.Kyyneleet valuivat poskillani. Sinä iltana tajusin,etten enää ikinä voisi rakastaa ketään niin paljon kuin Ronia.
        Haluaisin,että minut haudattaisiin Ronin viereen ja että saisimme yhteisen hautakiven jossa lukisi:"Ron


      • elukka...
        samwise-fani kirjoitti:

        Lapset olivat iloisia kuultuaan Bennyn jäävän meille. Itse olin huolissani. Miksi Jennifer antoi sen meille. No..,..enpä tiedä.Hänellä oli varmaan syynsä.

        Benny on ollut meillä nyt kaksi päivää. Draco ja lapset ovat sen kanssa leikimässä puistossa.

        Katselen tv:tä ja juon teetä. Sitten puhelimemme soi. Riennän vastaamaan. "Ginny Malfoy." "Päivää.Tohtori Jackson täällä." "hei vaan",sanon ja ihmettelen hänen soittoaan,"Mitä kuuluu?" "Hyvää.Entä isellesi?" Jackson kysyy. Vastaan:"Hyvää." "Minulla on jotain kerrottavaa",Jackson sanoo. "Mitä?" kysyn ja jostain syystä pelkään huonoja uutisia. "Jennifer Weasley on löydetty kuoleena kotoaan." Voi ei....Mitä hänelle tapahtui?" Jackson vastaa:"Muistatko,kun määräsin hänelle masennuslääkkeitä Ronin kuoleman jälkeen? Hän oli kuollut niiden yliannostukseen." En voinut uskoa sitä. Sitten hän jatkaa:" Hän jätti sinulle kirjeen.Sopiiko,että tulen huomenna tuomaan sen?" Pidättelen itkua ja ja vastaan:"Tulkaa vaan." "Nähdään huomenna." "Hei,hei",sanon ja lasken luurin paikoilleen.

        Kun Draco ja lapset tulevat kotiin,istun sohvalla ja katson Ronin ja Jenniferin hääkuvaa silmät märkinä. Uskomatonta,että he molemmat ovat poissa. "Kulta!Me tulimme",Draco huutaa. "Kulta." Kun hän näkee minun istuvan sohvalla hiljaa,hän sanno lapsille:"Menkää pelaamaan sitä uutta peliänne,jookko?2 Lapset menevät yläkertaan js Draco tulee luokseni. Hän istuu viereeni. "Kulta,mikä hätänä?" hän kysyy huolestuneena. Katson häntä ja sanon:"Jennifer on löydetty kuolleena kotoaan",sitten tunnen kyynelten valuvan poskillani. Draco ottaa minut kainaloonsa ja kysyy:"Mitä hänelle tapahtui?" Pyyhin kyynelet pois ja sanon:"Masennuslääkeiden yliannostukseen." "Vahingossa?" "Ei,luultavasti tarkoituksella." Draco halaa minua kovemmin ja sanoo:"Hänellä oli varmaan syynsä." Hän katsoo minuun ja sanoo:2Luulen,että hän on nyt paljon onnellisempi,kuin koskaan näiden kahden vuoden aikana."

        She want's to go home,but nobody's home
        It's where she lies,broken inside
        With no place to go to dry her eyes
        Broken inside

        Tohtori Jackson toi Jenniferin kirjeen päivällä.
        Siinä luki:
        Rakas Ginny.
        Ihmettelet varmaan,minkä takia tein sen. Tämän kijeen luettuasi tiedät miksi.
        Et tiedä miltä se tuntuu.Enkä ikimaailmassa halua sinun kokevan samanlaista tuskaa kun minä tunnen nyt.
        En ole koskaan päässyt yli Ronin kuolemasta,vaikka niin väitinkin. Koko elämäni muuttui helvetiksi.Kotini ei tuntunut enää kodilta ja kaikki paikat,joissa olimme olleet yhdessä olivat outoja minulle.
        Muistatko,kun kerroin olleeni treffeillä? En puhunut sinulle oikein suoraan.Näin siinä oikeasti kävi: Olimme syömässä Janicezelassa. Kyselimme toisiltamme kaikenlasita. Sitten Richard,se oli hänen nimensä,huomasi sormuksen vasemmassa nimettömässäni.olin unohtanut ottaa sen pois. "Ai...Olet naimisissa.Oletko kyllästynyt mieheesi,kun tapailet muita miehiä?" hän kysyi. Vastasin:"En,minun mieheni kuoli kaksi vuotta sitten." "Aijaa..Miten?" "Auto-onnettomuuden takia." "Epäilemättä humalassa",hän sanoi ja tunsin pienen vihanpistoksen. "Hän ei ollut humalassa",sanoin hiljaa vihaisella äänellä. Hän sanoi hiukan nolostuneena:"Ai..,anteeksi,en tiennyt." Sanoin hänelle hiukan lujempaa:"Niin,ethän sinä olisi voinut tietää",ja ääneni voimistui,"Mutta olisit voinut kysyä ennen kuin sanot noin."Tunsin raivon valtaavan minut. En tiedä mikä minuun meni.Nousin ylös ja lähdin. Hän ei juossut perääni,mutta en välittänyt siitä. Haluisin vain päästä nopeasti kotiin.Kyyneleet valuivat poskillani. Sinä iltana tajusin,etten enää ikinä voisi rakastaa ketään niin paljon kuin Ronia.
        Haluaisin,että minut haudattaisiin Ronin viereen ja että saisimme yhteisen hautakiven jossa lukisi:"Ron

        aivan mahtavaa!!! todella hyvin kirjotettu. pari virhettä huomasin, mutta ei se mitään. melkein pillahdin itkuun kun luin tuon... X) taidat tykätä avrilin kappaleista?


      • samwise-fani
        elukka... kirjoitti:

        aivan mahtavaa!!! todella hyvin kirjotettu. pari virhettä huomasin, mutta ei se mitään. melkein pillahdin itkuun kun luin tuon... X) taidat tykätä avrilin kappaleista?

        mäkin huomasin ne virheet,mutta unohdin laittaa et virheitä löytyy..
        onhan noi Avrillin biisit hyvii :) niist saa aina mukavasti juttui :)
        kiva,että tykkäsit :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe