Viiltelyyn teriä?

PinkkiPeruna

Mä oon 16vuotias tyttö ja mä meinaan ehkä alottaa viiltelyn. Mä en tiedä miks mut mä vaan sain sellasen idean mut alko ihmetyttää et millä mä viiltelisin? Mä meinadin alottaa puukolla mutta mistä niitä teriä saa? Oon ettiny niitä jo hetken aikaa ja mä tarviin sellasen jo!

28

1626

Vastaukset

• Miksi ihmeessä haluaisit viillellä? Siinä ei ole mitään hienoa, myöhemmin sinua kaduttaa. Kukaan järkevä ei neuvo sinua vaan käskee lopettamaan. Kannattaa varmaankin kysyä äidiltä!

• No aloita sitten, mitä siitä täällä ilmoittelet.

• mee inttaa

• irrota terottimesta terkaikkila pitäis terotin olla siitä sais hyvän terän itellä toimii aineki mahtavasti

• tarkotin et terä saatana ku lagaa ni tulee vitusti virheit kirjottamisee

• ei olisi helpompaa seinään potkaista?

• Mitä helvettiä :D Jos et oo masentunu ja sun elämä ei oo yhtä helvettiä, älä rupea viilteleen. Se ois pelkkää huomiohuorausta. Ja ihmiset luulis, että sulla menee oikeesti huonosti. Ja henkilökohtaisesti mua ärsyttää ihan saatanasti ihmiset, jotka viiltelee ilman "oikeeta syytä".
    Mutta jos sulla oikesti menee huonosti: harpit, veitset(joissa on terät kunnossa) ja (kangas)sakset. Tervetuloa kerhoon.

• Hei! Me täältä saappaasta kannustaisimme sinua keskustelemaan ajatuksistasi ja tuntemuksistasi jonkun aikuisen, esim. koulunne kuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa. Saisit puhumalla myös itsellesi selvyyttä siitä mistä tämä tunne kumpuaa ja olisiko sen purkamiseen jotain turvallisempaa keinoa.
    Toivomme sinulle rohkeutta ottaa yhteyttä ihmisiin, jotka voisivat auttaa sinua ja parantaa oloasi. Keskusteleminen auttaa aina.

Voimia jatkoon!

• LOLIHENTAI kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Saappaat ei pysty haistamaan, saatikaan lukemaan tai kuulemaan... Eikä edes tuntemaan... Taitaa olla sitäpaitti botti...

• On noi asiantuntijat kyllä tyhmiä..........
      Hohhoijaaa

• Ei! Älä hemmetissä ala viiltelemään! Se auttaa hetken ajan mut sit tulee se katumus. Pahinta siin on et sä et pysty lopettaa. Mulle kävi niin että seiskan alussa vuonna 2013 aloin viiltelemää. Kerroin muutamalle frendille, ne ei kestäny sitä, kävin psyykkaril monee kertaa, porukat sai tietää ja elämä oli yhtä helvettiä sitten koko kevään 2014. Kaikki luuli et se loppu. Kaikki luuli et se oli ohi. Mut ei! Kesäloman jälkee se sama alko taas. Viiltelin monia kuukausia ja kukaa ei tienny. Yks mun frendi huomas yhen jäljen ja alko kyselee ja oli vaa et se on vanha oon kunnos. Viiltely loppu joulun jälkee vissiinkin ja nyt viikko sitte se alko taas. Menny yks vitun viikko ja mun vasen nilkka on kauheen näkönen. Mun pitä äskenkii viillellä mut en tehny sitä ja otin puhelimen. Mut ku laitan tän pois, se tapahtuu koska oon niin vitun heikko. Mulla on terä tossa vieressä, ja tuntuu etten jaksa. Mun pointti on et sä tuut katumaan sitä ja sä löydät paremman keinon purkaa sun tunteitas. Sä jäät siihen koukkuun niiku mä ja et voi lopettaa joten älä edes alota. Mullakin lähti vain pienellä naarmulla mut nyt sitä vertaa tulee niin vitusti ja haavat on niin syvii et tarvisin vissii tikkei jotem älä tee sitä. Mä pyydän.

• parta veitsi shaverin terät parta terät hädässä terottimen terä menee
    mut en suosittele ite harrastan kans ja kaikki luulee et oon masentun tai jotaa
    lasten suojelu on ahdistellu mua sen takii yms et ei kannata

• Itse 16v masentunu , viiltelen muutenki ku huvin vuoks, älä alota sitä p*sk*** siin ei ole mitään järkeä, mutta itse kun en ole järkevä nii mitä väliä, koita pärjäillä ilman.

• Itellä on ollu semmosia hetkiä että oon pyöriny lattialla järjettömässä ahdistuksessa mutta silti en ole viillellyt. Nyt jotain järkeä siihen, ahdistut vielä entisestäs siitä. Etkö oo muka nähny noita miljoonia keskusteluja täällä jossa tyypit kyselee kuinka arvet saa pois (ei saa)? :D

• no.. jos haluat niin riko sheiveri ja siitä irtoo teriä

• Keittiöstä löytyy keittiöveitsiä, hyvinvarustetusta löytyy jopa eri kokoja...

• Ja sitten kun olet jollain anustapilla itses rei'ittäny niin ihmettelet että minkä takia kaikki tuijottaa ja pidättää naurua koulussa...

• sanon sulle yhen asian. älä ikinä tee sitä ensimmäistä viiltoa.Aluksi saatat vain haluta kokeilla, mutta ei, sä jäät siihen koukkuun. Se muuttuu tavaksi. Onko se kaunista, keho täynnä itseaiheutettuja, tahallisesti tehtyjä jälkiä, joita saatat kantaa koko loppuelämäsi. Unohda kaikki kesän uimapuvussa rannalla käynnit, kulje pitkähihasilla. Äläkä nyt ihmeessä VARSINKAAN ilman syytä aloita, äläkä aloita syystäkään! Tsemppiä

• Suosittelen rälläkkää tai moottorisahaa

• Kerralla asia alusta loppuun...

• Fiksua juu

• Älä ees alota

• Ebaysta saa tilattua halvalla karambitteja jotka sopii käyrän teränsä ansiosta mainiosti ranteiden viiltelyyn

• Ruohonleikkuri ja raivaussaha on hyväksi havaittuja keinoja niin saadaan homma nopeasti ja kivuliaasti hoidettua.

• Ite viiltelwn ja ei vittu mitä paskaa siit aina lisää seuraa...

• Vittu sinäki oot kyl yks saatanan idiootti. Tossa hommassa ei oo mitään järkeä. Onko kiva muka vetää kädet ja jalat täyteen jälkiä saadakseen mielihyvää hetkeksi ajaksi.

• Alotin 9 vuotiaana ja oon ihan poikki täl hetkel oon 11 ja ku lopetan se alkaa alusta mulla on keskivaikea masennus, epä vakaa persoonallisuus häiriö ja ahdistuneisuus häiriö.
    ku alotin viiltelyn se kävi ahistaa ja mua kiusataa ja kaikkee kukaa ei välitä oon iha paska muuteki,mut älä sie tee siu elämäst tälläst helvettiä

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.