Munakarva uutisia. Hyvää päivää.

Toista_se_mulla

Todettakoon, että se oli kyllä paras todistus koko kiväärilinjalta, eli n. 500 oppilaan joukosta. Tuossa oppilasjoukossa oli myös 22 kaltaistani kanta-aliupseeri, kaksi sotilasteknikkoa ja yksi sotilaskapellimestari.

Jos jollakulla täällä on parempi RUK:n todistus, hän varmaan näyttää sen.

Kyllä teitä suunnattomasti kiinnostaa se sotilasurani, kun siitä yhtenään kyselette. Varmaan te pidätte sitä uraani hohdokkaimpana, mitä kuvitella voitte, kun olette alkaneet tehdä itsestänne kadettiupseereita ja jopa majureita, vaikka jo pelkkä onneton kirjoitustaito osoittaa, että niillä lahjoilla ei olisi läpäisty sitä rottakoulun pääsytutkintoakaan, saati koulua.

16

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunakarvaJombe

      Taisivat uutiseni olla aivan liian hyviä, mykistäviä suorastaan! Avaukseni otsikkokin näkyy olleen erinomainen.

    • munakarvaGalttenbrunner

      Munakarvauutisten päätoimittaja teki niin mykistävän avauksen, että se sai yhden vastauksen ja senkin itseltään!
      Toivottavasti munakarvauutiset jaksaa sinnitellä vielä vaikka suurin osa lukijoista on kaikonnut.

      • uusi-ukki

        Uusia munakarvauutisia kaivataan jo!

        Terveisin Uusi-ukki kempeleestä.. tai mistä minä olinkaan kotoisin?
        Psöni on autoni merkki.


      • MunakarvaJombenRakasJoht

        Kyllä päätoimittaja vielä jaksaa kun kävi neuvoakin kysymässä tietopalvelu Propellista.


    • Tasan-

      Tähän jo neljäs vastaus.
      Yhtä monta kuin kapilla vaalissa SDP ehdokkaana.

    • MunakarvaJombenRakasJOHT

      Ilmankos eikuntaan ajauduitkin kun et muuta osannut kuin kirjoittaa.

    • MunakarvaJombenRakasJOHT

      Mr Munakarva on oikeistosossun roolissa puhunut itsensä useamman kerran pussiin. HO HOO. HOO!

    • IllanMunakarvaUutisia

      Täällä Paloheinän palmurannikolla olen tänään ollut tärkeissä askareissa joten en ole palstalla pistelehtinyt, etenkään kun tänäinen Hesari ei sisältänyt yhtään juttua, joiden varjolla olisin voinut kepua haukkua, ja itseäni kehua, vai onkohan jo tullut vanhuus, kun en ole viitsinyt keskusteluun osallistua.

      Jos vedetään halkaisijaltaan 100 km:n levyinen ympyrä Helsingin ympäri, kyllä senkin sisään jää hyvin paljon ihan silkkoja maalaisia. Kyllä tuollaiset asiat opittiin aikoinaan jo siellä kansakoulussa, yli 70 vuotta sitten, ja pitemmälle menimme matematiikassakin siellä rottakoulussa ja myöhemmissä kouluissani, kuten esim. isännöitsijäkoulutuksessa.

      Näissä merkeissä, Hyvää Yötä

    • ResUpseeri

      Täällä on sotilassaavutuksista puhuttu paljonkin.

      Omalta kohdaltani voin todeta, että palveluksessa oloni pelotevaikute oli niin merkittävä, että asepuvun päälle puettuani Neuvostoliitto päätti lakkauttaa itsensä.

      Vuonna 1991, marras-joulukuun vaihteessa olin taas kerran kertausharjoituksissa. Komppanianpäällikkönä pataljoonamme panssaritorjuntakomppaniassa. Taisi olla viimeisin harjoitus johon osallistuin, ikääkin jo tuolloin oli yli 40 vuotta. Kokemusta johtamisesta muuallakin kuin armeijassa, Santahaminassa viikko pataljoonan upseeriston, aliupseereiden ja joidenkin erikoismiesten kanssa oppitunneilla ym, sitten joukkojen perustaminen ja siirtyminen Syndaleniin ampumaleirille ja sieltä sotaharjoitukseen Uudenmaan metsiin.

      Niin vahva signaali idän suuntaan tuo sotilaspalvelukseni oli, että siellä syntyi melkoinen hätä ja hämmennys, ja niinpä saimme 8. joulukuuta 1991 kuulla, että Neuvostoliitto oli päätetty lakkauttaa ja muodostaa joukko itsenäisiä valtioita. Sitä juhlistettiin "sattumalta" jonkun repusta löytyneellä konjakki tömpsyllä. Pari päivää myöhemmin harjoituksen päätöstilaisuudessa Santahaminan upseerikerholla sitten vähän useampikin tujaus. Todettiin, ettei Neuvostoliittoa kyennyt saattamaan päiviltä Hitler, eikä Marski, mutta me kun olimme asepuvut päällä, niin siihen loppui sen valtion taival.

      Sellaisia muistoja.

    • kapi_vaari

      Pieni päivitys. Tänään en jouda pistelehtimään täällä, kampaan munakarvojani.

      • HäpykarvaJombenRakasJoht

        Munakarva-Jombe on ahtanut yhteen ketjuun yli 200 viestiä kadehtimastaan johtajasta.
        Se on hyvä saavutus vaikka kyllä Keskusta-kiima ylittääkin sen


    • EsikuntaMkarvanJOHT

      Mr Munakarva on katsonut uutisia ja avannut nähtyään pääministerin. Tsadilaisen viisasta tekstiä. HO HOO, HO HOO!

    • EsikuntaMkrvaJombnBestis

      Kepu-Eikkana on Mr Munakarva aloittanut tänään mielipuuhansa, saitin päivystyksen. HO HOO, HO HOO!
      Minä taidan tästä kohta lähteä auttamaan muita ihmisiä.

    • EsikuntaMkrvaJombnBestis

      Kepu-Eikkana on Mr Munakarva aloittanut tänään mielipuuhansa, saitin päivystyksen. HO HOO, HO HOO!
      Minä taidan tästä kohta lähteä auttamaan muita ihmisiä.

    • EsikuntaMkrvaJombnBestis

      Kepu-Eikkana on Mr Munakarva aloittanut tänään mielipuuhansa, saitin päivystyksen. HO HOO, HO HOO!
      Minä taidan tästä kohta lähteä auttamaan muita ihmisiä.

    • EsikuntaMkrvaJombnBestis

      Kepu-Eikkana on Mr Munakarva aloittanut tänään mielipuuhansa, saitin päivystyksen. HO HOO, HO HOO!
      Minä taidan tästä kohta lähteä auttamaan muita ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe