Ihmissudet!

Ridfard

Moikka kaikki ihmissudet ja ihmissudeksi pyrkivät!
Tarvitsisin teiltä apua katsos nääs minäkin haluaisin ihmissudeksi. Rakastan susia yli kaiken. Ja rakastan luontoa. Tykkään juoksennella metsässä. Haluaisin ihmissuden pureman. Haluaisin liittyä ihmissusien laumaan. Haluaisin olla yksi heistä. Haluaisin olla ihmissusi. Mutta siinä on yksi mutta, se etten tiedä mistä niitä löytää. Te voisitte tietää kun itse olettekin ihmissusia niin tiedätte varmaan missä teitä liikkuu. Liikkuuko ihmissusia täydenkuun aikaan jossain metsissä ja kalliolla? Tää on mun ainoo toive....haluisin niin kovasti olla yks ihmissusista

25

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ridfard

      Ja nukkuvatko ihmissudet yöllä? Vai ovatko ne aina joka yönä ulkona ulvomassa ja saalistamassa? Ja onko jotain loitsua joka muuttaa ihmisen ihmissudeksi? Mä niin kovin toivoisin et voisin olla ihmissusi. Antakaa mulle purema, antakaa mulle se et voisin olla yks teistä, ihmissusista! Ihmissudet on ihanii! Mä pidän ihmissusista❤. Mä ainakin hyväksyn ihmissudet tähän maailmaan. Mul ei oo mitään ihmissusii vastaan. Oln niiden puolella.

      Mun on kyl tosi vaikeet uskoo et ihmissusii ois olemas, mut se ois tosi nättii jos niit olis. Ja niitähän varmaan onki olemas. Ihmissudet...aah....haluun olla yks niistä!!! Se ois tosi nättii...sit voia kuulla paremmin ja näköki ois parempi. Ja varmaa sillo on myös nopeempi juoksee...Vähäks Nättii✌

    • Ihminen007

      Mikä susissa on niin ihmeellistä?

      • Ridfard

        Sudet ovat ihania. Sudethan ovat koirien esi-isä. Ja pudän koirista. No sudet ovat laumaeläimiä ja ne ovat kiinnostavia.

        En haluisi olla ihmisleojona. Jos mä haluun olla joku erityinen ni se on Ihmissusi. Olisi niin nättiä muuttua täysdenkuun ajaksi niin ihanakdi ja viehättäväksiel eläimeksi kuin susi❤
        Mutta te ette tajua kun ette edes usko ihmissusiin tai ette edes haluaisi olla ihmissusi.Mutta minä, mi ä uskon ihmissusiin vaikka se kuulostaakin niistä ihmisistä hullulta jotka uskovat että se on vain huikausta että niitä olisi olemassa. Ja öaskat niille ihmisille (ei millään pahalla) mutta jos niit on olemas haluun saada sen mitä toivonkin.


      • Ihminen007

        Kyllä mä ihmissusiin uskon. En mä muuten pyörisi näillä palstoilla.
        Haluisin itekkin olla ihmissusi, joten ymmärrän sua.
        Sudet on jotenkin niin hienoja ja ylväitä eläimiä. Ne taistelee toistensa puolesta ja juoksentelee metsissä niin taidokkaasti. Olisi mahtavaa olla ihmissusi.
        Vaikeahan niiden on ymmärtää jotka eivät halua olla.


      • Tuntematonsusi
        Ihminen007 kirjoitti:

        Kyllä mä ihmissusiin uskon. En mä muuten pyörisi näillä palstoilla.
        Haluisin itekkin olla ihmissusi, joten ymmärrän sua.
        Sudet on jotenkin niin hienoja ja ylväitä eläimiä. Ne taistelee toistensa puolesta ja juoksentelee metsissä niin taidokkaasti. Olisi mahtavaa olla ihmissusi.
        Vaikeahan niiden on ymmärtää jotka eivät halua olla.

        Olen ihmissusi. Sanon ettei sellaseksi kannata haluta.


    • Ihminen007

      Jos oiskin ihmisleijonia haluaisitko olla sellanen?
      Leijonathan ovat vahvempia ja nopeampia kuin sudet.

      • sudet limaisia metsässä kyhnöttäjiä.


    • sasadadsdsaasdsasa

      nyt lopetat niitten roskaleffojen katsomisen ja hakeudut mielisairaalaan olet siinä jamassa!!

      • Ihminen007

        Minähän sanoin. "Vaikeahan niiden on ymmärtää jotka eivät halua olla"


      • ridfard

        Sä oot oikees ihminen007 niil jotka ei usko ihmissusii niil o tosi vaikeet ymmärtää. Muute ihminen007, tunnetko sinä yhtään ihmissutta tai jotain loitsua mikä oikeasti tepsisi et se muuttais ihmissudeks? Ja muuttaaks se ihmise kokonaa? Ettei vaa naama muutu?


      • Ihminen007
        ridfard kirjoitti:

        Sä oot oikees ihminen007 niil jotka ei usko ihmissusii niil o tosi vaikeet ymmärtää. Muute ihminen007, tunnetko sinä yhtään ihmissutta tai jotain loitsua mikä oikeasti tepsisi et se muuttais ihmissudeks? Ja muuttaaks se ihmise kokonaa? Ettei vaa naama muutu?

        Mä tunnen yhen tyypin joka ainakin sanoo olevansa ihmissusi. En oo koskaan nähny sitä oon vaan jutellu sen kaa kikissä.
        Sekin kirjoittelee täällä suomi24:ssä ja sen nimi täällä on wolf_in_the_city


      • Jokutyyppi1

        Minähän se


    • susivaikeus

      Eikä ! Te ette tiedä millainen hammashoito pitää ottaa jokainen kuukausi, että pysyy hampaat kunnossa. Sattuu julmetusti, kun niitä porataan ja kiillotetaan. Eihän ne muuten loistaisi. Toinen ikävä asia on se, että kun on kakkahätä, niin ei voi pyyhkiä paperilla vaan pitää nuolla omaa peräänsä. Muuten jää kakka kiinni.

      • ridfard

        Onks se totta mitä sanoit tos lopus? Et kakka jää kii jos ei putsaa ja toi kiillotus juttu? Jos tiiät enemmä jotai uut ihmissusist kerto ihmees, ne o tosi kiinnostavii...


    • Ihminen007

      Minkä ikäne oot ridfard???

      • ridfard

        15. Kuinnii? Miks kysyt? Entä ite?


      • Ihminen007
        ridfard kirjoitti:

        15. Kuinnii? Miks kysyt? Entä ite?

        Kiinnosti vaa. Ite oon 13.


      • ridfard

        Aa sä oot 13...säki siis oot ihmissusi? Mäki oon varmaa koht...ku mietin sitä vaa et minkälaist se o olla joku erityine. Onks sum ihmine007 kikii? Tuu kikkaa voidaa jutel vaik ihmissusist, mu kik : ritu250


      • Ihminen007
        ridfard kirjoitti:

        Aa sä oot 13...säki siis oot ihmissusi? Mäki oon varmaa koht...ku mietin sitä vaa et minkälaist se o olla joku erityine. Onks sum ihmine007 kikii? Tuu kikkaa voidaa jutel vaik ihmissusist, mu kik : ritu250

        On mulla kik. Mut en oo ihmissusi ainakaan vielä.


    • Wolfpadfoot29392

      Pukeudu sudenahkaan. Kansanperinteessä sudeksi - tai tässä tapauksessa ihmissudeksi voi muuttua, kun juo vettä ihmissuden tai taval.suden jäljestä täysikuun aikaan. Toisia tapoja on mm. noidan kiroama vyö tai kirous, sekä jonkinlainen sudentalja, jonka puet päälle. Neuvoisin sinua perehtymään myös shamanismiin jne. sillä tuntuu, että sinun voimaeläimesi saattaa olla susi. Toisaalta sinun pitäisi saada itsellesi aikaan lykantropia. Minunkin mielestä ihmissudet on kiehtovia, mutta sellaiseksi muuttuminen on minusta vähän kaukaa haettua hölynpölyä, sinulla pitäisi olla mielisairaus nimeltä lykantropia jne. Toisaalta saatat olla otherkin. Etsi netistä hakusanalla theriantrophy tai theriantropia, niin tietoa saattaa löytyä, mutta älä toivo liikoja.

    • born.to.be.wolf

      VOI ETTÄ mä rakastan tälläsii sivui!!!!..... ite haluun niin vidusdi sudeks ku elämä on 0/100 mut siinä on kuulema monia huonoja puolia myös:↓
      1. Muuttuminen sattuu
      2. Sun vaatteet saattaa mennä siin
      3. Kun haistat narttu suden (jos oot uroo) ni kovat halut herää
      4. Sun takalisto on inhottava putsata
      5. Kamala nälkä herkästi.
      mutta joo ite niin kovasti ihannoin sellasta elämää.. mä oon yhes ryhmäs johon oot tervetullu varppina.. mut jos täällä on joku joka on Ihmissusi ni kertokaa kaikki mulle!! Mut muute löytää ig nimellä @ankkaah

      • Moikka! Oisko kikiä, oiskiva jutel. Mun kik: susiruskea saa tulla kikkaa. Mut tiiän et muutumine sattuu siks riisin itteni enne ku muutun ja laitan vaatteet laukkuu ja vien johki piiloo. Siis tarkotitsää et jos ihmissusi uros haisfaa normisuden? Mut haistaaks ihmissusi naaras uros sude? Juu tottakai haistaa...mut löytää nyös instast: @koda_werewolf / joo en oo viel ihmissusi mut nii pal haluisin..ois kiva jutel sunkaa ihmissusista..


      • Korjaam ton instan: @crystal_werewolf


      • Hei!¨
        Totta mitä sanoit. Ihmissusiudessa on haittansa. Metsästäjät, toiset eläimet, muuttumisen kivut, vaatteet menee rikki (jos ei ehdi riisuman niitä ennen muutosta) ja kaikkea muuta.

        Tunnetsä yhtään ihmissutta?


      • HUOM.Ankkaah

        HEI toi viesti johon nyt vastaan.. siinähän sanotaan instagram nimeksi @ankkaah ja se olen _minä_ tuo henkilö joka on viestin aikoinaan julkaissut halusi loukata kiinnostanu ihmissusia kohtaan ja on ilmeisestikkin kirjoittanut kommentin. Toki minua kiinnostaa paljon ihmissudet edelleenkin mutta en kyllä ihan tuolla tasolla ilmaisisi mitään tai en ole varma uskonko kaikkea niinkään. Ei kommentissa ollut mitään maailmankaatavaa mutta häiritsi vain se että siitä saattaa syntyä väärinkäsityksiä. Joten toivon että otatte huomioon että tuo henkilö en ole minä eli Ankkaah. Mutta toki saa tulla juttelemaan edelleen tuohon insta nimeen :3kiitos ja olen puhunut XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe